Ok, ik was al ff bang dat de TT niet zou kloppenquote:
watquote:Op zondag 13 september 2009 03:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ddoq, ff als meiden onder elkaar hè? Ik ontmoette vanavond een stelletje lesbo's waarvan één haar tepelpiercing liet zien en haar broek naar beneden trok om er vervolgens op te slaan als een ware rodeorijderster. Op dat moment geneerde ik mijzelf behoorlijk, maar toen ook nog de vraag kwam of ik tussen hen in wilde komen liggen vannacht stond ik toch ff met mijn mond vol tanden. Is dat normaal bij jullie 'soort'?
Nee (voor zover ik weet)quote:Op zondag 13 september 2009 03:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ddoq, ff als meiden onder elkaar hè? Ik ontmoette vanavond een stelletje lesbo's waarvan één haar tepelpiercing liet zien en haar broek naar beneden trok om er vervolgens op te slaan als een ware rodeorijderster. Op dat moment geneerde ik mijzelf behoorlijk, maar toen ook nog de vraag kwam of ik tussen hen in wilde komen liggen vannacht stond ik toch ff met mijn mond vol tanden. Is dat normaal bij jullie 'soort'?
Jij loopt te FOK!en vanuit te kroeg, alsof dat niet treurig is.quote:
Jaquote:
Nou, bij één van de twee acht ik de kans groot dat ik nooit meer terug krijg wat ik er in steek. Het mannetje van het stel.quote:Op zondag 13 september 2009 03:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee (voor zover ik weet)
Dus wtf doe je hier nog![]()
Je laat wel wat lopen!
ik zit nog bij joost heurquote:Op zondag 13 september 2009 03:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
JaEn jij was nog eerder thuis.Opperautist
Ik ben ook monogaam u_uquote:Op zondag 13 september 2009 03:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, bij één van de twee acht ik de kans groot dat ik nooit meer terug krijg wat ik er in steek. Het mannetje van het stel.
Overduidelijk. Bijna angstaanjagend. Uiteindelijk kregen ze ruzie met een of ander kind dat aan de bar zat. Daarna heb ik ze niet meer gezien, maar ik had inmiddels toch wel genoeg gezien.quote:Op zondag 13 september 2009 03:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben ook monogaam u_u
Anyway, was het een butch/femme stelletje?
Nee toch?![]()
Ok..quote:Op zondag 13 september 2009 03:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Overduidelijk. Bijna angstaanjagend. Uiteindelijk kregen ze ruzie met een of ander kind dat aan de bar zat. Daarna heb ik ze niet meer gezien, maar ik had inmiddels toch wel genoeg gezien.
Niet u_uquote:
Kankerautistquote:
Jazeker. Op de weg naar huis ook nog verschillende dingen gebeurt waar ik je niet mee lastig zal vallen. Waarschijnlijk onder de noemer van 'je had er bij moeten wezen'. Jij je nog weten te vermaken deze zaterdagavond?quote:Op zondag 13 september 2009 03:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok..
Nou, verder wel gezellig gehad dus?
quote:Op zondag 13 september 2009 03:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jazeker. Op de weg naar huis ook nog verschillende dingen gebeurt waar ik je niet mee lastig zal vallen. Waarschijnlijk onder de noemer van 'je had er bij moeten wezen'. Jij je nog weten te vermaken deze zaterdagavond?
Met z'n tweeën?quote:Op zondag 13 september 2009 03:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwohh redelijk.. Beetje tv gekeken, muziekjes geluisterd, gemsnt
NIet zo spannend als ff naar de kroeg o.i.d maar al met al is t allemaal goedgekomen
quote:
Dat vind ik vaak nog beter dan op stap gaan. Zo saampjes.quote:
Dat vind ik eigenlijk ook wel..quote:Op zondag 13 september 2009 03:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak nog beter dan op stap gaan. Zo saampjes.
Wij maken altijd films.quote:Op zondag 13 september 2009 03:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook wel..
Veel gezelliger en knusser
En als we ons willen lamzuipen, halen we wel n kratje
en zetten we n leuke film op
Dat is ook uiterst vermakelijk tijdsverdrijfquote:
carequote:Op zondag 13 september 2009 03:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kankerautistin de kroeg fokken.
Naja ik ga slapen, morgen weer naar Ajax
Sta je nou die befaamde danceskills van je uit te halen met in je hand je mobiele telefoon?quote:
toch niet district 9 hequote:Op zondag 13 september 2009 04:24 schreef Siniti het volgende:
Leuk. Ik was een film aan het kijken. Ook leuk.
Dit nummer > het eerste faust albumquote:
Neuj, Paths Of Glory. Enige film tot nu toe die ik heb gezien over de loopgravenoorlog, en hij is nog goed ookquote:
Moet nog steeds andere albums naast Faust IV downloadenquote:[..]
Dit nummer > het eerste faust album
wel een beetje te rustig (dit is persoonlijk), maar gelukkig op een goede manier
Neen, dat deed k nietquote:Op zondag 13 september 2009 03:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sta je nou die befaamde danceskills van je uit te halen met in je hand je mobiele telefoon?
ik heb volgensmij nog nooit een kub film gezienquote:Op zondag 13 september 2009 04:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Neuj, Paths Of Glory. Enige film tot nu toe die ik heb gezien over de loopgravenoorlog, en hij is nog goed ook(kan ook bijna niet anders met Kubrick)
[..]
ja klopt, maar ik heb nu echt iets opgefokt nodig, ik heb de hele dag al zitten treuzelen, wachten totdat ik een ons woog etc, godsamme wat een kutdagquote:Moet nog steeds andere albums naast Faust IV downloaden![]()
Is inderdaad erg rustig, maar wel heel chill rustig
Biertje?...hips...burp...quote:Op zondag 13 september 2009 04:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb volgensmij nog nooit een kub film gezienterwijl hij volgensmij wel echt berucht is van kwaliteit
(nouja heel misschien full metal onbewust toen ik kleiner was, maar dat noem ik niet echt benoemenswaardig )
volgensmij heb je ook een horror in een loopgraaf, die was opzich ook wel aardig (voor een horror that is)
[..]
ja klopt, maar ik heb nu echt iets opgefokt nodig, ik heb de hele dag al zitten treuzelen, wachten totdat ik een ons woog etc, godsamme wat een kutdag
Full Metal Jacket is fucking strak, dus kaak ja.!quote:Op zondag 13 september 2009 04:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb volgensmij nog nooit een kub film gezienterwijl hij volgensmij wel echt berucht is van kwaliteit films
(nouja heel misschien full metal onbewust toen ik kleiner was, maar dat noem ik niet echt benoemenswaardig )
volgensmij heb je ook een horror in een loopgraaf ergens, die was opzich ook wel aardig (voor een horror that is)
[..]
ja klopt, maar ik heb nu echt iets opgefokt nodig, ik heb de hele dag al zitten treuzelen, wachten totdat ik een ons woog etc, godsamme wat een kutdag
quote:
Alsof ik niet opvalquote:Op zondag 13 september 2009 04:47 schreef Syb-rund. het volgende:
verdorie hara, ik zie je nu pas, hierbij een hoi ouwe reus
omgpop is toch voor fags?quote:Op zondag 13 september 2009 04:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
zullen we gaan omgpoppen met zijn allen ofzo, ik heb best zin in zon gaar kutspelletje eigenlijk
vraag me niet hoe ik dat soort dingen klaar hoorquote:
hoezo?quote:
Omdat het voor fagbois is?quote:Op zondag 13 september 2009 04:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoezo?
hoe kan je dingen zoals draw my thing nou niet leuk vinden
maar je zit nu ook nog om 5 uur snachts op fok te klooien, jij hypocriete schavuitquote:
Omdat ik uitgeput ben van t dansun en ga pitten.quote:Op zondag 13 september 2009 05:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar je zit nu ook nog om 5 uur snachts op fok te klooien, jij hypocriete schavuit
nog niemand komen opdagen, ik ben de enige die hints klaarblijkelijk wel vermakelijk vind![]()
smoesjes, jij gore brildragende wow-erquote:Op zondag 13 september 2009 05:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat ik uitgeput ben van t dansun en ga pitten.
ik vergeef je, veel plezier bij je autocross!quote:Op zondag 13 september 2009 05:10 schreef jordeeeh het volgende:
Haha, k FOK!te net vanuit t cafe, dus k ontken niet dat k een nerd ben
Maar nu heb ik even de AV op deze pc gefixed en ga k nu slapen, morgen weer op tijd naar de autocross in de buurt
Groetjes![]()
Dat klinkt een beetje als droogneuken.quote:
Waarom moet het altijd gelijk all the way of niets?quote:Op zondag 13 september 2009 05:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als droogneuken.
quote:Op zondag 13 september 2009 05:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd gelijk all the way of niets?
Dat halfslachtige werkt nu eenmaal niet.quote:Op zondag 13 september 2009 05:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd gelijk all the way of niets?
Allof niets, baby roep jij maar iets. Ik ga voor heel intens, en verder ken ik de tekst niet meer. Lalalalla, lalalal, lalala lalala.quote:
Okay, helaas.quote:Op zondag 13 september 2009 05:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat halfslachtige werkt nu eenmaal niet.
Toch maar een trouwe labrador uitzoeken dan.quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 05:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toch maar een trouwe labrador uitzoeken dan.
Dan klopt de uitdrukking niet meer.quote:Op zondag 13 september 2009 06:04 schreef Harajuku. het volgende:
Golden, weet je toch ondertussen wel.
Nou, tough luck.quote:Op zondag 13 september 2009 06:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan klopt de uitdrukking niet meer.
Niet zo pinnig doen nu.quote:
Jawel, ik was zelfs voor 9 uur wakker.quote:
Whehequote:Op zondag 13 september 2009 10:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, ik was zelfs voor 9 uur wakker.Dat is me zelden gebeurd.
Pff, half twee of zo.quote:Op zondag 13 september 2009 10:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehemaar hoe laat ging je slapen?
Dan kreeg je niet eens 8 uur slaap! Ik heb geslapen van half 4 tot half 11 ofzo, ook te weinig.quote:
Ja, ik weet het, maar ik moest er deze week vaak vroeg uit, dus m'n lichaam is daarop ingesteld. Ja, maar jij had gister toch zowat de hele dag geslapen? NOU DAN!quote:Op zondag 13 september 2009 10:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan kreeg je niet eens 8 uur slaap! Ik heb geslapen van half 4 tot half 11 ofzo, ook te weinig.
Oooh ja wel gezelligquote:
Ja dat is waar inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2009 10:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar ik moest er deze week vaak vroeg uit, dus m'n lichaam is daarop ingesteld. Ja, maar jij had gister toch zowat de hele dag geslapen? NOU DAN!
Oh, ik dacht dat hij je niet meer wilde zien.quote:Op zondag 13 september 2009 10:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh ja wel gezelligik was naar D, 2 vriendinnen van 'm waren er ook en nog een handjevol huisgenoten, erg leuk! Vond het jammer dat ik weer op tijd weg moest, heb vandaag nl een 'fotoshoot' met RonaldV (
! ) dus moet er wel een beetje fatsoenlijk uitzien.
Ja wilde hij eerst ook niet meer maar daar kwam 'ie later weer op terugquote:Op zondag 13 september 2009 10:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij je niet meer wilde zien.Leuk dat het leuk was.
![]()
Whehe, een fotoshoot, wat voor soort fotoshoot?
Oeh leuk.quote:Op zondag 13 september 2009 10:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wilde hij eerst ook niet meer maar daar kwam 'ie later weer op terug!
En nou ik in allemaal sexy pakjesnee euhh we willen gewoon een mooi plekje vinden als in een natuurgebied of vervallen gebouw ofzo, en daar wat foto's maken. Geen vast plan ofzo
!
Ik post of PM wel wat als ik de foto's krijgquote:Op zondag 13 september 2009 10:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh leuk.Ik zou wel graag het eindresultaat willen zien.
Ja, dat zou wel erg jammer zijn, maar misschien komt dat de foto's juist ten goede. Contrast en zo.quote:Op zondag 13 september 2009 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik post of PM wel wat als ik de foto's krijgik ben zelf ook heel benieuwd
ook gewoon benieuwd of ik er uberhaupt iets van bak voor de camera
en bid voor goed weer, en lijkt nu nergens op
!
Subtiel met je hoofd bewegen voor een totaal ander effectquote:Op zondag 13 september 2009 11:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel erg jammer zijn, maar misschien komt dat de foto's juist ten goede. Contrast en zo.
Denk gewoon aan alle tips die je hoorde bij ANTM.![]()
Ja, en zorg ervoor dat je ogen iets uitstralen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Subtiel met je hoofd bewegen voor een totaal ander effect![]()
![]()
?
Ik heb trouwens een muggenbult op m'n voorhoofdmaar RonaldV verzekerde me ervan dat hij dat wel wegshopt voor me
quote:Op zondag 13 september 2009 11:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en zorg ervoor dat je ogen iets uitstralen.Hoe laat is het?
Oké, veel plezier meid.quote:Op zondag 13 september 2009 11:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Ik weet niet hoe dat moet
en hij komt me rond 12 uur ophalen. Dus ik spring even onder de douche!
Klinkt prachtigquote:Op zondag 13 september 2009 11:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, veel plezier meid.Denk aan hoe je je grootste vijand langzaam martelt en vernedert.
Dan krijg je vast zo'n stoere, je moet niet met mij sollen foto.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!quote:Op zondag 13 september 2009 11:53 schreef IQM het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ew-face-Kristin.html
NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
WHY?!
Waarom doe je daarquote:Op zondag 13 september 2009 10:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh ja wel gezelligik was naar D, 2 vriendinnen van 'm waren er ook en nog een handjevol huisgenoten, erg leuk! Vond het jammer dat ik weer op tijd weg moest, heb vandaag nl een 'fotoshoot' met RonaldV (
! ) dus moet er wel een beetje fatsoenlijk uitzien.
Omdat het zoquote:Op zondag 13 september 2009 11:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom doe je daarover? Je kiest er toch zelf voor?
En ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat.Hopelijk wordt er niet te veel gefotoshopt.
Over RonaldV heb ik ook matige verhalen gehoord.quote:Op zondag 13 september 2009 11:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat het zoklinkt om een fotoshoot te hebben
ja toch?
Vind ik in ieder geval, het doet mij denken aan van die hyves fotoshoots door een Turkse fotograaf!
quote:The Andamanese language is unrelated to any other on earth. It has only two words for numbers: they mean 'one' and 'more than one'.
quote:Op zondag 13 september 2009 12:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Over RonaldV heb ik ook matige verhalen gehoord.
Vieze oude man.quote:Op zondag 13 september 2009 12:03 schreef IQM het volgende:
[..]
meisjes die niet meer terug kwamen enzoquote:Op zondag 13 september 2009 12:03 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.ronaldv.net/quote:Op zondag 13 september 2009 12:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ga checken.quote:Op zondag 13 september 2009 12:20 schreef Zotheid het volgende:
http://www.ronvandijkfotografie.nl/
What the fuck. Wat doen al die zelfverklaarde fotografen op internet? Dit ziet er wel heel pauperesk uit.
Dat is hem niet.quote:Op zondag 13 september 2009 12:20 schreef Zotheid het volgende:
http://www.ronvandijkfotografie.nl/
What the fuck. Wat doen al die zelfverklaarde fotografen op internet? Dit ziet er wel heel pauperesk uit.
Hij heet dan ook Ron.quote:
Gadver nee, doe het nietquote:Op zondag 13 september 2009 12:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt? Ik vind zijn foto's van Liiszle enzo namelijk erg leuk!
Ja oke.quote:Op zondag 13 september 2009 12:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die is opzich ook wel oke. Maar ik vind die van Jules Deelder ook leuk.
Een vriend had samen met zijn vriendin voor 100 euro (quote:Op zondag 13 september 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gadver nee, doe het niet"Fotoshoot" foto's op Hyves.
Ik moest wel lachen om die reactie van bt in dat topic. Ze is snel bijgedraaid in ieder geval.quote:Op zondag 13 september 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
Om even te beginnen, als je gaat janken over Hyves druk dan op vorige en zoek het daarvoor bestemde Hyves-bashtopic. Danku.
Dan de klacht:
Je ziet het steeds vaker, van die breezermeisjes/mooiboys, met foto's met de naam "Fotoshoot door *****".
Van die 3e rang klotefoto's die elke klapjosti met een camera nog zou kunnen maken. Vaak zit er over de gehele foto ook nog een watermerk met "Foto's door *****".
Waarom denkt iedereen met een camera tegenwoordig een echte fotograaf te zijn die fotoshoots kan doen?
Voor pics; kijk eens rond op Hyves.
Over een maand prijken de door RonaldV geschoten foto's van Bt op haar hyves.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:48 schreef Breathtaking het volgende:
Volledig eens met klacht. Ze noemen het trouwens vaak ook fotoshoot als een vriendin van ze de foto's heeft gemaakt..
Oh godquote:Op zondag 13 september 2009 12:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een vriend had samen met zijn vriendin voor 100 euro () aan een fotoshoot meegedaan in Turkije. Ik ga geen geen foto's plaatsen maar
Er was 1 foto bij waarbij ze op het strand stonden en naar de ondergaande zon keken. Maar in plaats van de zon was er een foto van hun in de hemel geshopt.![]()
::')
Dit klopt ook gewoon helemaal.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:59 schreef nimarad het volgende:
Ze lijkt eerder op een downpatientje dat voor het eerst ongesteld is geworden.
Post 's meer van dat meisje.quote:Op zondag 13 september 2009 12:44 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal van dat soort foto's dus.
Jezus wat fout.quote:Op zondag 13 september 2009 12:44 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond de foto zelf dan ook leuk, het contrast en de kleurquote:Op zondag 13 september 2009 12:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ze hadden wel een leukere tekst kunnen bedenken.
Zodat je haar kan tineyeën?quote:
Nee, ze zijn eng.quote:
Je bent geïndoctrineerd door South Park!quote:
hey swa.quote:Op zondag 13 september 2009 13:07 schreef Maisnon het volgende:
Hullo
kindjes in afrika hebben helemaal geen ontbijt!!!quote:Op zondag 13 september 2009 13:15 schreef LudoSanders het volgende:
Mmm, ik heb niet echt veel in huis qua ontbijt.
Maar wel lekker weer.quote:Op zondag 13 september 2009 13:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
kindjes in afrika hebben helemaal geen ontbijt!!!
En daardoor een lekker kleurtje.quote:
die UI van jouquote:Op zondag 13 september 2009 13:27 schreef jordeeeh het volgende:
daar mag je echt niet mee spotten hoorrr!
I don't believe that anybody feels the way I do about you now!!1quote:Op zondag 13 september 2009 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
Backbeat, the word is on the street that the fire in your heart is out. I'm sure you've heard it all before, but you never really had a doubt!!!!!1!!11
And all the roads we have to walk are winding. And all the lights that lead us there are blinding. There are many things that I would like to say to you, but I don't know how!!1!1!!1!!quote:Op zondag 13 september 2009 13:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
I don't believe that anybody feels the way i do about you now!!1
Misschien heb je m niet vaak genoeg gezienquote:Op zondag 13 september 2009 13:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
die UI van jouik irriteer me er op een of andere manier aan
schijt irritant ding :
Because maybe you're gonna be the one that saves me. And after all, you're my wonderwall !!!11quote:Op zondag 13 september 2009 13:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
And all the roads we have to walk are winding. And all the lights that lead us there are blinding. There are many things that I would like to say to you, but I don't know how!!1!1!!1!!
Today was gonna be the day, but they'll never throw it back to you. By now, you should've somehow realized what you're not to do!1!!11quote:Op zondag 13 september 2009 13:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Because maybe you're gonna be the one that saves me. And after all, you're my wonderwall !!!11
And I can feel it coming in the air tonightquote:Op zondag 13 september 2009 13:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Today was gonna be the day, but they'll never throw it back to you. By now, you should've somehow realized what you're not to do!1!!11
To get it out, and get it out. Take it, take it out on me, take it out on me. I'll give it you all, I'll give it you all, I'll give it you all, I'll give it you all. Yes, I will give it you aaallll.quote:Op zondag 13 september 2009 13:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
And I can feel it coming in the air tonight
Hihi.
quote:Op zondag 13 september 2009 12:44 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
bij de godenquote:
ok en dit dan?quote:
hij is ook niet kut ofzo, maar ik weet niet. Hij is gewoon scheit irritant op een of andere manierquote:Op zondag 13 september 2009 13:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Misschien heb je m niet vaak genoeg gezien
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
"Domestic Partner: Angelina Jolie (2005 - present)."quote:Op zondag 13 september 2009 13:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ok en dit dan?
http://www.google.nl/#hl=nl&q=brad+pitt+angelina+jolie+uit+elkaar&meta=&fp=a2db78974d2f57c9
Die tweede link trouwensquote:Op zondag 13 september 2009 13:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ok en dit dan?
http://www.google.nl/#hl=nl&q=brad+pitt+angelina+jolie+uit+elkaar&meta=&fp=a2db78974d2f57c9
't Is tussen aanhalingstekens of het eindigt met een vraagteken.quote:Op zondag 13 september 2009 13:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ok en dit dan?
Je blijft er automatisch naar kijken hequote:Op zondag 13 september 2009 13:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hij is ook niet kut ofzo, maar ik weet niet. Hij is gewoon scheit irritant op een of andere manier
Beetje boring, routine en geen leuke feesten.quote:
Ja, nice, gechilled met vriendin en vrienden. En gisteren ergens wat gedronken met m'n vriendin en met skaff-a en zijn vriendinquote:Op zondag 13 september 2009 14:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Beetje boring, routine en geen leuke feesten.
Jouwe?
oh mijn excuses dat ik niet op de hoogte ben hoe ik dat soort dingen moet lezenquote:Op zondag 13 september 2009 13:57 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is tussen aanhalingstekens of het eindigt met een vraagteken.
Jezus, wat is dat nou voor een bron, een link naar Google?
Je vriendin?quote:Op zondag 13 september 2009 14:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, nice, gechilled met vriendin en vrienden. En gisteren ergens wat gedronken met m'n vriendin en met skaff-a en zijn vriendin
Picsquote:Op zondag 13 september 2009 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik heb een vriendin sinds woensdag
Lelijk dus.quote:Op zondag 13 september 2009 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kanker maar lekker neer, wat denk je zelf
Dan geloven wij het niet hoax!11einquote:Op zondag 13 september 2009 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kanker maar lekker neer, wat denk je zelf
vet, dat betekent dat we ons weer kunnen verheugen op chatlogs over een maand of 3quote:Op zondag 13 september 2009 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, zwijn.quote:Op zondag 13 september 2009 14:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vet, dat betekent dat we ons weer kunnen verheugen op chatlogs over een maand of 3
Heb je haar gevragen?quote:Op zondag 13 september 2009 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En dat.quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent echt de grootste kankermongool hier, serieus waar
Ik las "Heb je haar gegeven?".quote:Op zondag 13 september 2009 14:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heb je haar gevragen?
()
[..]
En dat.
Lakitu is een beetje hetzelfde als S_A, altijd mensen afzeiken undso, maar zelf kankerlelijk zijn en nooit foto's postenquote:Op zondag 13 september 2009 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
zeiken om foto's, maar zelf nooit foto's postenLakitu
_!!!
Hm dat zou geen verkeerde vraag zijn.quote:
maar sa post tegenwoordig toch foto's?quote:Op zondag 13 september 2009 14:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lakitu is een beetje hetzelfde als S_A, altijd mensen afzeiken undso, maar zelf kankerlelijk zijn en nooit foto's posten![]()
[..]
Hm dat zou geen verkeerde vraag zijn.
Want als je lelijk bent post je geen picca's?quote:Op zondag 13 september 2009 14:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lakitu is een beetje hetzelfde als S_A, altijd mensen afzeiken undso, maar zelf kankerlelijk zijn en nooit foto's posten![]()
Brand los.quote:Op zondag 13 september 2009 14:36 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga niet meer drinken. Echt niet.
Of tot volgende week zaterdag niet meer in ieder geval.!
Zusje beste vriend.quote:
Waarom post jij geen foto's van jezelf?quote:Op zondag 13 september 2009 14:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Want als je lelijk bent post je geen picca's?Zie US
![]()
Lekker bezig 14.gif Zelfs ik ben nooit verder gegaan dan een nichtjequote:Op zondag 13 september 2009 14:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zusje beste vriend._!
Fuck, hoe ga ik me hieruit redden![]()
![]()
![]()
.
Is t zo?quote:Op zondag 13 september 2009 14:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar sa post tegenwoordig toch foto's?
Dat zeg k niet, maar van sommige mensen weet je t gewoon.quote:Op zondag 13 september 2009 14:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Want als je lelijk bent post je geen picca's?Zie US
![]()
Verboden terrein is zo spannendquote:Op zondag 13 september 2009 14:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lekker bezig 14.gif Zelfs ik ben nooit verder gegaan dan een nichtje
Omdat ik mensen ken die op Fok zitten, en ik niet meer normaal kan doorposten als zij weten wie ik benquote:Op zondag 13 september 2009 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom post jij geen foto's van jezelf?
quote:Op zondag 13 september 2009 14:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verboden terrein is zo spannend. We hadden ook al eerder gekust maar nu zijn we betrapt door een andere vriend.
S_A wel ja, maar ik nietquote:Op zondag 13 september 2009 14:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat zeg k niet, maar van sommige mensen weet je t gewoon.
Van jou niet zeker, maar van S_A weet ik t gewoon 100%
quote:Op zondag 13 september 2009 14:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat ik mensen ken die op Fok zitten, en ik niet meer normaal kan doorposten als zij weten wie ik ben
Ik wacht op het topicquote:Op zondag 13 september 2009 14:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verboden terrein is zo spannend. We hadden ook al eerder gekust maar nu zijn we betrapt door een andere vriend.
Doe jij eens picca's van dat zusjequote:Op zondag 13 september 2009 17:20 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niemand die naar dat filmpje kjikt luistert volgens mij wat ze zegt.
Ik voel niet echt de behoefte om me nog meer in de shit te werkenquote:Op zondag 13 september 2009 17:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe jij eens picca's van dat zusje
Alsof ik iets met die foto's zou doen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik voel niet echt de behoefte om me nog meer in de shit te werken.
Daarbij, ze is lekker. Geloof me.
Nee, maar ik kan voorlopig beter niets meer doen. Ik was op een feest van haar vader (eigenlijk voor die vriend), en die vriend was al met buikpijn naar huis, en wij gingen dus naar buiten en ik nam dus afscheid van die vader, zegt die pa:"gaan jullie vrijenquote:Op zondag 13 september 2009 17:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof ik iets met die foto's zou doen.Behalve je smaak checken dan.
![]()
Maar ik geloof je wel
Wie bedoel je met S_A?quote:Op zondag 13 september 2009 14:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zondag 13 september 2009 14:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Allemaal heel mooi, maar verander je onderschrift want ik word gek want ik denk steeds dat ik word gequote.quote:Op zondag 13 september 2009 17:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?Ik heb trouwens foto's in mijn fobo gehad, en er zijn weleens foto's rondgegaan. En dan nog? Alsof je niet van iemand mag zeggen dat je diegene knap/lelijk vindt omdat je zelf geen foto's hebt.
Wat een logica weer.
Ben je boos?quote:Op zondag 13 september 2009 17:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?Ik heb trouwens foto's in mijn fobo gehad, en er zijn weleens foto's rondgegaan. En dan nog? Alsof je niet van iemand mag zeggen dat je diegene knap/lelijk vindt omdat je zelf geen foto's hebt.
Wat een logica weer.
Whehe, die pa weet te veelquote:Op zondag 13 september 2009 17:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan voorlopig beter niets meer doen. Ik was op een feest van haar vader (eigenlijk voor die vriend), en die vriend was al met buikpijn naar huis, en wij gingen dus naar buiten en ik nam dus afscheid van die vader, zegt die pa:"gaan jullie vrijen![]()
![]()
?".
!!!
Mijn smaak varieert erg. Het gaat erom of ze lekker is, en bij voorkeur geen krullen, maar zij heeft wel krullen dus het klopt niet.
Hoezo? Skyscraper - Skylark ofzo?quote:Op zondag 13 september 2009 17:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allemaal heel mooi, maar verander je onderschrift want ik word gek want ik denk steeds dat ik word gequote.
Ik vind je anders ook lelijk. Maar dat komt dan ook alleen omdat ik geen foto's heb gezien.quote:Op zondag 13 september 2009 17:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, maar het slaat gewoon nergens op.
Exactly. Het is niet dat "lelijke" mensen slechtere ogen hebben of zoiets.quote:Op zondag 13 september 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is dat gezeur toch altijd dat mensen die lelijk zijn dat niet zouden mogen zeggen van anderen. Alsof die geen smaak kunnen hebben![]()
Al moet ik wel zeggen dat er nogal snel gezegd wordt dat iemand lelijk is
Ik bedoelde meer dat ik mensen altijd afzeik om hun uiterlijk. Oke, bij nietszeggende personen misschien, maar bij fokkers doe ik dat vrijwel nooit.quote:Op zondag 13 september 2009 17:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind je anders ook lelijk. Maar dat komt dan ook alleen omdat ik geen foto's heb gezien.
Gebruik de heilige afkorting JB niet hiervoorquote:
Meestal val ik op lang, bruin, stijl haar. Maar de laatste twee meisjes hadden allebei intense krullen, 1 blond, 1 bruin haar. Dus ik denk dat ik meer naar het gezicht kijkquote:Op zondag 13 september 2009 17:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whehe, die pa weet te veel![]()
En van wat voor soort krullen hou je niet?Het moet niet te steil zijn imo
first rule of studentenverenigingquote:Op zondag 13 september 2009 17:53 schreef Fascination het volgende:
gers, hoe was je ontgroening? Ik wil alle details.
ik ookquote:Op zondag 13 september 2009 17:57 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die Beyonce niet spang vinden![]()
Ik zou dr zo hard geven gek
quote:Op zondag 13 september 2009 17:56 schreef gers het volgende:
[..]
first rule of studentenvereniging
DO NOT TALK ABOUT STUDENTENVERENIGING
second rule of studentenvereniging
ik kan alleen zeggen dat ik lid ben
first rule of FOK!quote:Op zondag 13 september 2009 17:56 schreef gers het volgende:
[..]
first rule of GERSquote:Op zondag 13 september 2009 17:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Ik dacht dat Fas het over een andere ontgroening had, ik dacht zo van: Eindelijk.
ik was wel gisteren zwaar bezopenquote:Op zondag 13 september 2009 17:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Ik dacht dat Fas het over een andere ontgroening had, ik dacht zo van: Eindelijk.
Mijn vriendin (die bij Carolus lid is) zei dat de ontgroening bij Ovum nogal dom was. Dat moet eigenlijk ook wel, want waarom zeggen ze anders dat ze geen ontgroening hebben?quote:Op zondag 13 september 2009 17:56 schreef gers het volgende:
[..]
de varkentjesquote:Op zondag 13 september 2009 17:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn vriendin (die bij Carolus lid is) zei dat de ontgroening bij Ovum nogal dom was. Dat moet eigenlijk ook wel, want waarom zeggen ze anders dat ze geen ontgroening hebben?
En nu kan je jouw eerste keer niet meer herinneren?quote:
Ze zou mij eerder gevenquote:
Hoe noemden ze jullie ook weer... Knorren ofzo.quote:
quote:De Nijmeegse Studenten Vereniging Ovum Novum, kortweg: N.S.V. Ovum Novum (Latijn voor nieuw ei) is de snelstgroeiende en op een na grootste studentenvereniging in Nijmegen.
300 leden maar? En dat is de op een na grootste studentenvereniging in Nijmegen? Er zijn er zeker maar tweequote:Op dit moment (zomer 2008) telt Ovum Novum bijna 300 leden.
quote:Op zondag 13 september 2009 18:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Trouwens, bij jullie heet het toch geen ontgroening maar ontgeeling? Omdat jullie eieren zijn ofzo?[ afbeelding ]
Carolus is groter. Je hebt in Nijmegen best veel onafhankelijke disputen.quote:Op zondag 13 september 2009 18:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
300 leden maar? En dat is de op een na grootste studentenvereniging in Nijmegen? Er zijn er zeker maar twee
Aye.quote:Op zondag 13 september 2009 18:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Carolus is groter. Je hebt in Nijmegen best veel onafhankelijke disputen.
*proest*quote:De vereniging gebruikt de kleuren paars en geel als verenigingskleuren. Het verenigingsteken is een opengewerkt ei met daarin het silhouet van de stad Nijmegen en gaat vergezeld van de tekst Nijmeegse Studenten Vereniging Ovum Novum.
quote:Op zondag 13 september 2009 18:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe noemden ze jullie ook weer... Knorren ofzo.
Trouwens, bij jullie heet het toch geen ontgroening maar ontgeeling? Omdat jullie eieren zijn ofzo?[ afbeelding ]
Bolletjestrui? Geen idee hoor, ik loop geen ontgroening.quote:Op zondag 13 september 2009 18:08 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar nee
wie zijn trouwens die mongolen die een bolletjestrui dragen
Dat zijn de hoogst geclassificeerden in het bergklassement van wielerkoersenquote:Op zondag 13 september 2009 18:08 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar nee
Leider van het bergklassement in de tour.quote:Op zondag 13 september 2009 18:08 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar nee
ha haquote:Op zondag 13 september 2009 18:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leider van het bergklassement in de tour.
Wat negeer je mij nou, ik maakte die grap eerderquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zijn de hoogst geclassificeerden in het bergklassement van wielerkoersen
GMTAquote:Op zondag 13 september 2009 18:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leider van het bergklassement in de tour.
jep ovum zit bij de fubquote:Op zondag 13 september 2009 18:12 schreef Smart_ass het volgende:
"Hoort" Ovum zeg maar ook bij andere verenigingen in andere steden?
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
OH NOES!!!!quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Ontzettend
[ afbeelding ]ik zou je toch wel willen geven hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Och ben jij er ook weerquote:Op zondag 13 september 2009 18:22 schreef gers het volgende:
[..]
ik zou je toch wel willen geven hoor
en nu zit ik zelfs bij een studentenverenigingquote:
Dat vieren wij!!quote:Op zondag 13 september 2009 18:25 schreef gers het volgende:
[..]
en nu zit ik zelfs bij een studentenvereniging
Te laatquote:Op zondag 13 september 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe was het?quote:
Ja leuk, maar jezus wat een wind stond erquote:
Alles behalve.quote:
De F5 knop ontbreekt.quote:
Echt, waarom laat je zo'n pauper fotograaf een fotoshoot van jouw maken?quote:Op zondag 13 september 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja leuk, maar jezus wat een wind stond erik denk dat ik op 90% van de foto's m'n haar voor m'n gezicht heb.
[..]
Alles behalve.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |