Ow ja, nou ja. Ik ben nogal groot, dus ik heb er waarschijnlijk overheen gekekenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan best zijn dat je die gemist hebt, ja.
Volgens mij iets van 12 ofzo.
Prima samengevat zo, mensen die het niet willen lezen lezen het ook niet als het maar 10 regels bevat.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Dank! Ik zag nog een 'normaals' ipv 'nogmaals' en het linkje naar Dierenthuis gefixed.
Geweldige MB foto's toegevoegd en ik ga het nu naar Fiets PM-en.
Zal het niet veel te lang zijn voor op de FP?Ik ben ook zo langdradig
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, nou ja. Ik ben nogal groot, dus ik heb er waarschijnlijk overheen gekeken
Oke, dankjewelquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Prima samengevat zo, mensen die het niet willen lezen lezen het ook niet als het maar 10 regels bevat.
Ik zei het ook alquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Chipsie, wat ben je mooi!
Dat wilde ik nog even zeggen!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Nope, maar het zal niet lang durenquote:
Ik liep voor lul he; lekker bleekjesquote:Ik vond je pet tof!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, dankjewel
En je shirt echt niet weggooien he?
Ja Chips is cutequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
Hara liep er per ongeluk zo mee het tankstation inquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]No way. Ik vind het serieus leuk om dat ding te hebben hoor
Als ik m maar niet nog een keer moet dragen
Jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:56 schreef MissBliss het volgende:
Oh, daar had ik helemaal niet over nagedacht, dat al die zielige diertjes 2 uur in de auto moeten als ze gaan verhuizen
wat een lang verhaalquote:
Ik had het echt niet eens doorquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hara liep er per ongeluk zo mee het tankstation in
Leuk voor een asielactiemeet; DTH verhuizenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Is toch niet te doen, al die waggel-katjes enzo![]()
Maar denk aan happy dingen, wie weet duurt het nog jaaaaaaaaaren
Ik ook, op de terugwegquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hara liep er per ongeluk zo mee het tankstation in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |