als dan ik jouw was zou ik zo'n opmerking dan als deze gewoon latenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:52 schreef DogTown het volgende:
[..]
Dom varken, ik vroeg niet om jullie mening wat betreft de situatie, ik wou weten wat de mogelijkheden van haar moeder zijn.
Ik geef niks om jullie mening simpelweg omdat mijn intelligentie ver boven die van jullie uitsteekt, het bedroeft mij dan ook jullie te moeten melden dat jullie nooit gelijk zullen krijgen, simpelweg omdat ik intelligenter ben als jullie.
---quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:06 schreef DogTown het volgende:
[..]
Je hebt zeker een punt, en natuurlijk realiseer ik mij dat er geen garantie is dat de relatie altijd zal voortduren, maar we hebben al ruimschoots bewezen dat wel elkaar kunnen verdragen (immers zijn we al meer dan een jaar elke dag samen)
Loverboy...quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:17 schreef Strawberryjuice het volgende:
Volgens mij is TS een labiel mannetje dat het leuk vind om een wig te drijven tussen een jong meisje en haar ouders, zodat zij afhankelijk van hem wordt.
Sorry dit schiet mij even verkeerd ookal is t volledig offtopic.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:16 schreef Strawberryjuice het volgende:
Waarom woont TS nog bij pappie en mammieop die leeftijd?
Kijk, ik ben 20 en ik woon nog thuis, maar hij wil blijkbaar al meteen samen wonenalsof ze een stel van eind twintig zijn, terwijl hij nog niet eens op zichzelf gewoond heeft...quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:19 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Sorry dit schiet mij even verkeerd ookal is t volledig offtopic.
Waarom zou ie niet thuis kunnen wonen 'op die leeftijd??'
Beter dan tot je 27ste op een studentenkamer zitten, je elke donderdag, vrijdag zaterdag en zondag kapot zuipen, en je was elk weekend naar huis brengen...
Ik vind toch dat daar wel een verschil in ligt want als je op jezelf gaat wonen moet je ineens aan alles denken. Financieel, huishoudelijk, etc. Niet dat ik denk dat jij bijv niet zelfstandig bent maar toch vind ik het niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:38 schreef Strawberryjuice het volgende:
Hm, ik zie mezelf wel als zelfstandig. Ik kan koken, de was doen, etc. Ik kan wel voor mezelf zorgen. Ik woon nog thuis omdat ik dat prettig vind. Echter, als ik op mezelf zou wonen zou ik me prima redden. Nouja, misschien zou ik geen vloer kunnen aanleggen, maar daar heb ik (mannelijke, handige) vrienden voor:p Met geld kan ik ook omgaan, dus dat is het probleem niet, Echter klinkt TSniet als een volwassen en zelfstandig iemand.
Hm de meeste mensen die ik ken krijgen een deel betaald door hun ouders als ze op kamers wonen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:42 schreef saaw het volgende:
[..]
Ik vind toch dat daar wel een verschil in ligt want als je op jezelf gaat wonen moet je ineens aan alles denken. Financieel, huishoudelijk, etc. Niet dat ik denk dat jij bijv niet zelfstandig bent maar toch vind ik het niet te vergelijken.
Maargoed dat is een heel andere discussie eigenlijk.
Dat TS niet volwassen en zelfstandig is lijkt me duidelijk.
En dan ben je dus niet zelfstandig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:53 schreef Strawberryjuice het volgende:
[..]
Hm de meeste mensen die ik ken krijgen een deel betaald door hun ouders als ze op kamers wonen.
Dat klopt. Maar de meeste mensen hebben dus niet eerst helemaal zelfstandig gewoond voor ze gaan samenwonen. ik neem aan dat als je eindelijk op je 25e gaat werken en je een relatie van 5 jaar hebt, je echt wel wil samenwonen omdat dat handiger is.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan ben je dus niet zelfstandig.
Studeren [studiefinanciering zonder exra lening is wat mij betreft toch anders dan geld krijgen van je ouders. al is dat misschien hypocriet] en werken gaat toch ook prima samen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:26 schreef Strawberryjuice het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar de meeste mensen hebben dus niet eerst helemaal zelfstandig gewoond voor ze gaan samenwonen. ik neem aan dat als je eindelijk op je 25e gaat werken en je een relatie van 5 jaar hebt, je echt wel wil samenwonen omdat dat handiger is.
Erg begrijpelijk dus dat je schoonouders jou niet moeten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:59 schreef DogTown het volgende:
[..]
Dude waarom denk je dat ik messen meeneem, straight ass ninja style toch.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:02 schreef DogTown het volgende:
D'r moeder belde net, dus wij zovan: "ja we zitten lekker hier toch, kom maar met die pliesie gaan we lekker rennen, kep toch messen gekocht"
Je had haar moeten horen tieren!!! Geniaal.
Helemaal niet, ze moest net wel twijfelen maar ik zei gewoon dat ze schijt moest hebben want we hoeven dit pikken toch, we gaan de hele wereld over als het moet. Liefde voor alles.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:17 schreef Strawberryjuice het volgende:
Volgens mij is TS een labiel mannetje dat het leuk vind om een wig te drijven tussen een jong meisje en haar ouders, zodat zij afhankelijk van hem wordt.
Uhuhquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:52 schreef DogTown het volgende:
simpelweg omdat ik intelligenter ben als jullie.
Jij was toch al in de bossen op konijnen aan het jagen terwijl zij het kampvuur ging maken?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:12 schreef DogTown het volgende:
[..]
Helemaal niet, ze moest net wel twijfelen maar ik zei gewoon dat ze schijt moest hebben want we hoeven dit pikken toch, we gaan de hele wereld over als het moet. Liefde voor alles.
dit is inderdaad vrij aannemelijk, gezien de geestelijke en intellectuele staat van heer TS :quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, of iemand die liever niet met de neus op de feiten gedrukt wordt, en het dus maar op de lollige toer gooit
mijn half uurtje vermaak tussen de colleges door is weer verzorgd door Fok! en haar soms briljant domme mensenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:12 schreef DogTown het volgende:
[..]
Helemaal niet, ze moest net wel twijfelen maar ik zei gewoon dat ze schijt moest hebben want we hoeven dit pikken toch, we gaan de hele wereld over als het moet. Liefde voor alles.
Voor wat? Voor het beheersen van mijn leven als een echte krijger?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn half uurtje vermaak tussen de colleges door is weer verzorgd door Fok! en haar soms briljant domme mensen![]()
bedankt
het gaat toch nergens meer over. TS gedraagt zich als een debiel omdat het;quote:
dat ongeveer en hij kan een unban aanvragen op zijn vorige accountquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
het gaat toch nergens meer over. TS gedraagt zich als een debiel omdat het;
A) een kloon is
B) alleen wil trollen
C) zwakbegaafd is
D) niet met andere meningen om kan gaan
E) alle bovenstaande
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |