Ja oke.quote:Op zondag 13 september 2009 12:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die is opzich ook wel oke. Maar ik vind die van Jules Deelder ook leuk.
Een vriend had samen met zijn vriendin voor 100 euro (quote:Op zondag 13 september 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gadver nee, doe het niet"Fotoshoot" foto's op Hyves.
Ik moest wel lachen om die reactie van bt in dat topic. Ze is snel bijgedraaid in ieder geval.quote:Op zondag 13 september 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gadver nee, doe het niet"Fotoshoot" foto's op Hyves.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
Om even te beginnen, als je gaat janken over Hyves druk dan op vorige en zoek het daarvoor bestemde Hyves-bashtopic. Danku.
Dan de klacht:
Je ziet het steeds vaker, van die breezermeisjes/mooiboys, met foto's met de naam "Fotoshoot door *****".
Van die 3e rang klotefoto's die elke klapjosti met een camera nog zou kunnen maken. Vaak zit er over de gehele foto ook nog een watermerk met "Foto's door *****".
Waarom denkt iedereen met een camera tegenwoordig een echte fotograaf te zijn die fotoshoots kan doen?
Voor pics; kijk eens rond op Hyves.
Over een maand prijken de door RonaldV geschoten foto's van Bt op haar hyves.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:48 schreef Breathtaking het volgende:
Volledig eens met klacht. Ze noemen het trouwens vaak ook fotoshoot als een vriendin van ze de foto's heeft gemaakt..
Oh godquote:Op zondag 13 september 2009 12:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een vriend had samen met zijn vriendin voor 100 euro () aan een fotoshoot meegedaan in Turkije. Ik ga geen geen foto's plaatsen maar
Er was 1 foto bij waarbij ze op het strand stonden en naar de ondergaande zon keken. Maar in plaats van de zon was er een foto van hun in de hemel geshopt.![]()
::')
Dit klopt ook gewoon helemaal.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:59 schreef nimarad het volgende:
Ze lijkt eerder op een downpatientje dat voor het eerst ongesteld is geworden.
Post 's meer van dat meisje.quote:Op zondag 13 september 2009 12:44 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal van dat soort foto's dus.
Jezus wat fout.quote:Op zondag 13 september 2009 12:44 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal van dat soort foto's dus.
Ik vond de foto zelf dan ook leuk, het contrast en de kleurquote:Op zondag 13 september 2009 12:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ze hadden wel een leukere tekst kunnen bedenken.
Zodat je haar kan tineyeën?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |