abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73412934
Weet iemand of de geruchten over chips ook in NL wordt doorgezet?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 01:04:10 #127
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73413550
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:33 schreef rieboet het volgende:

[..]

je roept op tot verplicht vaccineren terwijl mensen in dergelijke zaken een vrije keuze willen, dat is vergelijkbaar met verkrachting al zij het in een andere context.

Dit alles moedig jij aan, oke tot daar aan toe.

Zeg er dan meteen bij dat je mans genoeg bent dit desnoods zelf te willen uitvoeren en de tegenpartij in de gelegenheid stelt zichzelf naar behoren daartegen te verdedigen.

D.w.z, dat in geval hij/zij daartoe in staat is jou ook geweld aan te doen en jij bereid bent dat risico te lopen.

Dan zeg ik ok, anders ben je n vunzige lafaard met een veel te grote bek..
Onzin. Je hebt de keuze om een andere baan te gaan zoeken (of uberhaupt nooit aan die baan in kwestie te beginnen).
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 01:28:10 #128
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73413804
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:57 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ok fair enough, sommige mensen klagen dat dat de onpartijdigheid van de rechtbank in twijfel zou trekken, maar jij duidelijk niet.
Eenmaal een paar seizoenen te hebben meegedraaid op BNW in de rol van complot denker met alles wat je dan zoal over je heen krijgt is daar wel een voordeel aan, namelijk dat je dan niet zo snel meer voor een gat te vangen te vangen bent op gegeven moment, dat een-tweetje zag ik al van een kilometer afstand aankomen.. niet dat zo moeilijk was maar toch

Zo zie je maar weer, alhoewel je zou denken dat iemand wel de naïviteit moet hebben van een kleuter om wantrouwend tegenover de vaccins hype te staan, beschikken we soms toch over wat hersenactiviteit, raar he?
quote:
Ik hoef trouwens ook niet heel erg `burkas` te verdedigen hoor. Het viel me alleen op dat jij als zelfverklaarde PVV stemmer de rechten van de individu zo hoog stelt terwijl de PVV juist die rechten aak ondergeschikt wil zien aan `de maatschappij`
Oke leuk geprobeerd maar daar trap ik niet in,

Simpele reden is dit, in veel Islamitische landen worden de rechten van de individu zodanig met voeten betreden dat je daar wel eens van zou staan te kijken, vooral jegens Christenen overigens. Zou je toch eens wat meer over moeten lezen vind ik.

Niet dat ik uit ben op revanche jegens de Islamieten en vind ik ook dat het wel of niet dragen van hoofddoeken geen punt van discussie zou moeten zijn, niet alleen omdat de rechten van de individu en vrijheid van religie voor zich spreken in dit land maar ook omdat er wel andere belangrijke zaken aan de hand zijn waaraan wel eens wat meer aandacht zou kunnen worden besteed.

Onlangs nog hoorde ik een Rotterdamse Islamitische vrouw zggen in het programma "Tante in Marokko" (leuk programma overigens) dat in haar beleving de moderne vrouw woonachtig in Marokko inmiddels wel 30 jaar vooruit loopt op de moslima's in NL! "Dus waar hebben we het over? "het enige recht die wij hebben is het aanrecht" voegde zij er nog aan toe! moet toch niet gekker worden dacht ik zo!

Komt er ook nog bij dat de immigratie vanuit Islamitische landen nogal vors is doorgeschoten en kan ik de ideeën die leven daarover onder de autochtone bevolking daarom wel begrijpen. We dreigen namelijk onze kernwaarden te verliezen als we met de Islamisering van dit land met dit tempo doorgaan is het idee van de PVV. Me dunkt dat dit best wel eens zou kunnen kloppen ja.

Maar vind het wel flauw van je dat dit me nu word nagedragen

Omdat volgens jou ik eerder voor de PvDA zou moeten stemmen misschien? die onder het bewind van kabinet den Uyl in de jaren 70 dit immigratie beleid destijds in het leven heeft geroepen heeft met veel enthousiasme.

Of verontwaardigt ben je misschien ook mijn politieke voorkeur niet uitgaat naar de CDA wellicht? Die club van Ab Klink die iets van 10 miljoen vaccins op bestelling heeft voor een pandemie die vele maanden op voorhand zou zijn te voorspellen waarvan nog steeds in geen velden of wegen sprake is geweest dusver?

Dit alles om een hoeveelheid vaccins te kunnen bestellen waarover nog onvoldoende bekent is m.b.t. de veiligheid van die vaccins, of deze wel of niet voldoende zijn getest of wat de inhoud van die vaccins nu eigenlijk is, daar zijn nog veel te veel onzekerheden over, rede waarom veel medisch personeel wereldwijd maar ook in NL waaronder ook artsen die die dingen zelf niet willen nemen! Ik bedoel maar, als dat nog geen teken aan de wand is! Dan heb je wel degelijk in het "Dragorius" stadium bereikt hoor, ongeneselijk dienstbode van Big Farma bedoel ik dus.

Wat wel bekend is over de vaccins is o.a. dat de fabrikanten van de vaccins zich al dusdanig juridisch hebben ingedekt dat zij onder geen enkele voorwaarden verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de mogelijke gezondheid schade die als direct gevolg van de vaccins zelf zou worden veroorzaakt. Ook een geruststellende gedachte nietwaar? word met de minuut enthousiaster gewoon!

Als je aan de waarden gehecht bent die dit land rijk zoals b.v. de rechten van de individu, zul je dit land misschien ook eens overeind moeten zien te houden en vind ik dat de PVV de enigste zijn momenteel die daar iets zinnigs over te zeggen hebben.

Maar dat impliceert niet dat ik het met alle standpunten 100% eens hoef te zijn, dus kun je daar ook niet oordeel of veroordeling aan verbinden.

Ik ben voor vrijheid van keuze en voor een van de laatste bastions ter wereld die dat nog hoog in het vaandel heeft, vandaar ook dat Fleur Agema over de vermeende belangenverstrengeling van Ab Osterhaus op Pauw en Wittenman! mij daarom ook bijzonder aansprak.

Ben o.a. daarom dus ook over de streep en officieel bekeerd tot de PVV! ondanks de controverse en dat ik het niet met alle standpunten eens ben is authenticiteit in de politiek de enige oplossing, waar het ook toe mogen leiden.

Het zal ter zijner tijd wel voor genoeg opschudding zorgen maar misschien is dat soms wel eens goed, we zullen het zien

[ Bericht 2% gewijzigd door rieboet op 06-10-2009 10:09:18 ]
pi_73414959
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 01:28 schreef rieboet het volgende:
words
Ik viel helemaal je politieke voorkeur niet aan, noch heb ik een mening wat je zou moeten stemmen, ik vroeg alleen of je tegen hoofddoekjes in de rechtbank was, wat je niet bent, klaar.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_73415255
Zullen we het nu weer over gaatjes prikken hebben?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73415286
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 00:26 schreef Yoewie het volgende:
Weet iemand of de geruchten over chips ook in NL wordt doorgezet?
Hoi Yoewie,

Het probleem zit hem er vooral in dat, als die chips al zouden worden ingespoten, de naald nogal dik moet zijn. En dan bedoelen we minstens dit formaat

Vergelijk dat met gewone naalden die gebruikt worden bij de griepinjecties

---

1. De naald is dus veel dikker en groter.

2. De chip zou "zichtbaar" moeten zijn.

Sowieso wordt een chip niet in de bloedbaan ingebracht maar onder de huid (vanwege de grootte).

Hopelijk is het zo wat duidelijker
Mr. Prolapse 2009
pi_73415562
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 08:16 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Hoi Yoewie,

Het probleem zit hem er vooral in dat, als die chips al zouden worden ingespoten, de naald nogal dik moet zijn. En dan bedoelen we minstens dit formaat

[ afbeelding ]

Vergelijk dat met gewone naalden die gebruikt worden bij de griepinjecties

[ afbeelding ]

---

1. De naald is dus veel dikker en groter.

2. De chip zou "zichtbaar" moeten zijn.

Sowieso wordt een chip niet in de bloedbaan ingebracht maar onder de huid (vanwege de grootte).

Hopelijk is het zo wat duidelijker
Simpele logica leert ons dat zo'n chip in je bloedbaan je leven tot zeg 10 minuten beperkt, zolang duurt het ongeveer voordat hij bij een kransslagader komt en deze blokkeert. Complete kolder dus..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_73415572
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 08:38 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Simpele logica leert ons dat zo'n chip in je bloedbaan je leven tot zeg 10 minuten beperkt, zolang duurt het ongeveer voordat hij bij een kransslagader komt en deze blokkeert. Complete kolder dus..
Als je een beetje pech hebt blokkeert ie pas in een van je hartkamers
Of trekt een scheur of ....
Mr. Prolapse 2009
pi_73416271
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 08:39 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Als je een beetje pech hebt blokkeert ie pas in een van je hartkamers
Of trekt een scheur of ....
Naja, het resultaat lijkt me duidelijk, zo'n ding injecteren in de bloedbaan staat haaks op de doelstellingen van de NWO, zo blijven er alleen maar minder slaven over..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:56:52 #135
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73417024
< gedraag je persoonlijk worden doen we hier niet, dat doe je maar via PM ofzo >

[ Bericht 45% gewijzigd door Dragorius op 06-10-2009 09:57:57 ]
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 10:13:16 #136
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73417312
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 01:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Onzin. Je hebt de keuze om een andere baan te gaan zoeken (of uberhaupt nooit aan die baan in kwestie te beginnen).
Er is geen pandemie, dus waarom wil je dan mijn huisarts ontslaan? doet verder zijn werk prima maar wil geen vaccin. Dat is zijn echt om te beslissen!
pi_73417344
Ehm, rieboet

http://www.who.int/en/

Volgens de WHO is het weldegelijk een pandemie. Niet te verwarren met een epidemie overigens
Mr. Prolapse 2009
pi_73417815
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:13 schreef rieboet het volgende:

[..]

Er is geen pandemie, dus waarom wil je dan mijn huisarts ontslaan? doet verder zijn werk prima maar wil geen vaccin. Dat is zijn echt om te beslissen!
Er is wel een pandemie, al sinds 11 juni... Zie oa de WHO site of die van het ministerie van VWS. Waar het om gaat is dat medische professionals een bovengemiddelde kans hebben om die griep te krijgen door hun contact met zieke mensen, en deze zijn ook weer kwetsbaarder voor de gevolgen van die griep. Volgens de laatste modelberekeningen zullen in 2 maanden tijd 30 tot 50% van de medische beroepsbevolking die griep krijgen, en dat heeft zoveel gevolgen voor de capaciteit van ziekenhuizen dat dit levens kan gaan kosten. En logisch nadenken leert ons dat het volume patiënten/zieken niet af zal nemen tijdens die pandemie, of zelfs toe zal nemen in het geval van complicaties bij de griep.

Dan wil je dus dat die mensen zo optimaal mogelijk beschermd zijn, en niet dat zeg de helft van de operatiezusters ziek thuis zitten. Of de verpleegkundigen op de afdeling neonatologie, waar de te vroeg geboren baby's terecht komen, moeten moeders maar even 2 maanden niet bevallen dan?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:18:28 #139
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73418876
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 21:47 schreef Dragorius het volgende:
Mensen die Thiomersal kwik noemen, moeten beide woorden maar eens opzoeken en naast elkaar leggen!
Dragorius, Thiomersal is rotzooi en hoort niet thuis in het menselijk lichaam, hou nu eens op met die vaccins op te hemelen terwijl je niet bereid bent je evenwichtig te laten informeren over het wetenschappelijk onderzoek hierover die niet word uitgevoerd door Big Farma?

Aluminium in vaccins verhogen de toxiciteit van Thimerosal

In dit artikel word aandacht besteed aan belangrijke studies over kwik gepubliceerd door Ph. D. en Professor Emeritus Chemie Boyd E.Haley

Een van de onderzoeken die zijn gepubliceerd en getiteld "Aluminium in verband met inenting- geassocieerde cognitieve achteruitgang, en de ziekte van het motor neuron, autisme" heeft vastgesteld dat een belangrijk fenomeen in Alzheimer' pathologie zou worden veroorzaakt door fysiologisch voorkomende niveaus van kwik.

Dat artikel heeft geleid tot aanvullende onderzoeken door Dr. Haley, waarover hij heeft gerapporteerd dat de vaccin-niveaus van aluminium het pathologische potentieel van Thimerosal verergeren:

Het laatste omdat is gebleken dat Aluminium aanwezig in de vaccines de toxiciteit (giftigheid) van thimerosal verhoogd.

Hier een link naar de bron:

[ Bericht 1% gewijzigd door rieboet op 06-10-2009 11:26:33 ]
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:22:57 #140
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73419007
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 10:35 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Er is wel een pandemie, al sinds 11 juni... Zie oa de WHO site of die van het ministerie van VWS. Waar het om gaat is dat medische professionals een bovengemiddelde kans hebben om die griep te krijgen door hun contact met zieke mensen, en deze zijn ook weer kwetsbaarder voor de gevolgen van die griep. Volgens de laatste modelberekeningen zullen in 2 maanden tijd 30 tot 50% van de medische beroepsbevolking die griep krijgen, en dat heeft zoveel gevolgen voor de capaciteit van ziekenhuizen dat dit levens kan gaan kosten. En logisch nadenken leert ons dat het volume patiënten/zieken niet af zal nemen tijdens die pandemie, of zelfs toe zal nemen in het geval van complicaties bij de griep.

Dan wil je dus dat die mensen zo optimaal mogelijk beschermd zijn, en niet dat zeg de helft van de operatiezusters ziek thuis zitten. Of de verpleegkundigen op de afdeling neonatologie, waar de te vroeg geboren baby's terecht komen, moeten moeders maar even 2 maanden niet bevallen dan?
Wat is dan precies de definitie van een pandemie en waarom verschilt de griep dit jaar dan met voorgaande jaren?

Het is namelijk allang bekent dat er jaarlijks onder de risico groepen doden vallen als gevolg v/d griep, in heel EU 40.000 per jaar dacht ik.

Waarom word het dit jaar een pandemie genoemd en op welke maatstaven en/of cijfers baseer je dat?
pi_73419051
Lees jezelf dan in, Thiomersal wordt al ruim 10 jaar niet gebruikt in Nederland. En zelfs dan nog is er geen verband aangetoond.

Eet je weleens vis?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:28:45 #142
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73419182
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:24 schreef Dragorius het volgende:
Lees jezelf dan in, Thiomersal wordt al ruim 10 jaar niet gebruikt in Nederland. En zelfs dan nog is er geen verband aangetoond.

Eet je weleens vis?
Je bent niet objectief want nr. 1, je wil de moeite niet nemen om het artikel te lezen en nr. 2. hoe weet jij wat exact de ingrediënten zullen zijn v/d 2 griepprikken die worden aangekocht door Ab Klink in NL?

Weet je b.v. wie de fabrikant is van de vaccins op bestelling van Ab Klink?
pi_73419271
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:28 schreef rieboet het volgende:

[..]

Je bent niet objectief want nr. 1, je wil de moeite niet nemen om het artikel te lezen en nr. 2. hoe weet jij wat exact de ingrediënten zullen zijn v/d 2 griepprikken die worden aangekocht door Ab Klink in NL?

Weet je b.v. wie de fabrikant is van de vaccins op bestelling van Ab Klink?
*zucht*

1. Dat artikel heb ik al eerder gelezen. Deze reeks topics loopt al wat langer lieve jongen

2. Hoe weet jij zeker dat het er wel in zit?

Jij gaat uit van het ergste, ik ga uit van het beste. We agree to disagree. Meer niet
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:41:15 #144
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73419517
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:32 schreef Dragorius het volgende:

[..]

*zucht*

1. Dat artikel heb ik al eerder gelezen. Deze reeks topics loopt al wat langer lieve jongen

2. Hoe weet jij zeker dat het er wel in zit?

Jij gaat uit van het ergste, ik ga uit van het beste. We agree to disagree. Meer niet
Dan moet je toch gewoon zeggen, "ik weet het niet"?

En waarom zeg je er ook niet bij dat de fabrikanten van de vaccins zich al dusdanig juridisch hebben ingedekt dat zij onder geen enkele voorwaarden verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de mogelijke gezondheid schade die als direct gevolg van de vaccins zelf zou kunnen worden veroorzaakt?

pi_73419562
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:41 schreef rieboet het volgende:

[..]

Dan moet je gewoon zeggen, "ik weet het niet"

En waarom zeg je er ook niet bij dat de fabrikanten van de vaccins zich al dusdanig juridisch hebben ingedekt dat zij onder geen enkele voorwaarden verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de mogelijke gezondheid schade die als direct gevolg van de vaccins zelf zou worden veroorzaakt?

Ook dat is al behandeld geweest en is niet heel vreemd, zeker niet in Amerika (en dus wereldwijd) omdat mensen daar al voor een scheet in hun richting miljoenenclaims deponeren.
Er bestaan wel "potjes" om mensen die, mocht er echt een complicatie optreden, hiervan melding maken financieel te compenseren en tegemoet te komen.

Maar leg jij dan eens uit hoe jij zeker weet dat al dat "enge" erin zit? Dat weet je niet en dus komen we weer uit bij de Pot -> Ketel vergelijking
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:51:19 #146
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73419798
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:43 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ook dat is al behandeld geweest en is niet heel vreemd, zeker niet in Amerika (en dus wereldwijd) omdat mensen daar al voor een scheet in hun richting miljoenenclaims deponeren.
Er bestaan wel "potjes" om mensen die, mocht er echt een complicatie optreden, hiervan melding maken financieel te compenseren en tegemoet te komen.

Maar leg jij dan eens uit hoe jij zeker weet dat al dat "enge" erin zit? Dat weet je niet en dus komen we weer uit bij de Pot -> Ketel vergelijking
Zoals jij dat vaak zegt: *zucht*

ik verwacht dat ik daarover naar behoren over word geïnformeerd door desbetreffende instanties.

Waar ik tegen aanloop is een muur van weerstand m.b.t. duidelijkheid over de exacte chemische samenstelling van de vaccins van Ab Klink.

Het is mijn burgerplicht om waakzaam te zijn, waar of niet?

Moest onlangs zelfs via het NOS journaal vernemen dat als er iemand in mijn omgeving in een potsierlijk dure auto rondrijd zonder dat het bekend is hoe er de luxe bolide zou zijn bekostigd ik daar melding van dien te maken.

Maar mogen we dan geen vraagtekens hebben over wat de chemische samenstelling is van vaccins die men van plan is in mijn lichaam te introduceren?

In wat voor waanwereld moet je dan wel niet leven omdat dan allemaal zomaar voor lief te nemen?
pi_73419844
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:22 schreef rieboet het volgende:

[..]

Wat is dan precies de definitie van een pandemie en waarom verschilt de griep dit jaar dan met voorgaande jaren?
Wiki legt het haarfijn uit..
quote:
Het is namelijk allang bekent dat er jaarlijks onder de risico groepen doden vallen als gevolg v/d griep, in heel EU 40.000 per jaar dacht ik.
Yep, echter is er in het geval van deze pandemie zo dat mortaliteit tot 0,7% op kan lopen, dit itt tot de 0,05 tot 0,25% van de reguliere seizoensgriep, dus hij is (worst case) 3x zo dodelijk, en vertoont het genetische gelijkenis met het virus wat de Spaanse griep veroorzaakte, dus neemt de overheid hier een aantal voorzorgsmaatregelen voor. Wat overigens ook hun taak is in mijn optiek. Het lastige met dit soort dingen is dat er geen weg terug is als je het risico te laag inschat, dan heb je dus, als we even uitgaan van de link met de Spaanse griep, en die mortaliteit over miljoenen doden wereldwijd.
quote:
Waarom word het dit jaar een pandemie genoemd en op welke maatstaven en/of cijfers baseer je dat?
Daar zijn heldere getallen/normen etc voor, staan vast wel op de site van de WHO, en ook wel op wikipedia etc.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:56:07 #148
271565 rieboet
V.O.C. mentaliteit
pi_73419918
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:53 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Wiki legt het haarfijn uit..

[..]

Yep, echter is er in het geval van deze pandemie zo dat mortaliteit tot 0,7% op kan lopen, dit itt tot de 0,05 tot 0,25% van de reguliere seizoensgriep, dus hij is (worst case) 3x zo dodelijk, en vertoont het genetische gelijkenis met het virus wat de Spaanse griep veroorzaakte, dus neemt de overheid hier een aantal voorzorgsmaatregelen voor. Wat overigens ook hun taak is in mijn optiek. Het lastige met dit soort dingen is dat er geen weg terug is als je het risico te laag inschat, dan heb je dus, als we even uitgaan van de link met de Spaanse griep, en die mortaliteit over miljoenen doden wereldwijd.

[..]

Daar zijn heldere getallen/normen etc voor, staan vast wel op de site van de WHO, en ook wel op wikipedia etc.
Weet je wat exact de ingrediënten zullen zijn v/d 2 griepprikken p.p. die worden aangekocht door Ab Klink in NL?
pi_73420015
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:51 schreef rieboet het volgende:

[..]

Zoals jij dat vaak zegt: *zucht*

ik verwacht dat ik daarover naar behoren over word geïnformeerd door desbetreffende instanties.

Waar ik tegen aanloop is een muur van weerstand m.b.t. duidelijkheid over de exacte chemische samenstelling van de vaccins van Ab Klink.

Het is mijn burgerplicht om waakzaam te zijn, waar of niet?

Heb jij ook de biochemische kennis om daar een gefundeerd waarde-oordeel uit te kunnen destilleren? Dat soort plaatjes met kreten als kwik etc er op zeggen dus helemaal niks... Ik zal het je even uitleggen aan de hand van een simpel voorbeeld: asbeststof is gevaarlijk, even afhankelijk van het exacte type kan het stoflongen etc veroorzaken tot kanker aan toe. Doe je echter een plak tussen je bammetjes en eet je dit op, dan schijt je een paar dagen brandwerend en wat pijnlijk, maar verder niet.

Idem voor Thimerosal, een kwikverbinding, wat iets heel anders is als het kwik in de thermometer die aan je schutting hangt. Verder werkt Thimerosal in een vaccin als conserveermiddel, en zorgt het er voor dat je zeg een ampul met 100ml vaccin langer aangebroken kan bewaren. In Nederland zijn altijd los verpakte vaccins gebruikt, waar nooit dat spul in heeft gezeten.
pi_73420108
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:56 schreef rieboet het volgende:

[..]

Weet je wat exact de ingrediënten zullen zijn v/d 2 griepprikken p.p. die worden aangekocht door Ab Klink in NL?
Nog niet, daar de vaccins nog in ontwikkeling zijn..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')