Ik bedoelde meer dat ik mensen altijd afzeik om hun uiterlijk. Oke, bij nietszeggende personen misschien, maar bij fokkers doe ik dat vrijwel nooit.quote:Op zondag 13 september 2009 17:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind je anders ook lelijk. Maar dat komt dan ook alleen omdat ik geen foto's heb gezien.
Gebruik de heilige afkorting JB niet hiervoorquote:
Meestal val ik op lang, bruin, stijl haar. Maar de laatste twee meisjes hadden allebei intense krullen, 1 blond, 1 bruin haar. Dus ik denk dat ik meer naar het gezicht kijkquote:Op zondag 13 september 2009 17:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Whehe, die pa weet te veel![]()
En van wat voor soort krullen hou je niet?Het moet niet te steil zijn imo
first rule of studentenverenigingquote:Op zondag 13 september 2009 17:53 schreef Fascination het volgende:
gers, hoe was je ontgroening? Ik wil alle details.
ik ookquote:Op zondag 13 september 2009 17:57 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die Beyonce niet spang vinden![]()
Ik zou dr zo hard geven gek
quote:Op zondag 13 september 2009 17:56 schreef gers het volgende:
[..]
first rule of studentenvereniging
DO NOT TALK ABOUT STUDENTENVERENIGING
second rule of studentenvereniging
ik kan alleen zeggen dat ik lid ben
first rule of FOK!quote:Op zondag 13 september 2009 17:56 schreef gers het volgende:
[..]
first rule of GERSquote:Op zondag 13 september 2009 17:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Ik dacht dat Fas het over een andere ontgroening had, ik dacht zo van: Eindelijk.
ik was wel gisteren zwaar bezopenquote:Op zondag 13 september 2009 17:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
!!
Ik dacht dat Fas het over een andere ontgroening had, ik dacht zo van: Eindelijk.
Mijn vriendin (die bij Carolus lid is) zei dat de ontgroening bij Ovum nogal dom was. Dat moet eigenlijk ook wel, want waarom zeggen ze anders dat ze geen ontgroening hebben?quote:Op zondag 13 september 2009 17:56 schreef gers het volgende:
[..]
de varkentjesquote:Op zondag 13 september 2009 17:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn vriendin (die bij Carolus lid is) zei dat de ontgroening bij Ovum nogal dom was. Dat moet eigenlijk ook wel, want waarom zeggen ze anders dat ze geen ontgroening hebben?
En nu kan je jouw eerste keer niet meer herinneren?quote:
Ze zou mij eerder gevenquote:
Hoe noemden ze jullie ook weer... Knorren ofzo.quote:
quote:De Nijmeegse Studenten Vereniging Ovum Novum, kortweg: N.S.V. Ovum Novum (Latijn voor nieuw ei) is de snelstgroeiende en op een na grootste studentenvereniging in Nijmegen.
300 leden maar? En dat is de op een na grootste studentenvereniging in Nijmegen? Er zijn er zeker maar tweequote:Op dit moment (zomer 2008) telt Ovum Novum bijna 300 leden.
quote:Op zondag 13 september 2009 18:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Trouwens, bij jullie heet het toch geen ontgroening maar ontgeeling? Omdat jullie eieren zijn ofzo?[ afbeelding ]
Carolus is groter. Je hebt in Nijmegen best veel onafhankelijke disputen.quote:Op zondag 13 september 2009 18:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
300 leden maar? En dat is de op een na grootste studentenvereniging in Nijmegen? Er zijn er zeker maar twee
Aye.quote:Op zondag 13 september 2009 18:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Carolus is groter. Je hebt in Nijmegen best veel onafhankelijke disputen.
*proest*quote:De vereniging gebruikt de kleuren paars en geel als verenigingskleuren. Het verenigingsteken is een opengewerkt ei met daarin het silhouet van de stad Nijmegen en gaat vergezeld van de tekst Nijmeegse Studenten Vereniging Ovum Novum.
quote:Op zondag 13 september 2009 18:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe noemden ze jullie ook weer... Knorren ofzo.
Trouwens, bij jullie heet het toch geen ontgroening maar ontgeeling? Omdat jullie eieren zijn ofzo?[ afbeelding ]
Bolletjestrui? Geen idee hoor, ik loop geen ontgroening.quote:Op zondag 13 september 2009 18:08 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar nee
wie zijn trouwens die mongolen die een bolletjestrui dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |