abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72700528
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:09 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, das waar. Dus luister allemaal, als een bijzonder mooi barmeisje een drankje voor je neerzet met meer dan alleen maar een "beleefde-werk-glimlach" en zegt dat ze het jammer vind dat je nu alweer gaat als je afrekent aan de bar gaat de zon weer schijnen!
*Barbusse denkt erover om 'z'n stamkroeg naar Utrecht te verplaatsen*

En zoals je het nu neerzet komt het absoluut niet zielig of wanhopig over hoor. Maar ik weet natuurlijk niet hoe zij het gaat interpreteren. Zoekt zij nog contact met jou op dezelfde manier? Dan zie ik er geen kwaad in.
Zo fok was even down voor mij. Anyway, zij zoekt eigenlijk helemaal geen contact met me op, maar ik weet wel zeker dat ze mn hyves opzoekt (ik weet het, ik heb hyves ) als ze online komt. Dat maakt namelijk weer zo moeilijk, net zoals in onze relatie weet weer alle energie van mij komen om iets te ondernemen wat uiteindelijk wel erg leuk/gezellig was. Ach die bui is nu weer even over, heb het kunnen onderdrukken. Zat wel net te denken, ik kan haar ook gewoon een emailtje sturen. Weer rustig beginnen met contact te hebben. Vind zij mischien ook wat fijner
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72700712
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:06 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Zo fok was even down voor mij. Anyway, zij zoekt eigenlijk helemaal geen contact met me op, maar ik weet wel zeker dat ze mn hyves opzoekt (ik weet het, ik heb hyves ) als ze online komt. Dat maakt namelijk weer zo moeilijk, net zoals in onze relatie weet weer alle energie van mij komen om iets te ondernemen wat uiteindelijk wel erg leuk/gezellig was. Ach die bui is nu weer even over, heb het kunnen onderdrukken. Zat wel net te denken, ik kan haar ook gewoon een emailtje sturen. Weer rustig beginnen met contact te hebben. Vind zij mischien ook wat fijner
Hier was Fok! ook eventjes weg.
Hmmm...geen contact zoeken maar wel jouw Hyves checken? Ach, in dat geval is een mailtje misschien wel handig. Je kunt natuurlijk ook een "krabbel" ( !) achterlaten op háár Hyves....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72700742
Zo, ik ben ENORM veel foto's, brieven, kaarten, tijdschriften en andere zooi aan 't weggooien. Al 3 vuilniszakken vol. En dat voelt GOED.
pi_72700786
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:14 schreef maartjeh het volgende:
Zo, ik ben ENORM veel foto's, brieven, kaarten, tijdschriften en andere zooi aan 't weggooien. Al 3 vuilniszakken vol. En dat voelt GOED.
3 vuilniszakken? Maar ook foto's van jullie? Of gewoon oude meuk die eigenlijk al lang weggegooid had moeten worden?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72700894
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

3 vuilniszakken? Maar ook foto's van jullie? Of gewoon oude meuk die eigenlijk al lang weggegooid had moeten worden?
Oude meuk die al lang weggegooid had moeten worden maar wat mijn gevoel nooit toeliet. Van die twijfelgevallen weetjewel, zo van 'Oké, nu gooi ik 't weg. ..Nee, ik kan 't niet.' Maar nu gaat 't ineens.

Neehoor, niets van A. en mij. Heb zelfs net een foto van ons samen op m'n prikbord gehangen. Voel me wel een beetje rot nu weer, maar ach. Gaat wel weer over. Opruimen voelt iig goed!
  Moderator zondag 13 september 2009 @ 16:23:26 #106
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_72701020
Ik heb in een boze bui een paar weten geleden een compilatiefoto van ons verscheurd... was zo'n foto waar we met al onze vakanties en weet ik veel wat op stonden.
Nu toch spijt van.... maar ja, zij heeft van het een op het andere moment alles afgekapt en kapot gemaakt... dan ga je door een heleboel emoties heen, een daarvan is boosheid.
pi_72701052
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:19 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Oude meuk die al lang weggegooid had moeten worden maar wat mijn gevoel nooit toeliet. Van die twijfelgevallen weetjewel, zo van 'Oké, nu gooi ik 't weg. ..Nee, ik kan 't niet.' Maar nu gaat 't ineens.

Neehoor, niets van A. en mij. Heb zelfs net een foto van ons samen op m'n prikbord gehangen. Voel me wel een beetje rot nu weer, maar ach. Gaat wel weer over. Opruimen voelt iig goed!
Gewoon dingen doen, om het even wat, zorgt er vaak voor dat je je beter gaat voelen. Dus goed gedaan meid!

Ik ga zo maar even een wandeling maken, even uitwaaien.
En dromen van barmeisjes. Moest van dreamzk.
pi_72701092
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:23 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb in een boze bui een paar weten geleden een compilatiefoto van ons verscheurd... was zo'n foto waar we met al onze vakanties en weet ik veel wat op stonden.
Nu toch spijt van.... maar ja, zij heeft van het een op het andere moment alles afgekapt en kapot gemaakt... dan ga je door een heleboel emoties heen, een daarvan is boosheid.
Boosheid is normaal. Wel jammer van de foto, maar het zal toch niet de enige zijn?
  Moderator zondag 13 september 2009 @ 16:30:28 #109
Dick Laurent Is Dead
pi_72701234
Nee, ik heb honderden foto's

maar die kan ik nu niet bekijken.... te pijnlijk. Met de tijd zal ik er wel beter mee om kunnen gaan... maar de manier waarop zij het heeft uitgemaakt is gewoon onvergeeflijk. Daardoor zal een vriendschap er ook niet inzitten... dat vind ik vreselijk want ik had nooit gewild dat het zo zou aflopen. Maar ik kan haar nu echt niet meer zien of spreken, ze is in mijn ogen gewoon een spook geworden.

Ach ja het is een goede levensles... zo zie je maar, je kan jaren dag in dag uit met iemand samen zijn en lief en leed delen... en dat kan van het een op het andere moment over zijn, alsof er een lichtje uitgaat "klik"
Nooit gedacht dat dingen zo zouden kunnen gaan... but it's the ugly truth.
pi_72701398
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:30 schreef dick_laurent het volgende:
Nee, ik heb honderden foto's

maar die kan ik nu niet bekijken.... te pijnlijk. Met de tijd zal ik er wel beter mee om kunnen gaan... maar de manier waarop zij het heeft uitgemaakt is gewoon onvergeeflijk. Daardoor zal een vriendschap er ook niet inzitten... dat vind ik vreselijk want ik had nooit gewild dat het zo zou aflopen. Maar ik kan haar nu echt niet meer zien of spreken, ze is in mijn ogen gewoon een spook geworden.

Ach ja het is een goede levensles... zo zie je maar, je kan jaren dag in dag uit met iemand samen zijn en lief en leed delen... en dat kan van het een op het andere moment over zijn, alsof er een lichtje uitgaat "klik"
Nooit gedacht dat dingen zo zouden kunnen gaan... but it's the ugly truth.
Klinkt herkenbaar (ik typ dat te vaak ), maar je reactie dat het een goede levensles is vind ik wel oké. Het is erg pijnlijk allemaal, maar dat zal met de tijd verdwijnen, net zoals je woede.
pi_72701823
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Gewoon dingen doen, om het even wat, zorgt er vaak voor dat je je beter gaat voelen. Dus goed gedaan meid!

Ik ga zo maar even een wandeling maken, even uitwaaien.
En dromen van barmeisjes. Moest van dreamzk.
Die foto die nu op m'n prikbord hangt doet nog wel zeer als ik 'm zie. Maar daar moet ik maar doorheen van mezelf hoor. Sinds gisteravond zie ik wel in dat we een mooie tijd hebben gehad samen, en die foto herinnert mij daar ook wel aan.

Heerlijk, even uitwaaien! Droom ze, hahha.
pi_72701825
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:23 schreef dick_laurent het volgende:
Ik kan gelukkig nu wel kijken met een glimlach naar onze foto's. Heb ze wel allemaal opgeborgen en alle foto's van ons samen in een map gestopt zodat ik er niet per ongeluk op terecht kom. Kan ze niet verscheuren want de tijd die ik met haar had was ontzettend leuk en gezellig. Mischien wel de beste tijd van mn leven...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  zondag 13 september 2009 @ 16:53:22 #113
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_72701929
Ik heb op zolder bij me ouders een schoenendoos met foto's etc. Als de tijd er rijp voor is kijk ik er wel n's naar, maar het is wel een prettige gedachte het het uit het zicht is maar toch wel toegankelijk is.
pi_72701975
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:50 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ik kan gelukkig nu wel kijken met een glimlach naar onze foto's. Heb ze wel allemaal opgeborgen en alle foto's van ons samen in een map gestopt zodat ik er niet per ongeluk op terecht kom. Kan ze niet verscheuren want de tijd die ik met haar had was ontzettend leuk en gezellig. Mischien wel de beste tijd van mn leven...
Dat had ik ook kunnen schrijven! Ik verkreeg het ook niet over m'n hart om ze te verscheuren, dus heb ik gevraagd of hij ze wilde hebben misschien. Maar m'n ex wilde dat ik de foto's van hem en van ons zou houden als herinnering aan ons samen, omdat hij dat ook deed met foto's van ons en van mij.

En ach, nu ben ik wel blij dat hij die keuze voor mij gemaakt heeft om de foto's te bewaren, al doen diezelfde foto's nog wel zeer.
pi_72702110
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:54 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Dat had ik ook kunnen schrijven! Ik verkreeg het ook niet over m'n hart om ze te verscheuren, dus heb ik gevraagd of hij ze wilde hebben misschien. Maar m'n ex wilde dat ik de foto's van hem en van ons zou houden als herinnering aan ons samen, omdat hij dat ook deed met foto's van ons en van mij.

En ach, nu ben ik wel blij dat hij die keuze voor mij gemaakt heeft om de foto's te bewaren, al doen diezelfde foto's nog wel zeer.
Kom je uiteindelijk overheen en dan kijk je er glimlachend naar
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  zondag 13 september 2009 @ 17:00:37 #116
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72702214
Ik kwam vandeweek ook nog foto's tegen, ik kan er niet naar kijken.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72703290
Gadver. Ik moet weer huilen.
Gister moest ik d'r na een maand voor het eerst om huilen, en sindsdien ben ik superemotioneel.
pi_72703818
Pfff, het is nu bijna een jaar uit, we hebben zeker vijf jaar samengewoond. Tijdens het stappen hoorde ik een goeie vriendin zeggen dat ze lekker naar huis ging, lekker bij haar mannetje ging liggen, toen werd ik opeens geen verdrietig. Ik moest denken aan de tijd dat ik ook weleens ging stappen en hij geen zin had om mee te gaan. Meestal bleef ik dan niet erg lang en dan kwam ik thuis en dan lag hij te slapen en dan kroop ik heel voorzichtig tegen hem aan om dan vervolgens heerlijk tegen hem aan in slaap te vallen. Ik had aardig wat drankjes op en werd intens verdrietig, thuis moest ik heel erg huilen, wat ook weer een tijd geleden is. Ik dacht echt dat ik hem vergeten was, ook doordat er nu andere mannen in mijn leven zijn, maar soms overvalt het je opeens en dan denk ik, zal ik nog eens contact opnemen? Maar ja, het lijkt me beter van niet, ik wil niet horen dat hij misschien een ander heeft. Al gun ik hem het beste van de wereld, ik wil niet dat mijn leven weer overhoop gehaald wordt. Soms doet het zo'n pijn. Ik denk dat ik gewoon last heb van de sunday blues..
pi_72704206
Veel herkenbare verhalen hier.

Ik kom net uit een relatie van 3 jaar en dan is enorm wennen opeens weer zo alleen. We woonden de laatste 6 maanden zogoed als samen. Helaas afgelopen donderdag was het dan einde oefening en heeft ze al haar spullen terug verhuist naar haar eigen huisje. Mijn huis is nu letterlijk en figuurlijk leeg.

Het ging de laatste maanden al niet te denderend. Beide veel dingen aan ons hoofd en dat werkte niet goed samen. Ondanks dat waren we toch druk bezig plannen te maken om definitief te gaan samenwonen. En dan is opeens afgelopen onder het mom van "ik kan het niet meer". Tja daar ben je dan mooi klaar mee.

Mijn gevoel is nu erg dubbel. Ik wilde haar helemaal niet kwijt, maar aan de andere kant ging het op het moment ook niet goed samen. Maarja dat maakt het gevoel niet minder kut. Vooral de stilte 's avonds en 's nachts vallen me zwaar. Probeer er zoveel mogelijk positief onder te blijven door me op andere dingen te storten.
pi_72710696
Mijn ex is een klootzak en dat lucht me eens even heel erg op om te zeggen.
Ik denk dat ik te veel rekening met hem heb gehouden en ik nu eens lekker voor mezelf kies en hoe ik met dingen omga want die broer en hij laten het altijd weer op hem uit komen.

Zijn broer na een rare discussie uit hyves geflikkerd en ik was goed overstuur maar ik denk juist even dat ik dit nodig heb en juist nu voor mezelf dingen kan verwerken op mijn manier zonder dat iemand anders mij loopt te vertellen dat ik met hem rekening moet houden want hij heeft ontzettend weinig rekening met mij gehouden met mij mijn gevoelens.

Ik wou de goede vrede bewaren hij koos voor raar doen en echt gewoon natrappen en dan is dit even goed dat ik nu eindelijk zoiets heb van bekijk het maar.
pi_72728564
Het was betrekkelijk rustig hier gisteravond!
Maar lees ik nu goed dat een ander topic deze functie heeft overgenomen of wordt dat topic nu misbruikt voor rants tegen onverschillige exen?

@formerjellybean: Afstand is een goede remedie. Gewoon geen contact meer hebben, dan ben je er sneller overheen. Begrip opbrengen voor zijn acties gaat nu toch niet lukken.
pi_72728592
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:49 schreef Barbusse het volgende:
Het was betrekkelijk rustig hier gisteravond!
Maar lees ik nu goed dat een ander topic deze functie heeft overgenomen of wordt dat topic nu misbruikt voor rants tegen onverschillige exen?
Welk topic heeft deze functie dan overgenomen? Vond het al zo rustig hier...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72728683
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:50 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Welk topic heeft deze functie dan overgenomen? Vond het al zo rustig hier...
Ja, ik zat met teveel bier goede films te kijken... Misschien dat dat de rust hier kan verklaren?
En ik bedoel Verloofde overweegt ineens er een punt achter te zetten..... De laatste pagina is er één van frustratie en verbazing, en dan niet eens van TS maar anderen. En ik moet zeggen dat er verhalen tussen zitten die ik met heb zitten lezen...
pi_72728818
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, ik zat met teveel bier goede films te kijken... Misschien dat dat de rust hier kan verklaren?
En ik bedoel Verloofde overweegt ineens er een punt achter te zetten..... De laatste pagina is er één van frustratie en verbazing, en dan niet eens van TS maar anderen. En ik moet zeggen dat er verhalen tussen zitten die ik met heb zitten lezen...
Ah verklaart waarom dat topic zo vol zit, het begin meegelezen, maar toen afgehaakt, begreep de essentie wel.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72728886
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:58 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ah verklaart waarom dat topic zo vol zit, het begin meegelezen, maar toen afgehaakt, begreep de essentie wel.
Ja, een soort van topickaap, maar dan door mensen met hetzelfde probleem, alleen erger.
Verder hebben een aantal mensen daar ondertussen meer recht om in dit topic te posten dan ik...
  maandag 14 september 2009 @ 14:03:13 #126
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72728928
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zag ik ook al, maar had niet de link gelegd dat het daarom hier zo rustig zou kunnen zijn.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_72728998
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, een soort van topickaap, maar dan door mensen met hetzelfde probleem, alleen erger.
Verder hebben een aantal mensen daar ondertussen meer recht om in dit topic te posten dan ik...
Oh dat zal best, ik zelf moet hier eigenlijk ook niet meer posten. Is het enige wat me nog aan haar herinnert, maar door automatisme lees ik altijd mee en post ik ook
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72729028
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zag ik ook al, maar had niet de link gelegd dat het daarom hier zo rustig zou kunnen zijn.
Sinds mijn betere helft besloten heeft als een kip zonder kop uit de relatie weg te lopen zonder te zien wat dat daadwerkelijk inhoudt en dat wordt toegejuichd door onze vrienden kan ik de meest vreemde verbanden leggen.
  maandag 14 september 2009 @ 14:14:45 #129
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72729203
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Sinds mijn betere helft besloten heeft als een kip zonder kop uit de relatie weg te lopen zonder te zien wat dat daadwerkelijk inhoudt en dat wordt toegejuichd door onze vrienden kan ik de meest vreemde verbanden leggen.
Goed punt. Alhoewel ik daar soms ook wel last van heb.
pi_72729346
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Goed punt. Alhoewel ik daar soms ook wel last van heb.
Ik vond mezelf al zo scherp vandaag.

Maar volgens mij overdrijf ik een beetje. Feit blijft dat ik nog steeds gek op d'r ben, en dat zal nog wel even zo blijven. Ook al ben ik blij dat ze opgerot is.
  maandag 14 september 2009 @ 14:21:48 #131
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72729377
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Feit blijft dat ik nog steeds gek op d'r ben, en dat zal nog wel even zo blijven. Ook al ben ik blij dat ze opgerot is.
Same here.
pi_72729470
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Same here.
Story of this topic, I guess...
Maar de barmeisjesdromen helpen wel!
  maandag 14 september 2009 @ 14:32:05 #133
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72729593
Het vreemde vindt ik, dat iedereen om mij heen zegt.(nu bijna een maand later) Dat ze het knap vonden dat ik het zo lang had volgehouden met haar. En dat hoor ik niet alleen uit directe vrienden kring maar ook het oude echtpaar verderop in de straat; "vond het niet zo een aardig meisje voor jouw" of een vriendin van een vriendin van een vriendin van mij. "Ik dacht al, dat zal vast niet lang duren laatst met oud en nieuw was ze helemaal niet lief voor jouw"

Verbazingwekkend hoeveel mensen dan dingen zien die je zelf niet eens doorhebt of ziet.

Van het weekend een super weekend gehad Lekker wezen stappen, eten, drinken, nachtje doortrekken, zondag er weer op uit. Zondagavond en deel van nacht gechat met een oud vriendin van mij die zich spontaan vrijdag al melde op mijn msn met "wat hoor ik nou?" Zat in de dezelfde situatie alleen die had een knipperlicht relatie van 14 jaar. En was 9 maanden geleden definitief gestopt...

Naja. gaat dus wel goed hier. Ik 'genees' wonderbaarlijk snel. Maar ben bang dat ik misschien zwaar terugval op een dag. Hoop het niet natuurlijk!
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
pi_72729668
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:32 schreef usrfobiwan het volgende:
Het vreemde vindt ik dat iedereen om mij heen zegt nu bijna een maand later dat ze het knap vonden dat ik het zo lang had volgehouden met haar. En dat hoor ik niet alleen uit directe vrienden kring maar ook de het oude stel buren verderop in de straat; "vond het niet zo een aardig meisje voor jouw" of een vriendin van een vriendin van een vriendin van mij. "Ik dacht al, dat zal vast niet lang duren laatst met oud en nieuw was ze helemaal niet lief voor jouw"

Verbazingwekkend hoeveel mensen dan dingen zien die je zelf niet eens doorhebt of ziet.

Van het weekend een super weekend gehad lekker wezen stappen, eten, drinken, nachtje doortrekken, zondag er weer op uit. hele avond en deel van nacht gechat met een oud vriendin van mij die zich spontaan vrijdag al melde op mijn msn met "wat hoor ik nou?" Zat in de dezelfde situatie alleen die had een knipperlicht relatie van 14 jaar. En was 9 maanden geleden definitief gestopt...

Naja. gaat dus wel goed hier. Ik 'genees' wonderbaarlijk snel. Maar ben bang dat ik misschien zwaar terugval op een dag. Hoop het niet natuurlijk!
Dat soort reacties zijn heel aardig, alleen wat moet je ermee? Konden ze dat niet eerder zeggen, denk ik dan. Maar misschien maakt liefde inderdaad echt blind.

En wees niet bang voor de terugval. Als die komt kun je hem wel aan als ik je verdere posts zo lees.
  maandag 14 september 2009 @ 14:37:46 #135
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72729722
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat soort reacties zijn heel aardig, alleen wat moet je ermee? Konden ze dat niet eerder zeggen, denk ik dan. Maar misschien maakt liefde inderdaad echt blind.

Nee dat is niet zo, je vrienden en mensen in het algemeen willen jouw geluk niet in de weg zitten ook al hebben ze een andere mening. Achteraf hoor je pas hoe hun het zien. En ja dat sterkt mij in ieder geval met het loslaten van ex.
pi_72729802
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:37 schreef usrfobiwan het volgende:

[..]

Nee dat is niet zo, je vrienden en mensen in het algemeen willen jouw geluk niet in de weg zitten ook al hebben ze een andere mening. Achteraf hoor je pas hoe hun het zien. En ja dat sterkt mij in ieder geval met het loslaten van ex.
Das dan ook weer zo. En goed dat het je helpt met het loslaten. Wat dat betreft is alles geoorloofd imho.
  maandag 14 september 2009 @ 15:19:36 #137
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_72730785
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:37 schreef usrfobiwan het volgende:

[..]

Ik heb wel respect voor een boel mensen hier.
Relaties van jaaaaren die zonder blikken of blozen zo word beendigd.
Mij is het ook overkomen laatst maar dan een relatie van een paar maanden en dat vond ik al best moeilijk de 1e paar dagen.

Dusss voor alle mensen die zijn gedumpt hier.
Kop op probeer ik ook, al heb je vaak het gevoel nooit meer iemand tegen te komen die zo leuk is/was.
Gebeurt toch heus wel weer.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 16:47:17 #138
Dick Laurent Is Dead
pi_72733319
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:32 schreef usrfobiwan het volgende:
Het vreemde vindt ik, dat iedereen om mij heen zegt.(nu bijna een maand later) Dat ze het knap vonden dat ik het zo lang had volgehouden met haar. En dat hoor ik niet alleen uit directe vrienden kring maar ook het oude echtpaar verderop in de straat; "vond het niet zo een aardig meisje voor jouw" of een vriendin van een vriendin van een vriendin van mij. "Ik dacht al, dat zal vast niet lang duren laatst met oud en nieuw was ze helemaal niet lief voor jouw"

Van het weekend een super weekend gehad Lekker wezen stappen, eten, drinken, nachtje doortrekken, zondag er weer op uit. Zondagavond en deel van nacht gechat met een oud vriendin van mij die zich spontaan vrijdag al melde op mijn msn met "wat hoor ik nou?" Zat in de dezelfde situatie alleen die had een knipperlicht relatie van 14 jaar. En was 9 maanden geleden definitief gestopt...

Dat genezen gaat met ups en downs inderdaad.
Ik had vorige week zowaar een paar dagen dat ik me echt oprecht goed voelde. Had lol met m'n vrienden, dacht nauwelijks aan haar en was gewoon bezig met mn dingetjes... Maar ja, dan wordt je op een ochtend wakker nadat je een vrij heftige droom over haar hebt gehad en dan ben je weer effe helemaal terug bij af
Maar het is vallen en opstaan... en ik denk dat het vallen na verloop van tijd minder en minder zal worden.
pi_72733652
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:47 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Dat genezen gaat met ups en downs inderdaad.
Ik had vorige week zowaar een paar dagen dat ik me echt oprecht goed voelde. Had lol met m'n vrienden, dacht nauwelijks aan haar en was gewoon bezig met mn dingetjes... Maar ja, dan wordt je op een ochtend wakker nadat je een vrij heftige droom over haar hebt gehad en dan ben je weer effe helemaal terug bij af
Maar het is vallen en opstaan... en ik denk dat het vallen na verloop van tijd minder en minder zal worden.
Het is inderdaad met vallen en opstaan. En een terugval is heel normaal. Ik ging de eerste paar weken door een hel. Niet eten, slapen, niks kunnen doen. Nu gaat het stukken beter met me, ook al mis ik haar nog steeds. Nu heb ik weer zin in de toekomst, kan weer genieten van dingen.

En je ex gedraagt zich als een klein kind btw, net zoals de mijne. En ik kan je zeggen dat dat héél veel scheelt in het verwerkingsproces.
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 17:57:42 #140
Dick Laurent Is Dead
pi_72735299
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is inderdaad met vallen en opstaan. En een terugval is heel normaal. Ik ging de eerste paar weken door een hel. Niet eten, slapen, niks kunnen doen. Nu gaat het stukken beter met me, ook al mis ik haar nog steeds. Nu heb ik weer zin in de toekomst, kan weer genieten van dingen.

En je ex gedraagt zich als een klein kind btw, net zoals de mijne. En ik kan je zeggen dat dat héél veel scheelt in het verwerkingsproces.
Of het veel zal schelen weet ik niet. Waar ik nog het meest voor huiver is dat ik haar straks ga tegenkomen. Ze zit nu nog in de VS, maar straks is ze terug...en zo groot is de stad waar ik woon ook weer niet. Het zal vroeger of later gaan gebeuren, en worst case scenario...loopt ze dan misschien wel met een of andere dude
naja, voorkomen kan ik het toch niet... just gotta deal with it. Voor je kijken en doorlopen dan maar
pi_72735942
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:57 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Of het veel zal schelen weet ik niet. Waar ik nog het meest voor huiver is dat ik haar straks ga tegenkomen. Ze zit nu nog in de VS, maar straks is ze terug...en zo groot is de stad waar ik woon ook weer niet. Het zal vroeger of later gaan gebeuren, en worst case scenario...loopt ze dan misschien wel met een of andere dude
naja, voorkomen kan ik het toch niet... just gotta deal with it. Voor je kijken en doorlopen dan maar
Je kunt er verder inderdaad vrij weinig aan doen...En haar tegenkomen zal zeker pijnlijk zijn. Maar ook al kun je haar niet vertellen wat ze moet doen, je kunt haar wel vertellen dat ze emotioneel gehandicapt is. Een relatie van 6 jaar via de mail uitmaken, kom op, je bent toch geen 16 meer?
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 18:31:49 #142
Dick Laurent Is Dead
pi_72736381
Ach, dat kan ik wel tegen haar zeggen maar heeft totaal geen zin. Zij vindt zichzelf hyper intelligent en ze zal zich er niks van aantrekken.
Nee ik hou de eer aan mezelf, ze kan doodvallen
  maandag 14 september 2009 @ 18:35:12 #143
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72736487
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar de barmeisjesdromen helpen wel!
pi_72736655
in plaats van dat m'n verstand m'n gevoel overtuigd dat het over is, lijkt het omgekeerde te gebeuren vandaag :S
Ik wordt er niet goed van.

Nou ja, heb in ieder geval besloten dat het beter is dat ik haar een poos helemaal niet zie of spreek, maar dat betekend wel dat ze er mee accoord moet gaan dat ons zoontje door mijn ouders bij haar wordt opgehaald en teruggebracht.
* JoeBravo keeps fingers crossed
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 18:47:28 #145
Dick Laurent Is Dead
pi_72736876
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:40 schreef JoeBravo het volgende:
in plaats van dat m'n verstand m'n gevoel overtuigd dat het over is, lijkt het omgekeerde te gebeuren vandaag :S

Nou ja, heb in ieder geval besloten dat het beter is dat ik haar een poos helemaal niet zie of spreek, maar dat betekend wel dat ze er mee accoord moet gaan dat ons zoontje door mijn ouders bij haar wordt opgehaald en teruggebracht.
Heftig man! Sterkte!
pi_72742311
quote:

Sterkte kerel.
En ik denk dat ze daar wel mee accoord zal gaan btw. Een weigering zal totaal geen zin hebben in ieder geval, geen van jullie beiden kan daar beter van worden.
pi_72742406
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:31 schreef dick_laurent het volgende:
Ach, dat kan ik wel tegen haar zeggen maar heeft totaal geen zin. Zij vindt zichzelf hyper intelligent en ze zal zich er niks van aantrekken.
Nee ik hou de eer aan mezelf, ze kan doodvallen
Ik heb de meest intelligente mensen met een zéér goede opleiding de domste dingen zien doen. Intelligentie garandeert geen emotionele ontwikkeling helaas. Maar de eer aan jezelf houden is altijd goed natuurlijk.
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 22:45:58 #148
Dick Laurent Is Dead
pi_72748164
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb de meest intelligente mensen met een zéér goede opleiding de domste dingen zien doen. Intelligentie garandeert geen emotionele ontwikkeling helaas. Maar de eer aan jezelf houden is altijd goed natuurlijk.
Helemaal mee eens.....
Mevrouw wil wetenschapster worden... Intelligentie en emotionele ontwikkeling staan inderdaad niet met elkaar in verband, dat is mij inmiddels op pijnlijke wijze duidelijk geworden
pi_72749937
Jongens, ik hou dit topic 'echt niet meer bij hoor, gaat veel te snel
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72751724
quote:

heb de knuppel in het hoenderhok gegooid, en ik ben bang dat dat niet bepaald zachtzinnig is gegaan.
En nu maar zien wat de gevolgen zijn.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:22:06 #151
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72760595
Het is hier rustig.
pi_72760724
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is hier rustig.
Yep, de grebroken harten helen blijkbaar goed Ik heb net besloten om mn ex maar eens een emailtje sturen. Proberen weer wat contact te krijgen, dus redelijk oppervlakkig zal het worden. We zullen wel zien wat zij ermee doet...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72761122
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is hier rustig.
hier wel, in m'n hoofd niet.
werken gaat kut op deze manier.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72761219
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:39 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

hier wel, in m'n hoofd niet.
werken gaat kut op deze manier.
Bij mij in m'n hoofd ook niet. Ben m'n ex een brief aan het schrijven. Maar ik weet nog niet of ik gewoon met hem ga praten of hem die brief geef..
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:07:11 #155
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72761933
Gaat wel lekker. Vanmorgen een klein dipje gehad doordat ik een foto op mjin phone tegenkwam van ons en daar lang naar bleef staren. Op elke manier je ex weer zien is een instant dip en een draaikolk in je hoofd. Wel een indicator dat ik er nog niet overheen ben. Dus voorlopig hoop ik haar even niet tegen te komen in welke vorm dan ook want dat werkt teminste...

Joe, goede zet van je om je kind via iemand anders te regelen. Anders blijf je maar in die cyclus hangen. Ga zo door!

Maartje, doe het niet want je gaat er aan onderdoor.
pi_72763293
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:26 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Yep, de grebroken harten helen blijkbaar goed Ik heb net besloten om mn ex maar eens een emailtje sturen. Proberen weer wat contact te krijgen, dus redelijk oppervlakkig zal het worden. We zullen wel zien wat zij ermee doet...
Ik denk dat ik dat nog maar eventjes niet moet doen....
Maar het heelproces zet zich gestaag voort!
pi_72763517
Barbusse, bedankt voor je reactie op m'n PM. Je hebt een hoop zorgen bij me weggenomen.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72763753
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:07 schreef usrfobiwan het volgende:

Maartje, doe het niet want je gaat er aan onderdoor.

Jawel. We hebben afgelopen weekend ook even afgesproken en even gepraat samen.
pi_72764091
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:09 schreef JoeBravo het volgende:
Barbusse, bedankt voor je reactie op m'n PM. Je hebt een hoop zorgen bij me weggenomen.
Graag gedaan kerel!
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 13:46:37 #160
Dick Laurent Is Dead
pi_72764622
Ja... het helingsproces is bij mij ook in volle gang.
Toch kan ik het niet helpen om nog steeds een paar keer per dag te denken

"How could she do this to me??"

... maar daar zal ik toch geen antwoord op krijgen. Life's a trip....
pi_72764774
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:46 schreef dick_laurent het volgende:
Ja... het helingsproces is bij mij ook in volle gang.
Toch kan ik het niet helpen om nog steeds een paar keer per dag te denken

"How could she do this to me??"

... maar daar zal ik toch geen antwoord op krijgen. Life's a trip....
Er zijn er velen in dit topic die deze vraag aan zichzelf en/of ex stellen. En meestal zal het antwoord dat je krijgt (àls je er al eentje krijgt) niet bevredigend zijn. Maar het gaat om de vraag, niet het antwoord. De vraag bewijst dat jij in ieder geval de waarde inzag van de relatie. En daarmee ook de waarde van relaties in het algemeen. Als iemand zo zonder te knipperen met zijn/haar ogen een lange relatie kan afkappen denk ik altijd dat die mensen simpelweg niet geschikt zijn als relatiemateriaal.

Wees de betere persoon in deze en wees ondanks de pijn blij dat je van d'r af bent.
pi_72765070
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Er zijn er velen in dit topic die deze vraag aan zichzelf en/of ex stellen. En meestal zal het antwoord dat je krijgt (àls je er al eentje krijgt) niet bevredigend zijn. Maar het gaat om de vraag, niet het antwoord. De vraag bewijst dat jij in ieder geval de waarde inzag van de relatie. En daarmee ook de waarde van relaties in het algemeen. Als iemand zo zonder te knipperen met zijn/haar ogen een lange relatie kan afkappen denk ik altijd dat die mensen simpelweg niet geschikt zijn als relatiemateriaal.

Wees de betere persoon in deze en wees ondanks de pijn blij dat je van d'r af bent.
Wow...dank je voor het posten van bovenstaande...mooie gedachtegang
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 14:01:10 #163
Dick Laurent Is Dead
pi_72765095
Vind het heel moeilijk om blij te zijn dat ik van haar af ben omdat ik haar ook gruwelijk mis
tegelijkertijd ben ik natuurlijk ook gigantisch pissig en teleurgesteld in haar... dus het is nogal een tweestrijd in mij.
Geen contact opnemen is probably het beste... zij neemt sowieso geen contact meer met mij op, cold bitch... het doet haar verdomd weinig, ongeloofelijk.....echt ongeloofelijk.

Time heals all wounds zeggen ze he.... dus ja, ik wacht
pi_72765239
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:01 schreef dick_laurent het volgende:
Vind het heel moeilijk om blij te zijn dat ik van haar af ben omdat ik haar ook gruwelijk mis
tegelijkertijd ben ik natuurlijk ook gigantisch pissig en teleurgesteld in haar... dus het is nogal een tweestrijd in mij.
Geen contact opnemen is probably het beste... zij neemt sowieso geen contact meer met mij op, cold bitch... het doet haar verdomd weinig, ongeloofelijk.....echt ongeloofelijk.

Dat het pijnlijk is, is logisch. Je zou je zorgen moeten gaan maken als het géén pijn zou doen. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij als een hoopje ellende in hoekje moet gaan zitten janken en er nooit meer overheen moet komen. Die tweestrijd is er natuurlijk niet voor niets. En je weet nu al welke van de emoties gaat winnen hoor.
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:00 schreef morg78 het volgende:

[..]

Wow...dank je voor het posten van bovenstaande...mooie gedachtegang
Dank u voor het uitspreken van de waardering van mijn dichterlijke vrijheden...
pi_72765439
Ik meld me hier ook maar even. Sinds gister hoor ik ook bij het clubje

Na 4.5 fijne jaren is het in een paar dagen ineens weg. De eerste keer dat ik gedumpt ben, de eerste keer dat het echt pijn doet. Leuk, nieuwe ervaringen........

vandaag maar een beetje achter m'n scherm gehangen, weinig zin om iets te ondernemen, terwijl dat misschien wel wat beter zou zijn.

Hoe komen jullie die eerste week door?
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_72765479
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:01 schreef dick_laurent het volgende:

echt precies hetzelfde geval hierzo, dus ik voel met je mee.

* JoeBravo overweegt Barbusse nog een veer in z'n reet te steken
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:13 schreef Black_Rainbow het volgende:

Na 4.5 fijne jaren is het in een paar dagen ineens weg. De eerste keer dat ik gedumpt ben, de eerste keer dat het echt pijn doet. Leuk, nieuwe ervaringen........

vandaag maar een beetje achter m'n scherm gehangen, weinig zin om iets te ondernemen, terwijl dat misschien wel wat beter zou zijn.

geen flauw benul meer, maar blijkbaar is het toch gelukt, dus jij kan het ook!
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72765566
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:13 schreef Black_Rainbow het volgende:

De eerste twee weken bedoel je. Ik: jankend, schreeuwend, teveel zuipend, te weinig slapend, teveel rokend, niet etend, en daarbij nog maar eens jankend en schreeuwend.

Maar laat je daardoor niet afschrikken hoor. Het is nu een kleine twee maanden verder en het gaat al veel beter. Trust me, lees mijn bovenstaande posts maar. En ik heb een wel wat langere relatie dan jij (bijna) achter de rug.
pi_72765593
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:14 schreef JoeBravo het volgende:

* JoeBravo overweegt Barbusse nog een veer in z'n reet te steken

Weet je wel hoe moeilijk dat zit?!
pi_72765689
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Weet je wel hoe moeilijk dat zit?!
er zijn er al heel wat in gestoken de afgelopen dagen, dus één meer of minder maakt dan ook niet uit
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72765760
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De eerste twee weken bedoel je. Ik: jankend, schreeuwend, teveel zuipend, te weinig slapend, teveel rokend, niet etend, en daarbij nog maar eens jankend en schreeuwend.

Maar laat je daardoor niet afschrikken hoor. Het is nu een kleine twee maanden verder en het gaat al veel beter. Trust me, lees mijn bovenstaande posts maar. En ik heb een wel wat langere relatie dan jij (bijna) achter de rug.
ik heb er vertrouwen in dat het goed komt, of samen met haar (zeer kleine kans), of alleen, en later weer met iemand anders.

Je beschrijving van de eerste 2 weken schrikt me niet echt af, alleen voel ik me nu totaal niet zo. Ik voel weinig meer, alleen boos, op mezelf, op haar dat ze gelijk wegloopt. Het verdriet komt met vlagen, ik moet gewoon even geen muziek luisteren of foto's ofzo gaan kijken.

Ik wil gewoon dat dit zo snel mogelijk voorbij is. Ik sta over het algemeen erg nuchter in het leven, kan emoties en verstand goed gescheiden houden en probeer van alles het positieve in te zien. Nu lukt dat nog niet echt natuurlijk, maar het moet snel terugkomen. Ik wil verder.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_72765861
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:21 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

er zijn er al heel wat in gestoken de afgelopen dagen, dus één meer of minder maakt dan ook niet uit
*typt staand verder* * "Auw!"
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:28:57 #172
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72765881
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

*typt staand verder* * "Auw!"
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 14:59:42 #173
Dick Laurent Is Dead
pi_72766876
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:24 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

ik heb er vertrouwen in dat het goed komt, of samen met haar (zeer kleine kans), of alleen, en later weer met iemand anders.

Je beschrijving van de eerste 2 weken schrikt me niet echt af, alleen voel ik me nu totaal niet zo. Ik voel weinig meer, alleen boos, op mezelf, op haar dat ze gelijk wegloopt. Het verdriet komt met vlagen, ik moet gewoon even geen muziek luisteren of foto's ofzo gaan kijken.

Ik wil gewoon dat dit zo snel mogelijk voorbij is. Ik sta over het algemeen erg nuchter in het leven, kan emoties en verstand goed gescheiden houden en probeer van alles het positieve in te zien. Nu lukt dat nog niet echt natuurlijk, maar het moet snel terugkomen. Ik wil verder.
Dat had en heb ik ook.... je wil het liefst dat het gewoon zo snel mogelijk weg is die pijn. Maar zo werkt het helaas niet
Iedereen gaat er weer anders mee om, dus over jou kan ik niet oordelen... maar voor mij is het gewoon zo dat ik mezelf toelaat verdrietig te zijn, aan haar te denken en haar te missen (en tegelijkertijd van haar te walgen!).
Als ik dingen namelijk weg stop, onderdruk dan komt dat 10X harder bij me terug... en ook echt fysiek... dat word ik ziek, krijg ik overal rare pijntjes en weet ik veel wat. Dus ik laat het me gewoon gebeuren... ik moet wel.

En wat ik al eerder postte, vorige week had ik zowaar een paar dagen dat ik me goed voelde en heel weinig aan haar dacht. Deze week helaas weer wat minder, maar ja het zijn ups en downs. Ik wacht gewoon weer op een "up" en hoop dat ie dan wat langer duurt.
Op die manier zal het na verloop van tijd steeds een stukje beter gaan, totdat je op een gegeven moment eindelijk kan zeggen "I'm over you"
pi_72769307
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:17 schreef Barbusse het volgende:
De eerste twee weken bedoel je. [knip]
Eerste 3 maanden
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:09 schreef dreamzk het volgende:
Ik moest lachen, maar niet zo negatief doen over barbusse. De goede man is de nieuwe chev geworden van dit topic!
Blij dat er een predecessor is mag ik nu aftreden dan??
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:18 schreef dreamzk het volgende:
Je vertelt mooie verhalen Nee om serieus te zijn, je hebt meestal handige punten wat het allemaal wat makkelijker maakt. Redelijk diepe stof, en chev was daar een meester in. Om emoties en gevoelens goed te verwoorden. Anyway, ik ga maar slapen, proberen niet te denken aan haar verjaardagsfeest dat ze vanavond geeft...
Ik type ook maar wat er in me opkomt hoor type het van me af en probeer mensen een beetje op weg te helpen.

Anyway bedankt
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72769410
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:12 schreef Chev het volgende:

[..]

Eerste 3 maanden
[..]

[..]

Ik type ook maar wat er in me opkomt hoor type het van me af en probeer mensen een beetje op weg te helpen.

Anyway bedankt
Hee kerel! Hoest nou met u?
Ik heb veel aan je advies gehad, zoveel zelfs dat ik verbaast ben dat het zo snel weer veel beter met me gaat. Mijn dank daarvoor is groot. En ja, als ik met die kennis anderen kan helpen zal ik dat niet laten. Zou een beetje egoïstisch zijn hè?
pi_72769472
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:12 schreef Chev het volgende:

[..]

Eerste 3 maanden
[..]

[..]

Anyway bedankt
Ja jij was actief toen ik door mn zwaarste periode ging, heb je mij heel erg geholpen om alles duidelijker te zien. Emoties beinvloeden toen mijn rationele denken. Maar Chev ik neem aan dat het nu steeds beter gaat? We zien je steeds minder en horen niks meer over je ex (goede zaak denk ik).
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72770712
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:16 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ja jij was actief toen ik door mn zwaarste periode ging, heb je mij heel erg geholpen om alles duidelijker te zien. Emoties beinvloeden toen mijn rationele denken. Maar Chev ik neem aan dat het nu steeds beter gaat? We zien je steeds minder en horen niks meer over je ex (goede zaak denk ik).
Chev = held!
pi_72770779
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:15 schreef Barbusse het volgende:

Hee kerel! Hoest nou met u?
Ik heb veel aan je advies gehad, zoveel zelfs dat ik verbaast ben dat het zo snel weer veel beter met me gaat. Mijn dank daarvoor is groot. En ja, als ik met die kennis anderen kan helpen zal ik dat niet laten. Zou een beetje egoïstisch zijn hè?
Met mij gaat het wel goed hoor, soms fantastisch, soms iets minder lekker maar niet meer neergeslagen in de goot gelukkig

Door de weeks het is 12 uur werk (van 't afgaan vd wekker tot het thuis komen) , koken, sporten, te kort slaap (6 uurtjes per nacht) omdat ik niet voor 12en ga slapen en in 't weekend meestal uitslapen daardoor

In 't weekend voel ik me soms nog wel een beetje alleen zeg maar, niet zo erg dat ik er in blijf zitten, ofwel als ik mezelf betrap dan geef ik mezelf een schop en gat wat doen maar duurt soms wel even

Beetje nutteloos eigenlijk en probeer nu een nieuwe zondag middag hobbie te vinden, al een paar ideeën dus die uitwerken en kiezen waaraan ik mijn tijd wil besteden.

En ja, ik heb gemerkt door allerlei dingen van me af te typen en te delen met anderen, ik veel steun kreeg van mensen, wat mij motiveerde hun diezelfde steun terug te geven .

Dit topic geef je in ieder geval de mogelijkheid om te praten als iedereen in je echte leven je al helemaal zat zijn met het aanhoren van jou verdriet, en jij het zat ben om hun daarmee op te zadelen.

Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het hele vorige topic heb over geslagen en ik niet altijd meer de motivatie heb om hier te typen, omdat ik het niet meer nodig heb, toch ben ik benieuwd hoe het gaat met jullie en kijk ik om de paar dagen meestal wel even terug.

Of ik helemaal hersteld ben weet ik niet, heb als ik het goed heb mijn ex al sinds november vorig jaar ofzo al niet meer gezien, en al ruim een jaar niet geproken, en 11 maanden zelfs geen letter, maar goed ook.

Heb toch nog een bepaald gevoel bij haar, geen liefde, haat of verdriet of verlangen, ik kan zelfs geen traan meer laten als ik 's aan haar denk.

Misschien een soort onbegrip en een soort nostalgische herinnering of droom aan goede tijden die me doen glimlachen en de pijn die ze me heeft aangedaan wil doen verbleken, maar ik dat niet toelaat omdat, als ik het vergeet, alleen het goede overblijft en dat een illusie is.

Maar ik heb een 'open mind'over wat er is en wat er kan gebeuren, het balletje kan raar rollen, en zolang ik nog alleen ben zal ik, indien zij een stap naar mij toe wil nemen om te praten dit wel toelaten, mits het voor de juiste redenen is, welke weet ik alleen nog niet

Ik zoek ook al contact met vrouwen soms, ben redelijk kieskeurig nu merk ik, al minder dan een half jaar terug en begin ik weer wat te verzachten in mijn 'eissen', zelf ben ik ook niet perfect dus waarom zou ik dat van een ander eissen?
Tot nog toe wil het echter nog niet lukken

Dit weekend een verjaardag met vrijgezelle dames ga toch 's contact zoeken, maar voornamelijk mezelf vermaken, en als dat niet werkt ga waarschijnlijk speed daten , om gewoon 's wat nieuws uit te proberen!

Goed dat was ik weer, ga de bus halen naar huis, succes, dit is chev na ruim 14 maanden na de breakup
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72770965
Kijk, dit zijn de verhalen die het 'm doen!
pi_72770968
Nouja klinkt allemaal wel positief toch, Chev?
Goed van je dat je contact gaat zoeken (mits er een leuke dame tussenzit natuurlijk, een beetje kieskeurig zijn is heus niet erg ) op die verjaardag!

Even heel wat anders; Ik bracht mijn 2 hondjes vandaag naar de dagopvang, om een dagje te oefenen voor de vakantie. Ga ik ze net ophalen, hebben ze HEEL DE DAG GEEN ETEN hebben gehad!
(Even iets anders dus om me op te richten, in plaats van luduvudu. Maar godverdomme wat ben ik PISSIG zeg! )
pi_72771052
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:59 schreef maartjeh het volgende:
Nouja klinkt allemaal wel positief toch, Chev?
Goed van je dat je contact gaat zoeken (mits er een leuke dame tussenzit natuurlijk, een beetje kieskeurig zijn is heus niet erg ) op die verjaardag!

Even heel wat anders; Ik bracht mijn 2 hondjes vandaag naar de dagopvang, om een dagje te oefenen voor de vakantie. Ga ik ze net ophalen, hebben ze HEEL DE DAG GEEN ETEN hebben gehad!
(Even iets anders dus om me op te richten, in plaats van luduvudu. Maar godverdomme wat ben ik PISSIG zeg! )
Dat wordt dus een andere opvang opzoeken...
pi_72771204
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat wordt dus een andere opvang opzoeken...
Dat is toch niet normaal, of overdrijf ik nu? Ik heb tijdens het intakegesprek en het invullen van het contract duidelijk aangegeven dat er heel de dag een bakje met eten in 't hok moest staan omdat mijn honden niet op vastte tijden eten. Was allemaal geen probleem.
Vanmorgen bij het brengen (op de site stond tussen 8.00 - 09.00. Ben ik er om 8.50, word ik naar huis gestuurd door de eigenaar, MET HONDEN. "Over een uur kun je ze pas brengen.".) NOGMAALS gezegd, was weer geen probleem. Het contract was echter wel kwijt door hun toedoen.
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 17:26:52 #183
Dick Laurent Is Dead
pi_72771995
hehe.. ja da's minder inderdaad.

Effe weer terug naar het topic: Ligt het aan mij of zijn het hier eigenlijk alleen maar kerels die gedumpt zijn na lange relaties? Krijg namelijk niet het idee dat er veel heart-broken vrouwen hier in dit topic rondhuppelen (correct me if I'm wrong)
pi_72772054
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:26 schreef dick_laurent het volgende:

Effe weer terug naar het topic: Ligt het aan mij of zijn het hier eigenlijk alleen maar kerels die gedumpt zijn na lange relaties? Krijg namelijk niet het idee dat er veel heart-broken vrouwen hier in dit topic rondhuppelen (correct me if I'm wrong)
Ik meld me als heart-broken vrouw zijnde!
Maar volgens mij bestaat het merendeel hier uit mannen inderdaad.
pi_72772090
quote:

We hebben er wel een paar die posten maar meerendeel is idd man. Mischien heeft het te maken dat mannen iets minder makkelijk over hun gevoelens praten tegenover hun vrienden (zo is het iig bij mij). FOK is dan perfect, lekker anoniem
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:30:37 #186
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72772119
quote:

Vrouw hier.
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 17:33:49 #187
Dick Laurent Is Dead
pi_72772237
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:29 schreef dreamzk het volgende:

[..]

We hebben er wel een paar die posten maar meerendeel is idd man. Mischien heeft het te maken dat mannen iets minder makkelijk over hun gevoelens praten tegenover hun vrienden (zo is het iig bij mij). FOK is dan perfect, lekker anoniem
Ok ok.... interessant. Ja het zette mij wel aan het denken. Ja tuurlijk zitten er ook dames tussen, maar ze zijn inderdaad in de minderheid zo lijkt het.
De theorie van dreamzk zou kunnen kloppen... een andere theorie is dat wij mannen op de een of andere manier de "hamer" van de vrouwtjes niet zien aankomen, en dus vaker als soort van aangereden hert gewond achter blijven.

Interessant om over na te denken
pi_72772531
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:33 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ok ok.... interessant. Ja het zette mij wel aan het denken. Ja tuurlijk zitten er ook dames tussen, maar ze zijn inderdaad in de minderheid zo lijkt het.
De theorie van dreamzk zou kunnen kloppen... een andere theorie is dat wij mannen op de een of andere manier de "hamer" van de vrouwtjes niet zien aankomen, en dus vaker als soort van aangereden hert gewond achter blijven.

Interessant om over na te denken
Haha dat kan het natuurlijk ook zijn. Ik zag het eigenlijk wel aankomen, maar weigerde op te geven, ik was nog te gek op haar. En dan daarbij ook nog van die vage signalen zo nu en dan die je weer hoop geven. Tja dan kan het ineens op je af komen.

Idd wel leuk om over na te denken
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72772941
Als jullie het niet erg vinden ga ik ondertussen over andere dingen nadenken.
pi_72773162
Oh, en dreamzk, kwaliteitspost!
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Jij was toch al in de bossen op konijnen aan het jagen terwijl zij het kampvuur ging maken?
Wanneer gaat TS na z'n ban zich hier melden denk je?
pi_72773805
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:59 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en dreamzk, kwaliteitspost!
[..]

Wanneer gaat TS na z'n ban zich hier melden denk je?
TS? HALLOOOO, IT'S ME!
pi_72773834
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:18 schreef maartjeh het volgende:

[..]

TS? HALLOOOO, IT'S ME!
Neehee.....hij postte dit in een ander, werkelijk hilarisch, edoch reeds gesloten topic. En die TS bedoelde ik dus.
pi_72774095
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Neehee.....hij postte dit in een ander, werkelijk hilarisch, edoch reeds gesloten topic. En die TS bedoelde ik dus.
Jammer genoeg is dat topic gesloten, dat heeft me wakker gehouden vandaag, anders was ik al lang mn bed ingekropen en wat bijgeslapen

En barbusse, bedankt, blijkbaar kan ik ook nog wat inbrengen in dit topic ipv alleen maar mijn verhaal te vertellen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72774128
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ohhh ik snap het weer niet hoor. Vrouw hè.
pi_72774265
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:27 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Jammer genoeg is dat topic gesloten, dat heeft me wakker gehouden vandaag, anders was ik al lang mn bed ingekropen en wat bijgeslapen

En barbusse, bedankt, blijkbaar kan ik ook nog wat inbrengen in dit topic ipv alleen maar mijn verhaal te vertellen
Ach, dit topic wordt voornamelijk gedomineerd door trieste verhalen, en dan is dit een welkome afwisseling hè? En ja, meer kwaliteit willen we, ook in dit topic! Er is trouwens alweer een opvolger.
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:28 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Maar ik heb het dan wel weer als een echte galante heer uitgelegd toch?
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:34:02 #196
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72774321
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:28 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik snapte 'm wel hoor. Maar ik kende het topic ook.
pi_72774459
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik snapte 'm wel hoor. Maar ik kende het topic ook.
Het was een goed topic. Heeft ervoor gezorgd dat ik niet de hele tijd aan m'n ex zat te denken. Alhoewel...zoveel doe ik dat ook niet meer.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:40:21 #198
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72774528
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het was een goed topic. Heeft ervoor gezorgd dat ik niet de hele tijd aan m'n ex zat te denken. Alhoewel...zoveel doe ik dat ook niet meer.
Ik had 'm nog niet helemaal gelezen, nog niet aan toe gekomen.
pi_72774593
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik had 'm nog niet helemaal gelezen, nog niet aan toe gekomen.
Lees hem maar helemaal, je zult je vermaken.
Maar zoals ik al zei, de volgende is er al weer: Gedumpt door een slet!
pi_72774737
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Lees hem maar helemaal, je zult je vermaken.
Maar zoals ik al zei, de volgende is er al weer: Gedumpt door een slet!
Zo kom ik nooit weg van FOK!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')