Zo fok was even down voor mij. Anyway, zij zoekt eigenlijk helemaal geen contact met me op, maar ik weet wel zeker dat ze mn hyves opzoekt (ik weet het, ik heb hyvesquote:Op zondag 13 september 2009 13:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, das waar. Dus luister allemaal, als een bijzonder mooi barmeisjeeen drankje voor je neerzet met meer dan alleen maar een "beleefde-werk-glimlach" en zegt dat ze het jammer vind dat je nu alweer gaat als je afrekent aan de bar gaat de zon weer schijnen!
![]()
![]()
*Barbusse denkt erover om 'z'n stamkroeg naar Utrecht te verplaatsen*![]()
En zoals je het nu neerzet komt het absoluut niet zielig of wanhopig over hoor. Maar ik weet natuurlijk niet hoe zij het gaat interpreteren. Zoekt zij nog contact met jou op dezelfde manier? Dan zie ik er geen kwaad in.
Hier was Fok! ook eventjes weg.quote:Op zondag 13 september 2009 16:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zo fok was even down voor mij. Anyway, zij zoekt eigenlijk helemaal geen contact met me op, maar ik weet wel zeker dat ze mn hyves opzoekt (ik weet het, ik heb hyves) als ze online komt. Dat maakt namelijk weer zo moeilijk, net zoals in onze relatie weet weer alle energie van mij komen om iets te ondernemen wat uiteindelijk wel erg leuk/gezellig was. Ach die bui is nu weer even over, heb het kunnen onderdrukken. Zat wel net te denken, ik kan haar ook gewoon een emailtje sturen. Weer rustig beginnen met contact te hebben. Vind zij mischien ook wat fijner
quote:Op zondag 13 september 2009 16:14 schreef maartjeh het volgende:
Zo, ik ben ENORM veel foto's, brieven, kaarten, tijdschriften en andere zooi aan 't weggooien. Al 3 vuilniszakken vol. En dat voelt GOED.
Oude meuk die al lang weggegooid had moeten worden maar wat mijn gevoel nooit toeliet. Van die twijfelgevallen weetjewel, zo van 'Oké, nu gooi ik 't weg. ..Nee, ik kan 't niet.' Maar nu gaat 't ineens.quote:Op zondag 13 september 2009 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
3 vuilniszakken? Maar ook foto's van jullie? Of gewoon oude meuk die eigenlijk al lang weggegooid had moeten worden?
Gewoon dingen doen, om het even wat, zorgt er vaak voor dat je je beter gaat voelen. Dus goed gedaan meid!quote:Op zondag 13 september 2009 16:19 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Oude meuk die al lang weggegooid had moeten worden maar wat mijn gevoel nooit toeliet. Van die twijfelgevallen weetjewel, zo van 'Oké, nu gooi ik 't weg. ..Nee, ik kan 't niet.' Maar nu gaat 't ineens.![]()
Neehoor, niets van A. en mij.Heb zelfs net een foto van ons samen op m'n prikbord gehangen.
![]()
Voel me wel een beetje rot nu weer, maar ach. Gaat wel weer over. Opruimen voelt iig goed!
Boosheid is normaal. Wel jammer van de foto, maar het zal toch niet de enige zijn?quote:Op zondag 13 september 2009 16:23 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb in een boze bui een paar weten geleden een compilatiefoto van ons verscheurd... was zo'n foto waar we met al onze vakanties en weet ik veel wat op stonden.
Nu toch spijt van.... maar ja, zij heeft van het een op het andere moment alles afgekapt en kapot gemaakt... dan ga je door een heleboel emoties heen, een daarvan is boosheid.
Klinkt herkenbaar (ik typ dat te vaakquote:Op zondag 13 september 2009 16:30 schreef dick_laurent het volgende:
Nee, ik heb honderden foto's
maar die kan ik nu niet bekijken.... te pijnlijk. Met de tijd zal ik er wel beter mee om kunnen gaan... maar de manier waarop zij het heeft uitgemaakt is gewoon onvergeeflijk. Daardoor zal een vriendschap er ook niet inzitten... dat vind ik vreselijk want ik had nooit gewild dat het zo zou aflopen. Maar ik kan haar nu echt niet meer zien of spreken, ze is in mijn ogen gewoon een spook geworden.
Ach ja het is een goede levensles... zo zie je maar, je kan jaren dag in dag uit met iemand samen zijn en lief en leed delen... en dat kan van het een op het andere moment over zijn, alsof er een lichtje uitgaat "klik"
Nooit gedacht dat dingen zo zouden kunnen gaan... but it's the ugly truth.
quote:Op zondag 13 september 2009 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon dingen doen, om het even wat, zorgt er vaak voor dat je je beter gaat voelen. Dus goed gedaan meid!![]()
Ik ga zo maar even een wandeling maken, even uitwaaien.
En dromen van barmeisjes. Moest van dreamzk.![]()
Ik kan gelukkig nu wel kijken met een glimlach naar onze foto's. Heb ze wel allemaal opgeborgen en alle foto's van ons samen in een map gestopt zodat ik er niet per ongeluk op terecht kom. Kan ze niet verscheuren want de tijd die ik met haar had was ontzettend leuk en gezellig. Mischien wel de beste tijd van mn leven...quote:Op zondag 13 september 2009 16:23 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb in een boze bui een paar weten geleden een compilatiefoto van ons verscheurd... was zo'n foto waar we met al onze vakanties en weet ik veel wat op stonden.
Nu toch spijt van.... maar ja, zij heeft van het een op het andere moment alles afgekapt en kapot gemaakt... dan ga je door een heleboel emoties heen, een daarvan is boosheid.
Dat had ik ook kunnen schrijven! Ik verkreeg het ook niet over m'n hart om ze te verscheuren, dus heb ik gevraagd of hij ze wilde hebben misschien. Maar m'n ex wilde dat ik de foto's van hem en van ons zou houden als herinnering aan ons samen, omdat hij dat ook deed met foto's van ons en van mij.quote:Op zondag 13 september 2009 16:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig nu wel kijken met een glimlach naar onze foto's. Heb ze wel allemaal opgeborgen en alle foto's van ons samen in een map gestopt zodat ik er niet per ongeluk op terecht kom. Kan ze niet verscheuren want de tijd die ik met haar had was ontzettend leuk en gezellig. Mischien wel de beste tijd van mn leven...
Kom je uiteindelijk overheen en dan kijk je er glimlachend naarquote:Op zondag 13 september 2009 16:54 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat had ik ook kunnen schrijven! Ik verkreeg het ook niet over m'n hart om ze te verscheuren, dus heb ik gevraagd of hij ze wilde hebben misschien. Maar m'n ex wilde dat ik de foto's van hem en van ons zou houden als herinnering aan ons samen, omdat hij dat ook deed met foto's van ons en van mij.
En ach, nu ben ik wel blij dat hij die keuze voor mij gemaakt heeft om de foto's te bewaren, al doen diezelfde foto's nog wel zeer.
Welk topic heeft deze functie dan overgenomen? Vond het al zo rustig hier...quote:Op maandag 14 september 2009 13:49 schreef Barbusse het volgende:
Het was betrekkelijk rustig hier gisteravond!
Maar lees ik nu goed dat een ander topic deze functie heeft overgenomen of wordt dat topic nu misbruikt voor rants tegen onverschillige exen?
Ja, ik zat met teveel bier goede films te kijken...quote:Op maandag 14 september 2009 13:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Welk topic heeft deze functie dan overgenomen? Vond het al zo rustig hier...
Ah verklaart waarom dat topic zo vol zit, het begin meegelezen, maar toen afgehaakt, begreep de essentie wel.quote:Op maandag 14 september 2009 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik zat met teveel bier goede films te kijken...Misschien dat dat de rust hier kan verklaren?
![]()
En ik bedoel Verloofde overweegt ineens er een punt achter te zetten..... De laatste pagina is er één van frustratie en verbazing, en dan niet eens van TS maar anderen. En ik moet zeggen dat er verhalen tussen zitten die ik metheb zitten lezen...
Ja, een soort van topickaap, maar dan door mensen met hetzelfde probleem, alleen erger.quote:Op maandag 14 september 2009 13:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ah verklaart waarom dat topic zo vol zit, het begin meegelezen, maar toen afgehaakt, begreep de essentie wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |