Yep, de grebroken harten helen blijkbaar goedquote:
hier wel, in m'n hoofd niet.quote:
Bij mij in m'n hoofd ook niet. Ben m'n ex een brief aan het schrijven. Maar ik weet nog niet of ik gewoon met hem ga praten of hem die brief geef..quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hier wel, in m'n hoofd niet.
werken gaat kut op deze manier.
Ik denk dat ik dat nog maar eventjes niet moet doen....quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Yep, de grebroken harten helen blijkbaar goedIk heb net besloten om mn ex maar eens een emailtje sturen. Proberen weer wat contact te krijgen, dus redelijk oppervlakkig zal het worden. We zullen wel zien wat zij ermee doet...
Jawel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:07 schreef usrfobiwan het volgende:
Maartje, doe het niet want je gaat er aan onderdoor.
Graag gedaan kerel!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:09 schreef JoeBravo het volgende:
Barbusse, bedankt voor je reactie op m'n PM. Je hebt een hoop zorgen bij me weggenomen.
Er zijn er velen in dit topic die deze vraag aan zichzelf en/of ex stellen. En meestal zal het antwoord dat je krijgt (àls je er al eentje krijgt) niet bevredigend zijn. Maar het gaat om de vraag, niet het antwoord. De vraag bewijst dat jij in ieder geval de waarde inzag van de relatie. En daarmee ook de waarde van relaties in het algemeen. Als iemand zo zonder te knipperen met zijn/haar ogen een lange relatie kan afkappen denk ik altijd dat die mensen simpelweg niet geschikt zijn als relatiemateriaal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:46 schreef dick_laurent het volgende:
Ja... het helingsproces is bij mij ook in volle gang.
Toch kan ik het niet helpen om nog steeds een paar keer per dag te denken
"How could she do this to me??"
... maar daar zal ik toch geen antwoord op krijgen. Life's a trip....
Wow...dank je voor het posten van bovenstaande...mooie gedachtegangquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zijn er velen in dit topic die deze vraag aan zichzelf en/of ex stellen. En meestal zal het antwoord dat je krijgt (àls je er al eentje krijgt) niet bevredigend zijn. Maar het gaat om de vraag, niet het antwoord. De vraag bewijst dat jij in ieder geval de waarde inzag van de relatie. En daarmee ook de waarde van relaties in het algemeen. Als iemand zo zonder te knipperen met zijn/haar ogen een lange relatie kan afkappen denk ik altijd dat die mensen simpelweg niet geschikt zijn als relatiemateriaal.
Wees de betere persoon in deze en wees ondanks de pijn blij dat je van d'r af bent.
Dat het pijnlijk is, is logisch. Je zou je zorgen moeten gaan maken als het géén pijn zou doen. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij als een hoopje ellende in hoekje moet gaan zitten janken en er nooit meer overheen moet komen. Die tweestrijd is er natuurlijk niet voor niets. En je weet nu al welke van de emoties gaat winnen hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:01 schreef dick_laurent het volgende:
Vind het heel moeilijk om blij te zijn dat ik van haar af ben omdat ik haar ook gruwelijk mis![]()
tegelijkertijd ben ik natuurlijk ook gigantisch pissig en teleurgesteld in haar... dus het is nogal een tweestrijd in mij.
Geen contact opnemen is probably het beste... zij neemt sowieso geen contact meer met mij op, cold bitch... het doet haar verdomd weinig, ongeloofelijk.....echt ongeloofelijk.
Time heals all wounds zeggen ze he.... dus ja, ik wacht
Dank u voor het uitspreken van de waardering van mijn dichterlijke vrijheden...quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:00 schreef morg78 het volgende:
[..]
Wow...dank je voor het posten van bovenstaande...mooie gedachtegang
echt precies hetzelfde geval hierzo, dus ik voel met je mee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:01 schreef dick_laurent het volgende:
Vind het heel moeilijk om blij te zijn dat ik van haar af ben omdat ik haar ook gruwelijk mis![]()
tegelijkertijd ben ik natuurlijk ook gigantisch pissig en teleurgesteld in haar... dus het is nogal een tweestrijd in mij.
Geen contact opnemen is probably het beste... zij neemt sowieso geen contact meer met mij op, cold bitch... het doet haar verdomd weinig, ongeloofelijk.....echt ongeloofelijk.
Time heals all wounds zeggen ze he.... dus ja, ik wacht
geen flauw benul meer, maar blijkbaar is het toch gelukt, dus jij kan het ook!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:13 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik meld me hier ook maar even. Sinds gister hoor ik ook bij het clubje![]()
Na 4.5 fijne jaren is het in een paar dagen ineens weg. De eerste keer dat ik gedumpt ben, de eerste keer dat het echt pijn doet. Leuk, nieuwe ervaringen........
vandaag maar een beetje achter m'n scherm gehangen, weinig zin om iets te ondernemen, terwijl dat misschien wel wat beter zou zijn.
Hoe komen jullie die eerste week door?
De eerste twee weken bedoel je. Ik: jankend, schreeuwend, teveel zuipend, te weinig slapend, teveel rokend, niet etend, en daarbij nog maar eens jankend en schreeuwend.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:13 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik meld me hier ook maar even. Sinds gister hoor ik ook bij het clubje![]()
Na 4.5 fijne jaren is het in een paar dagen ineens weg. De eerste keer dat ik gedumpt ben, de eerste keer dat het echt pijn doet. Leuk, nieuwe ervaringen........
vandaag maar een beetje achter m'n scherm gehangen, weinig zin om iets te ondernemen, terwijl dat misschien wel wat beter zou zijn.
Hoe komen jullie die eerste week door?
Weet je wel hoe moeilijk dat zit?!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:14 schreef JoeBravo het volgende:
* JoeBravo overweegt Barbusse nog een veer in z'n reet te steken
er zijn er al heel wat in gestoken de afgelopen dagen, dus één meer of minder maakt dan ook niet uitquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je wel hoe moeilijk dat zit?!![]()
ik heb er vertrouwen in dat het goed komt, of samen met haar (zeer kleine kans), of alleen, en later weer met iemand anders.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De eerste twee weken bedoel je. Ik: jankend, schreeuwend, teveel zuipend, te weinig slapend, teveel rokend, niet etend, en daarbij nog maar eens jankend en schreeuwend.![]()
![]()
Maar laat je daardoor niet afschrikken hoor. Het is nu een kleine twee maanden verder en het gaat al veel beter. Trust me, lees mijn bovenstaande posts maar. En ik heb een wel wat langere relatie dan jij (bijna) achter de rug.
*typt staand verder* * "Auw!"quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
er zijn er al heel wat in gestoken de afgelopen dagen, dus één meer of minder maakt dan ook niet uit
quote:
Dat had en heb ik ook.... je wil het liefst dat het gewoon zo snel mogelijk weg is die pijn. Maar zo werkt het helaas nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:24 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
ik heb er vertrouwen in dat het goed komt, of samen met haar (zeer kleine kans), of alleen, en later weer met iemand anders.
Je beschrijving van de eerste 2 weken schrikt me niet echt af, alleen voel ik me nu totaal niet zo. Ik voel weinig meer, alleen boos, op mezelf, op haar dat ze gelijk wegloopt. Het verdriet komt met vlagen, ik moet gewoon even geen muziek luisteren of foto's ofzo gaan kijken.
Ik wil gewoon dat dit zo snel mogelijk voorbij is. Ik sta over het algemeen erg nuchter in het leven, kan emoties en verstand goed gescheiden houden en probeer van alles het positieve in te zien. Nu lukt dat nog niet echt natuurlijk, maar het moet snel terugkomen. Ik wil verder.
Eerste 3 maandenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:17 schreef Barbusse het volgende:
De eerste twee weken bedoel je. [knip]
Blij dat er een predecessor isquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:09 schreef dreamzk het volgende:
Ik moest lachen, maar niet zo negatief doen over barbusse. De goede man is de nieuwe chev geworden van dit topic!
Ik type ook maar wat er in me opkomt hoorquote:Op zondag 13 september 2009 01:18 schreef dreamzk het volgende:
Je vertelt mooie verhalenNee om serieus te zijn, je hebt meestal handige punten wat het allemaal wat makkelijker maakt. Redelijk diepe stof, en chev was daar een meester in. Om emoties en gevoelens goed te verwoorden. Anyway, ik ga maar slapen, proberen niet te denken aan haar verjaardagsfeest dat ze vanavond geeft...
Hee kerel!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:12 schreef Chev het volgende:
[..]
Eerste 3 maanden![]()
[..]
Blij dat er een predecessor ismag ik nu aftreden dan??
![]()
[..]
Ik type ook maar wat er in me opkomt hoortype het van me af en probeer mensen een beetje op weg te helpen.
Anyway bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |