Als ik het goed zie is dat die kat in de kamer bij de leukosekatten.quote:Op zondag 13 september 2009 11:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh die 3e poezel,Lijkt wel die ene Lolcat van 'Happycat has run out of happy'
& Laatste foto hier is een kruisje !
dat was er eentje in een bench, geloof eentje die in zo'n ziektekamer wasquote:Op zondag 13 september 2009 11:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh die 3e poezel,Lijkt wel die ene Lolcat van 'Happycat has run out of happy'
& Laatste foto hier is een kruisje !
Oohhquote:Op zondag 13 september 2009 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik het goed zie is dat die kat in de kamer bij de leukosekatten.
Die in dat hok zat omdat ie nog héél erg bang was.
Jaquote:Op zondag 13 september 2009 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je gelezen dat ze al van je taart gegeten hebben?![]()
En er is ergens nog een foto (die heeft Ynske geloof ik!) van Alice met taart.
Maar er komen vast nog veel foto's
quote:Op zondag 13 september 2009 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was er eentje in een bench, geloof eentje die in zo'n ziektekamer was
laatste foto was ik een . vergeten, doet t nu wel
Aanrader!quote:Op zondag 13 september 2009 11:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga als ik me beter voel een keer langs met de mister!
Had je iets roze aan?quote:Op zondag 13 september 2009 11:58 schreef Fuzzy4 het volgende:
Nee, ik ben niet 'De lange dame met een shirt aan met een print met paars erin en met kort krulhaar die de verhuisdozen gekocht heeft'
Ik ben degene met halflang haar en een bril en een fototoestel voor mijn gezicht haha.
Prachtige foto's trouwens! Vooral die van Ynske zijn heel mooi.
Dat ging over het Elies-taartje volgens mij.quote:Op zondag 13 september 2009 11:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaen ook dat mijn taart zeer respectloos de tietentaart werd genoemd
Muizel! Samen afspreken dan? (als je dat leuk vindtquote:Op zondag 13 september 2009 11:58 schreef Muis006 het volgende:
Zeker doen!quote:Op zondag 13 september 2009 11:58 schreef Muis006 het volgende:
Ja super! Dan kunnen er ook meer dieren geknuffeld wordenquote:Op zondag 13 september 2009 12:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muizel! Samen afspreken dan? (als je dat leuk vindt)
Het was de combi. Muis had heel lief een groooote tiet taart voor de vrijwilligers gebakken en omdat Elies er dan helemaal niks van zou proeven een kleine tiet taart voor haar. In het rose.quote:Op zondag 13 september 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ging over het Elies-taartje volgens mij.
Die ik niet gezien heb
Ja ik moest wel met de eer opstrijken natuurlijkquote:Op zondag 13 september 2009 12:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zeker doen!![]()
Ik vond het trouwens super dat je er gisteren was om persoonlijk je taarten en koekies af te leveren....al heb ik geloof ik alleen maar Hoi tegen je gezegd
Deal! Laat het tzt maar weten.quote:Op zondag 13 september 2009 12:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja super! Dan kunnen er ook meer dieren geknuffeld worden
dank je wel!quote:Op zondag 13 september 2009 11:58 schreef Fuzzy4 het volgende:
Nee, ik ben niet 'De lange dame met een shirt aan met een print met paars erin en met kort krulhaar die de verhuisdozen gekocht heeft'
Ik ben degene met halflang haar en een bril en een fototoestel voor mijn gezicht haha.
Prachtige foto's trouwens! Vooral die van Ynske zijn heel mooi.
Zo'n wiebelkat bedoel je? Dat zag er op het eerste gezicht heel zielig uit, maar wat waren die gewoon lekker heppy. En die kleine was een heerlijke schootligger.quote:Op zondag 13 september 2009 11:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben benieuwd naar die foto die Re schijnbaar gemaakt heb en waar ik volgens MB zo mooi opstond,, en naar meer poezel foto's
.
Zou iemand eigenlijk zo'n neurotische kat hebben gefilmd?Dat bedoel ik niet gemeen,
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |