FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!quote:Op zondag 13 september 2009 11:53 schreef IQM het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ew-face-Kristin.html
NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
WHY?!
Waarom doe je daarquote:Op zondag 13 september 2009 10:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh ja wel gezelligik was naar D, 2 vriendinnen van 'm waren er ook en nog een handjevol huisgenoten, erg leuk! Vond het jammer dat ik weer op tijd weg moest, heb vandaag nl een 'fotoshoot' met RonaldV (
! ) dus moet er wel een beetje fatsoenlijk uitzien.
Omdat het zoquote:Op zondag 13 september 2009 11:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom doe je daarover? Je kiest er toch zelf voor?
En ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat.Hopelijk wordt er niet te veel gefotoshopt.
Over RonaldV heb ik ook matige verhalen gehoord.quote:Op zondag 13 september 2009 11:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat het zoklinkt om een fotoshoot te hebben
ja toch?
Vind ik in ieder geval, het doet mij denken aan van die hyves fotoshoots door een Turkse fotograaf!
quote:The Andamanese language is unrelated to any other on earth. It has only two words for numbers: they mean 'one' and 'more than one'.
quote:Op zondag 13 september 2009 12:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Over RonaldV heb ik ook matige verhalen gehoord.
Vieze oude man.quote:Op zondag 13 september 2009 12:03 schreef IQM het volgende:
[..]
meisjes die niet meer terug kwamen enzoquote:Op zondag 13 september 2009 12:03 schreef IQM het volgende:
[..]
http://www.ronaldv.net/quote:Op zondag 13 september 2009 12:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ga checken.quote:Op zondag 13 september 2009 12:20 schreef Zotheid het volgende:
http://www.ronvandijkfotografie.nl/
What the fuck. Wat doen al die zelfverklaarde fotografen op internet? Dit ziet er wel heel pauperesk uit.
Dat is hem niet.quote:Op zondag 13 september 2009 12:20 schreef Zotheid het volgende:
http://www.ronvandijkfotografie.nl/
What the fuck. Wat doen al die zelfverklaarde fotografen op internet? Dit ziet er wel heel pauperesk uit.
Hij heet dan ook Ron.quote:
Gadver nee, doe het nietquote:Op zondag 13 september 2009 12:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt? Ik vind zijn foto's van Liiszle enzo namelijk erg leuk!
Ja oke.quote:Op zondag 13 september 2009 12:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die is opzich ook wel oke. Maar ik vind die van Jules Deelder ook leuk.
Een vriend had samen met zijn vriendin voor 100 euro (quote:Op zondag 13 september 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gadver nee, doe het niet"Fotoshoot" foto's op Hyves.
Ik moest wel lachen om die reactie van bt in dat topic. Ze is snel bijgedraaid in ieder geval.quote:Op zondag 13 september 2009 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gadver nee, doe het niet"Fotoshoot" foto's op Hyves.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
Om even te beginnen, als je gaat janken over Hyves druk dan op vorige en zoek het daarvoor bestemde Hyves-bashtopic. Danku.
Dan de klacht:
Je ziet het steeds vaker, van die breezermeisjes/mooiboys, met foto's met de naam "Fotoshoot door *****".
Van die 3e rang klotefoto's die elke klapjosti met een camera nog zou kunnen maken. Vaak zit er over de gehele foto ook nog een watermerk met "Foto's door *****".
Waarom denkt iedereen met een camera tegenwoordig een echte fotograaf te zijn die fotoshoots kan doen?
Voor pics; kijk eens rond op Hyves.
Over een maand prijken de door RonaldV geschoten foto's van Bt op haar hyves.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:48 schreef Breathtaking het volgende:
Volledig eens met klacht. Ze noemen het trouwens vaak ook fotoshoot als een vriendin van ze de foto's heeft gemaakt..
Oh godquote:Op zondag 13 september 2009 12:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een vriend had samen met zijn vriendin voor 100 euro () aan een fotoshoot meegedaan in Turkije. Ik ga geen geen foto's plaatsen maar
Er was 1 foto bij waarbij ze op het strand stonden en naar de ondergaande zon keken. Maar in plaats van de zon was er een foto van hun in de hemel geshopt.![]()
::')
Dit klopt ook gewoon helemaal.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:59 schreef nimarad het volgende:
Ze lijkt eerder op een downpatientje dat voor het eerst ongesteld is geworden.
Post 's meer van dat meisje.quote:Op zondag 13 september 2009 12:44 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal van dat soort foto's dus.
Jezus wat fout.quote:Op zondag 13 september 2009 12:44 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal van dat soort foto's dus.
Ik vond de foto zelf dan ook leuk, het contrast en de kleurquote:Op zondag 13 september 2009 12:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ze hadden wel een leukere tekst kunnen bedenken.
Zodat je haar kan tineyeën?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |