jaquote:Op zondag 13 september 2009 14:00 schreef MissBliss het volgende:
Oh trouwens, muis je was zo grappig met je: [insert user]? Die is [ afbeelding ]
Jaaaaaa!quote:Op zondag 13 september 2009 14:00 schreef MissBliss het volgende:
Oh trouwens, muis je was zo grappig met je: [insert user]? Die is [ afbeelding ]
nee, geen namen genoemd ook niet in de bestandsnaamquote:Op zondag 13 september 2009 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
die in dezelfde reeks staat als die met bomba. Staat mn naam er eigk bij?
mooiquote:Op zondag 13 september 2009 14:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, geen namen genoemd ook niet in de bestandsnaam
je bedoelt Ymme?quote:Op zondag 13 september 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa!
We hadden het over de gebarentaal, ik zag dat Mister Muis bepaalde users met twee gebaren kon zeggen tegen Muis dus ik vroeg hoe dat kon, maar hij zei dat het gewoon beginletters waren en dan wist ze het wel. Maar voor jeweetwel (niet iemand van hier, maar iets met goudhamsters...) had ze maar 1 gebaar nodig.
Hihihiiiiiiiiiiihihi
Jah! Dat was pas toewijding voor the good cause!quote:Op zondag 13 september 2009 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaof toen ze dr gehoorapp uithaalde en trots zei "ZIE IK HEB OOK GROEN!"
![]()
Preciesquote:Op zondag 13 september 2009 14:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jah! Dat was pas toewijding voor the good cause!
Oh ja, want die had ik tenslotte beloofd op FOK! en daar hebben de mensen 7000 euro voor betaald.quote:Op zondag 13 september 2009 14:13 schreef Re het volgende:
whehehe
oh ja ik we moesten nog naaktfoto's maken van greys geloof ik
quote:Op zondag 13 september 2009 14:08 schreef Muis006 het volgende:
Q!
Ik ga niet op de kalender, maar ik wil wel komen kijkenquote:Op zondag 13 september 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat FOK!-ers eerder 7000 euro betalen als ik beloof dat ik het NIET ga doen![]()
Overigens vind ik het wel een idee om volgend jaar misschien iets te doen met een kalender die bij inschrijving gekocht kan worden door donateurs. Een verjaardagskalender met op elke maand één of meer F&F-ers (M/V) quasi-sexy met daarbij een inzetje van de foto van hun huisdier. Om te laten zien welk dier er bij welke F&F-er hoort. En dan een leuke dag bij MB en Re organiseren die dan de foto's maken!
*afhaakt*quote:Op zondag 13 september 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat FOK!-ers eerder 7000 euro betalen als ik beloof dat ik het NIET ga doen![]()
Overigens vind ik het wel een idee om volgend jaar misschien iets te doen met een kalender die bij inschrijving gekocht kan worden door donateurs. Een verjaardagskalender met op elke maand één of meer F&F-ers (M/V) quasi-sexy met daarbij een inzetje van de foto van hun huisdier. Om te laten zien welk dier er bij welke F&F-er hoort. En dan een leuke dag bij MB en Re organiseren die dan de foto's maken!
Same!quote:Op zondag 13 september 2009 14:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga niet op de kalender, maar ik wil wel komen kijkengluurder die ik ben.
quote:Op zondag 13 september 2009 @ 14:18 schreef Greys het volgende:
Die was aan een boom gebonden in het bos!quote:Op zondag 13 september 2009 14:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG Ik heb echt de tranen in mn ogen van dat filmpje met al die honden (blijkbaar met kwee)... het lijkt net of ze al in geen weken major cuddles gehad hebben![]()
Wat is het verhaal van die pitbulachtige hond? Die in het vorige topic zo zielig onder een dekentje ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |