Goede info!quote:Op zondag 13 september 2009 12:45 schreef Fuzzy4 het volgende:
Ingetje, alleen de katten met aids en leucose zijn te adopteren dus niet alle katten. Als je een kat wilt adopteren kun je er dus een 'uitzoeken' binnen deze groep. Je kunt ook via mail overleggen met dierenthuis ( ddegene die de adoptie doet) welke 'geschikt' is. Sommige katten zijn wat schuwer en als je het bv leuk vindt om 'je eigen' kat een keer te bezoeken kun je beter een sociale kat adopteren.
Oke!quote:Op zondag 13 september 2009 12:45 schreef Fuzzy4 het volgende:
Ingetje, alleen de katten met aids en leucose zijn te adopteren dus niet alle katten. Als je een kat wilt adopteren kun je er dus een 'uitzoeken' binnen deze groep. Je kunt ook via mail overleggen met dierenthuis ( ddegene die de adoptie doet) welke 'geschikt' is. Sommige katten zijn wat schuwer en als je het bv leuk vindt om 'je eigen' kat een keer te bezoeken kun je beter een sociale kat adopteren.
Of er tegen kunnen dat je:quote:Op zondag 13 september 2009 12:45 schreef Fuzzy4 het volgende:
Ik wil ook een F&F adoptiepoes! (of twee)quote:Op zondag 13 september 2009 12:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of er tegen kunnen dat je:
a) meewarig aangekeken wordt
b) straal genegeerd wordt
c) verwond wordt
d) een combi van bovenstaande
e) besproeid wordt als een snotterneusje gaat niezen van het spinnen
Ik wil een F&F-adoptiepoes
Ja, maar ik wil ook een eigen kindje, van mij alleen en niet van julliequote:Op zondag 13 september 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
Hihihi, die foto!
En we hebben eigenlijk met die cheque Piet Pootje toch wel een beetje 'geadopteerd'?
Ow, ik vond jou ook zo lievquote:Op zondag 13 september 2009 13:02 schreef Ynske het volgende:
en de honden? kun je die ook adopteren?
En OF jij gegeven hebt!quote:Op zondag 13 september 2009 12:57 schreef CartWOman het volgende:
Zo, bijgelezen, foto's en filmpjes gezien en uitgesnotterd. Wat een prachtige dag hebben jullie gehad... al die lieve dieren, daar heb je het voor gedaan. Mijn respect voor jullie is bijna net zo groot als de liefde voor de dieren, geweldig!!!
Het verslag![]()
De foto's en filmpjes![]()
De dieren![]()
De vrijwilligers![]()
Jullie allemaal![]()
![]()
Beetje raar zo met een zwarte naam maar ik heb echt wel gegeven![]()
quote:Op zondag 13 september 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
of ben ik dat nou al die tijd vergeten?![]()
![]()
)
Op dit moment nog niet. Maar er wordt wel hard aan gewerkt. Om de adoptanten regelmatig op de hoogte te houden van het wel en wee van hun dier moet er natuurlijk een verhaal geschreven worden. Een van de vrijwilligers gaat dit waarschijnlijk op zit nemen. Dus hou de site maar in de gaten !quote:Op zondag 13 september 2009 13:02 schreef Ynske het volgende:
en de honden? kun je die ook adopteren?
doe ik zeer zeker!!!quote:Op zondag 13 september 2009 13:12 schreef MoSiGo het volgende:
[..]
Op dit moment nog niet. Maar er wordt wel hard aan gewerkt. Om de adoptanten regelmatig op de hoogte te houden van het wel en wee van hun dier moet er natuurlijk een verhaal geschreven worden. Een van de vrijwilligers gaat dit waarschijnlijk op zit nemen. Dus hou de site maar in de gaten !
quote:
Ik denk ook echt dat dit doel er voor gezorgd heeft dat de opbrengst dit jaar zo enorm is geworden!quote:Op zondag 13 september 2009 13:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jullie zijn ALLEMAAL lief!!!
![]()
![]()
![]()
Ik heb net alles bijgelezen, en alle foto's bekeken, maar wat een tof doel is er dit jaar gekozen voor de actie!
Dank jequote:
Ja leuk he, het was eigenlijk helemaal niet eng!quote:Op zondag 13 september 2009 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dank je
vond t best eng, zo'n grote groep die ik niet kende, maar mensen wat zijn jullie allemaal lief en aardig en gewoon
Hier niet.quote:Op zondag 13 september 2009 13:20 schreef Re het volgende:
tvp
en wat hadden we mazzel met het weer, 't is nu gewoon koud
Ik wíst dat je zo zou reageren, wilde eerst nog editten daardoor.quote:Op zondag 13 september 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En OF jij gegeven hebt!
(Je had toch gezegd dat je niet groen hoefde, of ben ik dat nou al die tijd vergeten?![]()
![]()
)
Ohhh ik weet al hoe het komt. Je stond niet op het donateurslijstje omdat je via de Vlooienmarkt had gekocht (en toen veel meer overmaakte dan het daadwerkelijke bedrag). En daarom heb ik er niet aan gedacht om je daarna alsnog groen te laten maken. Ik voel me een enorme sukkel, ik had zo attent moeten zijn om daar aan te denkenquote:Op zondag 13 september 2009 13:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik wíst dat je zo zou reageren, wilde eerst nog editten daardoor.![]()
We hebben het er niet over gehad, en het geeft verder ook niet, maar de topics zijn allemaal zo groen dat het nu nogal opviel. Don't worry beeb, het contact was echt![]()
De hondjes, ook al zulke mooie foto's![]()
Nu al?quote:Op zondag 13 september 2009 13:28 schreef Ynske het volgende:
overigens ben ik nu door mijn foto's heen
Ik ook!quote:Op zondag 13 september 2009 13:35 schreef Greys het volgende:
Alsnog groen aangevraagd voor CartWoman!
We mogen tot eind september de kleurtjes houden, dus dan kan je er nog even van genieten CartWoman
En nogmaals sorry.
Ik ga ook donateur worden van Dierenthuis, die paar euro per maand kan ik wel missen!
Heb nu gezien wat er van gedaan wordt!
Die ene fotoquote:Op zondag 13 september 2009 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Q en het hondje![]()
Ik vond haar gewoon schattig daar...weer een reputatie naar de haaien![]()
Van die foto heb ik een filmpje, gemaakt terwijl we moesten wachten na het handen desinfecteren.
Komt er zo aan
ing! cute! hoe sla ik die op???quote:Op zondag 13 september 2009 12:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Q en de hondjes![]()
[ link | afbeelding ]
welke? en moet ik m offline halen?quote:Op zondag 13 september 2009 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die ene fotoik lijk godverdomme wel een compleet debiel iemand die zo uit de josti band gestapt is
![]()
Ik stuur em je vanaaf wel ff...moet nu echt weg!quote:
jij was tof !quote:Op zondag 13 september 2009 13:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dank je
vond t best eng, zo'n grote groep die ik niet kende, maar mensen wat zijn jullie allemaal lief en aardig en gewoon
Het viel me op dat alle katten zo vredig samenleefden. Heel bijzonder vond ik dat! Normaal zijn het solitaire dieren maar hier hebben ze zoveel ruimte dat er geen noodzaak tot ruzie is. Als het ene plekje bezet is, dan ga je gewoon op een ander plekje liggen.quote:Op zondag 13 september 2009 13:47 schreef Fuzzy4 het volgende:
De aidskatten zitten in het huis tussen andere katten. Dit kan geen kwaad. Aids wordt bij katten op dezelfde manier overgedragen als bij mensen. Dus via paren en vechten ( bloed). Alle katten bij Dierenthuis zijn geacstreerd dus paren niet en gevochten wordt er ook niet. mensen met aids kunnen tenslotte ook gewoon tussen anderen leven en elkaar aanraken zonder gevaar. Zo is het bij de katten ook. Leucose is besmettelijker dus ook via speeksel ( elkaar wassen, drinkbakjes e.d.). Daarom hebben de leucosekatten wel een eigen afdeling.
Uhuh!quote:Op zondag 13 september 2009 @ 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet zo weg, maar als ik terug kom heb ik de foto's van MB nog tegoed begrijp ik? [afbeelding]
Oh, Re gaat eerst zie ik, handig dat we maar 1 fotobewerk-pc hebbenquote:Op zondag 13 september 2009 @ 13:46 schreef Re het volgende:
zo even de rest van de foto's bewerken en dan kom ik o.a. met de grote Greys' show![]()
die in dezelfde reeks staat als die met bomba. Staat mn naam er eigk bij?quote:
Ik heb alleen die foto gemerkt door dat hokje, die je van mij gemaakt hebt.quote:Op zondag 13 september 2009 13:46 schreef Re het volgende:
zo even de rest van de foto's bewerken en dan kom ik o.a. met de grote Greys' show![]()
Je bent een schat!quote:Op zondag 13 september 2009 13:47 schreef CartWOman het volgende:
Ach lieve Greys![]()
Maar geloof me als ik benadruk dat het absoluut geen kritiek op jou is, dat kan niet eens, ben je veel te cute voor.
Ik ga me ook aanmelden.
Wat een wonder he? Maar dat komt inderdaad door al die ruimte, dat kan niet anders. En de katten die in het bos zaten en die we niet gezien hebben waren vast met de pony aan het spelen, want die liep ook ergens in het bos!quote:Op zondag 13 september 2009 13:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het viel me op dat alle katten zo vredig samenleefden. Heel bijzonder vond ik dat! Normaal zijn het solitaire dieren maar hier hebben ze zoveel ruimte dat er geen noodzaak tot ruzie is. Als het ene plekje bezet is, dan ga je gewoon op een ander plekje liggen.![]()
En dan hebben we heel veel schuwe katten nog niet gezien, die zaten lekker in het bos.
jaquote:Op zondag 13 september 2009 14:00 schreef MissBliss het volgende:
Oh trouwens, muis je was zo grappig met je: [insert user]? Die is [ afbeelding ]
Jaaaaaa!quote:Op zondag 13 september 2009 14:00 schreef MissBliss het volgende:
Oh trouwens, muis je was zo grappig met je: [insert user]? Die is [ afbeelding ]
nee, geen namen genoemd ook niet in de bestandsnaamquote:Op zondag 13 september 2009 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
die in dezelfde reeks staat als die met bomba. Staat mn naam er eigk bij?
mooiquote:Op zondag 13 september 2009 14:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, geen namen genoemd ook niet in de bestandsnaam
je bedoelt Ymme?quote:Op zondag 13 september 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaa!
We hadden het over de gebarentaal, ik zag dat Mister Muis bepaalde users met twee gebaren kon zeggen tegen Muis dus ik vroeg hoe dat kon, maar hij zei dat het gewoon beginletters waren en dan wist ze het wel. Maar voor jeweetwel (niet iemand van hier, maar iets met goudhamsters...) had ze maar 1 gebaar nodig.
Hihihiiiiiiiiiiihihi
Jah! Dat was pas toewijding voor the good cause!quote:Op zondag 13 september 2009 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaof toen ze dr gehoorapp uithaalde en trots zei "ZIE IK HEB OOK GROEN!"
![]()
Preciesquote:Op zondag 13 september 2009 14:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jah! Dat was pas toewijding voor the good cause!
Oh ja, want die had ik tenslotte beloofd op FOK! en daar hebben de mensen 7000 euro voor betaald.quote:Op zondag 13 september 2009 14:13 schreef Re het volgende:
whehehe
oh ja ik we moesten nog naaktfoto's maken van greys geloof ik
quote:Op zondag 13 september 2009 14:08 schreef Muis006 het volgende:
Q!
Ik ga niet op de kalender, maar ik wil wel komen kijkenquote:Op zondag 13 september 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat FOK!-ers eerder 7000 euro betalen als ik beloof dat ik het NIET ga doen![]()
Overigens vind ik het wel een idee om volgend jaar misschien iets te doen met een kalender die bij inschrijving gekocht kan worden door donateurs. Een verjaardagskalender met op elke maand één of meer F&F-ers (M/V) quasi-sexy met daarbij een inzetje van de foto van hun huisdier. Om te laten zien welk dier er bij welke F&F-er hoort. En dan een leuke dag bij MB en Re organiseren die dan de foto's maken!
*afhaakt*quote:Op zondag 13 september 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat FOK!-ers eerder 7000 euro betalen als ik beloof dat ik het NIET ga doen![]()
Overigens vind ik het wel een idee om volgend jaar misschien iets te doen met een kalender die bij inschrijving gekocht kan worden door donateurs. Een verjaardagskalender met op elke maand één of meer F&F-ers (M/V) quasi-sexy met daarbij een inzetje van de foto van hun huisdier. Om te laten zien welk dier er bij welke F&F-er hoort. En dan een leuke dag bij MB en Re organiseren die dan de foto's maken!
Same!quote:Op zondag 13 september 2009 14:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga niet op de kalender, maar ik wil wel komen kijkengluurder die ik ben.
quote:Op zondag 13 september 2009 @ 14:18 schreef Greys het volgende:
Die was aan een boom gebonden in het bos!quote:Op zondag 13 september 2009 14:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG Ik heb echt de tranen in mn ogen van dat filmpje met al die honden (blijkbaar met kwee)... het lijkt net of ze al in geen weken major cuddles gehad hebben![]()
Wat is het verhaal van die pitbulachtige hond? Die in het vorige topic zo zielig onder een dekentje ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |