Ja jij was actief toen ik door mn zwaarste periode ging, heb je mij heel erg geholpen om alles duidelijker te zien. Emoties beinvloeden toen mijn rationele denken. Maar Chev ik neem aan dat het nu steeds beter gaat? We zien je steeds minder en horen niks meer over je ex (goede zaak denk ik).quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:12 schreef Chev het volgende:
[..]
Eerste 3 maanden![]()
[..]
Blij dat er een predecessor ismag ik nu aftreden dan??
![]()
[..]
Ik type ook maar wat er in me opkomt hoortype het van me af en probeer mensen een beetje op weg te helpen.
Anyway bedankt
Chev = held!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja jij was actief toen ik door mn zwaarste periode ging, heb je mij heel erg geholpen om alles duidelijker te zien. Emoties beinvloeden toen mijn rationele denken. Maar Chev ik neem aan dat het nu steeds beter gaat? We zien je steeds minder en horen niks meer over je ex (goede zaak denk ik).
Met mij gaat het wel goed hoor, soms fantastisch, soms iets minder lekker maar niet meer neergeslagen in de goot gelukkigquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:15 schreef Barbusse het volgende:
Hee kerel!Hoest nou met u?
Ik heb veel aan je advies gehad, zoveel zelfs dat ik verbaast ben dat het zo snel weer veel beter met me gaat. Mijn dank daarvoor is groot. En ja, als ik met die kennis anderen kan helpen zal ik dat niet laten. Zou een beetje egoïstisch zijn hè?
Dat wordt dus een andere opvang opzoeken...quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:59 schreef maartjeh het volgende:
Nouja klinkt allemaal wel positief toch, Chev?
Goed van je dat je contact gaat zoeken (mits er een leuke dame tussenzit natuurlijk, een beetje kieskeurig zijn is heus niet erg) op die verjaardag!
Even heel wat anders; Ik bracht mijn 2 hondjes vandaag naar de dagopvang, om een dagje te oefenen voor de vakantie. Ga ik ze net ophalen, hebben ze HEEL DE DAG GEEN ETEN hebben gehad!![]()
![]()
![]()
(Even iets anders dus om me op te richten, in plaats van luduvudu. Maar godverdomme wat ben ik PISSIG zeg! )
Dat is toch niet normaal, of overdrijf ik nu? Ik heb tijdens het intakegesprek en het invullen van het contract duidelijk aangegeven dat er heel de dag een bakje met eten in 't hok moest staan omdat mijn honden niet op vastte tijden eten. Was allemaal geen probleem.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wordt dus een andere opvang opzoeken...
Ik meld me als heart-broken vrouw zijnde!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:26 schreef dick_laurent het volgende:
hehe.. ja da's minder inderdaad.
Effe weer terug naar het topic: Ligt het aan mij of zijn het hier eigenlijk alleen maar kerels die gedumpt zijn na lange relaties? Krijg namelijk niet het idee dat er veel heart-broken vrouwen hier in dit topic rondhuppelen(correct me if I'm wrong)
We hebben er wel een paar die posten maar meerendeel is idd man. Mischien heeft het te maken dat mannen iets minder makkelijk over hun gevoelens praten tegenover hun vrienden (zo is het iig bij mij). FOK is dan perfect, lekker anoniemquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:26 schreef dick_laurent het volgende:
Effe weer terug naar het topic: Ligt het aan mij of zijn het hier eigenlijk alleen maar kerels die gedumpt zijn na lange relaties? Krijg namelijk niet het idee dat er veel heart-broken vrouwen hier in dit topic rondhuppelen(correct me if I'm wrong)
Vrouw hier.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:26 schreef dick_laurent het volgende:
Ok ok.... interessant. Ja het zette mij wel aan het denken. Ja tuurlijk zitten er ook dames tussen, maar ze zijn inderdaad in de minderheid zo lijkt het.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
We hebben er wel een paar die posten maar meerendeel is idd man. Mischien heeft het te maken dat mannen iets minder makkelijk over hun gevoelens praten tegenover hun vrienden (zo is het iig bij mij). FOK is dan perfect, lekker anoniem
Haha dat kan het natuurlijk ook zijn. Ik zag het eigenlijk wel aankomen, maar weigerde op te geven, ik was nog te gek op haar. En dan daarbij ook nog van die vage signalen zo nu en dan die je weer hoop geven. Tja dan kan het ineens op je af komen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok ok.... interessant. Ja het zette mij wel aan het denken. Ja tuurlijk zitten er ook dames tussen, maar ze zijn inderdaad in de minderheid zo lijkt het.
De theorie van dreamzk zou kunnen kloppen... een andere theorie is dat wij mannen op de een of andere manier de "hamer" van de vrouwtjes niet zien aankomen, en dus vaker als soort van aangereden hert gewond achter blijven.
Interessant om over na te denken
Wanneer gaat TS na z'n ban zich hier melden denk je?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jij was toch al in de bossen op konijnen aan het jagen terwijl zij het kampvuur ging maken?
TS? HALLOOOO, IT'S ME!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:59 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en dreamzk, kwaliteitspost!![]()
[..]
Wanneer gaat TS na z'n ban zich hier melden denk je?
Neehee.....hij postte dit in een ander, werkelijk hilarisch, edoch reeds gesloten topic.quote:
Jammer genoeg is dat topic gesloten, dat heeft me wakker gehouden vandaag, anders was ik al lang mn bed ingekropen en wat bijgeslapenquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neehee.....hij postte dit in een ander, werkelijk hilarisch, edoch reeds gesloten topic.En die TS bedoelde ik dus.
![]()
Ohhh ik snap het weer niet hoor. Vrouw hè.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neehee.....hij postte dit in een ander, werkelijk hilarisch, edoch reeds gesloten topic.En die TS bedoelde ik dus.
![]()
Ach, dit topic wordt voornamelijk gedomineerd door trieste verhalen, en dan is dit een welkome afwisseling hè?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Jammer genoeg is dat topic gesloten, dat heeft me wakker gehouden vandaag, anders was ik al lang mn bed ingekropen en wat bijgeslapen
En barbusse, bedankt, blijkbaar kan ik ook nog wat inbrengen in dit topic ipv alleen maar mijn verhaal te vertellen
Maar ik heb het dan wel weer als een echte galante heer uitgelegd toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ohhh ik snap het weer niet hoor. Vrouw hè.
Ik snapte 'm wel hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:28 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ohhh ik snap het weer niet hoor. Vrouw hè.
Het was een goed topic.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snapte 'm wel hoor.Maar ik kende het topic ook.
Ik had 'm nog niet helemaal gelezen, nog niet aan toe gekomen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was een goed topic.Heeft ervoor gezorgd dat ik niet de hele tijd aan m'n ex zat te denken. Alhoewel...zoveel doe ik dat ook niet meer.
Lees hem maar helemaal, je zult je vermaken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had 'm nog niet helemaal gelezen, nog niet aan toe gekomen.
Zo kom ik nooit weg van FOK!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees hem maar helemaal, je zult je vermaken.![]()
Maar zoals ik al zei, de volgende is er al weer: Gedumpt door een slet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |