abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:22:06 #151
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72760595
Het is hier rustig.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72760724
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is hier rustig.
Yep, de grebroken harten helen blijkbaar goed Ik heb net besloten om mn ex maar eens een emailtje sturen. Proberen weer wat contact te krijgen, dus redelijk oppervlakkig zal het worden. We zullen wel zien wat zij ermee doet...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72761122
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is hier rustig.
hier wel, in m'n hoofd niet.
werken gaat kut op deze manier.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_72761219
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:39 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

hier wel, in m'n hoofd niet.
werken gaat kut op deze manier.
Bij mij in m'n hoofd ook niet. Ben m'n ex een brief aan het schrijven. Maar ik weet nog niet of ik gewoon met hem ga praten of hem die brief geef..
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:07:11 #155
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72761933
Gaat wel lekker. Vanmorgen een klein dipje gehad doordat ik een foto op mjin phone tegenkwam van ons en daar lang naar bleef staren. Op elke manier je ex weer zien is een instant dip en een draaikolk in je hoofd. Wel een indicator dat ik er nog niet overheen ben. Dus voorlopig hoop ik haar even niet tegen te komen in welke vorm dan ook want dat werkt teminste...

Joe, goede zet van je om je kind via iemand anders te regelen. Anders blijf je maar in die cyclus hangen. Ga zo door!

Maartje, doe het niet want je gaat er aan onderdoor.
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
pi_72763293
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:26 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Yep, de grebroken harten helen blijkbaar goed Ik heb net besloten om mn ex maar eens een emailtje sturen. Proberen weer wat contact te krijgen, dus redelijk oppervlakkig zal het worden. We zullen wel zien wat zij ermee doet...
Ik denk dat ik dat nog maar eventjes niet moet doen....
Maar het heelproces zet zich gestaag voort!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72763517
Barbusse, bedankt voor je reactie op m'n PM. Je hebt een hoop zorgen bij me weggenomen.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72763753
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:07 schreef usrfobiwan het volgende:

Maartje, doe het niet want je gaat er aan onderdoor.

Jawel. We hebben afgelopen weekend ook even afgesproken en even gepraat samen.
pi_72764091
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:09 schreef JoeBravo het volgende:
Barbusse, bedankt voor je reactie op m'n PM. Je hebt een hoop zorgen bij me weggenomen.
Graag gedaan kerel!
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 13:46:37 #160
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_72764622
Ja... het helingsproces is bij mij ook in volle gang.
Toch kan ik het niet helpen om nog steeds een paar keer per dag te denken

"How could she do this to me??"

... maar daar zal ik toch geen antwoord op krijgen. Life's a trip....
pi_72764774
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:46 schreef dick_laurent het volgende:
Ja... het helingsproces is bij mij ook in volle gang.
Toch kan ik het niet helpen om nog steeds een paar keer per dag te denken

"How could she do this to me??"

... maar daar zal ik toch geen antwoord op krijgen. Life's a trip....
Er zijn er velen in dit topic die deze vraag aan zichzelf en/of ex stellen. En meestal zal het antwoord dat je krijgt (àls je er al eentje krijgt) niet bevredigend zijn. Maar het gaat om de vraag, niet het antwoord. De vraag bewijst dat jij in ieder geval de waarde inzag van de relatie. En daarmee ook de waarde van relaties in het algemeen. Als iemand zo zonder te knipperen met zijn/haar ogen een lange relatie kan afkappen denk ik altijd dat die mensen simpelweg niet geschikt zijn als relatiemateriaal.

Wees de betere persoon in deze en wees ondanks de pijn blij dat je van d'r af bent.
pi_72765070
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Er zijn er velen in dit topic die deze vraag aan zichzelf en/of ex stellen. En meestal zal het antwoord dat je krijgt (àls je er al eentje krijgt) niet bevredigend zijn. Maar het gaat om de vraag, niet het antwoord. De vraag bewijst dat jij in ieder geval de waarde inzag van de relatie. En daarmee ook de waarde van relaties in het algemeen. Als iemand zo zonder te knipperen met zijn/haar ogen een lange relatie kan afkappen denk ik altijd dat die mensen simpelweg niet geschikt zijn als relatiemateriaal.

Wees de betere persoon in deze en wees ondanks de pijn blij dat je van d'r af bent.
Wow...dank je voor het posten van bovenstaande...mooie gedachtegang
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 14:01:10 #163
Dick Laurent Is Dead
pi_72765095
Vind het heel moeilijk om blij te zijn dat ik van haar af ben omdat ik haar ook gruwelijk mis
tegelijkertijd ben ik natuurlijk ook gigantisch pissig en teleurgesteld in haar... dus het is nogal een tweestrijd in mij.
Geen contact opnemen is probably het beste... zij neemt sowieso geen contact meer met mij op, cold bitch... het doet haar verdomd weinig, ongeloofelijk.....echt ongeloofelijk.

Time heals all wounds zeggen ze he.... dus ja, ik wacht
pi_72765239
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:01 schreef dick_laurent het volgende:
Vind het heel moeilijk om blij te zijn dat ik van haar af ben omdat ik haar ook gruwelijk mis
tegelijkertijd ben ik natuurlijk ook gigantisch pissig en teleurgesteld in haar... dus het is nogal een tweestrijd in mij.
Geen contact opnemen is probably het beste... zij neemt sowieso geen contact meer met mij op, cold bitch... het doet haar verdomd weinig, ongeloofelijk.....echt ongeloofelijk.

Dat het pijnlijk is, is logisch. Je zou je zorgen moeten gaan maken als het géén pijn zou doen. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij als een hoopje ellende in hoekje moet gaan zitten janken en er nooit meer overheen moet komen. Die tweestrijd is er natuurlijk niet voor niets. En je weet nu al welke van de emoties gaat winnen hoor.
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:00 schreef morg78 het volgende:

[..]

Wow...dank je voor het posten van bovenstaande...mooie gedachtegang
Dank u voor het uitspreken van de waardering van mijn dichterlijke vrijheden...
pi_72765439
Ik meld me hier ook maar even. Sinds gister hoor ik ook bij het clubje

Na 4.5 fijne jaren is het in een paar dagen ineens weg. De eerste keer dat ik gedumpt ben, de eerste keer dat het echt pijn doet. Leuk, nieuwe ervaringen........

vandaag maar een beetje achter m'n scherm gehangen, weinig zin om iets te ondernemen, terwijl dat misschien wel wat beter zou zijn.

Hoe komen jullie die eerste week door?
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_72765479
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:01 schreef dick_laurent het volgende:

echt precies hetzelfde geval hierzo, dus ik voel met je mee.

* JoeBravo overweegt Barbusse nog een veer in z'n reet te steken
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:13 schreef Black_Rainbow het volgende:

Na 4.5 fijne jaren is het in een paar dagen ineens weg. De eerste keer dat ik gedumpt ben, de eerste keer dat het echt pijn doet. Leuk, nieuwe ervaringen........

vandaag maar een beetje achter m'n scherm gehangen, weinig zin om iets te ondernemen, terwijl dat misschien wel wat beter zou zijn.

geen flauw benul meer, maar blijkbaar is het toch gelukt, dus jij kan het ook!
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72765566
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:13 schreef Black_Rainbow het volgende:

De eerste twee weken bedoel je. Ik: jankend, schreeuwend, teveel zuipend, te weinig slapend, teveel rokend, niet etend, en daarbij nog maar eens jankend en schreeuwend.

Maar laat je daardoor niet afschrikken hoor. Het is nu een kleine twee maanden verder en het gaat al veel beter. Trust me, lees mijn bovenstaande posts maar. En ik heb een wel wat langere relatie dan jij (bijna) achter de rug.
pi_72765593
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:14 schreef JoeBravo het volgende:

* JoeBravo overweegt Barbusse nog een veer in z'n reet te steken

Weet je wel hoe moeilijk dat zit?!
pi_72765689
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Weet je wel hoe moeilijk dat zit?!
er zijn er al heel wat in gestoken de afgelopen dagen, dus één meer of minder maakt dan ook niet uit
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72765760
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De eerste twee weken bedoel je. Ik: jankend, schreeuwend, teveel zuipend, te weinig slapend, teveel rokend, niet etend, en daarbij nog maar eens jankend en schreeuwend.

Maar laat je daardoor niet afschrikken hoor. Het is nu een kleine twee maanden verder en het gaat al veel beter. Trust me, lees mijn bovenstaande posts maar. En ik heb een wel wat langere relatie dan jij (bijna) achter de rug.
ik heb er vertrouwen in dat het goed komt, of samen met haar (zeer kleine kans), of alleen, en later weer met iemand anders.

Je beschrijving van de eerste 2 weken schrikt me niet echt af, alleen voel ik me nu totaal niet zo. Ik voel weinig meer, alleen boos, op mezelf, op haar dat ze gelijk wegloopt. Het verdriet komt met vlagen, ik moet gewoon even geen muziek luisteren of foto's ofzo gaan kijken.

Ik wil gewoon dat dit zo snel mogelijk voorbij is. Ik sta over het algemeen erg nuchter in het leven, kan emoties en verstand goed gescheiden houden en probeer van alles het positieve in te zien. Nu lukt dat nog niet echt natuurlijk, maar het moet snel terugkomen. Ik wil verder.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_72765861
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:21 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

er zijn er al heel wat in gestoken de afgelopen dagen, dus één meer of minder maakt dan ook niet uit
*typt staand verder* * "Auw!"
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:28:57 #172
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72765881
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

*typt staand verder* * "Auw!"
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Moderator dinsdag 15 september 2009 @ 14:59:42 #173
Dick Laurent Is Dead
pi_72766876
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:24 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

ik heb er vertrouwen in dat het goed komt, of samen met haar (zeer kleine kans), of alleen, en later weer met iemand anders.

Je beschrijving van de eerste 2 weken schrikt me niet echt af, alleen voel ik me nu totaal niet zo. Ik voel weinig meer, alleen boos, op mezelf, op haar dat ze gelijk wegloopt. Het verdriet komt met vlagen, ik moet gewoon even geen muziek luisteren of foto's ofzo gaan kijken.

Ik wil gewoon dat dit zo snel mogelijk voorbij is. Ik sta over het algemeen erg nuchter in het leven, kan emoties en verstand goed gescheiden houden en probeer van alles het positieve in te zien. Nu lukt dat nog niet echt natuurlijk, maar het moet snel terugkomen. Ik wil verder.
Dat had en heb ik ook.... je wil het liefst dat het gewoon zo snel mogelijk weg is die pijn. Maar zo werkt het helaas niet
Iedereen gaat er weer anders mee om, dus over jou kan ik niet oordelen... maar voor mij is het gewoon zo dat ik mezelf toelaat verdrietig te zijn, aan haar te denken en haar te missen (en tegelijkertijd van haar te walgen!).
Als ik dingen namelijk weg stop, onderdruk dan komt dat 10X harder bij me terug... en ook echt fysiek... dat word ik ziek, krijg ik overal rare pijntjes en weet ik veel wat. Dus ik laat het me gewoon gebeuren... ik moet wel.

En wat ik al eerder postte, vorige week had ik zowaar een paar dagen dat ik me goed voelde en heel weinig aan haar dacht. Deze week helaas weer wat minder, maar ja het zijn ups en downs. Ik wacht gewoon weer op een "up" en hoop dat ie dan wat langer duurt.
Op die manier zal het na verloop van tijd steeds een stukje beter gaan, totdat je op een gegeven moment eindelijk kan zeggen "I'm over you"
pi_72769307
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:17 schreef Barbusse het volgende:
De eerste twee weken bedoel je. [knip]
Eerste 3 maanden
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:09 schreef dreamzk het volgende:
Ik moest lachen, maar niet zo negatief doen over barbusse. De goede man is de nieuwe chev geworden van dit topic!
Blij dat er een predecessor is mag ik nu aftreden dan??
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:18 schreef dreamzk het volgende:
Je vertelt mooie verhalen Nee om serieus te zijn, je hebt meestal handige punten wat het allemaal wat makkelijker maakt. Redelijk diepe stof, en chev was daar een meester in. Om emoties en gevoelens goed te verwoorden. Anyway, ik ga maar slapen, proberen niet te denken aan haar verjaardagsfeest dat ze vanavond geeft...
Ik type ook maar wat er in me opkomt hoor type het van me af en probeer mensen een beetje op weg te helpen.

Anyway bedankt
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72769410
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:12 schreef Chev het volgende:

[..]

Eerste 3 maanden
[..]

Blij dat er een predecessor is mag ik nu aftreden dan??
[..]

Ik type ook maar wat er in me opkomt hoor type het van me af en probeer mensen een beetje op weg te helpen.

Anyway bedankt
Hee kerel! Hoest nou met u?
Ik heb veel aan je advies gehad, zoveel zelfs dat ik verbaast ben dat het zo snel weer veel beter met me gaat. Mijn dank daarvoor is groot. En ja, als ik met die kennis anderen kan helpen zal ik dat niet laten. Zou een beetje egoïstisch zijn hè?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')