Lelijk dus.quote:Op zondag 13 september 2009 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kanker maar lekker neer, wat denk je zelf
Dan geloven wij het niet hoax!11einquote:Op zondag 13 september 2009 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kanker maar lekker neer, wat denk je zelf
vet, dat betekent dat we ons weer kunnen verheugen op chatlogs over een maand of 3quote:Op zondag 13 september 2009 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik heb een vriendin sinds woensdag
Nee, zwijn.quote:Op zondag 13 september 2009 14:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vet, dat betekent dat we ons weer kunnen verheugen op chatlogs over een maand of 3
Heb je haar gevragen?quote:Op zondag 13 september 2009 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik heb een vriendin sinds woensdag
En dat.quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 14:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jij bent echt de grootste kankermongool hier, serieus waar
Ik las "Heb je haar gegeven?".quote:Op zondag 13 september 2009 14:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heb je haar gevragen?
()
[..]
En dat.
Lakitu is een beetje hetzelfde als S_A, altijd mensen afzeiken undso, maar zelf kankerlelijk zijn en nooit foto's postenquote:Op zondag 13 september 2009 14:25 schreef NoelGallagher het volgende:
zeiken om foto's, maar zelf nooit foto's postenLakitu
_!!!
Hm dat zou geen verkeerde vraag zijn.quote:
maar sa post tegenwoordig toch foto's?quote:Op zondag 13 september 2009 14:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lakitu is een beetje hetzelfde als S_A, altijd mensen afzeiken undso, maar zelf kankerlelijk zijn en nooit foto's posten![]()
[..]
Hm dat zou geen verkeerde vraag zijn.
Want als je lelijk bent post je geen picca's?quote:Op zondag 13 september 2009 14:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lakitu is een beetje hetzelfde als S_A, altijd mensen afzeiken undso, maar zelf kankerlelijk zijn en nooit foto's posten![]()
Brand los.quote:Op zondag 13 september 2009 14:36 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga niet meer drinken. Echt niet.
Of tot volgende week zaterdag niet meer in ieder geval.!
Zusje beste vriend.quote:
Waarom post jij geen foto's van jezelf?quote:Op zondag 13 september 2009 14:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Want als je lelijk bent post je geen picca's?Zie US
![]()
Lekker bezig 14.gif Zelfs ik ben nooit verder gegaan dan een nichtjequote:Op zondag 13 september 2009 14:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zusje beste vriend._!
Fuck, hoe ga ik me hieruit redden![]()
![]()
![]()
.
Is t zo?quote:Op zondag 13 september 2009 14:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar sa post tegenwoordig toch foto's?
Dat zeg k niet, maar van sommige mensen weet je t gewoon.quote:Op zondag 13 september 2009 14:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Want als je lelijk bent post je geen picca's?Zie US
![]()
Verboden terrein is zo spannendquote:Op zondag 13 september 2009 14:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Lekker bezig 14.gif Zelfs ik ben nooit verder gegaan dan een nichtje
Omdat ik mensen ken die op Fok zitten, en ik niet meer normaal kan doorposten als zij weten wie ik benquote:Op zondag 13 september 2009 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom post jij geen foto's van jezelf?
quote:Op zondag 13 september 2009 14:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verboden terrein is zo spannend. We hadden ook al eerder gekust maar nu zijn we betrapt door een andere vriend.
S_A wel ja, maar ik nietquote:Op zondag 13 september 2009 14:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat zeg k niet, maar van sommige mensen weet je t gewoon.
Van jou niet zeker, maar van S_A weet ik t gewoon 100%
quote:Op zondag 13 september 2009 14:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat ik mensen ken die op Fok zitten, en ik niet meer normaal kan doorposten als zij weten wie ik ben
Ik wacht op het topicquote:Op zondag 13 september 2009 14:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verboden terrein is zo spannend. We hadden ook al eerder gekust maar nu zijn we betrapt door een andere vriend.
Doe jij eens picca's van dat zusjequote:Op zondag 13 september 2009 17:20 schreef Skylark. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Niemand die naar dat filmpje kjikt luistert volgens mij wat ze zegt.
Ik voel niet echt de behoefte om me nog meer in de shit te werkenquote:Op zondag 13 september 2009 17:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe jij eens picca's van dat zusje
Alsof ik iets met die foto's zou doen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik voel niet echt de behoefte om me nog meer in de shit te werken.
Daarbij, ze is lekker. Geloof me.
Nee, maar ik kan voorlopig beter niets meer doen. Ik was op een feest van haar vader (eigenlijk voor die vriend), en die vriend was al met buikpijn naar huis, en wij gingen dus naar buiten en ik nam dus afscheid van die vader, zegt die pa:"gaan jullie vrijenquote:Op zondag 13 september 2009 17:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof ik iets met die foto's zou doen.Behalve je smaak checken dan.
![]()
Maar ik geloof je wel
Wie bedoel je met S_A?quote:Op zondag 13 september 2009 14:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zondag 13 september 2009 14:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[..]
Allemaal heel mooi, maar verander je onderschrift want ik word gek want ik denk steeds dat ik word gequote.quote:Op zondag 13 september 2009 17:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?Ik heb trouwens foto's in mijn fobo gehad, en er zijn weleens foto's rondgegaan. En dan nog? Alsof je niet van iemand mag zeggen dat je diegene knap/lelijk vindt omdat je zelf geen foto's hebt.
Wat een logica weer.
Ben je boos?quote:Op zondag 13 september 2009 17:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?Ik heb trouwens foto's in mijn fobo gehad, en er zijn weleens foto's rondgegaan. En dan nog? Alsof je niet van iemand mag zeggen dat je diegene knap/lelijk vindt omdat je zelf geen foto's hebt.
Wat een logica weer.
Whehe, die pa weet te veelquote:Op zondag 13 september 2009 17:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan voorlopig beter niets meer doen. Ik was op een feest van haar vader (eigenlijk voor die vriend), en die vriend was al met buikpijn naar huis, en wij gingen dus naar buiten en ik nam dus afscheid van die vader, zegt die pa:"gaan jullie vrijen![]()
![]()
?".
!!!
Mijn smaak varieert erg. Het gaat erom of ze lekker is, en bij voorkeur geen krullen, maar zij heeft wel krullen dus het klopt niet.
Hoezo? Skyscraper - Skylark ofzo?quote:Op zondag 13 september 2009 17:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allemaal heel mooi, maar verander je onderschrift want ik word gek want ik denk steeds dat ik word gequote.
Ik vind je anders ook lelijk. Maar dat komt dan ook alleen omdat ik geen foto's heb gezien.quote:Op zondag 13 september 2009 17:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, maar het slaat gewoon nergens op.
Exactly. Het is niet dat "lelijke" mensen slechtere ogen hebben of zoiets.quote:Op zondag 13 september 2009 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is dat gezeur toch altijd dat mensen die lelijk zijn dat niet zouden mogen zeggen van anderen. Alsof die geen smaak kunnen hebben![]()
Al moet ik wel zeggen dat er nogal snel gezegd wordt dat iemand lelijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |