abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2009 @ 14:03:13 #126
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72728928
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:53 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, ik zat met teveel bier goede films te kijken... Misschien dat dat de rust hier kan verklaren?
En ik bedoel Verloofde overweegt ineens er een punt achter te zetten..... De laatste pagina is er één van frustratie en verbazing, en dan niet eens van TS maar anderen. En ik moet zeggen dat er verhalen tussen zitten die ik met heb zitten lezen...
Zag ik ook al, maar had niet de link gelegd dat het daarom hier zo rustig zou kunnen zijn.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72728998
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, een soort van topickaap, maar dan door mensen met hetzelfde probleem, alleen erger.
Verder hebben een aantal mensen daar ondertussen meer recht om in dit topic te posten dan ik...
Oh dat zal best, ik zelf moet hier eigenlijk ook niet meer posten. Is het enige wat me nog aan haar herinnert, maar door automatisme lees ik altijd mee en post ik ook
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72729028
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zag ik ook al, maar had niet de link gelegd dat het daarom hier zo rustig zou kunnen zijn.
Sinds mijn betere helft besloten heeft als een kip zonder kop uit de relatie weg te lopen zonder te zien wat dat daadwerkelijk inhoudt en dat wordt toegejuichd door onze vrienden kan ik de meest vreemde verbanden leggen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 14 september 2009 @ 14:14:45 #129
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72729203
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Sinds mijn betere helft besloten heeft als een kip zonder kop uit de relatie weg te lopen zonder te zien wat dat daadwerkelijk inhoudt en dat wordt toegejuichd door onze vrienden kan ik de meest vreemde verbanden leggen.
Goed punt. Alhoewel ik daar soms ook wel last van heb.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_72729346
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Goed punt. Alhoewel ik daar soms ook wel last van heb.
Ik vond mezelf al zo scherp vandaag.

Maar volgens mij overdrijf ik een beetje. Feit blijft dat ik nog steeds gek op d'r ben, en dat zal nog wel even zo blijven. Ook al ben ik blij dat ze opgerot is.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 14 september 2009 @ 14:21:48 #131
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72729377
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:20 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Feit blijft dat ik nog steeds gek op d'r ben, en dat zal nog wel even zo blijven. Ook al ben ik blij dat ze opgerot is.
Same here.
pi_72729470
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Same here.
Story of this topic, I guess...
Maar de barmeisjesdromen helpen wel!
  maandag 14 september 2009 @ 14:32:05 #133
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72729593
Het vreemde vindt ik, dat iedereen om mij heen zegt.(nu bijna een maand later) Dat ze het knap vonden dat ik het zo lang had volgehouden met haar. En dat hoor ik niet alleen uit directe vrienden kring maar ook het oude echtpaar verderop in de straat; "vond het niet zo een aardig meisje voor jouw" of een vriendin van een vriendin van een vriendin van mij. "Ik dacht al, dat zal vast niet lang duren laatst met oud en nieuw was ze helemaal niet lief voor jouw"

Verbazingwekkend hoeveel mensen dan dingen zien die je zelf niet eens doorhebt of ziet.

Van het weekend een super weekend gehad Lekker wezen stappen, eten, drinken, nachtje doortrekken, zondag er weer op uit. Zondagavond en deel van nacht gechat met een oud vriendin van mij die zich spontaan vrijdag al melde op mijn msn met "wat hoor ik nou?" Zat in de dezelfde situatie alleen die had een knipperlicht relatie van 14 jaar. En was 9 maanden geleden definitief gestopt...

Naja. gaat dus wel goed hier. Ik 'genees' wonderbaarlijk snel. Maar ben bang dat ik misschien zwaar terugval op een dag. Hoop het niet natuurlijk!
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
pi_72729668
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:32 schreef usrfobiwan het volgende:
Het vreemde vindt ik dat iedereen om mij heen zegt nu bijna een maand later dat ze het knap vonden dat ik het zo lang had volgehouden met haar. En dat hoor ik niet alleen uit directe vrienden kring maar ook de het oude stel buren verderop in de straat; "vond het niet zo een aardig meisje voor jouw" of een vriendin van een vriendin van een vriendin van mij. "Ik dacht al, dat zal vast niet lang duren laatst met oud en nieuw was ze helemaal niet lief voor jouw"

Verbazingwekkend hoeveel mensen dan dingen zien die je zelf niet eens doorhebt of ziet.

Van het weekend een super weekend gehad lekker wezen stappen, eten, drinken, nachtje doortrekken, zondag er weer op uit. hele avond en deel van nacht gechat met een oud vriendin van mij die zich spontaan vrijdag al melde op mijn msn met "wat hoor ik nou?" Zat in de dezelfde situatie alleen die had een knipperlicht relatie van 14 jaar. En was 9 maanden geleden definitief gestopt...

Naja. gaat dus wel goed hier. Ik 'genees' wonderbaarlijk snel. Maar ben bang dat ik misschien zwaar terugval op een dag. Hoop het niet natuurlijk!
Dat soort reacties zijn heel aardig, alleen wat moet je ermee? Konden ze dat niet eerder zeggen, denk ik dan. Maar misschien maakt liefde inderdaad echt blind.

En wees niet bang voor de terugval. Als die komt kun je hem wel aan als ik je verdere posts zo lees.
  maandag 14 september 2009 @ 14:37:46 #135
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72729722
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat soort reacties zijn heel aardig, alleen wat moet je ermee? Konden ze dat niet eerder zeggen, denk ik dan. Maar misschien maakt liefde inderdaad echt blind.

Nee dat is niet zo, je vrienden en mensen in het algemeen willen jouw geluk niet in de weg zitten ook al hebben ze een andere mening. Achteraf hoor je pas hoe hun het zien. En ja dat sterkt mij in ieder geval met het loslaten van ex.
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
pi_72729802
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:37 schreef usrfobiwan het volgende:

[..]

Nee dat is niet zo, je vrienden en mensen in het algemeen willen jouw geluk niet in de weg zitten ook al hebben ze een andere mening. Achteraf hoor je pas hoe hun het zien. En ja dat sterkt mij in ieder geval met het loslaten van ex.
Das dan ook weer zo. En goed dat het je helpt met het loslaten. Wat dat betreft is alles geoorloofd imho.
  maandag 14 september 2009 @ 15:19:36 #137
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_72730785
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:37 schreef usrfobiwan het volgende:

[..]

Ik heb wel respect voor een boel mensen hier.
Relaties van jaaaaren die zonder blikken of blozen zo word beendigd.
Mij is het ook overkomen laatst maar dan een relatie van een paar maanden en dat vond ik al best moeilijk de 1e paar dagen.

Dusss voor alle mensen die zijn gedumpt hier.
Kop op probeer ik ook, al heb je vaak het gevoel nooit meer iemand tegen te komen die zo leuk is/was.
Gebeurt toch heus wel weer.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 16:47:17 #138
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_72733319
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:32 schreef usrfobiwan het volgende:
Het vreemde vindt ik, dat iedereen om mij heen zegt.(nu bijna een maand later) Dat ze het knap vonden dat ik het zo lang had volgehouden met haar. En dat hoor ik niet alleen uit directe vrienden kring maar ook het oude echtpaar verderop in de straat; "vond het niet zo een aardig meisje voor jouw" of een vriendin van een vriendin van een vriendin van mij. "Ik dacht al, dat zal vast niet lang duren laatst met oud en nieuw was ze helemaal niet lief voor jouw"

Van het weekend een super weekend gehad Lekker wezen stappen, eten, drinken, nachtje doortrekken, zondag er weer op uit. Zondagavond en deel van nacht gechat met een oud vriendin van mij die zich spontaan vrijdag al melde op mijn msn met "wat hoor ik nou?" Zat in de dezelfde situatie alleen die had een knipperlicht relatie van 14 jaar. En was 9 maanden geleden definitief gestopt...

Dat genezen gaat met ups en downs inderdaad.
Ik had vorige week zowaar een paar dagen dat ik me echt oprecht goed voelde. Had lol met m'n vrienden, dacht nauwelijks aan haar en was gewoon bezig met mn dingetjes... Maar ja, dan wordt je op een ochtend wakker nadat je een vrij heftige droom over haar hebt gehad en dan ben je weer effe helemaal terug bij af
Maar het is vallen en opstaan... en ik denk dat het vallen na verloop van tijd minder en minder zal worden.
pi_72733652
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:47 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Dat genezen gaat met ups en downs inderdaad.
Ik had vorige week zowaar een paar dagen dat ik me echt oprecht goed voelde. Had lol met m'n vrienden, dacht nauwelijks aan haar en was gewoon bezig met mn dingetjes... Maar ja, dan wordt je op een ochtend wakker nadat je een vrij heftige droom over haar hebt gehad en dan ben je weer effe helemaal terug bij af
Maar het is vallen en opstaan... en ik denk dat het vallen na verloop van tijd minder en minder zal worden.
Het is inderdaad met vallen en opstaan. En een terugval is heel normaal. Ik ging de eerste paar weken door een hel. Niet eten, slapen, niks kunnen doen. Nu gaat het stukken beter met me, ook al mis ik haar nog steeds. Nu heb ik weer zin in de toekomst, kan weer genieten van dingen.

En je ex gedraagt zich als een klein kind btw, net zoals de mijne. En ik kan je zeggen dat dat héél veel scheelt in het verwerkingsproces.
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 17:57:42 #140
Dick Laurent Is Dead
pi_72735299
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is inderdaad met vallen en opstaan. En een terugval is heel normaal. Ik ging de eerste paar weken door een hel. Niet eten, slapen, niks kunnen doen. Nu gaat het stukken beter met me, ook al mis ik haar nog steeds. Nu heb ik weer zin in de toekomst, kan weer genieten van dingen.

En je ex gedraagt zich als een klein kind btw, net zoals de mijne. En ik kan je zeggen dat dat héél veel scheelt in het verwerkingsproces.
Of het veel zal schelen weet ik niet. Waar ik nog het meest voor huiver is dat ik haar straks ga tegenkomen. Ze zit nu nog in de VS, maar straks is ze terug...en zo groot is de stad waar ik woon ook weer niet. Het zal vroeger of later gaan gebeuren, en worst case scenario...loopt ze dan misschien wel met een of andere dude
naja, voorkomen kan ik het toch niet... just gotta deal with it. Voor je kijken en doorlopen dan maar
pi_72735942
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:57 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Of het veel zal schelen weet ik niet. Waar ik nog het meest voor huiver is dat ik haar straks ga tegenkomen. Ze zit nu nog in de VS, maar straks is ze terug...en zo groot is de stad waar ik woon ook weer niet. Het zal vroeger of later gaan gebeuren, en worst case scenario...loopt ze dan misschien wel met een of andere dude
naja, voorkomen kan ik het toch niet... just gotta deal with it. Voor je kijken en doorlopen dan maar
Je kunt er verder inderdaad vrij weinig aan doen...En haar tegenkomen zal zeker pijnlijk zijn. Maar ook al kun je haar niet vertellen wat ze moet doen, je kunt haar wel vertellen dat ze emotioneel gehandicapt is. Een relatie van 6 jaar via de mail uitmaken, kom op, je bent toch geen 16 meer?
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 18:31:49 #142
Dick Laurent Is Dead
pi_72736381
Ach, dat kan ik wel tegen haar zeggen maar heeft totaal geen zin. Zij vindt zichzelf hyper intelligent en ze zal zich er niks van aantrekken.
Nee ik hou de eer aan mezelf, ze kan doodvallen
  maandag 14 september 2009 @ 18:35:12 #143
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72736487
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar de barmeisjesdromen helpen wel!
pi_72736655
in plaats van dat m'n verstand m'n gevoel overtuigd dat het over is, lijkt het omgekeerde te gebeuren vandaag :S
Ik wordt er niet goed van.

Nou ja, heb in ieder geval besloten dat het beter is dat ik haar een poos helemaal niet zie of spreek, maar dat betekend wel dat ze er mee accoord moet gaan dat ons zoontje door mijn ouders bij haar wordt opgehaald en teruggebracht.
* JoeBravo keeps fingers crossed
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 18:47:28 #145
Dick Laurent Is Dead
pi_72736876
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:40 schreef JoeBravo het volgende:
in plaats van dat m'n verstand m'n gevoel overtuigd dat het over is, lijkt het omgekeerde te gebeuren vandaag :S

Nou ja, heb in ieder geval besloten dat het beter is dat ik haar een poos helemaal niet zie of spreek, maar dat betekend wel dat ze er mee accoord moet gaan dat ons zoontje door mijn ouders bij haar wordt opgehaald en teruggebracht.
Heftig man! Sterkte!
pi_72742311
quote:

Sterkte kerel.
En ik denk dat ze daar wel mee accoord zal gaan btw. Een weigering zal totaal geen zin hebben in ieder geval, geen van jullie beiden kan daar beter van worden.
pi_72742406
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:31 schreef dick_laurent het volgende:
Ach, dat kan ik wel tegen haar zeggen maar heeft totaal geen zin. Zij vindt zichzelf hyper intelligent en ze zal zich er niks van aantrekken.
Nee ik hou de eer aan mezelf, ze kan doodvallen
Ik heb de meest intelligente mensen met een zéér goede opleiding de domste dingen zien doen. Intelligentie garandeert geen emotionele ontwikkeling helaas. Maar de eer aan jezelf houden is altijd goed natuurlijk.
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 22:45:58 #148
Dick Laurent Is Dead
pi_72748164
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb de meest intelligente mensen met een zéér goede opleiding de domste dingen zien doen. Intelligentie garandeert geen emotionele ontwikkeling helaas. Maar de eer aan jezelf houden is altijd goed natuurlijk.
Helemaal mee eens.....
Mevrouw wil wetenschapster worden... Intelligentie en emotionele ontwikkeling staan inderdaad niet met elkaar in verband, dat is mij inmiddels op pijnlijke wijze duidelijk geworden
pi_72749937
Jongens, ik hou dit topic 'echt niet meer bij hoor, gaat veel te snel
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72751724
quote:

heb de knuppel in het hoenderhok gegooid, en ik ben bang dat dat niet bepaald zachtzinnig is gegaan.
En nu maar zien wat de gevolgen zijn.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')