Alsof ik niet opvalquote:Op zondag 13 september 2009 04:47 schreef Syb-rund. het volgende:
verdorie hara, ik zie je nu pas, hierbij een hoi ouwe reus
omgpop is toch voor fags?quote:Op zondag 13 september 2009 04:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
zullen we gaan omgpoppen met zijn allen ofzo, ik heb best zin in zon gaar kutspelletje eigenlijk
vraag me niet hoe ik dat soort dingen klaar hoorquote:
hoezo?quote:
Omdat het voor fagbois is?quote:Op zondag 13 september 2009 04:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoezo?
hoe kan je dingen zoals draw my thing nou niet leuk vinden
maar je zit nu ook nog om 5 uur snachts op fok te klooien, jij hypocriete schavuitquote:
Omdat ik uitgeput ben van t dansun en ga pitten.quote:Op zondag 13 september 2009 05:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar je zit nu ook nog om 5 uur snachts op fok te klooien, jij hypocriete schavuit
nog niemand komen opdagen, ik ben de enige die hints klaarblijkelijk wel vermakelijk vind![]()
smoesjes, jij gore brildragende wow-erquote:Op zondag 13 september 2009 05:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omdat ik uitgeput ben van t dansun en ga pitten.
ik vergeef je, veel plezier bij je autocross!quote:Op zondag 13 september 2009 05:10 schreef jordeeeh het volgende:
Haha, k FOK!te net vanuit t cafe, dus k ontken niet dat k een nerd ben
Maar nu heb ik even de AV op deze pc gefixed en ga k nu slapen, morgen weer op tijd naar de autocross in de buurt
Groetjes![]()
Dat klinkt een beetje als droogneuken.quote:
Waarom moet het altijd gelijk all the way of niets?quote:Op zondag 13 september 2009 05:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als droogneuken.
quote:Op zondag 13 september 2009 05:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd gelijk all the way of niets?
Dat halfslachtige werkt nu eenmaal niet.quote:Op zondag 13 september 2009 05:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd gelijk all the way of niets?
Allof niets, baby roep jij maar iets. Ik ga voor heel intens, en verder ken ik de tekst niet meer. Lalalalla, lalalal, lalala lalala.quote:
Okay, helaas.quote:Op zondag 13 september 2009 05:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat halfslachtige werkt nu eenmaal niet.
Toch maar een trouwe labrador uitzoeken dan.quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 05:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toch maar een trouwe labrador uitzoeken dan.
Dan klopt de uitdrukking niet meer.quote:Op zondag 13 september 2009 06:04 schreef Harajuku. het volgende:
Golden, weet je toch ondertussen wel.
Nou, tough luck.quote:Op zondag 13 september 2009 06:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan klopt de uitdrukking niet meer.
Niet zo pinnig doen nu.quote:
Jawel, ik was zelfs voor 9 uur wakker.quote:
Whehequote:Op zondag 13 september 2009 10:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel, ik was zelfs voor 9 uur wakker.Dat is me zelden gebeurd.
Pff, half twee of zo.quote:Op zondag 13 september 2009 10:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehemaar hoe laat ging je slapen?
Dan kreeg je niet eens 8 uur slaap! Ik heb geslapen van half 4 tot half 11 ofzo, ook te weinig.quote:
Ja, ik weet het, maar ik moest er deze week vaak vroeg uit, dus m'n lichaam is daarop ingesteld. Ja, maar jij had gister toch zowat de hele dag geslapen? NOU DAN!quote:Op zondag 13 september 2009 10:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan kreeg je niet eens 8 uur slaap! Ik heb geslapen van half 4 tot half 11 ofzo, ook te weinig.
Oooh ja wel gezelligquote:
Ja dat is waar inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2009 10:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar ik moest er deze week vaak vroeg uit, dus m'n lichaam is daarop ingesteld. Ja, maar jij had gister toch zowat de hele dag geslapen? NOU DAN!
Oh, ik dacht dat hij je niet meer wilde zien.quote:Op zondag 13 september 2009 10:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh ja wel gezelligik was naar D, 2 vriendinnen van 'm waren er ook en nog een handjevol huisgenoten, erg leuk! Vond het jammer dat ik weer op tijd weg moest, heb vandaag nl een 'fotoshoot' met RonaldV (
! ) dus moet er wel een beetje fatsoenlijk uitzien.
Ja wilde hij eerst ook niet meer maar daar kwam 'ie later weer op terugquote:Op zondag 13 september 2009 10:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij je niet meer wilde zien.Leuk dat het leuk was.
![]()
Whehe, een fotoshoot, wat voor soort fotoshoot?
Oeh leuk.quote:Op zondag 13 september 2009 10:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wilde hij eerst ook niet meer maar daar kwam 'ie later weer op terug!
En nou ik in allemaal sexy pakjesnee euhh we willen gewoon een mooi plekje vinden als in een natuurgebied of vervallen gebouw ofzo, en daar wat foto's maken. Geen vast plan ofzo
!
Ik post of PM wel wat als ik de foto's krijgquote:Op zondag 13 september 2009 10:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh leuk.Ik zou wel graag het eindresultaat willen zien.
Ja, dat zou wel erg jammer zijn, maar misschien komt dat de foto's juist ten goede. Contrast en zo.quote:Op zondag 13 september 2009 11:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik post of PM wel wat als ik de foto's krijgik ben zelf ook heel benieuwd
ook gewoon benieuwd of ik er uberhaupt iets van bak voor de camera
en bid voor goed weer, en lijkt nu nergens op
!
Subtiel met je hoofd bewegen voor een totaal ander effectquote:Op zondag 13 september 2009 11:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel erg jammer zijn, maar misschien komt dat de foto's juist ten goede. Contrast en zo.
Denk gewoon aan alle tips die je hoorde bij ANTM.![]()
Ja, en zorg ervoor dat je ogen iets uitstralen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Subtiel met je hoofd bewegen voor een totaal ander effect![]()
![]()
?
Ik heb trouwens een muggenbult op m'n voorhoofdmaar RonaldV verzekerde me ervan dat hij dat wel wegshopt voor me
quote:Op zondag 13 september 2009 11:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, en zorg ervoor dat je ogen iets uitstralen.Hoe laat is het?
Oké, veel plezier meid.quote:Op zondag 13 september 2009 11:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]! Ik weet niet hoe dat moet
en hij komt me rond 12 uur ophalen. Dus ik spring even onder de douche!
Klinkt prachtigquote:Op zondag 13 september 2009 11:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, veel plezier meid.Denk aan hoe je je grootste vijand langzaam martelt en vernedert.
Dan krijg je vast zo'n stoere, je moet niet met mij sollen foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |