abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72769472
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:12 schreef Chev het volgende:

[..]

Eerste 3 maanden
[..]

Blij dat er een predecessor is mag ik nu aftreden dan??
[..]

Ik type ook maar wat er in me opkomt hoor type het van me af en probeer mensen een beetje op weg te helpen.

Anyway bedankt
Ja jij was actief toen ik door mn zwaarste periode ging, heb je mij heel erg geholpen om alles duidelijker te zien. Emoties beinvloeden toen mijn rationele denken. Maar Chev ik neem aan dat het nu steeds beter gaat? We zien je steeds minder en horen niks meer over je ex (goede zaak denk ik).
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72770712
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:16 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ja jij was actief toen ik door mn zwaarste periode ging, heb je mij heel erg geholpen om alles duidelijker te zien. Emoties beinvloeden toen mijn rationele denken. Maar Chev ik neem aan dat het nu steeds beter gaat? We zien je steeds minder en horen niks meer over je ex (goede zaak denk ik).
Chev = held!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72770779
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:15 schreef Barbusse het volgende:

Hee kerel! Hoest nou met u?
Ik heb veel aan je advies gehad, zoveel zelfs dat ik verbaast ben dat het zo snel weer veel beter met me gaat. Mijn dank daarvoor is groot. En ja, als ik met die kennis anderen kan helpen zal ik dat niet laten. Zou een beetje egoïstisch zijn hè?
Met mij gaat het wel goed hoor, soms fantastisch, soms iets minder lekker maar niet meer neergeslagen in de goot gelukkig

Door de weeks het is 12 uur werk (van 't afgaan vd wekker tot het thuis komen) , koken, sporten, te kort slaap (6 uurtjes per nacht) omdat ik niet voor 12en ga slapen en in 't weekend meestal uitslapen daardoor

In 't weekend voel ik me soms nog wel een beetje alleen zeg maar, niet zo erg dat ik er in blijf zitten, ofwel als ik mezelf betrap dan geef ik mezelf een schop en gat wat doen maar duurt soms wel even

Beetje nutteloos eigenlijk en probeer nu een nieuwe zondag middag hobbie te vinden, al een paar ideeën dus die uitwerken en kiezen waaraan ik mijn tijd wil besteden.

En ja, ik heb gemerkt door allerlei dingen van me af te typen en te delen met anderen, ik veel steun kreeg van mensen, wat mij motiveerde hun diezelfde steun terug te geven .

Dit topic geef je in ieder geval de mogelijkheid om te praten als iedereen in je echte leven je al helemaal zat zijn met het aanhoren van jou verdriet, en jij het zat ben om hun daarmee op te zadelen.

Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het hele vorige topic heb over geslagen en ik niet altijd meer de motivatie heb om hier te typen, omdat ik het niet meer nodig heb, toch ben ik benieuwd hoe het gaat met jullie en kijk ik om de paar dagen meestal wel even terug.

Of ik helemaal hersteld ben weet ik niet, heb als ik het goed heb mijn ex al sinds november vorig jaar ofzo al niet meer gezien, en al ruim een jaar niet geproken, en 11 maanden zelfs geen letter, maar goed ook.

Heb toch nog een bepaald gevoel bij haar, geen liefde, haat of verdriet of verlangen, ik kan zelfs geen traan meer laten als ik 's aan haar denk.

Misschien een soort onbegrip en een soort nostalgische herinnering of droom aan goede tijden die me doen glimlachen en de pijn die ze me heeft aangedaan wil doen verbleken, maar ik dat niet toelaat omdat, als ik het vergeet, alleen het goede overblijft en dat een illusie is.

Maar ik heb een 'open mind'over wat er is en wat er kan gebeuren, het balletje kan raar rollen, en zolang ik nog alleen ben zal ik, indien zij een stap naar mij toe wil nemen om te praten dit wel toelaten, mits het voor de juiste redenen is, welke weet ik alleen nog niet

Ik zoek ook al contact met vrouwen soms, ben redelijk kieskeurig nu merk ik, al minder dan een half jaar terug en begin ik weer wat te verzachten in mijn 'eissen', zelf ben ik ook niet perfect dus waarom zou ik dat van een ander eissen?
Tot nog toe wil het echter nog niet lukken

Dit weekend een verjaardag met vrijgezelle dames ga toch 's contact zoeken, maar voornamelijk mezelf vermaken, en als dat niet werkt ga waarschijnlijk speed daten , om gewoon 's wat nieuws uit te proberen!

Goed dat was ik weer, ga de bus halen naar huis, succes, dit is chev na ruim 14 maanden na de breakup
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72770965
Kijk, dit zijn de verhalen die het 'm doen!
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72770968
Nouja klinkt allemaal wel positief toch, Chev?
Goed van je dat je contact gaat zoeken (mits er een leuke dame tussenzit natuurlijk, een beetje kieskeurig zijn is heus niet erg ) op die verjaardag!

Even heel wat anders; Ik bracht mijn 2 hondjes vandaag naar de dagopvang, om een dagje te oefenen voor de vakantie. Ga ik ze net ophalen, hebben ze HEEL DE DAG GEEN ETEN hebben gehad!
(Even iets anders dus om me op te richten, in plaats van luduvudu. Maar godverdomme wat ben ik PISSIG zeg! )
pi_72771052
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:59 schreef maartjeh het volgende:
Nouja klinkt allemaal wel positief toch, Chev?
Goed van je dat je contact gaat zoeken (mits er een leuke dame tussenzit natuurlijk, een beetje kieskeurig zijn is heus niet erg ) op die verjaardag!

Even heel wat anders; Ik bracht mijn 2 hondjes vandaag naar de dagopvang, om een dagje te oefenen voor de vakantie. Ga ik ze net ophalen, hebben ze HEEL DE DAG GEEN ETEN hebben gehad!
(Even iets anders dus om me op te richten, in plaats van luduvudu. Maar godverdomme wat ben ik PISSIG zeg! )
Dat wordt dus een andere opvang opzoeken...
pi_72771204
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat wordt dus een andere opvang opzoeken...
Dat is toch niet normaal, of overdrijf ik nu? Ik heb tijdens het intakegesprek en het invullen van het contract duidelijk aangegeven dat er heel de dag een bakje met eten in 't hok moest staan omdat mijn honden niet op vastte tijden eten. Was allemaal geen probleem.
Vanmorgen bij het brengen (op de site stond tussen 8.00 - 09.00. Ben ik er om 8.50, word ik naar huis gestuurd door de eigenaar, MET HONDEN. "Over een uur kun je ze pas brengen.".) NOGMAALS gezegd, was weer geen probleem. Het contract was echter wel kwijt door hun toedoen.
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 17:26:52 #183
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_72771995
hehe.. ja da's minder inderdaad.

Effe weer terug naar het topic: Ligt het aan mij of zijn het hier eigenlijk alleen maar kerels die gedumpt zijn na lange relaties? Krijg namelijk niet het idee dat er veel heart-broken vrouwen hier in dit topic rondhuppelen (correct me if I'm wrong)
pi_72772054
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:26 schreef dick_laurent het volgende:

Effe weer terug naar het topic: Ligt het aan mij of zijn het hier eigenlijk alleen maar kerels die gedumpt zijn na lange relaties? Krijg namelijk niet het idee dat er veel heart-broken vrouwen hier in dit topic rondhuppelen (correct me if I'm wrong)
Ik meld me als heart-broken vrouw zijnde!
Maar volgens mij bestaat het merendeel hier uit mannen inderdaad.
pi_72772090
quote:

We hebben er wel een paar die posten maar meerendeel is idd man. Mischien heeft het te maken dat mannen iets minder makkelijk over hun gevoelens praten tegenover hun vrienden (zo is het iig bij mij). FOK is dan perfect, lekker anoniem
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:30:37 #186
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72772119
quote:

Vrouw hier.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 17:33:49 #187
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_72772237
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:29 schreef dreamzk het volgende:

[..]

We hebben er wel een paar die posten maar meerendeel is idd man. Mischien heeft het te maken dat mannen iets minder makkelijk over hun gevoelens praten tegenover hun vrienden (zo is het iig bij mij). FOK is dan perfect, lekker anoniem
Ok ok.... interessant. Ja het zette mij wel aan het denken. Ja tuurlijk zitten er ook dames tussen, maar ze zijn inderdaad in de minderheid zo lijkt het.
De theorie van dreamzk zou kunnen kloppen... een andere theorie is dat wij mannen op de een of andere manier de "hamer" van de vrouwtjes niet zien aankomen, en dus vaker als soort van aangereden hert gewond achter blijven.

Interessant om over na te denken
pi_72772531
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:33 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ok ok.... interessant. Ja het zette mij wel aan het denken. Ja tuurlijk zitten er ook dames tussen, maar ze zijn inderdaad in de minderheid zo lijkt het.
De theorie van dreamzk zou kunnen kloppen... een andere theorie is dat wij mannen op de een of andere manier de "hamer" van de vrouwtjes niet zien aankomen, en dus vaker als soort van aangereden hert gewond achter blijven.

Interessant om over na te denken
Haha dat kan het natuurlijk ook zijn. Ik zag het eigenlijk wel aankomen, maar weigerde op te geven, ik was nog te gek op haar. En dan daarbij ook nog van die vage signalen zo nu en dan die je weer hoop geven. Tja dan kan het ineens op je af komen.

Idd wel leuk om over na te denken
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72772941
Als jullie het niet erg vinden ga ik ondertussen over andere dingen nadenken.
pi_72773162
Oh, en dreamzk, kwaliteitspost!
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:19 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Jij was toch al in de bossen op konijnen aan het jagen terwijl zij het kampvuur ging maken?
Wanneer gaat TS na z'n ban zich hier melden denk je?
pi_72773805
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:59 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en dreamzk, kwaliteitspost!
[..]

Wanneer gaat TS na z'n ban zich hier melden denk je?
TS? HALLOOOO, IT'S ME!
pi_72773834
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:18 schreef maartjeh het volgende:

[..]

TS? HALLOOOO, IT'S ME!
Neehee.....hij postte dit in een ander, werkelijk hilarisch, edoch reeds gesloten topic. En die TS bedoelde ik dus.
pi_72774095
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Neehee.....hij postte dit in een ander, werkelijk hilarisch, edoch reeds gesloten topic. En die TS bedoelde ik dus.
Jammer genoeg is dat topic gesloten, dat heeft me wakker gehouden vandaag, anders was ik al lang mn bed ingekropen en wat bijgeslapen

En barbusse, bedankt, blijkbaar kan ik ook nog wat inbrengen in dit topic ipv alleen maar mijn verhaal te vertellen
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72774128
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ohhh ik snap het weer niet hoor. Vrouw hè.
pi_72774265
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:27 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Jammer genoeg is dat topic gesloten, dat heeft me wakker gehouden vandaag, anders was ik al lang mn bed ingekropen en wat bijgeslapen

En barbusse, bedankt, blijkbaar kan ik ook nog wat inbrengen in dit topic ipv alleen maar mijn verhaal te vertellen
Ach, dit topic wordt voornamelijk gedomineerd door trieste verhalen, en dan is dit een welkome afwisseling hè? En ja, meer kwaliteit willen we, ook in dit topic! Er is trouwens alweer een opvolger.
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:28 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Maar ik heb het dan wel weer als een echte galante heer uitgelegd toch?
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:34:02 #196
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72774321
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:28 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik snapte 'm wel hoor. Maar ik kende het topic ook.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_72774459
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik snapte 'm wel hoor. Maar ik kende het topic ook.
Het was een goed topic. Heeft ervoor gezorgd dat ik niet de hele tijd aan m'n ex zat te denken. Alhoewel...zoveel doe ik dat ook niet meer.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:40:21 #198
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72774528
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het was een goed topic. Heeft ervoor gezorgd dat ik niet de hele tijd aan m'n ex zat te denken. Alhoewel...zoveel doe ik dat ook niet meer.
Ik had 'm nog niet helemaal gelezen, nog niet aan toe gekomen.
pi_72774593
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik had 'm nog niet helemaal gelezen, nog niet aan toe gekomen.
Lees hem maar helemaal, je zult je vermaken.
Maar zoals ik al zei, de volgende is er al weer: Gedumpt door een slet!
pi_72774737
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Lees hem maar helemaal, je zult je vermaken.
Maar zoals ik al zei, de volgende is er al weer: Gedumpt door een slet!
Zo kom ik nooit weg van FOK!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')