Eigenlijk moet er dan ook weer achter "Ik weet het eigenlijk ook niet".quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
Een baken in onzekere tijden, een rots in de branding, het koren van het kaf.
Voor de geneugdelijke gedachtenkronkels die men in het hoofd krijgt nadat de klok 01.00 uur heeft geslagen.
In het weekend moeten die gedachtes nog even wachten tot 02.00 uur.
Ja. Deze is ook mooi:quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:04 schreef Sanne92 het volgende:
Eigenlijk moet er dan ook weer achter "Ik weet het eigenlijk ook niet".
Top.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgt op:
I.R. Baboons semibikkeltijd, deel 111: Effe lekker bikkelen.
---
Een baken in onzekere tijden, een rots in de branding, het koren van het kaf.
Voor de geneugdelijke gedachtenkronkels die men in het hoofd krijgt nadat de klok 01.00 uur heeft geslagen.
Typoooooooooooo!!!quote:
Veel plezier ermeequote:Op vrijdag 11 september 2009 02:13 schreef Sanne92 het volgende:
Nu heb ik door jou dit nummer in mijn kop, WA.
Half drie 's middagsquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik zet hier een tvp
quote:Voor de geneugdelijke gedachtenkronkels die men in het hoofd krijgt nadat de klok 01.00 uur heeft geslagen.
Kom zeg, ook newbies kunnen lezen.quote:Op zondag 13 september 2009 02:06 schreef Ofyles2 het volgende:
En zoals altijd moeten de newbies het verkorven...
Je kunt niet multitasken?quote:Op zondag 13 september 2009 02:07 schreef broer het volgende:
Ik ga even Don't Stand So Close To Me luisteren.
Tot zo.
Broer is van het mannelijke geslacht... lijkt me dus van niet.quote:
Voltooid deelwoord van verkerven.quote:Op zondag 13 september 2009 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom zeg, ook newbies kunnen lezen.
En vertel mij eens even waar je 'verkorven' vandaan haalt
PS!quote:Op zondag 13 september 2009 02:12 schreef PrintScreen het volgende:
Broer is van het mannelijke geslacht... lijkt me dus van niet.
Heej Wa![]()
Dat klopt.quote:Op zondag 13 september 2009 02:13 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens Ofyles, jij bent toch ook een redelijke newbie in deze reeks.
Ik moest even al mijn aandacht bij dat liedje hebben.quote:
Leuk. Ik dacht dat je zoiets bedoelde als 'ze moeten het bezuren'.quote:Op zondag 13 september 2009 02:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Voltooid deelwoord van verkerven.
Vlaams voor verprutsen, bederven, verknoeien.
Dan vind ik Jeanny van Falco toch iets beter.quote:Op zondag 13 september 2009 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik moest even al mijn aandacht bij dat liedje hebben.
Grappig. Ik heb nooit eerder gemerkt dat het gaat over een oudere man en een jonger meisje.
Nee hoor, we zijn hartstikke lief tegen mensen die de tradities van deze reeks in acht nemen.quote:Op zondag 13 september 2009 02:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat klopt.
Misschien zal ik dat ook hier blijven.
Naar omstandigheden redelijk wel.quote:
Meen je dat nou?quote:Op zondag 13 september 2009 02:15 schreef broer het volgende:
Grappig. Ik heb nooit eerder gemerkt dat het gaat over een oudere man en een jonger meisje.
Die is minstens net zo goed, inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2009 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan vind ik Jeanny van Falco toch iets beter.
Dat gaat over een zedendelinquent.quote:Op zondag 13 september 2009 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan vind ik Jeanny van Falco toch iets beter.
Ik mag niet klagen. Maar daarom doe ik het nog wel eensquote:Op zondag 13 september 2009 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
Naar omstandigheden redelijk wel.
Een mens heeft nu eenmaal altijd wel wat te wensen..... zeker waar het de kids betreft.
En met Wa alles oké?
En volwassen mannen die iets doen met niet-volwassen meisjes zijn dat niet?quote:Op zondag 13 september 2009 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Dat gaat over een zedendelinquent.
Hmm... Ik dacht altijd dat Sting roomser dan Bono was. Daar gáát zijn imago...quote:broer, het is extra pikant omdat Sting ooit zelf leraar was.
Nee, die zijn gewoon domquote:Op zondag 13 september 2009 02:24 schreef broer het volgende:
En volwassen mannen die iets doen met niet-volwassen meisjes zijn dat niet?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:57 schreef ElizabethR het volgende:
- Post waarom je SBer wilt zijn, en graag moverend, want iedereen wil SB-er zijn
- Noem minstens 1 band waar lamon fan van is
- Waar heeft I.R. een studiestage gevolgd en uit welk land kwam zijn laatste vriendin?
- Wie is DE intellectueel in deze reeks
- Wie missen we
Verder moet je minstens 1 nacht volledig doorposten tot aan 06:00 a.m. want anders hoor je niet bij de SB-ers
Een en ander dient te gebeuren in een melancholische state of mind, met inname van de nodige alcohol, en met het posten van een juist antwoord in de AKQ. Liefst filosofisch.
Dom? Ze misbruiken meisjes die er met open ogen intrappen omdat ze nog niet de volwassenheid hebben bereikt die hen waarschuwt voor dit soort situaties!quote:
Ach. Ik heb het niet over een 40-jarige leraar met een 13-jarige leerling, dat is pedofilie. Ik heb het over een 25-jarige met een 16-jarige of zo. Wat volgens de letter van de wet ook pedofilie is, trouwensquote:Op zondag 13 september 2009 02:36 schreef broer het volgende:
Dom? Ze misbruiken meisjes die er met open ogen intrappen omdat ze nog niet de volwassenheid hebben bereikt die hen waarschuwt voor dit soort situaties!
Nee, ik had niet over Lamonquote:Maar goed, ik moet dit gesprek eigenlijk niet met jou hebben, maar gewoon met Lamon, want over hem gaat het natuurlijk.
Hoeft ook niet, want jij bent een semibikkeltijdoldbie. Zou dat op het Scrabblebord passen?quote:
Ja, maar in delen.quote:Op zondag 13 september 2009 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, want jij bent een semibikkeltijdoldbie. Zou dat op het Scrabblebord passen?
Aha. En wat heb je daar verder over te zeggenquote:Op zondag 13 september 2009 02:44 schreef broer het volgende:
Nee, dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde dat ik het over hem had.
Alleen ElizabethR heeft de antwoorden.quote:Op zondag 13 september 2009 02:45 schreef broer het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie dé intellectueel uit de reeks is.
Niet zo binnen de kaders denken. Een Scrabble-bord is zo groot als jij wilt dat het is.quote:Op zondag 13 september 2009 02:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Een Scrabblebord is 15 bij 15 vakjes groot.
quote:Op zondag 13 september 2009 02:47 schreef broer het volgende:
Niet zo binnen de kaders denken. Een Scrabble-bord is zo groot als jij wilt dat het is.
Dat ik hem een zedendelinquent vind als hij afspreekt met een meisje van - wat is ze? - zeventien. En dat ik vind dat hij zijn volwassen verantwoordelijkheid moet nemen omdat dat meisje nog niet volwassen genoeg is om te zien wat er precies gebeurt.quote:Op zondag 13 september 2009 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
Aha. En wat heb je daar verder over te zeggen
Laten we (laat hij) eerst maar eens kijken of ze is wie ze zegt dat ze is.quote:Op zondag 13 september 2009 02:51 schreef broer het volgende:
Dat ik hem een zedendelinquent vind als hij afspreekt met een meisje van - wat is ze? - zeventien. En dat ik vind dat hij zijn volwassen verantwoordelijkheid moet nemen omdat dat meisje nog niet volwassen genoeg is om te zien wat er precies gebeurt.
Ik plas zittendquote:Op zondag 13 september 2009 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daarna wel je handjes wassen, hè.
Dat weet je inderdaad nooit zeker. Maar ik vind het voornemen al verwerpelijk.quote:Op zondag 13 september 2009 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Laten we (laat hij) eerst maar eens kijken of ze is wie ze zegt dat ze is.
Ook goed.quote:
Ik ben nieuw op Fok!.quote:Op zondag 13 september 2009 03:02 schreef broer het volgende:
Sinceria? Welke kloon heb ik dan nu weer gemist?
GTST verbleekt hierbij.quote:Op zondag 13 september 2009 03:03 schreef Sanne92 het volgende:
Dit hele gedoe begint me wel een beetje zorgen te baren...
Het is net GTST hier de laatste tijd..
Ik was mijn handen nooit in openbare WC's Als er ergens bacterienen zitten is het wel aan de wasknop van een openbare WCquote:Op zondag 13 september 2009 03:02 schreef broer het volgende:
[..]
In dat geval: daarna wel de wc-deur wassen, hè.
Dank.quote:
Ben je nog maagd ?quote:
Dat valt nog wel mee.quote:
Je moet uitkijken hier.quote:
We wisten niet (broer wist niet) dat je hier fysiek zou komen opdagen, hè.quote:Op zondag 13 september 2009 03:09 schreef Sanne92 het volgende:
Dat valt nog wel mee.
Maar ik maak het toch zelden mee, dat we hier openlijk over elkaar gaan praten, alsof de ander het niet kan lezen.
In ieder geval niet op deze manier...
Het was de bedoeling dat je het kon lezen.quote:Op zondag 13 september 2009 03:09 schreef Sanne92 het volgende:
Maar ik maak het toch zelden mee, dat we hier openlijk over elkaar gaan praten, alsof de ander het niet kan lezen.
Ja, anders lees ik het toch een dag later.quote:Op zondag 13 september 2009 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We wisten niet (broer wist niet) dat je hier fysiek zou komen opdagen, hè.
Zoals Yvon?quote:Op zondag 13 september 2009 03:10 schreef tong80 het volgende:
Je moet uitkijken hier.
Voor je het weeT ben je een bekende Nederlander
Ik heb wat moeite met deze vraag, kun je me het goede antwoord voorzeggen?quote:
Ik kreeg een relatie doordat Fok nog klein was 7 jaar geleden was aan het lullen met shmoopy en van het één kwam het ander.quote:Op zondag 13 september 2009 03:09 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee.
Ik ben gevraagd eerst en wilde nietquote:Op zondag 13 september 2009 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoals Yvon?Ik zag haar in de Revu. Jij kwam ook nog voor in een overzichtje van topposters. Het was wel kicken om jou en Arcee te zien staan.
Nee, ik weet inderdaad niet of er iets gaande is of dat er bepaalde 'experimenten' aan de gang zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 03:12 schreef Sanne92 het volgende:
Ik bedoel meer het veroordelende toontje van broer, terwijl hij niet eens weet of er iets gaande is, wat niet kan.
Dit is sowieso een heel fout antwoord.quote:Op zondag 13 september 2009 03:14 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb wat moeite met deze vraag, kun je me het goede antwoord voorzeggen?
quote:Op zondag 13 september 2009 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoals Yvon?Ik zag haar in de Revu. Jij kwam ook nog voor in een overzichtje van topposters. Het was wel kicken om jou en Arcee te zien staan.
quote:Op zondag 13 september 2009 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is sowieso een heel foute antwoord wedervraag.
Verdeurie PS, jij stond er natuurlijk ook bij! Ik vond het hoe dan ook kickenquote:
Nou, allereerst is het misschien goed om te weten, dat ik nog helemaal niets afgesproken heb met Crack_ .quote:Op zondag 13 september 2009 03:11 schreef broer het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat je het kon lezen.
Ben al een bekende Nederlander. Meer dan 200000 users kennen me.quote:
Is hij weer eens geband?quote:Op zondag 13 september 2009 03:18 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 46 En moest lachen dat Golfer van 54 een ban kreeg
Neuken ?quote:Op zondag 13 september 2009 03:21 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nou, allereerst is het misschien goed om te weten, dat ik nog helemaal niets afgesproken heb met Crack_ .
Het tweede, wat goed is om te weten, is dat Crack_ niet zo kinderachtig en naief is, als je misschien zou denken, en dat dit allemaal alleen op een schermpje staat.
En dat ze misschien een leuke jongen ontmoet tijdens Appelpop ofzo, en er dan al helemaal niets aan de hand is.
Dan kun je je nog afvragen, als ik een keertje een FOK!ster zou meeten, of dat niet gewoon vriendschappelijk kan zijn..
En als laatste is het misschien wel logisch dat het gewoon open en bloot op het forum staat, want als ik 1 of andere griezel zou zijn, die als doel heeft jonge meisjes verleiden op internet, zou ik dat wel stiekem doen.
Je geeft op deze manier terwijl er werkelijk niets aan de hand is, wel iemand een zeer onprettig stempel mee.
Ik ben er verder niet kwaad over, maar leuk is het niet.
Geen idee iets met het zuur forumquote:Op zondag 13 september 2009 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is hij weer eens geband?Waarom?
Het was dat Arceequote:Op zondag 13 september 2009 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdeurie PS, jij stond er natuurlijk ook bij! Ik vond het hoe dan ook kicken
quote:Op zondag 13 september 2009 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
Het was dat Arceeme erop wees.
Ik heb dus ganz geil de volgende dag de Revu gekocht.
Ik kan alleen afgaan op wat ik lees, dat is waar. Net als jij. En op mij komt ze over als iemand die veel houvast nodig heeft en nog niet precies ziet wat er zoal om haar heen gebeurt. Net als veel van haar leeftijdgenoten.quote:Op zondag 13 september 2009 03:21 schreef Sanne92 het volgende:
Het tweede, wat goed is om te weten, is dat Crack_ niet zo kinderachtig en naief is, als je misschien zou denken, en dat dit allemaal alleen op een schermpje staat.
Denk je werkelijk dat dat is wat je uitstraalt? Dat het je alleen om vriendschap te doen is?quote:Dan kun je je nog afvragen, als ik een keertje een FOK!ster zou meeten, of dat niet gewoon vriendschappelijk kan zijn..
Ik zeg niet dat jonge meisjes verleiden je doel is. Dat is min of meer per ongeluk gebeurt, als ik het zo lees. En ik zeg ook niet dat je een griezel bent. Ik zeg dat je je verantwoordelijkheid als volwassene moet nemen omdat dat meisje dat nog niet kan.quote:En als laatste is het misschien wel logisch dat het gewoon open en bloot op het forum staat, want als ik 1 of andere griezel zou zijn, die als doel heeft jonge meisjes verleiden op internet, zou ik dat wel stiekem doen.
Ik geef mijn mening over wat ik zie.quote:Je geeft op deze manier terwijl er werkelijk niets aan de hand is, wel iemand een zeer onprettig stempel mee.
Hoe lang blijven mensen die mythe in stand houden trouwens?quote:Op zondag 13 september 2009 03:30 schreef Wickedangel het volgende:
250.000 geregistreerde FOK!kers.
FOK!kers die de crisis voor een paar dagen te lijf gingen.quote:Op zondag 13 september 2009 03:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Revu heeft wel een enorm potentieel met 250.000 geregistreerde FOK!kers. Ze moesten waarschijnlijk bijprinten
Als Revu het zegt, zal het wel waar zijnquote:Op zondag 13 september 2009 03:32 schreef Sanne92 het volgende:
Hoe lang blijven mensen die mythe in stand houden trouwens?
En het klopt ook nog eens.quote:Op zondag 13 september 2009 03:16 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, ik weet inderdaad niet of er iets gaande is of dat er bepaalde 'experimenten' aan de gang zijn.
Laat ik het zo zeggen: als jij inderdaad de dertig bent gepasseerd en zij is inderdaad zeventien, en de manier waarop jullie met elkaar posten is oprecht - dan ben je flink fout bezig.
Dat is een veroordelend toontje, inderdaad. En met recht.
ROCK ME AMADEUSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 13 september 2009 03:36 schreef broer het volgende:
Nou heb ik door dit topic dus gewoon 'The Ultimate Collection' van Falco aangeschaft.
Hoezo? Gaat dit over het tientje van Arcade Fire?quote:
Heb je dat tijdschrift nog? Ben ook nieuwsgierig, maar ik had de Revu helaas niet gekocht.quote:Op zondag 13 september 2009 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was dat Arceeme erop wees.
Ik heb dus ganz geil de volgende dag de Revu gekocht.
Komop zeg, ze is 17 jaar, geen geestelijk gehandicapte. Toen ik 17 was wist ik dondersgoed wat er om mij heen gebeurde.quote:Op zondag 13 september 2009 03:32 schreef broer het volgende:
Ik kan alleen afgaan op wat ik lees, dat is waar. Net als jij. En op mij komt ze over als iemand die veel houvast nodig heeft en nog niet precies ziet wat er zoal om haar heen gebeurt. Net als veel van haar leeftijdgenoten.
Ik vind haar erg aardig ja, en voel wel een zekere band, maar het is enkel internet, dus meer is het niet.quote:Denk je werkelijk dat dat is wat je uitstraalt? Dat het je alleen om vriendschap te doen is?
Ja.quote:Op zondag 13 september 2009 03:39 schreef Wickedangel het volgende:
Gaat dit over het tientje van Arcade Fire?
Amper 30000 actieve users, echt, meer is het niet.quote:Op zondag 13 september 2009 03:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als Revu het zegt, zal het wel waar zijn![]()
Het kan trouwens best dat er 250.000 geregistreerde users zijn. Dat wil niet zeggen dat ze ook allemaal posten
Gelukkig dat mijn zusje geen account heeft.quote:Op zondag 13 september 2009 03:41 schreef tong80 het volgende:
Ik zit puur en alleen op Fok om jonge meisjes in bed te krijgen.
Die blijven veel te laat op
Ik heb je niet aan Falco geholpen, dus nee, we staan niet quitte.quote:
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 13 september 2009 03:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb je niet aan Falco geholpen, dus nee, we staan niet quitte.
Ik zeg ook niet dat ze geestelijk gehandicapt is. Ik zeg dat ze een puber is die niet haar eigen effect op haar omgeving in de gaten heeft. Zij denkt dat ze 'gewoon leuk' met iemand heen en weer post, jij vraagt aan mensen of het leeftijdsverschil gek zou zijn. Dat zijn andere insteken die te maken hebben met het overzien van je eigen acties.quote:Op zondag 13 september 2009 03:40 schreef Sanne92 het volgende:
Komop zeg, ze is 17 jaar, geen geestelijk gehandicapte. Toen ik 17 was wist ik dondersgoed wat er om mij heen gebeurde.
Het bed zou niet eens in je op moeten komen. Niet dezelfde avond en niet over drie maanden. Dat is het hele punt.quote:Ik vind haar erg aardig ja, en voel wel een zekere band, maar het is enkel internet, dus meer is het niet.
En ik kan je wel verzekeren dat het zeker niet de bedoeling is, dat als ik haar zou ontmoeten om er dezelfde avond even losbandig mee naar bed te gaan ofzo...
Ja, en de ontbossing is ook erg. Ik kan niet overal iets aan doen. Maar als dit zich onder mijn neus afspeelt, kan ik in ieder geval mijn mening geven.quote:Overigens wil ik er sowieso even op wijzen, dat er veel te veel jonge meisjes zijn die voor een spreekwoordelijke breezer met een 50-jarige perverseling het bed induiken, dat is iets waar je je zorgen over zou moeten maken.
In tien jaar tijd kunnen zich makkelijk 250.000 man hebben geregistreerd... en degenen die geen ballen hadden, zijn weer gevluchtquote:Op zondag 13 september 2009 03:42 schreef Sanne92 het volgende:
Amper 30000 actieve users, echt, meer is het niet.![]()
Er zijn altijd meer lurkers dan posters, wel grappig.quote:Wel veel bezoekers.
Kut.quote:Op zondag 13 september 2009 03:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb je niet aan Falco geholpen, dus nee, we staan niet quitte.
Ik wil me eigenlijk niet met jullie discussie bemoeien, maar ik ga nu toch iets zeggen.quote:Op zondag 13 september 2009 03:46 schreef broer het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze geestelijk gehandicapt is. Ik zeg dat ze een puber is die niet haar eigen effect op haar omgeving in de gaten heeft. Zij denkt dat ze 'gewoon leuk' met iemand heen en weer post, jij vraagt aan mensen of het leeftijdsverschil gek zou zijn. Dat zijn andere insteken die te maken hebben met het overzien van je eigen acties.
Daar ga ik eens heel diep over nadenken.quote:Op zondag 13 september 2009 03:48 schreef broer het volgende:
Kut.
Wat zal ik eens aanschaffen zodat we quitte staan?
quote:Op zondag 13 september 2009 03:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of Lamon het account van Sanne92 heeft gekraakt.
Dit stinkt, deze hele kwestie stinkt. En we gaan uitvinden waarom...
En dat zou het allemaal oké maken? Dat meen je toch niet? Het is een zoekende puber, die kun je dat soort dingen niet kwalijk nemen. Een volwassene die daar niet mee om kan gaan - die kun je iets kwalijk nemen.quote:Op zondag 13 september 2009 03:49 schreef Wickedangel het volgende:
Zij is degene die achter Lamon is gaan aanlopen. Elders heb ik haar een Lamon-groupie genoemd.
Trusten Broerquote:Op zondag 13 september 2009 03:49 schreef broer het volgende:
Godver, het is bijna vier uur. Ik ga slapen.
Later.
Meisjes van 17 zijn volwassener dan je denkt. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet goed kan beoordelen.quote:Op zondag 13 september 2009 03:51 schreef broer het volgende:
En dat zou het allemaal oké maken? Dat meen je toch niet? Het is een zoekende puber, die kun je dat soort dingen niet kwalijk nemen. Een volwassene die daar niet mee om kan gaan - die kun je iets kwalijk nemen.
Nee serieus. Ik zag eerst een blond meisje op dat account.quote:
Mijn moeder was 14 toen ze mijn 11 jaar oudere vader ontmoette, ze zijn getrouwd toen zij 18 was, en op haar negentiende ben ik geboren en ze hebben het meest liefdevolle huwelijk gehad dat ik ooit gezien heb, 35 jaar lang...quote:Op zondag 13 september 2009 03:46 schreef broer het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze geestelijk gehandicapt is. Ik zeg dat ze een puber is die niet haar eigen effect op haar omgeving in de gaten heeft. Zij denkt dat ze 'gewoon leuk' met iemand heen en weer post, jij vraagt aan mensen of het leeftijdsverschil gek zou zijn. Dat zijn andere insteken die te maken hebben met het overzien van je eigen acties.
Wat doe jij hier eigenlijk?quote:Op zondag 13 september 2009 03:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee serieus. Ik zag eerst een blond meisje op dat account.
Het is een farce en we hebben die viespeuk door.
Nu zie ik een leuke vent.quote:Op zondag 13 september 2009 03:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Nee serieus. Ik zag eerst een blond meisje op dat account.
quote:Het is een farce en we hebben die viespeuk door.
Weet ik veel, ik krijg al genoeg gezeik naar mijn hoofd geslingerd de laatste tijd, ik weet niet meer wanneer mensen een grap maken of vervelend aan het doen zijn inmiddels...quote:
Dat snap ik bestquote:Op zondag 13 september 2009 04:03 schreef Sanne92 het volgende:
Weet ik veel, ik krijg al genoeg gezeik naar mijn hoofd geslingerd de laatste tijd, ik weet niet meer wanneer mensen een grap maken of vervelend aan het doen zijn inmiddels...
Zoals gebruikelijk, elke nacht posten.quote:
Gewoonlijk had ik gezegd, wacht tot 1.00, maar in dit geval heeft broer (Wickedangel is netjes gebleven en heeft verder geen oordelen gemaakt over dingen waar ze niets vanaf weet) inderdaad veel aannames gemaakt die onzin zijn. Ik heb twijfels, jij hebt twijfels, we hebben het uitgebreid besproken en niemand heeft ook maar iets geks aan de ander gevraagd of tegen de ander gezegd.quote:Op zondag 13 september 2009 20:54 schreef Crack_ het volgende:
Het spijt me dat het nog geen 2 uur is, maar ik wil er ook nú op reageren, en niet als ik half dood in mn bed lig..
Ten eerste, ik vind het goed dat jullie je mening geven, maarr jullie geven meer jullie mening over dingen die niet aan de hand zijn, en daar kan ik niet zo goed tegen.
@ Broer, ik ben 17 en dus inderdaad niet volwassen, maar jij beschrijft eerder een kind van 11 dan van 17. Dat ik niet zou in kunnen zien dat alle keuze's die ik nu maak invloed hebben op de rest van mn leven, is onzin. Het klopt wel dat ik er langer over na moet denken, en nog veel fouten maak ja. Ik heb ook niet het idee dat jij mij zou kennen broer, maar zo doe je wel.. Overigens, weet ik nu al heel goed wat het effect zou zijn, want ik heb 2 jaar lang met een 24 jarige jongen gehad (daar mag je je oordelen over hebben).
@ Wickedangel, misschien heb je wel gelijk dat ik het op het begin achter Lamon aan liep, maar uiteindelijk ben ik degene die tegen hem heeft gezegd dat ik het nog niet weet, en dat als hij nou wat jonger was..
Overigens vind ik het heel kinderachtig dat je me een newbietest geeft die is bedoeld voor de mensen die jullie niet in dit topic willen hebben (Onmogelijk vragen, en ofyles is ook een newbie hebben jullie zelf gezegd, maar ik zou hem moeten maken en hij niet ).
Ik vind het ook zeerrrrrr spijtig dat jullie gewoon maar van jullie eigen mening uit gaan, terwijl die dingen niet aan de hand zijn. Zolang het bij internet zou blijven, stelt het niks meer voor dan alle andere fokkers die tegen me zeggen dat ik "Knap, en leuk zou zijn om mee te neuken of gewoon een keertje af te spreken". Ik snap ook niet dat jullie niet aan míj hebben gevraagd hoe ik er uberhaupt over na denken.. en dát snap ik niet
Inderdaad, dramaqueen. Je lijkt zelf wel een bakvis.quote:Op maandag 14 september 2009 01:09 schreef Sanne92 het volgende:
Bedenken wat ik wil eten vannacht, en daarna slapen, en dankzij broer voel ik me zelfs in dit topic niet meer welkom, het wordt echt tijd om te stoppen met FOK!ken, en dan voor het echie.
Sodeflikker op uit dit topic, randdebiel, je hebt hier geen fuck te zoeken, oplazeren en nooit meer terugkomen.quote:Op maandag 14 september 2009 01:51 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Inderdaad, dramaqueen. Je lijkt zelf wel een bakvis.
Is goed, vieze vent.quote:Op maandag 14 september 2009 06:05 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Sodeflikker op uit dit topic, randdebiel, je hebt hier geen fuck te zoeken, oplazeren en nooit meer terugkomen.
Ach jawel, gewoon geen tijd steken in negatieve energie, net als in het echie.quote:Op maandag 14 september 2009 01:09 schreef Sanne92 het volgende:
Bedenken wat ik wil eten vannacht, en daarna slapen, en dankzij broer voel ik me zelfs in dit topic niet meer welkom, het wordt echt tijd om te stoppen met FOK!ken, en dan voor het echie.
Er is niet meer van over...
Nee, ik ken je ook niet. En dat maakt ook niet uit. Ik maakte het punt dat ik het principieel afkeur dat een man van over de dertig op deze manier afspreekt met een meisje van zeventien.quote:Op zondag 13 september 2009 20:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook niet het idee dat jij mij zou kennen broer, maar zo doe je wel.
Het punt is dat het niet bij internet lijkt te blijven. En dan wordt het opeens een ander verhaal. Daar wil ik voor waarschuwen en dat moet nou eenmaal op een moment dat 'er nog niets gebeurd is', anders schiet het zijn doel voorbij.quote:Zolang het bij internet zou blijven, stelt het niks meer voor dan alle andere fokkers die tegen me zeggen dat ik "Knap, en leuk zou zijn om mee te neuken of gewoon een keertje af te spreken".
Ik vind het geweldig, dat ik na 9 dramatische aftochten, toch nog een beetje serieus genomen word.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is 1:05, nog 295 minuten praatplezier.
Het wordt wel een gekke boel zo, ik geef het toe, maar dit is ECHT ECHT EERLIJK WAAR mijn laatste useraccount.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
Okay, even mijn sig weer aanpassen dus...
WB Lamon-met-puntje
Goed dat je je niet laat wegjagen. Dat was nooit de intentie.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:08 schreef Lamon. het volgende:
Ik vind het geweldig, dat ik na 9 dramatische aftochten, toch nog een beetje serieus genomen word.
Ik ben gek op wals ritmes, maar de nummers die je post zijn altijd zo majeur ipv mineur, en ik ben toch fan van mineur.quote:Op donderdag 17 september 2009 02:16 schreef broer het volgende:
Dit wil ik de muziekliefhebbers hier toch niet onthouden:
Mooi, nieuw nummer. En gebaseerd op een briljant liedje:
Doe niet zo raar zeg!! Gewoon lekker blijven, en je oude account terugvragen via Danny of Yvonnequote:Op donderdag 17 september 2009 02:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het wordt wel een gekke boel zo, ik geef het toe, maar dit is ECHT ECHT EERLIJK WAAR mijn laatste useraccount.
Welnee, het is maar internet hoor, je kunt met goed fatsoen het kaf meteen links laten liggen na herkenning, en het koren blijven amuseren met je posts!!quote:Als ik weer problemen krijg, is het echt voorgoed afgelopen, ik ben nu welwillend en heb speciaal voor Danny voor de tweede keer een pimp-abbo genomen, maar als het nu weer ontspoort, geef ik het echt op.
Oeh, jij weet niet van de onderlinge mailtjes tussen Danny en ik, die best heftig opliepen.quote:Op donderdag 17 september 2009 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doe niet zo raar zeg!! Gewoon lekker blijven, en je oude account terugvragen via Danny of Yvonne
[..]
Welnee, het is maar internet hoor, je kunt met goed fatsoen het kaf meteen links laten liggen na herkenning, en het koren blijven amuseren met je posts!!
Oke, dat wist ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 02:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh, jij weet niet van de onderlinge mailtjes tussen Danny en ik, die best heftig opliepen.
Ik kan op dit moment niets meer vragen, omdat ik en hij een deal gemaakt hebben, en ik me daar aan wil houden.
O ja, Tom Waits - In the neighbourhoodquote:Op donderdag 17 september 2009 02:34 schreef ElizabethR het volgende:
Bwoew, die eerste doet me qua ritme en stijl erg denken aan dat begrafenisnummer met die New Orleans voodoo sound van die artiest, kom hoe heet ie ook alweer, die dan zelf met een hoge hoed op voorop loopt in de videoclip, en ik kan op geen enkele naam komen, ook niet van het liedje. Maar het is meesterlijk.
Put a spell on you is ook erg lekker zo met dat driekwartsmaatje.
Deze citeer ik maar evenquote:Op donderdag 17 september 2009 02:09 schreef Lamon. het volgende:
Het wordt wel een gekke boel zo, ik geef het toe, maar dit is ECHT ECHT EERLIJK WAAR mijn laatste useraccount.
Als ik weer problemen krijg, is het echt voorgoed afgelopen, ik ben nu welwillend en heb speciaal voor Danny voor de tweede keer een pimp-abbo genomen, maar als het nu weer ontspoort, geef ik het echt op.
Het experiment is klaar, ik doe het nu echt niet meer, maar je kunt zelfs van een internet site wel heel veel leren over mensen blijkt achteraf.quote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:14 schreef Lamon. het volgende:
Het experiment is klaar, ik doe het nu echt niet meer, maar je kunt zelfs van een internet site wel heel veel leren over mensen blijkt achteraf.
Ik blijf nu weer "normaal", al bestaat compleet normaal zijn niet, maar wat heb ik veel geleerd!
Sociologie is echt het meest interessante wat er is, al liep het wat uit de hand.
En zeg even dat Crack_ hier welkom is, als ze na 1.00 post, want ze voelde zich een beetje rot over het feit, dat het ook over haar ging, en wilde hier best af en toe blijven posten.quote:
Wat mij betreft ging het niet eens zozeer over haar, ik maak haar natuurlijk niet bijna vier jaar mee op dit forum, zoals met jou het geval is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:20 schreef Lamon. het volgende:
En zeg even dat Crack_ hier welkom is, als ze na 1.00 post, want ze voelde zich een beetje rot over het feit, dat het ook over haar ging, en wilde hier best af en toe blijven posten.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:33 schreef tong80 het volgende:
Post hier muziek die tong80 goed vindt
Als ze maar wel de newbietest afleggen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
Dat geldt in feite voor iedereen die de behoefte heeft om hier te posten.
Nee, geen testen alsjeblieft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als ze maar wel de newbietest afleggen.
Chill dude!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, geen testen alsjeblieft.
Die heb jij ook niet gedaan toen ik je via BB5 naar dit topic lokte.
Dat weet ik nog.
Het misstaat je niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Chill dude!!
Grapjes enzo, jeweetzzzzzz
Oh, dat was lekker zeg, een keertje zo praten!!
Tom Waitsquote:Op donderdag 17 september 2009 02:34 schreef ElizabethR het volgende:
Bwoew, die eerste doet me qua ritme en stijl erg denken aan dat begrafenisnummer met die New Orleans voodoo sound van die artiest, kom hoe heet ie ook alweer, die dan zelf met een hoge hoed op voorop loopt in de videoclip, en ik kan op geen enkele naam komen, ook niet van het liedje. Maar het is meesterlijk.
Put a spell on you is ook erg lekker zo met dat driekwartsmaatje.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:12 schreef Lamon. het volgende:
Ik zou vandaag met een lief collegaatje iets leuks gaan doen, en weer sloeg het noodlot toe, en had ze ernstige problemen, die zorgwekkend zijn op zijn minst.
Ik baal een beetje dat zoveel lieve mensen die het niet verdienen, altijd rottigheid hebben.
Mosterd en maaltijd.quote:
Ik lust geen mosterd.quote:
Het woord FIPO in dit topic misstaat. Ik weet het, we zijn een stel zeurders, maar ergens moet er een grens getrokken worden.quote:
Michiel is er niet blij mee zal ik alvast vertellen...quote:Op zondag 20 september 2009 03:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kruidnoten!
(Ja, ze zijn er al, en ik eet ze, of het nou nog zomer is of niet)
Same here, hell yeah.quote:Op zondag 20 september 2009 03:05 schreef Lamon. het volgende:
Kruidnoten!
(Ja, ze zijn er al, en ik eet ze, of het nou nog zomer is of niet)
Wie is Michiel?quote:Op zondag 20 september 2009 03:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Michiel is er niet blij mee zal ik alvast vertellen...
Michiel Veenstra, de 3FM-diskjockey die zich beklaagt over strooigoed dat steeds eerder in de winkels te vende wordt gelegd.quote:
Waar mensen zich druk om maken.quote:Op zondag 20 september 2009 03:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Michiel Veenstra, de 3FM-diskjockey die zich beklaagt over strooigoed dat steeds eerder in de winkels te vende wordt gelegd.
Om eerlijk te zijn vind ik het stiekem ook lachen.quote:
Mensen moeten zich toch ergens mee bezighouden, een dag zonder thema is een verloren dag ofzo.quote:Op zondag 20 september 2009 03:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het stiekem ook lachen.
Vorige maand hadden we ook een kerstmarkt in Zelhem.
In voetbal bedoel je? Als je daar niet post, maakt het niet zoveel indruk.quote:Op maandag 28 september 2009 02:07 schreef sig000 het volgende:
Je bent er even niet en mist weer een ouderwetse rel.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In voetbal bedoel je? Als je daar niet post, maakt het niet zoveel indruk.
Ik lurk overal.quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In voetbal bedoel je? Als je daar niet post, maakt het niet zoveel indruk.
Ja ik weet meer over users als dat ze zelf in de gaten hebben.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een soort Big Brother is watching you idee, zeg maar.
Use it for evil!quote:Op woensdag 30 september 2009 02:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja ik weet meer over users als dat ze zelf in de gaten hebben.
Origineel he?quote:
Dat is ook voor het eerst.quote:Op woensdag 30 september 2009 02:13 schreef sig000 het volgende:
Tegenwoordig probeer ik iets van een normaal 9-5 patroon te krijgen en ga dus vroeg slapen nu.
Hee, WA, van vind je van het katje van mijn moeder?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is ook voor het eerst.
Vandaar dat je allerlei rellen mist
Een snoepjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:16 schreef Lamon. het volgende:
Hee, WA, van vind je van het katje van mijn moeder?
Het klinkt een beetje puberaal, i know, maar het is een hele belangrijke aktie die ze neemt, een heel goed teken.
Is hij niet om misselijk te worden zo schattig?
..en ik heb er zelf ook voordeel van, ik kan genieten van "mijn" tweede katje, zonder de verantwoordelijkheid zelf helemaal te moeten dragen, want daar ben ik slecht in. Ik kan niet eens mijn planten verzorgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een snoepjeIdd belangrijk dat ze dit doet, ze neemt de zorg van een huisdier op zich, dat betekent dat ze investeert in de toekomst.
Haha, herkenbaar. Ik ben nooit aan katten begonnen, dan is het eind zoek qua rommel, schoonmaken, etc.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:35 schreef Lamon. het volgende:
..en ik heb er zelf ook voordeel van, ik kan genieten van "mijn" tweede katje, zonder de verantwoordelijkheid zelf helemaal te moeten dragen, want daar ben ik slecht in. Ik kan niet eens mijn planten verzorgen.![]()
Tja, wat zal ik zeggen. Twee dagen geleden was ik vier jaar actief op dit forum, maar als je mijn oude account meerekent, al sinds 2001quote:Overigens, 10 jaar FOK!
We zijn met zijn allen al 8/9/10 jaar aan het lullen. Confronterend wel.
Ja, leuk.quote:
Nee, over 10 dagen, net als ik, alleen zit ik er dan 10 jaar.quote:
Je verdient een prijs, een medaille, een bloemstuk, etc. Welke user post hier het langstquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:02 schreef Arcee het volgende:
Nee, over 10 dagen, net als ik, alleen zit ik er dan 10 jaar.
Ik heb meer dan jullie samen.quote:
Het is niet nutteloos, vind ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
4 jaar pas? Ik dacht al veel langer.
Ik zit er nu 9 jaar![]()
Nutteloos eigenlijk, maar goed, zoveel posts heb ik nu ook weer niet in die 9 jaar.
Mijn fipo.quote:Op dinsdag 12 oktober 1999 14:44 schreef Arcee het volgende:
Ruud is ZO geil, die steekt 'm echt overal in...
Hah, ik wist het. Ik zit pas ergens rond de 30.000 denk ik. En dan zijn er heel veel van de AKQ ook nog.quote:
Pffff, ik ben dan 9 jaar geregistreerd ja. Ik zit er al vanaf het begin hoor, maar niet postend.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, over 10 dagen, net als ik, alleen zit ik er dan 10 jaar.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens geloof ik niet zoveel van de header.
Ik kan oprecht zeggen dat ik hier niets geleerd heb.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is niet nutteloos, vind ik.
Ik heb hier best veel geleerd, soms in positieve zin, soms in negatieve zin, maar het heeft veel meer dan Hyves, of andere oppervlakkige internetmedia.
Vooral het sociologie-gedeelte waar ik vroeger voor plijtte, en wat ze een aantal jaar later ook waargemaakt hebben zegt soms meer over mensen dan de gebruikelijke dagelijkse babbeltjes die je maakt met anderen, als je het groot bekijkt.
Het klopt niet. "Een zootje FOK!-users" staat er. Heeft ie zelf gemaakt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
Wat raar, waarom niet? Toch leuk dat Danny en Jolanda een bossie blommen hebben gehad?
Meen je dat nou? Ik wel hoor. Ik weet niet precies wat, maar tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kan oprecht zeggen dat ik hier niets geleerd heb.
Hi!quote:
Gij kleine paranoïde slechte engel!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het klopt niet. "Een zootje FOK!-users" staat er. Heeft ie zelf gemaakt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:21 schreef svann het volgende:
Hi!
Ik doe zo af en toe ook een poging wat algemeen gangbaardere tijden aan te houden.
Met wisselend succes moet ik zeggen.
Een avond mens weet nu eenmaal altijd wel wat leukers te bedenken dan 'al' te gaan slapen.
* zwaait even naar iedereen.
Lamon, ik denk de hele tijd dat ik Ole langs zie komen.
Nou goed dan, ik heb hier geleerd dat je op het internet, weliswaar op straffe van een ban, ongelooflijk grof kunt doen tegen Jan en Alleman.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik wel hoor. Ik weet niet precies wat, maar toch
Echt waarquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
Nou goed dan, ik heb hier geleerd dat je op het internet, weliswaar op straffe van een ban, ongelooflijk grof kunt doen tegen Jan en Alleman.
Maakt je wel uit, anders dacht je er niet eens over na, en begon je er niet eens over.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt waarKijk nou toch. Maakt mij verder niks uit.
Ik niet nee, maar plaatsvervangende schaamte komt wel in me op soms.quote:
Ik gooi even wat dingen op, enkel uit mijn blote hoofd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik kan oprecht zeggen dat ik hier niets geleerd heb.
Neequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik gooi even wat dingen op, enkel uit mijn blote hoofd.
-Is je hekel aan Nederland destijds niet stiekem versterkt door wat je hier wel eens las?
Nee, met een andere oude gast, niet vaag. 5 Jaar jonger dan ik, en een schatje. Ik ben er heel blij mee.quote:-Heeft je dochter het nog steeds met die oude vage gast of heb ik gelijk gehad dat dat niet zou duren, waar je destijds best van baalde, en is het niet prettig om te horen dat iemand zich dat herinnert omdat je er ABSOLUUT niet blij mee was?
Jaquote:-Heeft het je niet opgeleverd dat je je nachtelijke wakkere uurtjes kon besteden met een wijntje en wat vermaak, zonder dat je je dood verveelde?
quote:Dit is puur gokwerk natuurlijk.
De meest onverwachte mensen steken hun kop op op dit soort dagen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:21 schreef svann het volgende:
[..]
Hi!
Ik doe zo af en toe ook een poging wat algemeen gangbaardere tijden aan te houden.
Met wisselend succes moet ik zeggen.
Een avond mens weet nu eenmaal altijd wel wat leukers te bedenken dan 'al' te gaan slapen.
* zwaait even naar iedereen.
Lamon, ik denk de hele tijd dat ik Ole langs zie komen.
Hoer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik niet nee, maar plaatsvervangende schaamte komt wel in me op soms.
En tegen Tongben ik natuurlijk wel grof.
Blijkbaar moest dat er even uit.quote:
Dit:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:09 schreef Lamon. het volgende:
Wat vond Arcee van Inglorious Basterds?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:09 schreef Arcee het volgende:
Beetje langdradige film. Wel een aantal goeie en leuke scènes, maar ook veel scènes die me niet lang bij zullen blijven. Beste scène vond ik hoofdstuk 1. Met daarin een voortreffelijke Christoph Waltz als Hans Landa, die wat mij betreft het beste is aan de film. Geweldige rol. Brad Pitt daarentegen vond ik niet veel toevoegen. De dialogen vond ik ook maar bij vlagen des QT's. Hoe anders was dat in Death Proof, die ik fantastisch vond.Maar dat terzijde.
De scène aan de bar vond ik ook wel top. Al met al wel een leuke film met enkele geslaagde scènes. En een erg goeie rol dus van Christoph Waltz.
Hoe vond jij die scene waar Brad Pitt als Italiaan een hele foute Marlon Brando imitatie deed?quote:
Wel aardig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:14 schreef Lamon. het volgende:
Hoe vond jij die scene waar Brad Pitt als Italiaan een hele foute Marlon Brando imitatie deed?
Ik viel bijna van de bioscoopstoel af van het lachen.
quote:
Heb jij nou ook niet het idee dat de films weer even minder worden?quote:
Elies.quote:
Ik vind het een stuk beter dan een half jaar geleden of zo toen er vrijwel niks interessants was.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:22 schreef Lamon. het volgende:
Heb jij nou ook niet het idee dat de films weer even minder worden?
Ik heb goede hoop voor Gomorra en Let the right one in, maar verder is er weinig om echt warm voor te lopen.
Ik vind het een beetje saai in filmland.
Gooi het eruit knul, verlaag je lekker tot schelden.quote:
Hebben jullie echt problemen met elkaar? Ik dacht dat het sarcastisch bedoeld was, maar dat kan ook door Tong'squote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gooi het eruit knul, verlaag je lekker tot schelden.
What the hell?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:43 schreef Visplek het volgende:
Ja, ja tuurlijk..
Allemaal leugens!
Godver, ik ben knakezat en moet morgen weer om 7 uur werken
He Lamon, ouwe rukker, alles kits?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hebben jullie echt problemen met elkaar? Ik dacht dat het sarcastisch bedoeld was, maar dat kan ook door Tong'ssmiley komen.
Even je kloon verraden, dan krijg je antwoord.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:46 schreef Visplek het volgende:
[..]
He Lamon, ouwe rukker, alles kits?
* Ofyles2 zichzelf feliciteert met zilver in de zevende AKQ-reeks.quote:
Dat heb ik ook echt meegemaakt in de AKQ-topics: ElizabethR die pas kwam meedoen nadat tong80 gediskwalificeerd werd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hebben jullie echt problemen met elkaar? Ik dacht dat het sarcastisch bedoeld was, maar dat kan ook door Tong'ssmiley komen.
Haha, ich bin keine kloonquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Even je kloon verraden, dan krijg je antwoord.
Dan doe je iets fout.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:43 schreef Visplek het volgende:
Ja, ja tuurlijk..
Allemaal leugens!
Godver, ik ben knakezat en moet morgen weer om 7 uur werken
He, jij bent goed in conclusies trekken!quote:
Dan ben je een bekende of een hele goede lurker.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:50 schreef Visplek het volgende:
[..]
Haha, ich bin keine kloon![]()
Maar toch bedankt voor je reactie
Ik niet, hij wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hebben jullie echt problemen met elkaar?
ElizabethR heeft vanaf serie 1 meegedaan met de AKQ, totdat het gewoon niet leuk meer was, mede dankzij tong.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook echt meegemaakt in de AKQ-topics: ElizabethR die pas kwam meedoen nadat tong80 gediskwalificeerd werd.
Ik lijk Arcee welquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:59 schreef broer het volgende:
Je weet het nummer van het AKQ-topic nog!
Dankjewelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:00 schreef broer het volgende:
Overigens ben ik het volledig met je eens.
Haha, dan zal het wel een goede lurker zijn, want ik post hier nog niet zo langquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan ben je een bekende of een hele goede lurker.
Welke is het?
Tja, ik heb met jullie beiden geen problemen, dus ik blijf er maar buiten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik niet, hij wel.
Het is ooit begonnen in de AKQ, deel 1314, waar tong op zijn welbekende wijze alweer heel snel de lol in het spelletje voor een aantal mensen bedorf, omdat ie niets beters te doen heeft met zijn leven, en op nogal groffe wijze over vrouwen tekeer ging. Toen hing het me dus danig de keel uit en heb ik bij wijze van protest net zo grof gedaan over een vrouw waar hij mee heeft samengeleefd. Vanaf dat moment laat ie het niet na om te pas en onpas, waar ie de kans krijgt, snerende en vileine opmerkingen aan mijn adres te maken.
Dus ik heb niet gelogen op de vorige pagina, ik ben wel grof geweest, tegen tong, maar dat was meer "wat hij kan kan ik ook" dan dat ik het meen, omdat ie gewoon constant liep te etteren in die AKQ topics. Flauwe antwoorden geven, geen nieuwe topics willen openen als ie de lapo had, geen scores willen tellen, kortom, het plezier vergalde voor anderen.
Hij laat het echter niet rusten. Tja....
Ik heb nog steeds geen problemen met hem hoor. Heb er eerder medelijden mee.
Onbekend? Je bent een held man!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat ze drijft om zo'n haat jegens 1 onbekende user te hebben.
UIteraard zeg!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tja, ik heb met jullie beiden geen problemen, dus ik blijf er maar buiten.![]()
Newsflash, dat gaat nog jaaaaaaaaren door. Je heb tnu 'een naam' en daar gaan mensen zich nog jaren aan verlustigen.quote:Ik zit terwijl ik allang niet meer vervelend ben, nog steeds in een soort oorlog met de jochies van KB, ze blijven maar foto's van me posten, me afkraken, en me noemen in topics waar ik niet eens in kom.
En terwijl ze dat doen, zeggen ze steeds maar, "Het is maar internet."
Ik ben zo benieuwd wat ze drijft om zo'n haat jegens 1 onbekende user te hebben.
Eens met de klacht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
En wat Inglorious Bastards betrof: Er zaten natuurlijk een aantal geweldige scenes in, en al die rare intermezzo's vond ik ook wel tof, maar soms was het wel heel erg slapstick (zoals dus de genoemde Pitt-spreekt-italiaans scene) en soms vond ik het wel enigszins smakeloos (zoals die scene met die kreperende massa duitsers, die onmogelijk niet aan de holocaust kan refereren).
Maar goed, in elk geval een film die je moet zien.
Ja sorryquote:
Intiem is nooit ongepastquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
I.R. ! Ik heb je gemist.
Klinkt dat ongepast intiem?
Ja misschien wel..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom is dat dan?
Omdat ik iets eerlijker ben dan de rest?
Begrijpelijk. Hoe zit het met de kaalheid?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Intiem is nooit ongepast.
Ik ben tegenwoordig ambtenaar, en dat bevalt me best goed, en ik heb best een relaxt leven, maar meestal lig ik rond 1 uur toch wel in bed. Dus vandaar. Maar ja, soms lonkt het toch he.
Kuthoer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gooi het eruit knul, verlaag je lekker tot schelden.
Leg eens uitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ElizabethR heeft vanaf serie 1 meegedaan met de AKQ, totdat het gewoon niet leuk meer was, mede dankzij tong.
Ah hier is de uitlegquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik niet, hij wel.
Het is ooit begonnen in de AKQ, deel 1314, waar tong op zijn welbekende wijze alweer heel snel de lol in het spelletje voor een aantal mensen bedorf, omdat ie niets beters te doen heeft met zijn leven, en op nogal groffe wijze over vrouwen tekeer ging. Toen hing het me dus danig de keel uit en heb ik bij wijze van protest net zo grof gedaan over een vrouw waar hij mee heeft samengeleefd. Vanaf dat moment laat ie het niet na om te pas en onpas, waar ie de kans krijgt, snerende en vileine opmerkingen aan mijn adres te maken.
Dus ik heb niet gelogen op de vorige pagina, ik ben wel grof geweest, tegen tong, maar dat was meer "wat hij kan kan ik ook" dan dat ik het meen, omdat ie gewoon constant liep te etteren in die AKQ topics. Flauwe antwoorden geven, offline gaan als ie een vraag gesteld had, of geen nieuwe vraag willen stellen, geen nieuwe topics willen openen als ie de lapo had, geen scores willen tellen, kortom, het plezier vergalde voor anderen.
Hij laat het echter niet rusten. Tja....
Ik heb nog steeds geen problemen met hem hoor. Heb er eerder medelijden mee.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
En tegen Tongben ik natuurlijk wel grof.
Wat deed ik verkeerdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:17 schreef qonmann het volgende:
Tong waarom loop je de AKQ-quiz te verpesten ???
Zo kinderachtig
Het is in het eerste deeltje van de nieuwe reeks, altijd een leuke gebeurtenis, kom je langs om de quiz te verpesten.
Danny heeft nog geen tijdslot uitgevonden voor dit soort topics. Zou wel een leuke feature zijn in plaats van dit topic herhaaldelijk te openen en te sluiten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Drie vragen.
1. Waarom post zelfs de harde kern, tong in dit geval, hier overdag terwijl dit een nachttopic is
Dan ben ik ook hoofdschuldig door expliciet te vragen naar de precieze oorzaak. ER en tong moeten echt bij elkaar op de koffie, desnoods zorg ik er wel voor.quote:3. Waarom vechten ElizabethR en tong hun vete niet uit in pm, of nodigen ze elkaar desnoods uit voor een duel om vier 's ochtends bij de eerste dauw, óf (ik krijg opeens een briljant idee!!!!!!!!) reageren ze gewoon niet meer op elkaar
Ik dank u voor uw aandacht.
Uren?quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:06 schreef Stali het volgende:
Ik hoop werkelijk niet dat je de afgelopen uren hebt besteed aan dit soort flauwekul, Wickedangel.
Tja, vermoeiend hè? Er moet toch iemand zijn die op de tradities wijst die onze gastheer I.R. Baboon is begonnen. Jou kan het blijkbaar niet schelen. Whatever.quote:Pfftt...
quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Danny heeft nog geen tijdslot uitgevonden voor dit soort topics. Zou wel een leuke feature zijn in plaats van dit topic herhaaldelijk te openen en te sluiten.
Ach, jij kunt het ook niet helpen. Je vraagt ernaar omdat je het waarschijnlijk voor het eerst zag, maar wij hebben het al een paar keer zien langskomen. Ik weet het nu wel. Dat bakkie koffie wordt overigens niks.quote:Dan ben ik ook hoofdschuldig door expliciet te vragen naar de precieze oorzaak. ER en tong moeten echt bij elkaar op de koffie, desnoods zorg ik er wel voor.
Je blijkt inderdaad een pietluttig klein zeurtje.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uren?Ik ben net drie kwartier online en het kostte me een paar minuutjes om die vragen te tikken. Dus waar heb je het over?
[..]
Tja, vermoeiend hè? Er moet toch iemand zijn die op de tradities wijst die onze gastheer I.R. Baboon is begonnen. Jou kan het blijkbaar niet schelen. Whatever.
En jij bent een kutsemibikkelnewbiequote:Op zondag 4 oktober 2009 02:16 schreef Stali het volgende:
Je blijkt inderdaad een pietluttig klein zeurtje..
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En jij bent een kutsemibikkelnewbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |