Ok fair enough, sommige mensen klagen dat dat de onpartijdigheid van de rechtbank in twijfel zou trekken, maar jij duidelijk niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:38 schreef rieboet het volgende:
Ik zou niet weten waarom niet dus mijn antwoord zou zijn ja..
Ok zal wel wat voorbereidingstijd kosten, maar komt er aan!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:25 schreef ToT het volgende:
Ach het gat om vaccinatie, dus wat mij betreft mag het ook hier hoor!
Ik had een aantal draadjes geleden naar artikelen verwezen die geen causaal verband konden aantonen. Die zal ik morgenavond wel weer even erbij pakken. Als ik tijd heb. In de mean time kun je ook zelf even de literatuur induiken op pubmed.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:22 schreef ToT het volgende:
Nee dat gaat idd om die inenting als baby. Door "het kwik" en "het aluminium" en de antivries enzo die er in zou zitten, zouden de hersenen aangetast worden.
Onzin. Je hebt de keuze om een andere baan te gaan zoeken (of uberhaupt nooit aan die baan in kwestie te beginnen).quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:33 schreef rieboet het volgende:
[..]
je roept op tot verplicht vaccineren terwijl mensen in dergelijke zaken een vrije keuze willen, dat is vergelijkbaar met verkrachting al zij het in een andere context.
Dit alles moedig jij aan, oke tot daar aan toe.
Zeg er dan meteen bij dat je mans genoeg bent dit desnoods zelf te willen uitvoeren en de tegenpartij in de gelegenheid stelt zichzelf naar behoren daartegen te verdedigen.
D.w.z, dat in geval hij/zij daartoe in staat is jou ook geweld aan te doen en jij bereid bent dat risico te lopen.
Dan zeg ik ok, anders ben je n vunzige lafaard met een veel te grote bek..
Eenmaal een paar seizoenen te hebben meegedraaid op BNW in de rol van complot denker met alles wat je dan zoal over je heen krijgt is daar wel een voordeel aan, namelijk dat je dan niet zo snel meer voor een gat te vangen te vangen bent op gegeven moment, dat een-tweetje zag ik al van een kilometer afstand aankomen.. niet dat zo moeilijk was maar tochquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ok fair enough, sommige mensen klagen dat dat de onpartijdigheid van de rechtbank in twijfel zou trekken, maar jij duidelijk niet.
Oke leuk geprobeerd maar daar trap ik niet in,quote:Ik hoef trouwens ook niet heel erg `burkas` te verdedigen hoor. Het viel me alleen op dat jij als zelfverklaarde PVV stemmer de rechten van de individu zo hoog stelt terwijl de PVV juist die rechten aak ondergeschikt wil zien aan `de maatschappij`
Ik viel helemaal je politieke voorkeur niet aan, noch heb ik een mening wat je zou moeten stemmen, ik vroeg alleen of je tegen hoofddoekjes in de rechtbank was, wat je niet bent, klaar.quote:
Hoi Yoewie,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:26 schreef Yoewie het volgende:
Weet iemand of de geruchten over chips ook in NL wordt doorgezet?
Simpele logica leert ons dat zo'n chip in je bloedbaan je leven tot zeg 10 minuten beperkt, zolang duurt het ongeveer voordat hij bij een kransslagader komt en deze blokkeert. Complete kolder dus..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:16 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoi Yoewie,
Het probleem zit hem er vooral in dat, als die chips al zouden worden ingespoten, de naald nogal dik moet zijn. En dan bedoelen we minstens dit formaat
[ afbeelding ]
Vergelijk dat met gewone naalden die gebruikt worden bij de griepinjecties
[ afbeelding ]
---
1. De naald is dus veel dikker en groter.
2. De chip zou "zichtbaar" moeten zijn.
Sowieso wordt een chip niet in de bloedbaan ingebracht maar onder de huid (vanwege de grootte).
Hopelijk is het zo wat duidelijker
Als je een beetje pech hebt blokkeert ie pas in een van je hartkamersquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:38 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Simpele logica leert ons dat zo'n chip in je bloedbaan je leven tot zeg 10 minuten beperkt, zolang duurt het ongeveer voordat hij bij een kransslagader komt en deze blokkeert. Complete kolder dus..
Naja, het resultaat lijkt me duidelijk, zo'n ding injecteren in de bloedbaan staat haaks op de doelstellingen van de NWO, zo blijven er alleen maar minder slaven over..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als je een beetje pech hebt blokkeert ie pas in een van je hartkamers
Of trekt een scheur of ....
Er is geen pandemie, dus waarom wil je dan mijn huisarts ontslaan? doet verder zijn werk prima maar wil geen vaccin. Dat is zijn echt om te beslissen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Onzin. Je hebt de keuze om een andere baan te gaan zoeken (of uberhaupt nooit aan die baan in kwestie te beginnen).
Er is wel een pandemie, al sinds 11 juni... Zie oa de WHO site of die van het ministerie van VWS. Waar het om gaat is dat medische professionals een bovengemiddelde kans hebben om die griep te krijgen door hun contact met zieke mensen, en deze zijn ook weer kwetsbaarder voor de gevolgen van die griep. Volgens de laatste modelberekeningen zullen in 2 maanden tijd 30 tot 50% van de medische beroepsbevolking die griep krijgen, en dat heeft zoveel gevolgen voor de capaciteit van ziekenhuizen dat dit levens kan gaan kosten. En logisch nadenken leert ons dat het volume patiënten/zieken niet af zal nemen tijdens die pandemie, of zelfs toe zal nemen in het geval van complicaties bij de griep.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:13 schreef rieboet het volgende:
[..]
Er is geen pandemie, dus waarom wil je dan mijn huisarts ontslaan? doet verder zijn werk prima maar wil geen vaccin. Dat is zijn echt om te beslissen!
Dragorius, Thiomersal is rotzooi en hoort niet thuis in het menselijk lichaam, hou nu eens op met die vaccins op te hemelen terwijl je niet bereid bent je evenwichtig te laten informeren over het wetenschappelijk onderzoek hierover die niet word uitgevoerd door Big Farma?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:47 schreef Dragorius het volgende:
Mensen die Thiomersal kwik noemen, moeten beide woorden maar eens opzoeken en naast elkaar leggen!
Wat is dan precies de definitie van een pandemie en waarom verschilt de griep dit jaar dan met voorgaande jaren?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:35 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Er is wel een pandemie, al sinds 11 juni... Zie oa de WHO site of die van het ministerie van VWS. Waar het om gaat is dat medische professionals een bovengemiddelde kans hebben om die griep te krijgen door hun contact met zieke mensen, en deze zijn ook weer kwetsbaarder voor de gevolgen van die griep. Volgens de laatste modelberekeningen zullen in 2 maanden tijd 30 tot 50% van de medische beroepsbevolking die griep krijgen, en dat heeft zoveel gevolgen voor de capaciteit van ziekenhuizen dat dit levens kan gaan kosten. En logisch nadenken leert ons dat het volume patiënten/zieken niet af zal nemen tijdens die pandemie, of zelfs toe zal nemen in het geval van complicaties bij de griep.
Dan wil je dus dat die mensen zo optimaal mogelijk beschermd zijn, en niet dat zeg de helft van de operatiezusters ziek thuis zitten. Of de verpleegkundigen op de afdeling neonatologie, waar de te vroeg geboren baby's terecht komen, moeten moeders maar even 2 maanden niet bevallen dan?
Je bent niet objectief want nr. 1, je wil de moeite niet nemen om het artikel te lezen en nr. 2. hoe weet jij wat exact de ingrediënten zullen zijn v/d 2 griepprikken die worden aangekocht door Ab Klink in NL?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:24 schreef Dragorius het volgende:
Lees jezelf dan in, Thiomersal wordt al ruim 10 jaar niet gebruikt in Nederland. En zelfs dan nog is er geen verband aangetoond.
Eet je weleens vis?
*zucht*quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:28 schreef rieboet het volgende:
[..]
Je bent niet objectief want nr. 1, je wil de moeite niet nemen om het artikel te lezen en nr. 2. hoe weet jij wat exact de ingrediënten zullen zijn v/d 2 griepprikken die worden aangekocht door Ab Klink in NL?
Weet je b.v. wie de fabrikant is van de vaccins op bestelling van Ab Klink?
Dan moet je toch gewoon zeggen, "ik weet het niet"?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
*zucht*
1. Dat artikel heb ik al eerder gelezen. Deze reeks topics loopt al wat langer lieve jongen
2. Hoe weet jij zeker dat het er wel in zit?![]()
Jij gaat uit van het ergste, ik ga uit van het beste. We agree to disagree. Meer niet
Ook dat is al behandeld geweest en is niet heel vreemd, zeker niet in Amerika (en dus wereldwijd) omdat mensen daar al voor een scheet in hun richting miljoenenclaims deponeren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:41 schreef rieboet het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zeggen, "ik weet het niet"![]()
En waarom zeg je er ook niet bij dat de fabrikanten van de vaccins zich al dusdanig juridisch hebben ingedekt dat zij onder geen enkele voorwaarden verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de mogelijke gezondheid schade die als direct gevolg van de vaccins zelf zou worden veroorzaakt?
Hier een link naar de bron:
Zoals jij dat vaak zegt: *zucht*quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:43 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ook dat is al behandeld geweest en is niet heel vreemd, zeker niet in Amerika (en dus wereldwijd) omdat mensen daar al voor een scheet in hun richting miljoenenclaims deponeren.
Er bestaan wel "potjes" om mensen die, mocht er echt een complicatie optreden, hiervan melding maken financieel te compenseren en tegemoet te komen.
Maar leg jij dan eens uit hoe jij zeker weet dat al dat "enge" erin zit? Dat weet je niet en dus komen we weer uit bij de Pot -> Ketel vergelijking
Wiki legt het haarfijn uit..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:22 schreef rieboet het volgende:
[..]
Wat is dan precies de definitie van een pandemie en waarom verschilt de griep dit jaar dan met voorgaande jaren?
Yep, echter is er in het geval van deze pandemie zo dat mortaliteit tot 0,7% op kan lopen, dit itt tot de 0,05 tot 0,25% van de reguliere seizoensgriep, dus hij is (worst case) 3x zo dodelijk, en vertoont het genetische gelijkenis met het virus wat de Spaanse griep veroorzaakte, dus neemt de overheid hier een aantal voorzorgsmaatregelen voor. Wat overigens ook hun taak is in mijn optiek. Het lastige met dit soort dingen is dat er geen weg terug is als je het risico te laag inschat, dan heb je dus, als we even uitgaan van de link met de Spaanse griep, en die mortaliteit over miljoenen doden wereldwijd.quote:Het is namelijk allang bekent dat er jaarlijks onder de risico groepen doden vallen als gevolg v/d griep, in heel EU 40.000 per jaar dacht ik.
Daar zijn heldere getallen/normen etc voor, staan vast wel op de site van de WHO, en ook wel op wikipedia etc.quote:Waarom word het dit jaar een pandemie genoemd en op welke maatstaven en/of cijfers baseer je dat?
Weet je wat exact de ingrediënten zullen zijn v/d 2 griepprikken p.p. die worden aangekocht door Ab Klink in NL?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Wiki legt het haarfijn uit..
[..]
Yep, echter is er in het geval van deze pandemie zo dat mortaliteit tot 0,7% op kan lopen, dit itt tot de 0,05 tot 0,25% van de reguliere seizoensgriep, dus hij is (worst case) 3x zo dodelijk, en vertoont het genetische gelijkenis met het virus wat de Spaanse griep veroorzaakte, dus neemt de overheid hier een aantal voorzorgsmaatregelen voor. Wat overigens ook hun taak is in mijn optiek. Het lastige met dit soort dingen is dat er geen weg terug is als je het risico te laag inschat, dan heb je dus, als we even uitgaan van de link met de Spaanse griep, en die mortaliteit over miljoenen doden wereldwijd.
[..]
Daar zijn heldere getallen/normen etc voor, staan vast wel op de site van de WHO, en ook wel op wikipedia etc.
Heb jij ook de biochemische kennis om daar een gefundeerd waarde-oordeel uit te kunnen destilleren? Dat soort plaatjes met kreten als kwik etc er op zeggen dus helemaal niks... Ik zal het je even uitleggen aan de hand van een simpel voorbeeld: asbeststof is gevaarlijk, even afhankelijk van het exacte type kan het stoflongen etc veroorzaken tot kanker aan toe. Doe je echter een plak tussen je bammetjes en eet je dit op, dan schijt je een paar dagen brandwerend en wat pijnlijk, maar verder niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:51 schreef rieboet het volgende:
[..]
Zoals jij dat vaak zegt: *zucht*
ik verwacht dat ik daarover naar behoren over word geïnformeerd door desbetreffende instanties.
Waar ik tegen aanloop is een muur van weerstand m.b.t. duidelijkheid over de exacte chemische samenstelling van de vaccins van Ab Klink.
Het is mijn burgerplicht om waakzaam te zijn, waar of niet?![]()
Nog niet, daar de vaccins nog in ontwikkeling zijn..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:56 schreef rieboet het volgende:
[..]
Weet je wat exact de ingrediënten zullen zijn v/d 2 griepprikken p.p. die worden aangekocht door Ab Klink in NL?
Jij hanteert vreemde argumenten en je meet met twee maten als het over vaccinaties gaat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:00 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Heb jij ook de biochemische kennis om daar een gefundeerd waarde-oordeel uit te kunnen destilleren? Dat soort plaatjes met kreten als kwik etc er op zeggen dus helemaal niks... Ik zal het je even uitleggen aan de hand van een simpel voorbeeld: asbeststof is gevaarlijk, even afhankelijk van het exacte type kan het stoflongen etc veroorzaken tot kanker aan toe. Doe je echter een plak tussen je bammetjes en eet je dit op, dan schijt je een paar dagen brandwerend en wat pijnlijk, maar verder niet.
Idem voor Thimerosal, een kwikverbinding, wat iets heel anders is als het kwik in de thermometer die aan je schutting hangt. Verder werkt Thimerosal in een vaccin als conserveermiddel, en zorgt het er voor dat je zeg een ampul met 100ml vaccin langer aangebroken kan bewaren. In Nederland zijn altijd los verpakte vaccins gebruikt, waar nooit dat spul in heeft gezeten.
Dat wil dus zeggen dat je geen benul hebt m.b.t. waar je het over hebt! PUNT!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:03 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nog niet, daar de vaccins nog in ontwikkeling zijn..
Jij gelukkig wel, aangezien je overal doem prediktquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:16 schreef rieboet het volgende:
[..]
Dat wil dus zeggen dat je geen benul hebt m.b.t. waar je het over hebt! PUNT!
Wat schiet je met je waakzaamheid op als je de kennis mist om er een correct oordeel over te geven? Daar wordt best een goed punt gemaakt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:14 schreef rieboet het volgende:
[..]
Jij hanteert vreemde argumenten en je meet met twee maten als het over vaccinaties gaat.
Mijn burgerplicht om waakzaam te zijn word door jou afgekeurd en weet je niet eens wat de ingrediënten zijn dus ook niet wat de mogelijke bijwerkingen kunnen zijn of hoe de test procedures worden uitgevoerd of waar precies die vaccins worden geproduceerd..
Maar wel weer leuk mijn verstand in twijfel trekken m.b.t. mijn mogelijkheden om mijn eigen onderzoek te kunnen doen en feiten boven tafel te krijgen over de mogelijke gevaren van biochemische middelen
Volgens mij ben je niet helemaal sociaal bezig en laat je jezelf niet evenwichtig informeren..
Nee, mijn mening versus jouw mening. Ik wil weten wat er in de vaccins zit en jij zegt "ik weet het niet".quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jij gelukkig wel, aangezien je overal doem predikt![]()
Rieboet, je maakt discussieren met jou wel onmogelijk zo.
Pot -> Ketel effect
Als jij wél weet wat de ingrediënten zullen zijn van dit aankomende vaccin hoor ik ze graag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:14 schreef rieboet het volgende:
[..]
Jij hanteert vreemde argumenten en je meet met twee maten als het over vaccinaties gaat.
Mijn burgerplicht om waakzaam te zijn word door jou afgekeurd en weet je niet eens wat de ingrediënten zijn dus ook niet wat de mogelijke bijwerkingen kunnen zijn of hoe de test procedures worden uitgevoerd of waar precies die vaccins worden geproduceerd..
Maar wel weer leuk mijn verstand in twijfel trekken m.b.t. mijn mogelijkheden om mijn eigen onderzoek te kunnen doen en feiten boven tafel te krijgen over de mogelijke gevaren van biochemische middelen
Volgens mij ben je niet helemaal sociaal bezig en laat je jezelf niet evenwichtig informeren..
Jij bent anders overtuigd dat het slecht is aangezien je iedereen van het vaccin weg wil hebben. In feite zal dit vaccin weinig verschillen van het huidige seizoensvaccin, omdat enkel de "verwekker" anders is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:46 schreef rieboet het volgende:
[..]
Nee, mijn mening versus jouw mening. Ik wil weten wat er in de vaccins zit en jij zegt "ik weet het niet".
Maar wel loop je de noodzaak ervan al maanden lang aan te kondigen..
Misschien wat omslachtig van mij om daar zo lang over te doen dat geef ik toe en mijn gechargeerde bewoordingen waren ook niet altijd nodig dat wil ik ook best toegeven.
Maar dat is wel de bestemming waar we zijn aangekomen.
Ik weet niet wat voor Biochemische substanties zijn dus ook niet wat de mogelijke bijwerkingen kunnen zijn of hoe de test procedures worden uitgevoerd of waar precies die vaccins worden geproduceerd..
Maar jij weet dat ook niet dus kunnen we NU NOG geen oordeel vormen over de vraag of het nut heeft of juist schadelijk kunnen zijn.
Ik heb toevallig genoeg kennissen vrienden en familie die de biochemische kennis wel hebben, heb zelfs een buurman sinds een maand of 6 die een Neuroloog is..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:46 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Als jij wél weet wat de ingrediënten zullen zijn van dit aankomende vaccin hoor ik ze graag.Een burgerplicht is leuk, maar nogmaals, heb jij ook de biochemische kennis om een evenwichtig waarde oordeel te kunnen geven? Ikzelf heb milieuhygiëne gehad als onderdeel van mijn opleiding, dat gaat oa over de wisselwerking tussen stoffen en mensen/milieu, en meen me mede op basis daarvan, icm ervaringen in mijn werkveld, hier een voor mijzelf gefundeerde mening over te kunnen formuleren. En als ik iets niet snap over een deelgebied, win ik in de eerste plaats informatie in bij/via experts, en als ik daar over twijfel zoek ik verder, of pas ik mijn mening aan als de gevonden bewijzen dit rechtvaardigen.
Met de overweldigende pro vaccinatie media campagne via de reguliere media van de laatste 6 maanden moet ik daar dan ook nog van alles over googelen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:51 schreef Dragorius het volgende:
Je signature staat ook vol met anti-vaccin sites maar je claimt nog wel een open mind erin te hebben?
Dus je gaat al uit van het slechte? Oftewel je doet datgene waarvan je mij (en anderen) beschuldigt...tunnelvisiequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:54 schreef rieboet het volgende:
[..]
Met de overweldigende pro vaccinatie media campagne via de reguliere media van de laatste 6 maanden moet ik daar dan ook nog van alles over googelen?
Hallo hee, hoef me toch niet vrijwillig tot ongeneselijk dienstbode voor Big Farma om te laten bouwen?
Dat is onmogelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dus je gaat al uit van het slechte? Oftewel je doet datgene waarvan je mij (en anderen) beschuldigt...tunnelvisie
Wij hebben elke claim van de anti-vaccin brigade uitvoerig bekeken, onderzocht en weerlegd. Lees de oude topics er maar op na
Lieve jongen ik heb het over de bestaande claims, zoals over het HPV-vaccin en ook de "gewone" vaccins van het RVP.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:00 schreef rieboet het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk![]()
want je geeft zelf toe dat je de ingrediënten lijst v/d Abklink vaccins nog niet onder ogen hebt gehad, jij ook niet weet hoe de test procedures zijn verlopen dusver of waar die dingen worden geproduceerd en door wie.
Ja zo lus ik er nog wel een paar, op linkedin ben ik in de 3e graad verbonden aan Obama zag ik laatst, dus dan weet ik volgens jouw redenatie ook wel wat van het besturen van een land...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:50 schreef rieboet het volgende:
[..]
Ik heb toevallig genoeg kennissen vrienden en familie die de biochemische kennis wel hebben, heb zelfs een buurman sinds een maand of 6 die een Neuroloog is..
Plus beschik ik nog over een stabiele internet verbinding en een redelijk tot goed functionerende hersenactiviteit
Jawel, dat is ook al (gedeeltelijk) behandelt in deze reeks. Het patent voor de methode in kwestie hebben we eens goed bekeken, samen met (dacht ik) een publicatie over de nieuwe methode.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:00 schreef rieboet het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk![]()
want je geeft zelf toe dat je de ingrediënten lijst v/d Abklink vaccins nog niet onder ogen hebt gehad, jij ook niet weet hoe de test procedures zijn verlopen dusver of waar die dingen worden geproduceerd en door wie.
Je wilt ermee zeggen dat het dus vooral opvalt als er een chip mee wordt gespoten?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:16 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoi Yoewie,
Het probleem zit hem er vooral in dat, als die chips al zouden worden ingespoten, de naald nogal dik moet zijn. En dan bedoelen we minstens dit formaat
[ afbeelding ]
Vergelijk dat met gewone naalden die gebruikt worden bij de griepinjecties
[ afbeelding ]
---
1. De naald is dus veel dikker en groter.
2. De chip zou "zichtbaar" moeten zijn.
Sowieso wordt een chip niet in de bloedbaan ingebracht maar onder de huid (vanwege de grootte).
Hopelijk is het zo wat duidelijker
Omdat het internet uitpuilt van tegenstrijdige berichten erover?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lieve jongen ik heb het over de bestaande claims, zoals over het HPV-vaccin en ook de "gewone" vaccins van het RVP.
Maar waarom ben jij dan zo overtuigd dat het kommer en kwel is en een complot? Wel met het vingertje wijzen maar zelf niks zeggen. Erg overtuigend
Enige "significante" verschil was meen ik dat er geen kippeneieren meer gebruikt werden, dat was voorheen nog wel gebruikelijk voor het type vaccin.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jawel, dat is ook al (gedeeltelijk) behandelt in deze reeks. Het patent voor de methode in kwestie hebben we eens goed bekeken, samen met (dacht ik) een publicatie over de nieuwe methode.
1. Het vaccin is niet en zal niet verplicht worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:11 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Je wilt ermee zeggen dat het dus vooral opvalt als er een chip mee wordt gespoten?
Maar is het al duidelijk of chippen verplicht wordt? (afgezien of er nou wel of niet een vaccin verplicht wordt)
nee natuurlijk niets spannends, voor jou althans, nr1. om jij zelf via je huisarts te horen hebt gekregen dat je de prik niet nodig hebt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Enige "significante" verschil was meen ik dat er geen kippeneieren meer gebruikt werden, dat was voorheen nog wel gebruikelijk voor het type vaccin.
Verder niets "spannends" dus.
Op het internet staan ook heel veel sites over holocaust-ontkenning, dat er geen god bestaat maar een allah, dat je niet zwanger wordt van seks in het water.. Kennis via internet = niks waard in vergelijking met echte studiekennisquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:12 schreef rieboet het volgende:
[..]
Omdat het internet uitpuilt van tegenstrijdige berichten erover?
Heb je het RIVM al gemaild met je vraag? Die geven gewoon antwoord hoorquote:Dat al de pro vaccinatie info bestaat uit super dumbed down media campagnes die in algemeenheden spreken en reclame maken en de specificaties van de biochemische stoffen in die vaccins uit de weg gaan?
Nee, dat gaat over alle H1N1 virussen die er zijn, en dan eigenlijk vooral over de productie van een algemeen vaccin. H1N1 komt als griepvirus al veel langer voor, het huidige Mex.Griep virus is een mutatie als het warequote:Dat er al sinds 2008 een patent is ingediend voor de huidige H1N1 griep virus?
De kans is net zo groot dat aliens het hierheen brachten als je het echt gaat baseren op een algemeen patentquote:Hetgeen impliceert dat het met behulp van gen techologie in een lab is gecreëerd?
Er zullen altijd overal tegenstanders van zijn. Dat is niks nieuws en niet enkel voorbehouden aan de geneeskundequote:Dat alle verontrustende berichten terug zijn te vinden sinds de tijd dat voor het eerst gebruik werd gemaakt van vaccins. Terug te vinden in boeken, docu's, artikelen tot wetenschappelijke studies aan toe en ga zo maar door?
De gewone seizoensprik ga ik wel gewoon halenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:16 schreef rieboet het volgende:
[..]
nee natuurlijk niets spannends? nr1. om jij zelf via je huisarts te horen hebt gekregen dat je de prik niet nodig hebt.
Jij gelukkig wel, daarom weet je dat we allemaal in de problemen zitten, nietwaar?quote:En je niet weet hoe de ingrediëntenlijst v/d abklink vaccins eruit ziet.
En jjij niet weet hoe de ingrediëntenlijst v/d abklink vaccins eruit ziet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:16 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Op het internet staan ook heel veel sites over holocaust-ontkenning, dat er geen god bestaat maar een allah, dat je niet zwanger wordt van seks in het water.. Kennis via internet = niks waard in vergelijking met echte studiekennis
[..]
Heb je het RIVM al gemaild met je vraag? Die geven gewoon antwoord hoor
[..]
Nee, dat gaat over alle H1N1 virussen die er zijn, en dan eigenlijk vooral over de productie van een algemeen vaccin. H1N1 komt als griepvirus al veel langer voor, het huidige Mex.Griep virus is een mutatie als het ware
[..]
De kans is net zo groot dat aliens het hierheen brachten als je het echt gaat baseren op een algemeen patent
[..]
Er zullen altijd overal tegenstanders van zijn. Dat is niks nieuws en niet enkel voorbehouden aan de geneeskunde
Met jou valt echt niet te discussierenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:17 schreef rieboet het volgende:
[..]
En jjij niet weet hoe de ingrediëntenlijst v/d abklink vaccins eruit ziet.
Nee dat weet ik niet maar als ik erom vraag wel voor gek versleten wordquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:17 schreef Dragorius het volgende:
Jij gelukkig wel, daarom weet je dat we allemaal in de problemen zitten, nietwaar?
Waarom ben je dan zo overtuigd dat het een "scam" is en dat het vaccin slecht is?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:19 schreef rieboet het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet maar als ik erom vraag wel voor gek versleten word
Waarom ben je dan zo overtuigd dat het een "heilig makend middel" is en je je daarmee op een hellend vlak begeeft wat er toe zou kunnen leiden dat we hier ook Amerikaanse toestanden krijgen dat je volstrekt onbekende biochemische stoffen door middel van manipulatie of dwang toegediend moet krijgen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo overtuigd dat het een "scam" is en dat het vaccin slecht is?
Waarom ga je dan niet inhoudelijk in op onze posts hierboven?
Waarom ben jij ervan overtuigd dat "we hier ook Amerikaanse toestanden krijgen dat je volstrekt onbekende biochemische stoffen door middel van manipulatie of dwang toegediend moet krijgen? "quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:25 schreef rieboet het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo overtuigd dat het een "heilig makend middel" is en je je daarmee op een hellend vlak begeeft wat er toe zou kunnen leiden dat we hier ook Amerikaanse toestanden krijgen dat je volstrekt onbekende biochemische stoffen door middel van manipulatie of dwang toegediend moet krijgen?
Omdat jullie niet weten of willen weten hoe de ingrediëntenlijst v/d abklink vaccins eruit ziet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet inhoudelijk in op onze posts hierboven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |