Je legt me woorden in de mond rieboetquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:26 schreef rieboet het volgende:
[..]
je wil zeggen![]()
[..]
Een quarantaine onderscheid zich van andere ruimtes hoofdzakelijk vanwege dat de luchtcirculatie binnen die ruimte zich niet kan mengen met de lucht circulatie die zich in ruimtes buiten de quarantaine zone bevinden, wat jij beweert dat ziekenhuizen ook aan die voorwaarden voldoen, je kletst maar wat
Het is algemeen bekent dat ziekenhuizen vaak de grootste broeinesten van bacteriën zijn en dat jin de meeste gevallen e thuis veel beter beveiligt bent tegen besmetting van ziektes dan waar dan ook..
Een quarantaine gewoon een afgezonderde ruimte om besmetting te voorkomen. Een ziekenhuis is pas in quarantaine als je de voordeur barricadeert en er niemand meer in of uit laat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:11 schreef rieboet het volgende:
Weet trouwens niet of alle ziekenhuizen daarmee zijn uitgerust want dat zou betekenen dat alle ziekenhuizen in feite ook quarantaines zijn.
Quarantaine is gewoon afgesloten van de buitenwereld. Als ik me opsluit op mn wc en alle kieren etc dichtkit zit ik ook in quarantaine. Ziekenhuizen zijn wel vaak ingericht / gebouwd om makkelijk mensen in quarantaine te kunnen zetten omdat de nood daar vaak hoger ligt dan bv. in een bibliotheek. Maar ook in het leger etc. hebben ze speciale ruimtes voor quarantaine.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:11 schreef rieboet het volgende:
[..]
je hebt de achtergrond niet gelezen.. Drag vind het oke dat in de V.S. verplegers etc onder bedreiging van onslag gedwongen worden zich te laten vaccineren.
Weet trouwens niet of alle ziekenhuizen daarmee zijn uitgerust want dat zou betekenen dat alle ziekenhuizen in feite ook quarantaines zijn.
Dat is een Amerikaans plaatje, thimerosal is hier bijvoorbeeld nooit gebruikt, behoudens in een erg klein aantal tetanus shots van het type wat je krijgt op de eerste hulp in noodgevallen. Verder zijn de ingrediënten die er genoemd worden nou juist wat die vloeistof tot een vaccin maakt..quote:
Lariekoekquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:32 schreef oompaloompa het volgende:
omdat personeel in de zorg zo slecht betaald wordt dat er allemaal domme mensen rondlopen die geconditioneerd zijn stofje a toe te dienen als gebeurtenis x zich voordoet zonde zelf te snappen waar ze mee bezig zijn.
Of in andere woorden, er is geen logische grond om de vaccinatie te weigeren, al helemaal niet door zorgpersoneel. Als zij dan toch weigeren zegt het eerder iets over het niveau van het personeel in de zorg dan over het medicijn.
troep dus, omdat het stofje thimerosal hier b.v. niet zou worden gebruikt einde discussie, ja hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:43 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat is een Amerikaans plaatje, thimerosal is hier bijvoorbeeld nooit gebruikt, behoudens in een erg klein aantal tetanus shots van het type wat je krijgt op de eerste hulp in noodgevallen. Verder zijn de ingrediënten die er genoemd worden nou juist wat die vloeistof tot een vaccin maakt..
Wat die stof betreft wel ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:53 schreef rieboet het volgende:
[..]
troep dus, omdat het stofje thimerosal hier b.v. niet zou worden gebruikt einde discussie, ja hoor![]()
Heb jij even geluk in Nederland te leven aar wij de integriteit van het lichaam respecteren en niets zonder toestemming gebeurd.quote:Ik mot die troep niet! en als ik geen zeggenschap meer heb over mijn eigen lichaam en wat daar wel of niet ingespoten word dan heb ik in feite niets te verliezen en sluit ik me aan bij het verzet net zoals mijn voorouders dat deden, simpel zat..
Ik kom met de stelling dat een ziekenhuis niet een quarantaine is juist een broed haard van bacteriën, jij komt met je luchtfilter verhaal om de discussie te omzeilen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:32 schreef Cerbie het volgende:
Een quarantaine gewoon een afgezonderde ruimte om besmetting te voorkomen. Een ziekenhuis is pas in quarantaine als je de voordeur barricadeert en er niemand meer in of uit laat.
mag g.v.d hopen van wel ja anders breekt de pleuris uit hoor dat kan ik je verzekeren!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:59 schreef switchboy het volgende:
Heb jij even geluk in Nederland te leven aar wij de integriteit van het lichaam respecteren en niets zonder toestemming gebeurd.
jeuj leven in dit topic
Ja goed beargumenteerd man, je hebt me overtuigd!quote:
Ik heb dit drie keer gelezen maar snap nog steeds je punt niet. Wat zeg je nu precies?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:01 schreef rieboet het volgende:
[..]
Ik kom met de stelling dat een ziekenhuis niet een quarantaine is juist een broed haard van bacteriën, jij komt met je luchtfilter verhaal om de discussie te omzeilen.
Eerder zei ik ook dat het een manipulatief spelletje is om het medisch personeel te dwingen en discriminatie omdat je een groep mensen in een fuik jaagt als makkelijk prooi voor de vaccins..
Maar die argumentatie gaat niet op omdat jan en alleman een ziekehuis binnen kan lopen en een infectie kan verspreiden via het ventilatie systeem.
Een ventilatie systeem zit namelijk in alle openbare gebouwen omdat je anders de boel niet rendabel kan stoken.
Draai nou maar niet de discussie om meneertje, ik weet wel wat ik zeg en wat niet hoor
Biologische middelen? Komkommersapjes en scharrel-eieren? En serieus, zijn we nu nog steeds bezig over Ab? Snapt dan werkelijk niemand hoe wetenschap werkt?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:02 schreef rieboet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor..... je gaat voorbij aan de alternatieve biologische middelen waarmee griep kan worden voorkomen en bestreden.![]()
Er zijn velen op de hoogte van die vaccins waaronder vele artsen en andere medisch personeel maar ook in de politiek b.v. PVV-Kamerlid Fleur Agema[uitzending van 29-09-09]
Eindelijk iemand die de belangenverstrengeling van viroloog Ab Osterhaus aan de kaak stelt!
link -> uitzending pauw & witteman met Fleur Agema![]()
Moet jij raden op welke partij ik ga stemmen, ik en de rest natuurlijk, momenteel de grootste partij in NL volgens de peilingen
Als het niet vrijwillig gaat, dan maar gedwongen inderdaad. En doe Cerbie en mij een lol en geef ons het mechanisme.quote:
dat doe ik alleen als ik je niet in staat acht uberhaubt te begrijpen hoe je je schoenen vetert bij wijze vanquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja goed beargumenteerd man, je hebt me overtuigd!
ja natuurlijk dat zou ik je gaarne geven mits je mij het recht geeft me ook naar behoren te bewapenen, dan zijn we gelijk en kunnen we het uitvechten..quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:06 schreef EricT het volgende:
[..]
Biologische middelen? Komkommersapjes en scharrel-eieren? En serieus, zijn we nu nog steeds bezig over Ab? Snapt dan werkelijk niemand hoe wetenschap werkt?
[..]
Als het niet vrijwillig gaat, dan maar gedwongen inderdaad. En doe Cerbie en mij een lol en geef ons het mechanisme.
You lost me, come again?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:11 schreef rieboet het volgende:
[..]
ja natuurlijk dat zou ik je gaarne geven mits je mij het recht geeft me ook naar behoren te bewapenen, dan zijn we gelijk en kunnen we het uitvechten..
wat jij wil is vunzig en laf naar mijn mening, iemand iets gedwongen tegen zijn wil opleggen zonder de persoon in kwestie zich mag of kan verdedigen.
of anders geef ik jou die naald en neem ik een honkbal knuppel als je n mietje bent neem iemand van mijn leeftijd en vergelijkbare conditie in jou plaats ook goed.
bron ajbquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:07 schreef Cerbie het volgende:
Ik denk dat er iets verkeerd begrepen is.
Met het HEPA/UV systeem bedoelde ik dat ziekenhuizen de lucht die door het ventilatiesysteem heen komt filteren. Dus persoon A brengt ziekte A mee naar binnen. Ziekte gaat ventilatie in, wordt kapotgemaakt in de filtersystemen en kan dus niet de geïsoleerde ruimten voor ernstig zieke patiënten bereiken
[ afbeelding ]
Kwaliteitspaint![]()
Voor? Het gebruik van deze systemen in ziekenhuizen, de effectiviteit?quote:
wat ik bedoel is als je mij wil vaccineren doe het dan zelf en geef me de kans mezelf daartegen te verdedigen, kan je niet eens lezen ofzo?quote:
dat het uberhaubt bestaat nr. 1, nr 2. waar? welke ziekenhuizen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Voor? Het gebruik van deze systemen in ziekenhuizen, de effectiviteit?
Lekker makkelijk, niks beargumenteren en als mensen dat aanwijzen ze dom noemen. Retorische methoden van de speelplaats. Je schreeuwt de hele thread vol, maar kunt nooit met iets komen als mensen om een process of argumentatie vragen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:07 schreef rieboet het volgende:
[..]
dat doe ik alleen als ik je niet in staat acht uberhaubt te begrijpen hoe je je schoenen vetert bij wijze van
Dat autisme is toch met de normale mazelen-bof-derde prik? Of wordt dat er bij de griepprik ook weer bijgehaald?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:14 schreef ToT het volgende:
Het zou o.a. autisme veroorzaken bij kinderen, en onvruchtbaarheid bij de baarmoederhalskankerprik voor meisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |