Ok, ik was al ff bang dat de TT niet zou kloppenquote:
watquote:Op zondag 13 september 2009 03:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ddoq, ff als meiden onder elkaar hè? Ik ontmoette vanavond een stelletje lesbo's waarvan één haar tepelpiercing liet zien en haar broek naar beneden trok om er vervolgens op te slaan als een ware rodeorijderster. Op dat moment geneerde ik mijzelf behoorlijk, maar toen ook nog de vraag kwam of ik tussen hen in wilde komen liggen vannacht stond ik toch ff met mijn mond vol tanden. Is dat normaal bij jullie 'soort'?
Nee (voor zover ik weet)quote:Op zondag 13 september 2009 03:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ddoq, ff als meiden onder elkaar hè? Ik ontmoette vanavond een stelletje lesbo's waarvan één haar tepelpiercing liet zien en haar broek naar beneden trok om er vervolgens op te slaan als een ware rodeorijderster. Op dat moment geneerde ik mijzelf behoorlijk, maar toen ook nog de vraag kwam of ik tussen hen in wilde komen liggen vannacht stond ik toch ff met mijn mond vol tanden. Is dat normaal bij jullie 'soort'?
Jij loopt te FOK!en vanuit te kroeg, alsof dat niet treurig is.quote:
Jaquote:
Nou, bij één van de twee acht ik de kans groot dat ik nooit meer terug krijg wat ik er in steek. Het mannetje van het stel.quote:Op zondag 13 september 2009 03:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee (voor zover ik weet)
Dus wtf doe je hier nog![]()
Je laat wel wat lopen!
ik zit nog bij joost heurquote:Op zondag 13 september 2009 03:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
JaEn jij was nog eerder thuis.Opperautist
Ik ben ook monogaam u_uquote:Op zondag 13 september 2009 03:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, bij één van de twee acht ik de kans groot dat ik nooit meer terug krijg wat ik er in steek. Het mannetje van het stel.
Overduidelijk. Bijna angstaanjagend. Uiteindelijk kregen ze ruzie met een of ander kind dat aan de bar zat. Daarna heb ik ze niet meer gezien, maar ik had inmiddels toch wel genoeg gezien.quote:Op zondag 13 september 2009 03:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben ook monogaam u_u
Anyway, was het een butch/femme stelletje?
Nee toch?![]()
Ok..quote:Op zondag 13 september 2009 03:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Overduidelijk. Bijna angstaanjagend. Uiteindelijk kregen ze ruzie met een of ander kind dat aan de bar zat. Daarna heb ik ze niet meer gezien, maar ik had inmiddels toch wel genoeg gezien.
Niet u_uquote:
Kankerautistquote:
Jazeker. Op de weg naar huis ook nog verschillende dingen gebeurt waar ik je niet mee lastig zal vallen. Waarschijnlijk onder de noemer van 'je had er bij moeten wezen'. Jij je nog weten te vermaken deze zaterdagavond?quote:Op zondag 13 september 2009 03:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok..
Nou, verder wel gezellig gehad dus?
quote:Op zondag 13 september 2009 03:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jazeker. Op de weg naar huis ook nog verschillende dingen gebeurt waar ik je niet mee lastig zal vallen. Waarschijnlijk onder de noemer van 'je had er bij moeten wezen'. Jij je nog weten te vermaken deze zaterdagavond?
Met z'n tweeën?quote:Op zondag 13 september 2009 03:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwohh redelijk.. Beetje tv gekeken, muziekjes geluisterd, gemsnt
NIet zo spannend als ff naar de kroeg o.i.d maar al met al is t allemaal goedgekomen
quote:
Dat vind ik vaak nog beter dan op stap gaan. Zo saampjes.quote:
Dat vind ik eigenlijk ook wel..quote:Op zondag 13 september 2009 03:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak nog beter dan op stap gaan. Zo saampjes.
Wij maken altijd films.quote:Op zondag 13 september 2009 03:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook wel..
Veel gezelliger en knusser
En als we ons willen lamzuipen, halen we wel n kratje
en zetten we n leuke film op
Dat is ook uiterst vermakelijk tijdsverdrijfquote:
carequote:Op zondag 13 september 2009 03:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kankerautistin de kroeg fokken.
Naja ik ga slapen, morgen weer naar Ajax
Sta je nou die befaamde danceskills van je uit te halen met in je hand je mobiele telefoon?quote:
toch niet district 9 hequote:Op zondag 13 september 2009 04:24 schreef Siniti het volgende:
Leuk. Ik was een film aan het kijken. Ook leuk.
Dit nummer > het eerste faust albumquote:
Neuj, Paths Of Glory. Enige film tot nu toe die ik heb gezien over de loopgravenoorlog, en hij is nog goed ookquote:
Moet nog steeds andere albums naast Faust IV downloadenquote:[..]
Dit nummer > het eerste faust album
wel een beetje te rustig (dit is persoonlijk), maar gelukkig op een goede manier
Neen, dat deed k nietquote:Op zondag 13 september 2009 03:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sta je nou die befaamde danceskills van je uit te halen met in je hand je mobiele telefoon?
ik heb volgensmij nog nooit een kub film gezienquote:Op zondag 13 september 2009 04:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Neuj, Paths Of Glory. Enige film tot nu toe die ik heb gezien over de loopgravenoorlog, en hij is nog goed ook(kan ook bijna niet anders met Kubrick)
[..]
ja klopt, maar ik heb nu echt iets opgefokt nodig, ik heb de hele dag al zitten treuzelen, wachten totdat ik een ons woog etc, godsamme wat een kutdagquote:Moet nog steeds andere albums naast Faust IV downloaden![]()
Is inderdaad erg rustig, maar wel heel chill rustig
Biertje?...hips...burp...quote:Op zondag 13 september 2009 04:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb volgensmij nog nooit een kub film gezienterwijl hij volgensmij wel echt berucht is van kwaliteit
(nouja heel misschien full metal onbewust toen ik kleiner was, maar dat noem ik niet echt benoemenswaardig )
volgensmij heb je ook een horror in een loopgraaf, die was opzich ook wel aardig (voor een horror that is)
[..]
ja klopt, maar ik heb nu echt iets opgefokt nodig, ik heb de hele dag al zitten treuzelen, wachten totdat ik een ons woog etc, godsamme wat een kutdag
Full Metal Jacket is fucking strak, dus kaak ja.!quote:Op zondag 13 september 2009 04:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb volgensmij nog nooit een kub film gezienterwijl hij volgensmij wel echt berucht is van kwaliteit films
(nouja heel misschien full metal onbewust toen ik kleiner was, maar dat noem ik niet echt benoemenswaardig )
volgensmij heb je ook een horror in een loopgraaf ergens, die was opzich ook wel aardig (voor een horror that is)
[..]
ja klopt, maar ik heb nu echt iets opgefokt nodig, ik heb de hele dag al zitten treuzelen, wachten totdat ik een ons woog etc, godsamme wat een kutdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |