Je had gewoon achter die bruinwitte loebas in de dierenkantine moeten gaan liggen joh. Had niemand je gevonden!quote:
quote:
Maar kan je er wat mee?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat een lang verhaal![]()
Heb je nog een special te pakken ook dus
Het is perfectquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar kan je er wat mee?
Is het niet te zijen-sokkerig?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nok is leuk hèOok al herkende ze me niet eens, en dat na al die jaren van lief en leed
Yayquote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben aan het uploaden....32 stuks en ik gooi ze er allemaal in...inclusief de kont van MB [afbeelding]
Catquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je had gewoon achter die bruinwitte loebas in de dierenkantine moeten gaan liggen joh. Had niemand je gevonden!
Wat hadden we trouwens perfect weer he? Ik had al visioenen van vierkante kilomters keukenrol die buiten staan als het begint te regenen. PLOF!![]()
Zouden ze inmiddels alle spullen opgeborgen hebben? Ik meende hier en daar een kraakje te horen in de voegen van de opslagruimtes.
Kan je er nog een dramatisch zielig vioolmuziekje onder monteren?quote:
Zien!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:58 schreef MissBliss het volgende:
Re heeft een mooie foto van Chipsie![]()
Mijn foto's komen trouwens morgen. Re doet er nu nog een paar
Hoezee voor de lompe foto's!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yay
Re heeft een foto met iets van 6 mensen en ze (incl. ik) kijken allemaal lomp
Je lijkt wel een wijfquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
Sta ik er nog op, en zo ja; nog enigszins voordelig?
Ja, heb een leuke van jou en MB samen met beide een poessie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ingetje!quote:
Klein stukkie wellicht, richting de Mek. Maar ik heb geen idee welke auto jullie hadden.quote:Jullie hebben nog een tijdje achter ons aangereden toch?
En Q die het fietspad op knalde![]()
Mijn Tom gaf ook aan dat ik daar NU rechtsaf moest, maar ik trapte er niet in
Ik weet niet meer we er allemaal op de lompe foto staanquote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
'quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezee voor de lompe foto's!![]()
Ben ook naar die 'Hey Greys kijk eens door dat poortje'-burka-achtige foto!
[..]
Je lijkt wel een wijf![]()
Qua gedrag nu dan he, verder niet
Hele goeie. Dat vroegen wij ons straks ook al af en misschien wordt hulp wel heel erg op prijs gesteld.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk moet FOK! gewoon to zhe reskjoe komen als ze verhuizen naar Almere.
Sowieso, al die arme zieke beesten 2 uur in de auto ofzo
Ja, nu voel je de ware impact van de meet he?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Tiefus ik ben me een partij gaar, en dan heb ik ook nog beloofd morgen om 10u bij mn ouders te staan om laminaat te gaan leggen
Wheheheh.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Tiefus ik ben me een partij gaar, en dan heb ik ook nog beloofd morgen om 10u bij mn ouders te staan om laminaat te gaan leggen
Kunnen we samen hyperfokkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nu voel je de ware impact van de meet he?
Ik wil niet lam op de bank liggen, ik wil wieberen op Fok!(en met vaste pc gaat dat helaas niet samen)
Die hadden wij ook jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Die ene kat op dat buitenterrein die steeds expres op je tenen kwam staan!![]()
Ja?quote:
Ja das wel humorquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Mooie foto's!![]()
Alleen jammer dat overal die persmuskieten erop staan.
Mooi he? Al die vele bakjes, mandjes, bedjes, knusse hoekjes, leuke hokjes, alles zo mooi en knus!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:15 schreef nokwanda het volgende:
Gave foto's allemaal
Trouwens... wat ik echt leuk vind aan Dierenthuis is dat ze alles echt met liefde huiselijk in hebben gericht. De liefde straalt er vanaf.
Die zijn van Ing!quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:16 schreef Re het volgende:
ik sta er ook weer charmant op ja, leuke foto's greys
Ik dacht al, waaaaar zijn die van Greys? Wat heb ik gemist?quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja?Echt, eerst met alle voetjes bovenop mijn tenen en daarna bij Hara uitgebreid op haar voeten!
Hij ging me ook nog volgenquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
Die ene kat op dat buitenterrein die steeds expres op je tenen kwam staan!![]()
Had jij je oorspronkelijke rondleidinggroepje nou verlaten of was je ze kwijt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij ging me ook nog volgen
En toffe foto van MM et Qwea
Oh god, ik loop vast overal doorheen te tetteren met mijn subtiele stemquote:
Ik dacht ook dat ik veilig wasquote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das wel humor![]()
Je zou verwachten dat die amper op de foto staan, maar zo al een paar keer MB, Re en zelfs Ynske in beeld bij foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |