WTFFFF!!! geen blauw???!!!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Wisten jullie dat je als amateurfotograaf heel simpel jonge onschuldige meisjes in bed kan krijgen?
Advertentie plaatsen dat je fotoshoot doet voor een modellenbureau. Wel niet aankomen met een lullig kodakwegwerptoestel.
Even investeren in zoene dure camera en de sletjes vliegen je bed in.
Heb ik van Alberto Stegeman. Dus het kan in Nederland!
Moet dat dan? Ik zie liever dit soort meisjes in fotoshoots dan fotomodellen. Op Doutzen na vind ik dat toch altijd wel tegenvallen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:33 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Het zijn ook wel mooie foto's hoor, en opzich ook geen slechte meid.
Maar dat is geen model.....
I'd hit itquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
Is dit het nieuwe 'beoordeel mijn fotoshoot' topic?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thats bloody nicequote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou dr gevenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, enorm geil zegquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik zie liever dit soort meisjes in fotoshoots dan fotomodellen. Op Doutzen na vind ik dat toch altijd wel tegenvallen.
Deze pics van lisszle hebben toch wel iets geils. zo met de slipje op d'r knieën.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Onzin, op de manier waarop tegenwoordig 90% van de bezitters van een spiegelreflex fotografeert presteert een compact camera net zo goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:57 schreef justmattie het volgende:
spiegelreflex heeft niks met wannabe fotografen te maken, maar meer omdat het gewoon veel mooiere foto's maakt dan die compact dingetjes
Haha. Ja, van die foto's die gewoon onscherp zijn omdat ze met te weinig licht vanuit de hand een foto genomen hebben. Als ze dan vragen wat je van de foto vindt is dat niet gewoon slecht maar "artistiek".quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:22 schreef Biogarde het volgende:
Wat me vooral opvalt, is dat iedereen tegenwoordig iets met een spiegelreflex doet en fotograaf is.
En ja, ik heb ze in m'n familie
Dit.quote:
Wat is hier bijzonder aan? Je staat gewoon recht geen ambiance niks. Kut fotoshoot dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet waar. Een beetje fotograaf kan met elke camera een goede foto maken. De reden dat fotografen een spiegelreflex of een middenformaat gebruiken is dat je met zo'n camera alles zelf kan instellen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:57 schreef justmattie het volgende:
spiegelreflex heeft niks met wannabe fotografen te maken, maar meer omdat het gewoon veel mooiere foto's maakt dan die compact dingetjes
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:22 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Echt een triest fenomeen ja, je moet ze ook gelijk geestelijk breken als je ze tegenkomt. Echt geestelijk breken, no joke.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:23 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Wat is hier bijzonder aan? Je staat gewoon recht geen ambiance niks. Kut fotoshoot dus.
Bij deze shoot vraag ik me af heeft ze voor die geile cameraman haar slipje omlaag gedaan of is ze toch niet zo dom en heeft ze een extra slipje aangedaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik zie liever dit soort meisjes in fotoshoots dan fotomodellen. Op Doutzen na vind ik dat toch altijd wel tegenvallen.
Deze pics van lisszle hebben toch wel iets geils. zo met de slipje op d'r knieën.
Ik zit er nog eens goed naar te kijken hè. Het is net zo'n mongool die scheef in een roelstoel hangt, een beetje te kwijlen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iets geils < enorm geil.quote:
Wat is de bedoeling van deze 'fotoshoot'? De aftermath van een verkrachting in een hooischuur ofzo?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Photosoep2Winquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat had je zo niet moeten doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:57 schreef Penisbaard het volgende:
http://misshyvesverkiezing.hyves.nl/
Ja in de groene stand doet 'ie alles helemaal automatisch. Hoeft niets meer ingesteld, handig joh.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja idd, en dan vraag je ze wat een sluitertijd is: ""
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'd tap thatquote:
Ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van deze 'fotoshoot'? De aftermath van een verkrachting in een hooischuur ofzo?
Ja maar Jos... jij jaagt hem overal in wat 2 benen, lang haar en adem heeft.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zooo, daar jaag ik em wel in hoor.
Jij hebt ook fotoshoot foto's in je fobo...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:38 schreef Some-Lady het volgende:
whahahaha dit topic maakt mn dag weer goed lol
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:41 schreef Cybey het volgende:
[..]
Jij hebt ook fotoshoot foto's in je fobo...
idd, nooit geweten dat die lizzle oid irl gewoon een vadsig blondje isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:38 schreef Some-Lady het volgende:
whahahaha dit topic maakt mn dag weer goed lol
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:41 schreef Cybey het volgende:
[..]
Jij hebt ook fotoshoot foto's in je fobo...
quote:
meh http://msz-lin.hyves.nl/quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, echt enorm geil dit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan beoordeel ik mee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |