My point exactly!quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:29 schreef Dragorius het volgende:
En de hoeveelheid in deo is vele malen hoger dan in een vaccin.
TetanusVaccinatiePatiënt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:12 schreef switchboy het volgende:
tvp
Bedankt voor de linkdump..quote:Op maandag 14 september 2009 18:46 schreef UncleScorp het volgende:
Two thousand schoolgirls suffer suspected ill-effects from cervical cancer vaccine
quote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef Cerbie het volgende:
2000 maar? Elk jaar ondervinden tienduizenden gevaccineerde kinderen de gevolgen van een gepunctureerde dermis.
tvprik
quote:China begint met inenten tegen Mexicaanse griep PEKING - De Chinese hoofdstad Peking gaat op grote schaal jongeren inenten tegen de Mexicaanse griep. Leerlingen van lagere en middelbare scholen die toestemming hebben van hun ouders worden tussen 8 en 30 oktober vrijwillig gevaccineerd. Dat meldde staatspersbureau Xinhua dinsdag.
In Peking zijn al 100.000 mensen ingeënt. Dat zijn deelnemers aan de feestelijkheden donderdag, die het zestigjarig bestaan van de Volksrepubliek China eren. De 'proefkonijnen' hebben weinig last gehad van de prikken, aldus Xinhua. Veertien mensen zouden een milde reactie hebben gehad op het vaccin dat besmetting met het H1N1-virus moet voorkomen.
De Chinezen zijn de eersten die een grootschalige inentingsactie tegen de Mexicaanse griep uitvoeren. Er is een vaccin ontwikkeld dat in een keer werkt tegen het virus, aldus Chinese wetenschappers. In het Westen is er nog geen vaccin. Het middel, dat overigens twee keer toegediend moet worden, is nog in de testfase. Wel hebben veel overheden het vaccin besteld, zodat de inentingen direct na levering van start kunnen gaan.
Dit is een mening, waar zijn de medisch onderbouwde feiten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:26 schreef rieboet het volgende:
KNIP wat een gewauwel...
Auteur: Verontrustemoeders.nl
Ahja, die lui die de discussie niet aan willen gaan (of niet aan durven gaan).quote:
Dankzij onze propaganda lopen 25% van de tienermeisjes nodeloos extra kans op baarmoederhalskanker? Tis maar waar je trots op wilt zijn..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:26 schreef rieboet het volgende:
Tijdens een normale vaccinatiecampagne spreekt men van succesvol als 70 tot 75% komt opdagen.
De campagne afgelopen voorjaar voor de meisjes vanaf 12 jaar, het vaccin dat mogelijk baarmoederhalskanker kan voorkomen, had mede dankzij ons een opkomst rond de 50% en was volgens het RIVM mislukt!
Mogelijk, als je onomstotelijk kan bewijzen dat de besmetting bij hem vandaan komt. Maar er zijn zoveel plekken waar je het op kan lopen, dat zal wss niet lukken..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:13 schreef oompaloompa het volgende:
Een antivirus-inenting werkt twee kanten op, je beschermt jezelf, maar ook de groep doordat het virus geen bodem heeft.
Stel dat ik een kind zou hebben, wat nog niet ingeent kon worden omdat het te jong is, en het sterft aan de varkensgriep. Nou is heel mijn omgeving ingeent behalve gekke Henkie, mijn oom met een aluminium hoedje. Zou ik mijn oom dan aan kunnen klagen voor dood door nalatigheid?
Als de moeder ingent is en de zuigeling krijgt borstvoeding is er nog een beschermende werking van maternale antistoffen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:13 schreef oompaloompa het volgende:
Een antivirus-inenting werkt twee kanten op, je beschermt jezelf, maar ook de groep doordat het virus geen bodem heeft.
Stel dat ik een kind zou hebben, wat nog niet ingeent kon worden omdat het te jong is, en het sterft aan de varkensgriep. Nou is heel mijn omgeving ingeent behalve gekke Henkie, mijn oom met een aluminium hoedje. Zou ik mijn oom dan aan kunnen klagen voor dood door nalatigheid?
Leg me geen woorden in de mond, ik heb vraagtekens, zolang deze niet kunnen worden beantwoord heb ik daarover een nog steeds die zelfde vraagtekens.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Meing is daarin ook het sleutelwoord. We geven beiden onze mening, maar die van mij is onderbouwd met aantoonbare feiten (zie ook BNW)
[..]
Ik sla het over omdat wat jij zegt ten dele onwaar is ( niet iedereen is bang voor een prik) en ten dele onaannemelijk (dat spanning of angst i.v.m. een prik de dood als gevolg zou kunnen hebben) daarom een beetje zonde van mijn tijd om daar iets mee te doen.quote:En dat moet dan de oorzaak zijn? Een onderliggende ziekte, overmatige spanning ivm een inenting (niemand is blij om geprikt te worden) slaan we maar over?
[..]
Ik vind het niet te verkroppen dat dit soort zaken geheim worden gehouden terwijl de voorgespiegelde voordelen wel openlijk verkondigd mogen worden.quote:Zal er ongetwijfeld wel zijn, maar medisch geheim he.![]()
[..]
Omdat de doodsoorzaak in dit geval wel is te achterhalen, in het geval van de vaccins word het verzwegen.quote:*zucht* ... Meneer X stapt in de auto en gaat rijden. Meneer X wordt ondertussen onwel. Meneer X rijdt tegen een boom aan en is dood. Wat is de oorzaak? Zelfde verhaal
[..]
Neen, zolang mijn argumenten of redevoeringen op feiten zijn gebaseerd is dat niet subjectief zodra dat niet zo is kan ik daar op worden gewezen.quote:Oh jawel, jij bent het toonbeeld van mijn tegenpool want jij bent al overtuigd dat het "slecht" is. Dat is net zo goed subjectiviteit lieve schat
[..]
Waarom steeds diit bureaucratisch geneuzel? op overvolle topics sta je zo weer op een onderbroken discussie omdat deze is opgeheven topic wegens een overschreden aantal posts, vind ik persoonlijk irritant.quote:Doe ze eens posten in het topic in BNW
[..]
link a.j.b.quote:Daar loopt al een topic over in BNW en dit subforum FLU, gaat puur over H1N1ADus je kunt beter bij "ons" in BNW terecht hiermee
Dan kletsen we daar verder!
Doe ik ook niet, ik geef gewoon ons verschil van mening aanquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:17 schreef rieboet het volgende:
[..]
Leg me geen woorden in de mond, ik heb vraagtekens, zolang deze niet kunnen worden beantwoord heb ik daarover een nog steeds die zelfde vraagtekens.
Dan zou ik ook alle argumenten van de anti-brigade moeten negeren, daar zitten ook ontelbaar veel onwaarheden inquote:Ik sla het over omdat wat jij zegt ten dele onwaar is ( niet iedereen is bang voor een prik) en ten dele onaannemelijk (dat spanning of angst i.v.m. een prik de dood als gevolg zou kunnen hebben) daarom een beetje zonde van mijn tijd om daar iets mee te doen.
Je bent anders heilig overtuigd dat deze persoon aan het vaccin is overleden. Krabbel je daar nu wat van terug?quote:In eerste instantie zou ik geen speculaties daarop willen loslaten omdat het de rol is van de lijkschouwer en niet de mijne.
Ik stel slecht vast dat de persoon in goede gezondheid verkeerde en is overleden kort na een vaccinatie en een aantal klasgenoten er ziek van zijn geworden.
Dat is gewoon hoe we onze privacy willen, nietwaar? Medisch geheim ivm privacy.quote:Ik vind het niet te verkroppen dat dit soort zaken geheim worden gehouden terwijl de voorgespiegelde voordelen wel openlijk verkondigd mogen worden.
Het blijft altijd een keuze van mensen, maar 1/2/3 sterfgeval(len) op vele (miljoenen, miljarden?) succesvolle vaccinaties is voldoende om alles lam te leggen?quote:Er worden dan mogelijkerwijs feiten verzwegen waardoor mensen geen geïnformeerde keuze kunnen maken over het vaccin wel of niet te willen nemen.
Dat zijn 2 hele verschillende takken van "sport" en niet te vergelijken. Op de farmaceutische industrie is er controle op controle op controle. En dat kan ik uit 1e hand vertellenquote:Een vergelijkbaar probleem waar wel paal en perk aan is gesteld bij de tabak industrie bijvoorbeeld, waarom zou hetzelfde niet van toepassing kunnen zijn bij Big Farma?
Er wordt niks verzwegen. Als het echt het vaccin zou zijn geweest was dat allang verklaard geweest, je weet hoe sensatiebeluste media werken.quote:Omdat de doodsoorzaak in dit geval wel is te achterhalen, in het geval van de vaccins word het verzwegen.
En wat voor feiten draag je aan dan m.b.t. het "gevaar" van vaccinaties? Ben je zelf gevaccineerd in je jeugd?quote:Neen, zolang mijn argumenten of redevoeringen op feiten zijn gebaseerd is dat niet subjectief zodra dat niet zo is kan ik daar op worden gewezen.
Je bent er alquote:Waarom steeds diit bureaucratisch geneuzel? op overvolle topics sta je zo weer op een onderbroken discussie omdat deze is opgeheven topic wegens een overschreden aantal posts, vind ik persoonlijk irritant.
In vervolg doe er dan een link bij naar dat topic.
[..]
link a.j.b.
Nogmaals ik heb geen mening maar vraagtekens, gebaseerd op een veelvoud van verontrustende berichten over vaccins met dodelijk afloop of negatieve bijwerkingen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik geef gewoon ons verschil van mening aan
[..]
Geen generalisaties, dan doe je af aan mijn pogingen objectief te blijven en daarom nogmaals mijn verzoek dit met gelijke maat te beantwoorden.quote:Dan zou ik ook alle argumenten van de anti-brigade moeten negeren, daar zitten ook ontelbaar veel onwaarheden in
[..]
nee, ik stel slechts vast dat volgens jou de doodsoorzaak niet is vastgesteld door de lijkschouwer hetgeen naar mijn weten altijd moet worden gedaan en dat klasgenoten van het meisje ziek zijn geworden na het vaccineren die zoals het dodelijk slachtoffer voor de vaccinaties in goede gezondheid verkeerde.quote:Je bent anders heilig overtuigd dat deze persoon aan het vaccin is overleden. Krabbel je daar nu wat van terug?
[..]
Dat zou moeten worden uitgezocht maar is vooralsnog een speculatie, er is namelijk geen aannemelijke rede te bedenken waarom de ouders de doodsoorzaak zouden willen verzwijgen vooral niet als het toekomstige doden zou kunnen helpen voorkomen. Als er andere feiten een rol zouden hebben gespeeld zou er tevens geen aannemelijke rede te bedenken zijn waarom de ouders de doodsoorzaak zouden willen verzwijgen omdat daarmee onnodige onrust m.b.t. de vaccins zou kunnen worden voorkomen. Het laatste ook ter voorkomen dat de vaccine ten onrechte als de boosdoener zou worden aangewezen in verband met het overleden meisje.quote:Dat is gewoon hoe we onze privacy willen, nietwaar? Medisch geheim ivm privacy.
[..]
Succesvolle vaccinaties zijn een onmeetbare waarde omdat niet kan worden vastgesteld hoeveel doden ermee zijn voorkomen. Wat wel kan worden vastgesteld zijn de hoeveelheid doden ten gevolge van vaccins en de hoeveelheid negatieve bijwerkingen.quote:Het blijft altijd een keuze van mensen, maar 1/2/3 sterfgeval(len) op vele (miljoenen, miljarden?) succesvolle vaccinaties is voldoende om alles lam te leggen?
[..]
Daar kun je niet op voorhand vanuit gaan, is waakzaamheid in het algemeen niet een soort burgerplicht? waarom zouden er afgebakende gebieden (farmaceutische industrie) moeten zijn waarover we van alles maar gewoon voor lief moeten nemen?quote:Dat zijn 2 hele verschillende takken van "sport" en niet te vergelijken. Op de farmaceutische industrie is er controle op controle op controle. En dat kan ik uit 1e hand vertellen
[..]
Jij suggereerde toch dat het autopsierapport niet bekend zou worden gemaakt wegens onbekende rede?quote:Er wordt niks verzwegen. Als het echt het vaccin zou zijn geweest was dat allang verklaard geweest, je weet hoe sensatiebeluste media werken.
[..]
Ja ben gevaccineerd maar heb wel te kampen gehad met neurologisch gerelateerde problematiek, hetgeen ik nog steeds voor in behandeling ben binnen de holistische de geneeskunde.quote:En wat voor feiten draag je aan dan m.b.t. het "gevaar" van vaccinaties? Ben je zelf gevaccineerd in je jeugd?
Ik heb het ook over de bijwerkingen die veel voorkomen en dodelijk kunnen zijn. Zo lang het niet verplicht kan worden gesteld en er goed geïnformeerd word over de mogelijke bijwerkingen is er ook geen probleem.quote:Ik wel, en lo and behold, geen gezondheidsproblemen, geen ontwikkelingsproblemen, geen psyschische problemen. Shocking, isn't it?
[..]
quote:Je bent er al
Het is ook niet meer dan terecht dat mensen ontslagen kunnen worden. Let wel, het betreft mensen in de zorg die werken met mensen met een verzwakt immuunsysteem. Leuk als ze dan iemand besmetten en die persoon door hun slechtere immuunsysteem komen te overlijden. Zo simpel is hetquote:Het laatste word niet gedaan en in de V.S. kan het momenteel als een rede tot ontslag worden gebruikt voor diegenen die het vaccin weigeren. Nu jij weer.
De vaccins zouden je dan toch moeten beschermen tegen de besmetting? laat dan alleen gevaccineerden de vaccinaties uitvoeren. Die mensen zouden net zo goed besmet kunnen worden door andere burgers die ook in de rij staan om geprikt te worden, dat kun je toch niet 100% uitsluiten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het is ook niet meer dan terecht dat mensen ontslagen kunnen worden. Let wel, het betreft mensen in de zorg die werken met mensen met een verzwakt immuunsysteem. Leuk als ze dan iemand besmetten en die persoon door hun slechtere immuunsysteem komen te overlijden. Zo simpel is het
Zou ik niet durven zeggen maar sta er wel wantrouwend tegenover omdat geen openheid van zake word gegeven.quote:Niet gemeen bedoeld, maar die neurologische problematiek, is die toe te schrijven aan de vaccinaties? Dat je daarom zo fel ageert tegen vaccinaties?
Nee, roken is ook nog steeds niet verboden toch? het verschil is dat je daar wegens recentelijk ingrepen opgelegd vanuit overheidswege wel een geïnformeerde keuze over kan maken.quote:Je gaat immers enkel uit van de negatieve kant en wil de positieve kant wegwuiven omdat die onmeetbaar zou zijn. Ja, dan kun je al het goede wel wegwuiven, van alles
En de reactie daarop:quote:Schijnbaar speel jij wel voor lijkschouwer want jij weet nu al zeker te zijn dat ze door het vaccin zelf is gestorven. Pot -> ketel effect
Daar moest ik toch wel even om lachen. Rieboet, heb je door hoe tegenstrijdig dat overkomt? Sowieso vanwege je kerngezond aanname, en vanwege je suggestie dat er een direct verband zou bestaan tussen de inhoud van het vaccin en het overlijden.quote:Er is iemand de pijp uitgegaan die kerngezond was na een vaccin toedient ter preventie van baarmoederhalskanker. geen pot-> ketel kwestie
En de dagelijkse verzorging dan? Sommige mensen die daar liggen krijgen geen vaccinatie, juist omdat ze een verzwakt immuunsysteem hebben. Dan zouden ze juist ziek worden van de inentingquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:59 schreef rieboet het volgende:
[..]
De vaccins zouden je dan toch moeten beschermen tegen de besmetting? laat dan alleen gevaccineerden de vaccinaties uitvoeren
Er is zoveel waar geen openheid over wordt gegeven. Heb je met je vragen al contact opgenomen met het RIVM? Die geven gewoon tekst en uitleg hoorquote:Zou ik niet durven zeggen maar sta er wel wantrouwend tegenover omdat geen openheid van zake word gegeven.
Roken is bewezen slecht voor je, er is een zwaar ontmoedigingsbeleidquote:Nee, roken is ook nog steeds niet verboden toch? het verschil is dat je daar wegens recentelijk ingrepen opgelegd vanuit overheidswege wel een geïnformeerde keuze over kan maken.
Het is niet wettelijk te verdedigen omdat je mensen in de gezondheidszorg ten onrechte discrimineert daarmee. Waarom? omdat er dagelijks allerlei mensen in ziekenhuizen rondlopen die geen vaccinatie hebben gehad die ook de griep kunnen verspreiden via de lucht.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En de dagelijkse verzorging dan? Sommige mensen die daar liggen krijgen geen vaccinatie, juist omdat ze een verzwakt immuunsysteem hebben. Dan zouden ze juist ziek worden van de inenting
[..]
Ik herken de westerse medische wetenschap niet op dit gebied.quote:Er is zoveel waar geen openheid over wordt gegeven. Heb je met je vragen al contact opgenomen met het RIVM? Die geven gewoon tekst en uitleg hoor
[..]
De vergelijking gaat op omdat je moet waarschuwen voor mogelijke bijwerkingenquote:Roken is bewezen slecht voor je, er is een zwaar ontmoedigingsbeleid
Roken verbieden = alle landen failliiet, hoeveel accijnzen daar wel niet in omgaan
Je hebt niet gereageerd op mijn eerdere betoog over waarom het onaannemelijk is dat de ouders de lijkschouwing niet bekend willen maken.quote:En m.b.t. het meisje + HPV vaccin. Mijn vermoeden blijft dat ze ofwel allergisch reageerde, of een ACS. En de andere meisjes massahysterie, omdat ze opgenomen werd. Dat zie je vaker hoor.Maar goed ik ben geen lijkschouwer
Die komen ook niet op die afdelingen, tenzij ze bijvoorbeeld een mondkapje voordoen. Die werken ook maar beperkt (+/- 10 minuten) dus nee, dat is niet discrimineren. Zo staat het overigens in de contracten ook vermeld.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:09 schreef rieboet het volgende:
[..]
Het is niet wettelijk te verdedigen omdat je mensen in de gezondheidszorg ten onrechte discrimineert daarmee. Waarom? omdat er dagelijks allerlei mensen in ziekenhuizen rondlopen die geen vaccinatie hebben gehad die ook de griep kunnen verspreiden via de lucht.
[..]
Succes dan met het zoeken naar antwoorden op je vragen. Waarin herken je ze dan wel?quote:Ik herken de westerse medische wetenschap niet op dit gebied.
Staat altijd vermeld in de oproep of in een folder. Irritatie op de geente plek, lichte verhoging etc. Ook dat bij aanhoudende klachten of verergering men naar de huisarts moet. Dus ja er wordt "gewaarschuwd".quote:De vergelijking gaat op omdat je moet waarschuwen voor mogelijke bijwerkingen
Ik "herken je betoog niet" (makkelijk he, zaken zo 'verwerpen'? )quote:Je hebt niet gereageerd op mijn eerdere betoog over waarom het onaannemelijk is dat de ouders de lijkschouwing niet bekend willen maken.
Vreemd dat dit nog niet gepost is in dit topic: (of ik moet er overheen hebben gelezen, dan mijn excuses.)quote:Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef switchboy het volgende:
Ik wacht liever nader onderzoek af voordat ik een conclusie trek. Zeer tragisch dat het gebeurd is. Maar er worden geen details genoemd waaraan het meisje bezweken is. Mogelijk een anafalactische shock door een allergie tegen één van de hulpstoffen in de emulsie. Maar het kan ook nog zat andere oorzaken hebben.
quote:'Brits meisje niet overleden aan kankervaccin'
Het Britse meisje Natalie Morton dat overleed nadat ze was gevaccineerd tegen baarmoederhalskanker, is waarschijnlijk gestorven door een niet eerder ontdekte kwaadaardige tumor in haar borst. Dit heeft een patholoog-anatoom verklaard tegen de BBC.
Ze kreeg, net als andere studenten op haar middelbare school in Coventry, een vaccinatie van het merk Cervarix. Enkele medestudenten klaagden direct na de toediening over duizeligheid en misselijkheid.
Uit autopsie moest blijken of er een verband was tussen de dood en het vaccin.
Aangetast
Natalie, die altijd gezond leek, overleed binnen twee uur na de vaccinatie. Uit de lijkschouwing bleek dat de tumor het hart en de longen zo had aangetast, dat ze ieder moment kon overlijden.
Dat de vaccinatie de situatie heeft versneld, is volgens de lijkschouwer niet waarschijnlijk.
Bron.
Daar valt alleen tegenin te brengen dat borstkanker op leeftijd 14 nogal opmerkelijk is omdat de risicogroep van die vorm van kanker toch meer in de richting 55+ is over het algemeen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:18 schreef Dragorius het volgende:
Rieboet, interessante (hoe cru het ook klinkt) ontwikkeling. Er is dus toch extra info m.b.t. het treurige overlijden van dat meisje. Zie de post van APK hierboven.
Bleh.. kanker =
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:09 schreef rieboet het volgende:
Daar valt alleen tegenin te brengen dat borstkanker op leeftijd 14 nogal opmerkelijk is omdat de risicogroep van die vorm van kanker toch meer in de richting 55+ is over het algemeen.
quote:"It appears that Natalie died from a tumour in her chest involving her heart and her lungs."
The inquest was told that the tumour had "heavily infiltrated" her heart and extended into her left lung.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/8284517.stm
Zelfde voor mensen met een falende hartklep, of een tussenschot wat niet geheel dicht zit etc. Daar kan je ook jaren mee rond lopen zonder dat je het door hebt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:10 schreef Dragorius het volgende:
Rieboet, een scheur in de aorta merk je ook pas als het te laat is.
Voor deze vorm van kanker kan dat ook gelden.
Soms moet men er niet meer achter zoeken dan er is. Dan is het alsof men WIL dat het iets anders is
Je speelt vals zoals verwacht, die gegevens kloppen nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:37 schreef Dragorius het volgende:
Ja en dan blijft het. Al vind je er 10.
De verhouding zal dan nog zijn
2.000.000.000 : 10
Kom dan eens met correcte cijfers? Want ik heb wel gelijk als ik zeg dat het maar een microscopisch klein deel isquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:39 schreef rieboet het volgende:
[..]
Je speelt vals zoals verwacht, die gegevens kloppen niet
Kort gezegd:quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:57 schreef Cerbie het volgende:
Mag ik een vraag tussendoor gooien? Aan degenen die menen dat vaccineren schadelijk is voor het menselijk lichaam.
Wat is het biologische werkingsmechanisme achter deze schadelijkheid? Wat doet het vaccin in het lichaam dat het al die schade veroorzaakt?
Verklaar dan waarom in NL ongeveer 50% van alle medische personeel die vaccinaties weigert??quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die komen ook niet op die afdelingen, tenzij ze bijvoorbeeld een mondkapje voordoen. Die werken ook maar beperkt (+/- 10 minuten) dus nee, dat is niet discrimineren. Zo staat het overigens in de contracten ook vermeld.
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/HEPAquote:Biomedical applications
HEPA filters are critical in the prevention of the spread of airborne bacterial and viral organisms and, therefore, infection. Typically, medical-use HEPA filtration systems also incorporate high-energy ultra-violet light units to kill off the live bacteria and viruses trapped by the filter media. Some of the best-rated HEPA units have an efficiency rating of 99.995%, which assures a very high level of protection against airborne disease transmission.nBN'
Dat moeten meer isolatieruimtes voorstellen, bescherming voor de patiënt (in de kamer heerst een overdruk zodat de lucht eruitstroomt ipv erin. Of bescherming voor de omgeving een negatieve druk in de kamer. Zodat de luchtflow naar binnen staat ipv naar buiten. Bij beide heb je een sluis en dient het personeel isolatie protocollen te volgen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:01 schreef Cerbie het volgende:
In ziekenhuizen wordt gewerkt met luchtfiltering, bijvoorbeeld HEPA icm ultraviolet licht:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/HEPA
Verder volg ik je niet helemaalDrag heeft het over patiënten die doodgaan als ze in contact komen met een infectieziekte. Je kan al besmettelijk zijn voordat je symptomen vertoont. Dus worden mensen in de gezondheidszorg ingeënt om te voorkomen dat ze die patiënten besmetten met een hele reeks vaccinaties, alles uit het RVP, de jaarlijkse griepprik en bijvoorbeeld ook dit nieuwe vaccin.
Je kan natuurlijk ook al het verplegend personeel in zo'n groot pak hijsen zoals je wel eens bij House ziet, maar dat waarderen patiënten in de regel niet echt.
je hebt de achtergrond niet gelezen.. Drag vind het oke dat in de V.S. verplegers etc onder bedreiging van onslag gedwongen worden zich te laten vaccineren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:01 schreef Cerbie het volgende:
In ziekenhuizen wordt gewerkt met luchtfiltering, bijvoorbeeld HEPA icm ultraviolet licht:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/HEPA
Verder volg ik je niet helemaalDrag heeft het over patiënten die doodgaan als ze in contact komen met een infectieziekte. Je kan al besmettelijk zijn voordat je symptomen vertoont. Dus worden mensen in de gezondheidszorg ingeënt om te voorkomen dat ze die patiënten besmetten met een hele reeks vaccinaties, alles uit het RVP, de jaarlijkse griepprik en bijvoorbeeld ook dit nieuwe vaccin.
Je kan natuurlijk ook al het verplegend personeel in zo'n groot pak hijsen zoals je wel eens bij House ziet, maar dat waarderen patiënten in de regel niet echt.
Als dat belangrijk is voor het werk in kwestie is dat toch niet zo heel raar?quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:11 schreef rieboet het volgende:
[..]
je hebt de achtergrond niet gelezen.. Drag vind het oke dat in de V.S. verplegers etc onder bedreiging van onslag gedwongen worden zich te laten vaccineren.
Weet trouwens niet of alle ziekenhuizen daarmee zijn uitgerust want dat zou betekenen dat alle ziekenhuizen in feite ook quarantaines zijn.
ik vind dat al het ziekenhuispersoneel (ja zelfs de schoonmaaksters) verplicht gevaccineerd moeten worden. Ook het personeel dat niet op een patiëntenafdeling werkt, komt indirect wel in aanraking met patiënten (via contact met collega's dus).quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:19 schreef Cerbie het volgende:
Quarantaine is het afzonderen van iemand die een gevaar voor zijn of haar omgeving vormt vanwege een besmettelijke ziekte. Mensen met een categorie A ziekte kunnen bijvoorbeeld in quarantaine worden gezet zodat ze hun omgeving niet besmetten.
Als die verpleger op een afdeling werkt waar hij of zij mensen met een zwakke gezondheid kan besmetten? Dan vind ik het ook kunnen. Anders ga je maar op een andere afdeling werken, waar je geen patiënten in gevaar brengt. In de gezondheidszorg staat de gezondheid van de patiënt centraal.
Ik meen in het vorige vaccinatietopic gelezen te hebben dat een user die bij het leger zat ook verplicht ingeënt kon worden in bepaalde gevallen.
Verklaar dan waarom in NL ongeveer 50% van alle medische personeel die vaccinaties weigert??quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als dat belangrijk is voor het werk in kwestie is dat toch niet zo heel raar?
Men heeft geen zin in vaccinatiequote:Op maandag 5 oktober 2009 18:48 schreef rieboet het volgende:
[..]
Verklaar dan waarom in NL ongeveer 50% van alle medische personeel die vaccinaties weigert??
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:44 schreef EricT het volgende:
[..]
ik vind dat al het ziekenhuispersoneel (ja zelfs de schoonmaaksters) verplicht gevaccineerd moeten worden. Ook het personeel dat niet op een patiëntenafdeling werkt, komt indirect wel in aanraking met patiënten (via contact met collega's dus).
Bron. Internetpols zijn niet representatief.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:48 schreef rieboet het volgende:
[..]
Verklaar dan waarom in NL ongeveer 50% van alle medische personeel die vaccinaties weigert??
Hoe weet jij dat? volgens NOS journaal hoor een paar dagen geleden!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Bron. Internetpols zijn niet representatief.
Als die ene van die verplegerssite het destijds wel was zegt dat nog niet veel, want qua medische kennis over vaccins verschilt de gemiddelde verpleger niet veel van je overbuurman.
Griep voorkomen hoe dan jezelf opsluiten in een plastic bubbel?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:02 schreef rieboet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor..... je gaat voorbij aan de alternatieve biologische middelen waarmee griep kan worden voorkomen en bestreden.![]()
Iets wat allang in alle openbaarheid bekend was. Hij heeft zelf toegegeven dat als hij die functie op zou geven en die extra uren als hoogleraar zou werken het financieel beter voor hem zou zijn.quote:Er zijn velen op de hoogte van die vaccins waaronder vele artsen en andere medisch personeel maar ook in de politiek b.v. PVV-Kamerlid Fleur Agema[uitzending van 29-09-09]
Eindelijk iemand die de belangenverstrengeling van viroloog Ab Osterhaus aan de kaak stelt!
Hoe eerder die partij groot wordt hoe eerder ze zullen aanpassen of falen dus ga je gang.quote:link -> uitzending pauw & witteman met Fleur Agema![]()
Moet jij raden op welke partij ik ga stemmen, ik en de rest natuurlijk, momenteel de grootste partij in NL volgens de peilingen
je wil zeggenquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:19 schreef Cerbie het volgende:
Quarantaine is het afzonderen van iemand die een gevaar voor zijn of haar omgeving vormt vanwege een besmettelijke ziekte.
Een quarantaine onderscheid zich van andere ruimtes hoofdzakelijk vanwege dat de luchtcirculatie binnen die ruimte zich niet kan mengen met de lucht circulatie die zich in ruimtes buiten de quarantaine zone bevinden, wat jij beweert dat ziekenhuizen ook aan die voorwaarden voldoen, je kletst maar watquote:Mensen met een categorie A ziekte kunnen bijvoorbeeld in quarantaine worden gezet zodat ze hun omgeving niet besmetten.
Je legt me woorden in de mond rieboetquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:26 schreef rieboet het volgende:
[..]
je wil zeggen![]()
[..]
Een quarantaine onderscheid zich van andere ruimtes hoofdzakelijk vanwege dat de luchtcirculatie binnen die ruimte zich niet kan mengen met de lucht circulatie die zich in ruimtes buiten de quarantaine zone bevinden, wat jij beweert dat ziekenhuizen ook aan die voorwaarden voldoen, je kletst maar wat
Het is algemeen bekent dat ziekenhuizen vaak de grootste broeinesten van bacteriën zijn en dat jin de meeste gevallen e thuis veel beter beveiligt bent tegen besmetting van ziektes dan waar dan ook..
Een quarantaine gewoon een afgezonderde ruimte om besmetting te voorkomen. Een ziekenhuis is pas in quarantaine als je de voordeur barricadeert en er niemand meer in of uit laat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:11 schreef rieboet het volgende:
Weet trouwens niet of alle ziekenhuizen daarmee zijn uitgerust want dat zou betekenen dat alle ziekenhuizen in feite ook quarantaines zijn.
Quarantaine is gewoon afgesloten van de buitenwereld. Als ik me opsluit op mn wc en alle kieren etc dichtkit zit ik ook in quarantaine. Ziekenhuizen zijn wel vaak ingericht / gebouwd om makkelijk mensen in quarantaine te kunnen zetten omdat de nood daar vaak hoger ligt dan bv. in een bibliotheek. Maar ook in het leger etc. hebben ze speciale ruimtes voor quarantaine.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:11 schreef rieboet het volgende:
[..]
je hebt de achtergrond niet gelezen.. Drag vind het oke dat in de V.S. verplegers etc onder bedreiging van onslag gedwongen worden zich te laten vaccineren.
Dat is een Amerikaans plaatje, thimerosal is hier bijvoorbeeld nooit gebruikt, behoudens in een erg klein aantal tetanus shots van het type wat je krijgt op de eerste hulp in noodgevallen. Verder zijn de ingrediënten die er genoemd worden nou juist wat die vloeistof tot een vaccin maakt..quote:
Lariekoekquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:32 schreef oompaloompa het volgende:
omdat personeel in de zorg zo slecht betaald wordt dat er allemaal domme mensen rondlopen die geconditioneerd zijn stofje a toe te dienen als gebeurtenis x zich voordoet zonde zelf te snappen waar ze mee bezig zijn.
Of in andere woorden, er is geen logische grond om de vaccinatie te weigeren, al helemaal niet door zorgpersoneel. Als zij dan toch weigeren zegt het eerder iets over het niveau van het personeel in de zorg dan over het medicijn.
troep dus, omdat het stofje thimerosal hier b.v. niet zou worden gebruikt einde discussie, ja hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:43 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat is een Amerikaans plaatje, thimerosal is hier bijvoorbeeld nooit gebruikt, behoudens in een erg klein aantal tetanus shots van het type wat je krijgt op de eerste hulp in noodgevallen. Verder zijn de ingrediënten die er genoemd worden nou juist wat die vloeistof tot een vaccin maakt..
Wat die stof betreft wel ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:53 schreef rieboet het volgende:
[..]
troep dus, omdat het stofje thimerosal hier b.v. niet zou worden gebruikt einde discussie, ja hoor![]()
Heb jij even geluk in Nederland te leven aar wij de integriteit van het lichaam respecteren en niets zonder toestemming gebeurd.quote:Ik mot die troep niet! en als ik geen zeggenschap meer heb over mijn eigen lichaam en wat daar wel of niet ingespoten word dan heb ik in feite niets te verliezen en sluit ik me aan bij het verzet net zoals mijn voorouders dat deden, simpel zat..
Ik kom met de stelling dat een ziekenhuis niet een quarantaine is juist een broed haard van bacteriën, jij komt met je luchtfilter verhaal om de discussie te omzeilen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:32 schreef Cerbie het volgende:
Een quarantaine gewoon een afgezonderde ruimte om besmetting te voorkomen. Een ziekenhuis is pas in quarantaine als je de voordeur barricadeert en er niemand meer in of uit laat.
mag g.v.d hopen van wel ja anders breekt de pleuris uit hoor dat kan ik je verzekeren!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:59 schreef switchboy het volgende:
Heb jij even geluk in Nederland te leven aar wij de integriteit van het lichaam respecteren en niets zonder toestemming gebeurd.
jeuj leven in dit topic
Ja goed beargumenteerd man, je hebt me overtuigd!quote:
Ik heb dit drie keer gelezen maar snap nog steeds je punt niet. Wat zeg je nu precies?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:01 schreef rieboet het volgende:
[..]
Ik kom met de stelling dat een ziekenhuis niet een quarantaine is juist een broed haard van bacteriën, jij komt met je luchtfilter verhaal om de discussie te omzeilen.
Eerder zei ik ook dat het een manipulatief spelletje is om het medisch personeel te dwingen en discriminatie omdat je een groep mensen in een fuik jaagt als makkelijk prooi voor de vaccins..
Maar die argumentatie gaat niet op omdat jan en alleman een ziekehuis binnen kan lopen en een infectie kan verspreiden via het ventilatie systeem.
Een ventilatie systeem zit namelijk in alle openbare gebouwen omdat je anders de boel niet rendabel kan stoken.
Draai nou maar niet de discussie om meneertje, ik weet wel wat ik zeg en wat niet hoor
Biologische middelen? Komkommersapjes en scharrel-eieren? En serieus, zijn we nu nog steeds bezig over Ab? Snapt dan werkelijk niemand hoe wetenschap werkt?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:02 schreef rieboet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor..... je gaat voorbij aan de alternatieve biologische middelen waarmee griep kan worden voorkomen en bestreden.![]()
Er zijn velen op de hoogte van die vaccins waaronder vele artsen en andere medisch personeel maar ook in de politiek b.v. PVV-Kamerlid Fleur Agema[uitzending van 29-09-09]
Eindelijk iemand die de belangenverstrengeling van viroloog Ab Osterhaus aan de kaak stelt!
link -> uitzending pauw & witteman met Fleur Agema![]()
Moet jij raden op welke partij ik ga stemmen, ik en de rest natuurlijk, momenteel de grootste partij in NL volgens de peilingen
Als het niet vrijwillig gaat, dan maar gedwongen inderdaad. En doe Cerbie en mij een lol en geef ons het mechanisme.quote:
dat doe ik alleen als ik je niet in staat acht uberhaubt te begrijpen hoe je je schoenen vetert bij wijze vanquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja goed beargumenteerd man, je hebt me overtuigd!
ja natuurlijk dat zou ik je gaarne geven mits je mij het recht geeft me ook naar behoren te bewapenen, dan zijn we gelijk en kunnen we het uitvechten..quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:06 schreef EricT het volgende:
[..]
Biologische middelen? Komkommersapjes en scharrel-eieren? En serieus, zijn we nu nog steeds bezig over Ab? Snapt dan werkelijk niemand hoe wetenschap werkt?
[..]
Als het niet vrijwillig gaat, dan maar gedwongen inderdaad. En doe Cerbie en mij een lol en geef ons het mechanisme.
You lost me, come again?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:11 schreef rieboet het volgende:
[..]
ja natuurlijk dat zou ik je gaarne geven mits je mij het recht geeft me ook naar behoren te bewapenen, dan zijn we gelijk en kunnen we het uitvechten..
wat jij wil is vunzig en laf naar mijn mening, iemand iets gedwongen tegen zijn wil opleggen zonder de persoon in kwestie zich mag of kan verdedigen.
of anders geef ik jou die naald en neem ik een honkbal knuppel als je n mietje bent neem iemand van mijn leeftijd en vergelijkbare conditie in jou plaats ook goed.
bron ajbquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:07 schreef Cerbie het volgende:
Ik denk dat er iets verkeerd begrepen is.
Met het HEPA/UV systeem bedoelde ik dat ziekenhuizen de lucht die door het ventilatiesysteem heen komt filteren. Dus persoon A brengt ziekte A mee naar binnen. Ziekte gaat ventilatie in, wordt kapotgemaakt in de filtersystemen en kan dus niet de geïsoleerde ruimten voor ernstig zieke patiënten bereiken
[ afbeelding ]
Kwaliteitspaint![]()
Voor? Het gebruik van deze systemen in ziekenhuizen, de effectiviteit?quote:
wat ik bedoel is als je mij wil vaccineren doe het dan zelf en geef me de kans mezelf daartegen te verdedigen, kan je niet eens lezen ofzo?quote:
dat het uberhaubt bestaat nr. 1, nr 2. waar? welke ziekenhuizen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Voor? Het gebruik van deze systemen in ziekenhuizen, de effectiviteit?
Lekker makkelijk, niks beargumenteren en als mensen dat aanwijzen ze dom noemen. Retorische methoden van de speelplaats. Je schreeuwt de hele thread vol, maar kunt nooit met iets komen als mensen om een process of argumentatie vragen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:07 schreef rieboet het volgende:
[..]
dat doe ik alleen als ik je niet in staat acht uberhaubt te begrijpen hoe je je schoenen vetert bij wijze van
Dat autisme is toch met de normale mazelen-bof-derde prik? Of wordt dat er bij de griepprik ook weer bijgehaald?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:14 schreef ToT het volgende:
Het zou o.a. autisme veroorzaken bij kinderen, en onvruchtbaarheid bij de baarmoederhalskankerprik voor meisjes.
HEPA staat voor High Efficiency Particulate Air filter. Ontwikkeld tijdens het Manhattan project volgens Wiki, of dat klopt weet ik niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:16 schreef rieboet het volgende:
[..]
dat het uberhaubt bestaat nr. 1, nr 2. waar? welke ziekenhuizen?
klikquote:RESULTS: Unit A, without HEPA filters in the ventilation systems, showed a gradual increase in the bacterial load 20 and 60 days after cleaning of the ventilation system. Mycetes and Aspergilli were not present in basal conditions, at 20 or 60 days after decontamination. Unit B, equipped with HEPA filters placed at the inlet vents, showed extremely low values of the bacterial load either in basal conditions or upon inspection 60 days after cleaning. No mycetes were present. DISCUSSION: From the results obtained, it was evident that following the cleaning operation, the quality of the air is excellent in both types of equipment, since no mycetes were present and the bacterial load was < 20 CFU/mc in all the sites tested. However, although in subsequent controls mycetes were absent in both types of equipment, a great difference in the suspended bacterial load was found: Unit B was close to sterility whereas in Unit A a progressive increase was observed.
Niet om het één of ander, maar aangezien jij iets beweert zal je zelf met de bewijsvoering moeten komen. Ik wacht met smart af.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:11 schreef rieboet het volgende:
[..]
ja natuurlijk dat zou ik je gaarne geven mits je mij het recht geeft me ook naar behoren te bewapenen, dan zijn we gelijk en kunnen we het uitvechten..
Pardonquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:11 schreef rieboet het volgende:
wat jij wil is vunzig en laf naar mijn mening, iemand iets gedwongen tegen zijn wil opleggen zonder de persoon in kwestie zich mag of kan verdedigen.
of anders geef ik jou die naald en neem ik een honkbal knuppel en als je n mietje bent stuur iemand in jou plaats, ook goed.
volgens mij worden we enorm hard getrolledquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:03 schreef rieboet het volgende:
trouwens helemaal niet zo even geluk, had achteraf gezien veel liever in de V.S. gebleven want daar kon ik me tenminste tegen een betaalbaar tarief tot de tand bewapenen, en dat is ook de gezondste verhouding en de wereld in balans.
je roept op tot verplicht vaccineren terwijl mensen in dergelijke zaken een vrije keuze willen, dat is vergelijkbaar met verkrachting al zij het in een andere context.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, niks beargumenteren en als mensen dat aanwijzen ze dom noemen. Retorische methoden van de speelplaats. Je schreeuwt de hele thread vol, maar kunt nooit met iets komen als mensen om een process of argumentatie vragen.
Mogen van jou hoofddoekjes in de rechtbank?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:33 schreef rieboet het volgende:
[..]
je roept op tot verplicht vaccineren terwijl mensen in dergelijke zaken een keuze willen, dat is vergelijkbaar met verkrachting al zij het in een andere context.
Dit alles moedig jij aan, oke tot daar aan toe.
Zeg er dan meteen bij dat je mans genoeg bent dit desnoods zelf te willen uitvoeren en de tegenpartij in de gelegenheid stelt zichzelf naar behoren daartegen te verdedigen.
D.w.z, dat in geval hij/zij daartoe in staat is jou ook geweld aan te doen en jij bereid bent dat risico te lopen.
Dan zeg ik ok, anders ben je n vunzige lafaard met een veel te grote bek..
je lokt me uit in een discussie terwijl mn intuïtie me daartegen waarschuwdequote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Mogen van jou hoofddoekjes in de rechtbank?
Je weet dat als je die vraag beantwoord je je eigen argumentatie tegenspreekt?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:37 schreef rieboet het volgende:
[..]
je lokt me uit in een discussie terwijl mn intuïtie me daartegen waarschuwde
Die mythe is al lang weerlegd, door de broadcasting van de media van deze zogenaamde correlatie zijn al wel meerdere dodelijke slachtoffers gevallen. Wil er wel dieper op in gaan maar dat is een thread on it´s own ben ik bang. (heb wel veel bronnen etc. hierover als je wilt)quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:22 schreef ToT het volgende:
Nee dat gaat idd om die inenting als baby. Door "het kwik" en "het aluminium" en de antivries enzo die er in zou zitten, zouden de hersenen aangetast worden.
ben benieuwd..quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je weet dat als je die vraag beantwoord je je eigen argumentatie tegenspreekt?
Ik zou niet weten waarom niet dus mijn antwoord zou zijn ja..quote:Mogen van jou hoofddoekjes in de rechtbank?
Ga me niet voor racist uitmaken of zo maar ben een fan van PVV-Kamerlid Fleur Agema, vind het gewoonweg echt een vrouw met "ballen" die voor haar mening durft uit te komen.quote:bron: RTL Z nieuwsoverzicht: 29-09-2009
PVV: Ontsla viroloog Osterhaus wegens belangenverstrengeling ()
Op korte termijn debatteert de Tweede Kamer op initiatief van PVV-Kamerlid Fleur Agema over viroloog Osterhaus die naast regeringsadviseur ook aandeelhouder is van ViroClinics.
???quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef ToT het volgende:
Ach het gat om vaccinatie, dus wat mij betreft mag het ook hier hoor!
oh jee! zou ik iets verkeerd gezegd hebben?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:43 schreef Dragorius het volgende:
jammer dat ik op mijn mobiel zit anders had ik hier nog ff wat dieper op ingegaan vooral de valse beschuldigingen aan mijn adres. maar goed morgen weer een kans!
gat = gaat, en ik reageerde op de post van oompaloompaquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:46 schreef rieboet het volgende:
[..]
???
met alle respect kun je dat iets beter uitleggen, verwoorden of verklaren?
lekker consistent van jequote:Op maandag 5 oktober 2009 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
gat = gaat, en ik reageerde op de post van oompaloompa
Ok fair enough, sommige mensen klagen dat dat de onpartijdigheid van de rechtbank in twijfel zou trekken, maar jij duidelijk niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:38 schreef rieboet het volgende:
Ik zou niet weten waarom niet dus mijn antwoord zou zijn ja..
Ok zal wel wat voorbereidingstijd kosten, maar komt er aan!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef ToT het volgende:
Ach het gat om vaccinatie, dus wat mij betreft mag het ook hier hoor!
Ik had een aantal draadjes geleden naar artikelen verwezen die geen causaal verband konden aantonen. Die zal ik morgenavond wel weer even erbij pakken. Als ik tijd heb. In de mean time kun je ook zelf even de literatuur induiken op pubmed.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:22 schreef ToT het volgende:
Nee dat gaat idd om die inenting als baby. Door "het kwik" en "het aluminium" en de antivries enzo die er in zou zitten, zouden de hersenen aangetast worden.
Onzin. Je hebt de keuze om een andere baan te gaan zoeken (of uberhaupt nooit aan die baan in kwestie te beginnen).quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:33 schreef rieboet het volgende:
[..]
je roept op tot verplicht vaccineren terwijl mensen in dergelijke zaken een vrije keuze willen, dat is vergelijkbaar met verkrachting al zij het in een andere context.
Dit alles moedig jij aan, oke tot daar aan toe.
Zeg er dan meteen bij dat je mans genoeg bent dit desnoods zelf te willen uitvoeren en de tegenpartij in de gelegenheid stelt zichzelf naar behoren daartegen te verdedigen.
D.w.z, dat in geval hij/zij daartoe in staat is jou ook geweld aan te doen en jij bereid bent dat risico te lopen.
Dan zeg ik ok, anders ben je n vunzige lafaard met een veel te grote bek..
Eenmaal een paar seizoenen te hebben meegedraaid op BNW in de rol van complot denker met alles wat je dan zoal over je heen krijgt is daar wel een voordeel aan, namelijk dat je dan niet zo snel meer voor een gat te vangen te vangen bent op gegeven moment, dat een-tweetje zag ik al van een kilometer afstand aankomen.. niet dat zo moeilijk was maar tochquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ok fair enough, sommige mensen klagen dat dat de onpartijdigheid van de rechtbank in twijfel zou trekken, maar jij duidelijk niet.
Oke leuk geprobeerd maar daar trap ik niet in,quote:Ik hoef trouwens ook niet heel erg `burkas` te verdedigen hoor. Het viel me alleen op dat jij als zelfverklaarde PVV stemmer de rechten van de individu zo hoog stelt terwijl de PVV juist die rechten aak ondergeschikt wil zien aan `de maatschappij`
Ik viel helemaal je politieke voorkeur niet aan, noch heb ik een mening wat je zou moeten stemmen, ik vroeg alleen of je tegen hoofddoekjes in de rechtbank was, wat je niet bent, klaar.quote:
Hoi Yoewie,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:26 schreef Yoewie het volgende:
Weet iemand of de geruchten over chips ook in NL wordt doorgezet?
Simpele logica leert ons dat zo'n chip in je bloedbaan je leven tot zeg 10 minuten beperkt, zolang duurt het ongeveer voordat hij bij een kransslagader komt en deze blokkeert. Complete kolder dus..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:16 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoi Yoewie,
Het probleem zit hem er vooral in dat, als die chips al zouden worden ingespoten, de naald nogal dik moet zijn. En dan bedoelen we minstens dit formaat
[ afbeelding ]
Vergelijk dat met gewone naalden die gebruikt worden bij de griepinjecties
[ afbeelding ]
---
1. De naald is dus veel dikker en groter.
2. De chip zou "zichtbaar" moeten zijn.
Sowieso wordt een chip niet in de bloedbaan ingebracht maar onder de huid (vanwege de grootte).
Hopelijk is het zo wat duidelijker
Als je een beetje pech hebt blokkeert ie pas in een van je hartkamersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:38 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Simpele logica leert ons dat zo'n chip in je bloedbaan je leven tot zeg 10 minuten beperkt, zolang duurt het ongeveer voordat hij bij een kransslagader komt en deze blokkeert. Complete kolder dus..
Naja, het resultaat lijkt me duidelijk, zo'n ding injecteren in de bloedbaan staat haaks op de doelstellingen van de NWO, zo blijven er alleen maar minder slaven over..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als je een beetje pech hebt blokkeert ie pas in een van je hartkamers
Of trekt een scheur of ....
Er is geen pandemie, dus waarom wil je dan mijn huisarts ontslaan? doet verder zijn werk prima maar wil geen vaccin. Dat is zijn echt om te beslissen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Onzin. Je hebt de keuze om een andere baan te gaan zoeken (of uberhaupt nooit aan die baan in kwestie te beginnen).
Er is wel een pandemie, al sinds 11 juni... Zie oa de WHO site of die van het ministerie van VWS. Waar het om gaat is dat medische professionals een bovengemiddelde kans hebben om die griep te krijgen door hun contact met zieke mensen, en deze zijn ook weer kwetsbaarder voor de gevolgen van die griep. Volgens de laatste modelberekeningen zullen in 2 maanden tijd 30 tot 50% van de medische beroepsbevolking die griep krijgen, en dat heeft zoveel gevolgen voor de capaciteit van ziekenhuizen dat dit levens kan gaan kosten. En logisch nadenken leert ons dat het volume patiënten/zieken niet af zal nemen tijdens die pandemie, of zelfs toe zal nemen in het geval van complicaties bij de griep.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:13 schreef rieboet het volgende:
[..]
Er is geen pandemie, dus waarom wil je dan mijn huisarts ontslaan? doet verder zijn werk prima maar wil geen vaccin. Dat is zijn echt om te beslissen!
Dragorius, Thiomersal is rotzooi en hoort niet thuis in het menselijk lichaam, hou nu eens op met die vaccins op te hemelen terwijl je niet bereid bent je evenwichtig te laten informeren over het wetenschappelijk onderzoek hierover die niet word uitgevoerd door Big Farma?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:47 schreef Dragorius het volgende:
Mensen die Thiomersal kwik noemen, moeten beide woorden maar eens opzoeken en naast elkaar leggen!
Wat is dan precies de definitie van een pandemie en waarom verschilt de griep dit jaar dan met voorgaande jaren?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:35 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Er is wel een pandemie, al sinds 11 juni... Zie oa de WHO site of die van het ministerie van VWS. Waar het om gaat is dat medische professionals een bovengemiddelde kans hebben om die griep te krijgen door hun contact met zieke mensen, en deze zijn ook weer kwetsbaarder voor de gevolgen van die griep. Volgens de laatste modelberekeningen zullen in 2 maanden tijd 30 tot 50% van de medische beroepsbevolking die griep krijgen, en dat heeft zoveel gevolgen voor de capaciteit van ziekenhuizen dat dit levens kan gaan kosten. En logisch nadenken leert ons dat het volume patiënten/zieken niet af zal nemen tijdens die pandemie, of zelfs toe zal nemen in het geval van complicaties bij de griep.
Dan wil je dus dat die mensen zo optimaal mogelijk beschermd zijn, en niet dat zeg de helft van de operatiezusters ziek thuis zitten. Of de verpleegkundigen op de afdeling neonatologie, waar de te vroeg geboren baby's terecht komen, moeten moeders maar even 2 maanden niet bevallen dan?
Je bent niet objectief want nr. 1, je wil de moeite niet nemen om het artikel te lezen en nr. 2. hoe weet jij wat exact de ingrediënten zullen zijn v/d 2 griepprikken die worden aangekocht door Ab Klink in NL?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:24 schreef Dragorius het volgende:
Lees jezelf dan in, Thiomersal wordt al ruim 10 jaar niet gebruikt in Nederland. En zelfs dan nog is er geen verband aangetoond.
Eet je weleens vis?
*zucht*quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:28 schreef rieboet het volgende:
[..]
Je bent niet objectief want nr. 1, je wil de moeite niet nemen om het artikel te lezen en nr. 2. hoe weet jij wat exact de ingrediënten zullen zijn v/d 2 griepprikken die worden aangekocht door Ab Klink in NL?
Weet je b.v. wie de fabrikant is van de vaccins op bestelling van Ab Klink?
Dan moet je toch gewoon zeggen, "ik weet het niet"?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
*zucht*
1. Dat artikel heb ik al eerder gelezen. Deze reeks topics loopt al wat langer lieve jongen
2. Hoe weet jij zeker dat het er wel in zit?![]()
Jij gaat uit van het ergste, ik ga uit van het beste. We agree to disagree. Meer niet
Ook dat is al behandeld geweest en is niet heel vreemd, zeker niet in Amerika (en dus wereldwijd) omdat mensen daar al voor een scheet in hun richting miljoenenclaims deponeren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:41 schreef rieboet het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zeggen, "ik weet het niet"![]()
En waarom zeg je er ook niet bij dat de fabrikanten van de vaccins zich al dusdanig juridisch hebben ingedekt dat zij onder geen enkele voorwaarden verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de mogelijke gezondheid schade die als direct gevolg van de vaccins zelf zou worden veroorzaakt?
Hier een link naar de bron:
Zoals jij dat vaak zegt: *zucht*quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ook dat is al behandeld geweest en is niet heel vreemd, zeker niet in Amerika (en dus wereldwijd) omdat mensen daar al voor een scheet in hun richting miljoenenclaims deponeren.
Er bestaan wel "potjes" om mensen die, mocht er echt een complicatie optreden, hiervan melding maken financieel te compenseren en tegemoet te komen.
Maar leg jij dan eens uit hoe jij zeker weet dat al dat "enge" erin zit? Dat weet je niet en dus komen we weer uit bij de Pot -> Ketel vergelijking
Wiki legt het haarfijn uit..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:22 schreef rieboet het volgende:
[..]
Wat is dan precies de definitie van een pandemie en waarom verschilt de griep dit jaar dan met voorgaande jaren?
Yep, echter is er in het geval van deze pandemie zo dat mortaliteit tot 0,7% op kan lopen, dit itt tot de 0,05 tot 0,25% van de reguliere seizoensgriep, dus hij is (worst case) 3x zo dodelijk, en vertoont het genetische gelijkenis met het virus wat de Spaanse griep veroorzaakte, dus neemt de overheid hier een aantal voorzorgsmaatregelen voor. Wat overigens ook hun taak is in mijn optiek. Het lastige met dit soort dingen is dat er geen weg terug is als je het risico te laag inschat, dan heb je dus, als we even uitgaan van de link met de Spaanse griep, en die mortaliteit over miljoenen doden wereldwijd.quote:Het is namelijk allang bekent dat er jaarlijks onder de risico groepen doden vallen als gevolg v/d griep, in heel EU 40.000 per jaar dacht ik.
Daar zijn heldere getallen/normen etc voor, staan vast wel op de site van de WHO, en ook wel op wikipedia etc.quote:Waarom word het dit jaar een pandemie genoemd en op welke maatstaven en/of cijfers baseer je dat?
Weet je wat exact de ingrediënten zullen zijn v/d 2 griepprikken p.p. die worden aangekocht door Ab Klink in NL?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Wiki legt het haarfijn uit..
[..]
Yep, echter is er in het geval van deze pandemie zo dat mortaliteit tot 0,7% op kan lopen, dit itt tot de 0,05 tot 0,25% van de reguliere seizoensgriep, dus hij is (worst case) 3x zo dodelijk, en vertoont het genetische gelijkenis met het virus wat de Spaanse griep veroorzaakte, dus neemt de overheid hier een aantal voorzorgsmaatregelen voor. Wat overigens ook hun taak is in mijn optiek. Het lastige met dit soort dingen is dat er geen weg terug is als je het risico te laag inschat, dan heb je dus, als we even uitgaan van de link met de Spaanse griep, en die mortaliteit over miljoenen doden wereldwijd.
[..]
Daar zijn heldere getallen/normen etc voor, staan vast wel op de site van de WHO, en ook wel op wikipedia etc.
Heb jij ook de biochemische kennis om daar een gefundeerd waarde-oordeel uit te kunnen destilleren? Dat soort plaatjes met kreten als kwik etc er op zeggen dus helemaal niks... Ik zal het je even uitleggen aan de hand van een simpel voorbeeld: asbeststof is gevaarlijk, even afhankelijk van het exacte type kan het stoflongen etc veroorzaken tot kanker aan toe. Doe je echter een plak tussen je bammetjes en eet je dit op, dan schijt je een paar dagen brandwerend en wat pijnlijk, maar verder niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:51 schreef rieboet het volgende:
[..]
Zoals jij dat vaak zegt: *zucht*
ik verwacht dat ik daarover naar behoren over word geïnformeerd door desbetreffende instanties.
Waar ik tegen aanloop is een muur van weerstand m.b.t. duidelijkheid over de exacte chemische samenstelling van de vaccins van Ab Klink.
Het is mijn burgerplicht om waakzaam te zijn, waar of niet?![]()
Nog niet, daar de vaccins nog in ontwikkeling zijn..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:56 schreef rieboet het volgende:
[..]
Weet je wat exact de ingrediënten zullen zijn v/d 2 griepprikken p.p. die worden aangekocht door Ab Klink in NL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |