Mogelijk, als je onomstotelijk kan bewijzen dat de besmetting bij hem vandaan komt. Maar er zijn zoveel plekken waar je het op kan lopen, dat zal wss niet lukken..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:13 schreef oompaloompa het volgende:
Een antivirus-inenting werkt twee kanten op, je beschermt jezelf, maar ook de groep doordat het virus geen bodem heeft.
Stel dat ik een kind zou hebben, wat nog niet ingeent kon worden omdat het te jong is, en het sterft aan de varkensgriep. Nou is heel mijn omgeving ingeent behalve gekke Henkie, mijn oom met een aluminium hoedje. Zou ik mijn oom dan aan kunnen klagen voor dood door nalatigheid?
Als de moeder ingent is en de zuigeling krijgt borstvoeding is er nog een beschermende werking van maternale antistoffen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:13 schreef oompaloompa het volgende:
Een antivirus-inenting werkt twee kanten op, je beschermt jezelf, maar ook de groep doordat het virus geen bodem heeft.
Stel dat ik een kind zou hebben, wat nog niet ingeent kon worden omdat het te jong is, en het sterft aan de varkensgriep. Nou is heel mijn omgeving ingeent behalve gekke Henkie, mijn oom met een aluminium hoedje. Zou ik mijn oom dan aan kunnen klagen voor dood door nalatigheid?
Leg me geen woorden in de mond, ik heb vraagtekens, zolang deze niet kunnen worden beantwoord heb ik daarover een nog steeds die zelfde vraagtekens.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Meing is daarin ook het sleutelwoord. We geven beiden onze mening, maar die van mij is onderbouwd met aantoonbare feiten (zie ook BNW)
[..]
Ik sla het over omdat wat jij zegt ten dele onwaar is ( niet iedereen is bang voor een prik) en ten dele onaannemelijk (dat spanning of angst i.v.m. een prik de dood als gevolg zou kunnen hebben) daarom een beetje zonde van mijn tijd om daar iets mee te doen.quote:En dat moet dan de oorzaak zijn? Een onderliggende ziekte, overmatige spanning ivm een inenting (niemand is blij om geprikt te worden) slaan we maar over?
[..]
Ik vind het niet te verkroppen dat dit soort zaken geheim worden gehouden terwijl de voorgespiegelde voordelen wel openlijk verkondigd mogen worden.quote:Zal er ongetwijfeld wel zijn, maar medisch geheim he.![]()
[..]
Omdat de doodsoorzaak in dit geval wel is te achterhalen, in het geval van de vaccins word het verzwegen.quote:*zucht* ... Meneer X stapt in de auto en gaat rijden. Meneer X wordt ondertussen onwel. Meneer X rijdt tegen een boom aan en is dood. Wat is de oorzaak? Zelfde verhaal
[..]
Neen, zolang mijn argumenten of redevoeringen op feiten zijn gebaseerd is dat niet subjectief zodra dat niet zo is kan ik daar op worden gewezen.quote:Oh jawel, jij bent het toonbeeld van mijn tegenpool want jij bent al overtuigd dat het "slecht" is. Dat is net zo goed subjectiviteit lieve schat
[..]
Waarom steeds diit bureaucratisch geneuzel? op overvolle topics sta je zo weer op een onderbroken discussie omdat deze is opgeheven topic wegens een overschreden aantal posts, vind ik persoonlijk irritant.quote:Doe ze eens posten in het topic in BNW
[..]
link a.j.b.quote:Daar loopt al een topic over in BNW en dit subforum FLU, gaat puur over H1N1ADus je kunt beter bij "ons" in BNW terecht hiermee
Dan kletsen we daar verder!
Doe ik ook niet, ik geef gewoon ons verschil van mening aanquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:17 schreef rieboet het volgende:
[..]
Leg me geen woorden in de mond, ik heb vraagtekens, zolang deze niet kunnen worden beantwoord heb ik daarover een nog steeds die zelfde vraagtekens.
Dan zou ik ook alle argumenten van de anti-brigade moeten negeren, daar zitten ook ontelbaar veel onwaarheden inquote:Ik sla het over omdat wat jij zegt ten dele onwaar is ( niet iedereen is bang voor een prik) en ten dele onaannemelijk (dat spanning of angst i.v.m. een prik de dood als gevolg zou kunnen hebben) daarom een beetje zonde van mijn tijd om daar iets mee te doen.
Je bent anders heilig overtuigd dat deze persoon aan het vaccin is overleden. Krabbel je daar nu wat van terug?quote:In eerste instantie zou ik geen speculaties daarop willen loslaten omdat het de rol is van de lijkschouwer en niet de mijne.
Ik stel slecht vast dat de persoon in goede gezondheid verkeerde en is overleden kort na een vaccinatie en een aantal klasgenoten er ziek van zijn geworden.
Dat is gewoon hoe we onze privacy willen, nietwaar? Medisch geheim ivm privacy.quote:Ik vind het niet te verkroppen dat dit soort zaken geheim worden gehouden terwijl de voorgespiegelde voordelen wel openlijk verkondigd mogen worden.
Het blijft altijd een keuze van mensen, maar 1/2/3 sterfgeval(len) op vele (miljoenen, miljarden?) succesvolle vaccinaties is voldoende om alles lam te leggen?quote:Er worden dan mogelijkerwijs feiten verzwegen waardoor mensen geen geïnformeerde keuze kunnen maken over het vaccin wel of niet te willen nemen.
Dat zijn 2 hele verschillende takken van "sport" en niet te vergelijken. Op de farmaceutische industrie is er controle op controle op controle. En dat kan ik uit 1e hand vertellenquote:Een vergelijkbaar probleem waar wel paal en perk aan is gesteld bij de tabak industrie bijvoorbeeld, waarom zou hetzelfde niet van toepassing kunnen zijn bij Big Farma?
Er wordt niks verzwegen. Als het echt het vaccin zou zijn geweest was dat allang verklaard geweest, je weet hoe sensatiebeluste media werken.quote:Omdat de doodsoorzaak in dit geval wel is te achterhalen, in het geval van de vaccins word het verzwegen.
En wat voor feiten draag je aan dan m.b.t. het "gevaar" van vaccinaties? Ben je zelf gevaccineerd in je jeugd?quote:Neen, zolang mijn argumenten of redevoeringen op feiten zijn gebaseerd is dat niet subjectief zodra dat niet zo is kan ik daar op worden gewezen.
Je bent er alquote:Waarom steeds diit bureaucratisch geneuzel? op overvolle topics sta je zo weer op een onderbroken discussie omdat deze is opgeheven topic wegens een overschreden aantal posts, vind ik persoonlijk irritant.
In vervolg doe er dan een link bij naar dat topic.
[..]
link a.j.b.
Nogmaals ik heb geen mening maar vraagtekens, gebaseerd op een veelvoud van verontrustende berichten over vaccins met dodelijk afloop of negatieve bijwerkingen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik geef gewoon ons verschil van mening aan
[..]
Geen generalisaties, dan doe je af aan mijn pogingen objectief te blijven en daarom nogmaals mijn verzoek dit met gelijke maat te beantwoorden.quote:Dan zou ik ook alle argumenten van de anti-brigade moeten negeren, daar zitten ook ontelbaar veel onwaarheden in
[..]
nee, ik stel slechts vast dat volgens jou de doodsoorzaak niet is vastgesteld door de lijkschouwer hetgeen naar mijn weten altijd moet worden gedaan en dat klasgenoten van het meisje ziek zijn geworden na het vaccineren die zoals het dodelijk slachtoffer voor de vaccinaties in goede gezondheid verkeerde.quote:Je bent anders heilig overtuigd dat deze persoon aan het vaccin is overleden. Krabbel je daar nu wat van terug?
[..]
Dat zou moeten worden uitgezocht maar is vooralsnog een speculatie, er is namelijk geen aannemelijke rede te bedenken waarom de ouders de doodsoorzaak zouden willen verzwijgen vooral niet als het toekomstige doden zou kunnen helpen voorkomen. Als er andere feiten een rol zouden hebben gespeeld zou er tevens geen aannemelijke rede te bedenken zijn waarom de ouders de doodsoorzaak zouden willen verzwijgen omdat daarmee onnodige onrust m.b.t. de vaccins zou kunnen worden voorkomen. Het laatste ook ter voorkomen dat de vaccine ten onrechte als de boosdoener zou worden aangewezen in verband met het overleden meisje.quote:Dat is gewoon hoe we onze privacy willen, nietwaar? Medisch geheim ivm privacy.
[..]
Succesvolle vaccinaties zijn een onmeetbare waarde omdat niet kan worden vastgesteld hoeveel doden ermee zijn voorkomen. Wat wel kan worden vastgesteld zijn de hoeveelheid doden ten gevolge van vaccins en de hoeveelheid negatieve bijwerkingen.quote:Het blijft altijd een keuze van mensen, maar 1/2/3 sterfgeval(len) op vele (miljoenen, miljarden?) succesvolle vaccinaties is voldoende om alles lam te leggen?
[..]
Daar kun je niet op voorhand vanuit gaan, is waakzaamheid in het algemeen niet een soort burgerplicht? waarom zouden er afgebakende gebieden (farmaceutische industrie) moeten zijn waarover we van alles maar gewoon voor lief moeten nemen?quote:Dat zijn 2 hele verschillende takken van "sport" en niet te vergelijken. Op de farmaceutische industrie is er controle op controle op controle. En dat kan ik uit 1e hand vertellen
[..]
Jij suggereerde toch dat het autopsierapport niet bekend zou worden gemaakt wegens onbekende rede?quote:Er wordt niks verzwegen. Als het echt het vaccin zou zijn geweest was dat allang verklaard geweest, je weet hoe sensatiebeluste media werken.
[..]
Ja ben gevaccineerd maar heb wel te kampen gehad met neurologisch gerelateerde problematiek, hetgeen ik nog steeds voor in behandeling ben binnen de holistische de geneeskunde.quote:En wat voor feiten draag je aan dan m.b.t. het "gevaar" van vaccinaties? Ben je zelf gevaccineerd in je jeugd?
Ik heb het ook over de bijwerkingen die veel voorkomen en dodelijk kunnen zijn. Zo lang het niet verplicht kan worden gesteld en er goed geïnformeerd word over de mogelijke bijwerkingen is er ook geen probleem.quote:Ik wel, en lo and behold, geen gezondheidsproblemen, geen ontwikkelingsproblemen, geen psyschische problemen. Shocking, isn't it?
[..]
quote:Je bent er al
Het is ook niet meer dan terecht dat mensen ontslagen kunnen worden. Let wel, het betreft mensen in de zorg die werken met mensen met een verzwakt immuunsysteem. Leuk als ze dan iemand besmetten en die persoon door hun slechtere immuunsysteem komen te overlijden. Zo simpel is hetquote:Het laatste word niet gedaan en in de V.S. kan het momenteel als een rede tot ontslag worden gebruikt voor diegenen die het vaccin weigeren. Nu jij weer.
De vaccins zouden je dan toch moeten beschermen tegen de besmetting? laat dan alleen gevaccineerden de vaccinaties uitvoeren. Die mensen zouden net zo goed besmet kunnen worden door andere burgers die ook in de rij staan om geprikt te worden, dat kun je toch niet 100% uitsluiten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het is ook niet meer dan terecht dat mensen ontslagen kunnen worden. Let wel, het betreft mensen in de zorg die werken met mensen met een verzwakt immuunsysteem. Leuk als ze dan iemand besmetten en die persoon door hun slechtere immuunsysteem komen te overlijden. Zo simpel is het
Zou ik niet durven zeggen maar sta er wel wantrouwend tegenover omdat geen openheid van zake word gegeven.quote:Niet gemeen bedoeld, maar die neurologische problematiek, is die toe te schrijven aan de vaccinaties? Dat je daarom zo fel ageert tegen vaccinaties?
Nee, roken is ook nog steeds niet verboden toch? het verschil is dat je daar wegens recentelijk ingrepen opgelegd vanuit overheidswege wel een geïnformeerde keuze over kan maken.quote:Je gaat immers enkel uit van de negatieve kant en wil de positieve kant wegwuiven omdat die onmeetbaar zou zijn. Ja, dan kun je al het goede wel wegwuiven, van alles
En de reactie daarop:quote:Schijnbaar speel jij wel voor lijkschouwer want jij weet nu al zeker te zijn dat ze door het vaccin zelf is gestorven. Pot -> ketel effect
Daar moest ik toch wel even om lachen. Rieboet, heb je door hoe tegenstrijdig dat overkomt? Sowieso vanwege je kerngezond aanname, en vanwege je suggestie dat er een direct verband zou bestaan tussen de inhoud van het vaccin en het overlijden.quote:Er is iemand de pijp uitgegaan die kerngezond was na een vaccin toedient ter preventie van baarmoederhalskanker. geen pot-> ketel kwestie
En de dagelijkse verzorging dan? Sommige mensen die daar liggen krijgen geen vaccinatie, juist omdat ze een verzwakt immuunsysteem hebben. Dan zouden ze juist ziek worden van de inentingquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:59 schreef rieboet het volgende:
[..]
De vaccins zouden je dan toch moeten beschermen tegen de besmetting? laat dan alleen gevaccineerden de vaccinaties uitvoeren
Er is zoveel waar geen openheid over wordt gegeven. Heb je met je vragen al contact opgenomen met het RIVM? Die geven gewoon tekst en uitleg hoorquote:Zou ik niet durven zeggen maar sta er wel wantrouwend tegenover omdat geen openheid van zake word gegeven.
Roken is bewezen slecht voor je, er is een zwaar ontmoedigingsbeleidquote:Nee, roken is ook nog steeds niet verboden toch? het verschil is dat je daar wegens recentelijk ingrepen opgelegd vanuit overheidswege wel een geïnformeerde keuze over kan maken.
Het is niet wettelijk te verdedigen omdat je mensen in de gezondheidszorg ten onrechte discrimineert daarmee. Waarom? omdat er dagelijks allerlei mensen in ziekenhuizen rondlopen die geen vaccinatie hebben gehad die ook de griep kunnen verspreiden via de lucht.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En de dagelijkse verzorging dan? Sommige mensen die daar liggen krijgen geen vaccinatie, juist omdat ze een verzwakt immuunsysteem hebben. Dan zouden ze juist ziek worden van de inenting
[..]
Ik herken de westerse medische wetenschap niet op dit gebied.quote:Er is zoveel waar geen openheid over wordt gegeven. Heb je met je vragen al contact opgenomen met het RIVM? Die geven gewoon tekst en uitleg hoor
[..]
De vergelijking gaat op omdat je moet waarschuwen voor mogelijke bijwerkingenquote:Roken is bewezen slecht voor je, er is een zwaar ontmoedigingsbeleid
Roken verbieden = alle landen failliiet, hoeveel accijnzen daar wel niet in omgaan
Je hebt niet gereageerd op mijn eerdere betoog over waarom het onaannemelijk is dat de ouders de lijkschouwing niet bekend willen maken.quote:En m.b.t. het meisje + HPV vaccin. Mijn vermoeden blijft dat ze ofwel allergisch reageerde, of een ACS. En de andere meisjes massahysterie, omdat ze opgenomen werd. Dat zie je vaker hoor.Maar goed ik ben geen lijkschouwer
Die komen ook niet op die afdelingen, tenzij ze bijvoorbeeld een mondkapje voordoen. Die werken ook maar beperkt (+/- 10 minuten) dus nee, dat is niet discrimineren. Zo staat het overigens in de contracten ook vermeld.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:09 schreef rieboet het volgende:
[..]
Het is niet wettelijk te verdedigen omdat je mensen in de gezondheidszorg ten onrechte discrimineert daarmee. Waarom? omdat er dagelijks allerlei mensen in ziekenhuizen rondlopen die geen vaccinatie hebben gehad die ook de griep kunnen verspreiden via de lucht.
[..]
Succes dan met het zoeken naar antwoorden op je vragen. Waarin herken je ze dan wel?quote:Ik herken de westerse medische wetenschap niet op dit gebied.
Staat altijd vermeld in de oproep of in een folder. Irritatie op de geente plek, lichte verhoging etc. Ook dat bij aanhoudende klachten of verergering men naar de huisarts moet. Dus ja er wordt "gewaarschuwd".quote:De vergelijking gaat op omdat je moet waarschuwen voor mogelijke bijwerkingen
Ik "herken je betoog niet" (makkelijk he, zaken zo 'verwerpen'? )quote:Je hebt niet gereageerd op mijn eerdere betoog over waarom het onaannemelijk is dat de ouders de lijkschouwing niet bekend willen maken.
Vreemd dat dit nog niet gepost is in dit topic: (of ik moet er overheen hebben gelezen, dan mijn excuses.)quote:Op maandag 28 september 2009 22:13 schreef switchboy het volgende:
Ik wacht liever nader onderzoek af voordat ik een conclusie trek. Zeer tragisch dat het gebeurd is. Maar er worden geen details genoemd waaraan het meisje bezweken is. Mogelijk een anafalactische shock door een allergie tegen één van de hulpstoffen in de emulsie. Maar het kan ook nog zat andere oorzaken hebben.
quote:'Brits meisje niet overleden aan kankervaccin'
Het Britse meisje Natalie Morton dat overleed nadat ze was gevaccineerd tegen baarmoederhalskanker, is waarschijnlijk gestorven door een niet eerder ontdekte kwaadaardige tumor in haar borst. Dit heeft een patholoog-anatoom verklaard tegen de BBC.
Ze kreeg, net als andere studenten op haar middelbare school in Coventry, een vaccinatie van het merk Cervarix. Enkele medestudenten klaagden direct na de toediening over duizeligheid en misselijkheid.
Uit autopsie moest blijken of er een verband was tussen de dood en het vaccin.
Aangetast
Natalie, die altijd gezond leek, overleed binnen twee uur na de vaccinatie. Uit de lijkschouwing bleek dat de tumor het hart en de longen zo had aangetast, dat ze ieder moment kon overlijden.
Dat de vaccinatie de situatie heeft versneld, is volgens de lijkschouwer niet waarschijnlijk.
Bron.
Daar valt alleen tegenin te brengen dat borstkanker op leeftijd 14 nogal opmerkelijk is omdat de risicogroep van die vorm van kanker toch meer in de richting 55+ is over het algemeen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:18 schreef Dragorius het volgende:
Rieboet, interessante (hoe cru het ook klinkt) ontwikkeling. Er is dus toch extra info m.b.t. het treurige overlijden van dat meisje. Zie de post van APK hierboven.
Bleh.. kanker =
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:09 schreef rieboet het volgende:
Daar valt alleen tegenin te brengen dat borstkanker op leeftijd 14 nogal opmerkelijk is omdat de risicogroep van die vorm van kanker toch meer in de richting 55+ is over het algemeen.
quote:"It appears that Natalie died from a tumour in her chest involving her heart and her lungs."
The inquest was told that the tumour had "heavily infiltrated" her heart and extended into her left lung.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/8284517.stm
Zelfde voor mensen met een falende hartklep, of een tussenschot wat niet geheel dicht zit etc. Daar kan je ook jaren mee rond lopen zonder dat je het door hebt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:10 schreef Dragorius het volgende:
Rieboet, een scheur in de aorta merk je ook pas als het te laat is.
Voor deze vorm van kanker kan dat ook gelden.
Soms moet men er niet meer achter zoeken dan er is. Dan is het alsof men WIL dat het iets anders is
Je speelt vals zoals verwacht, die gegevens kloppen nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:37 schreef Dragorius het volgende:
Ja en dan blijft het. Al vind je er 10.
De verhouding zal dan nog zijn
2.000.000.000 : 10
Kom dan eens met correcte cijfers? Want ik heb wel gelijk als ik zeg dat het maar een microscopisch klein deel isquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:39 schreef rieboet het volgende:
[..]
Je speelt vals zoals verwacht, die gegevens kloppen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |