Eerst vond ik 't niks, maar bij nader inzien vind ik 'm reuze komisch. Van mij mag ie dus blijven.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:55 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar een KUTOP met die stomme plaatjes.
Zulen we dat de volgende keer maar niet doen
Heel I.R.Baboon semi-bikkeltijd's uniekheid is ermee weg, en we zijn gewoon het zoveelste domme SC topic
Jij bent een recente aanwinst in deze reeks. Je moet je nog bewijzenquote:
Hoequote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
Jij bent een recente aanwinst in deze reeks. Je moet je nog bewijzen
Het ontgroeningsritueel zal ik even achter de schermen moeten besprekenquote:
Ik mis Lamon.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
Maar je hebt de laatste tijd wel geschitterd door afwezigheid, sig. Daardoor werd je over het hoofd gezien.
Oh maar die procedure is me bekendquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
Het ontgroeningsritueel zal ik even achter de schermen moeten bespreken
Wij allemaal, toch. Hij zorgde voor de continuïteit. En voor revelaties.quote:
Nou, dan mag je die wel eens aan óns uitleggen!quote:
De mooie volzinnen, de zelfreflectie en nog veel meer.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wij allemaal, toch. Hij zorgde voor de continuïteit. En voor revelaties.
Uitlíggen zal je bedoelenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, dan mag je die wel eens aan óns uitleggen!
Net of wij, semi-bikkelaars, komisch zijn!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eerst vond ik 't niks, maar bij nader inzien vind ik 'm reuze komisch.
Van mij alleen maar omdat Marble er een puist werk aan heeft gehad en I.R. nog geen bezwaar.quote:Van mij mag ie dus blijven.
Oh.............quote:Door de tekst in de OP zou duidelijk moeten zijn dat dit geen SC is, maar ja, wie leest er tegenwoordig nou nog een OP
Dat zijn twee mooie knollenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:38 schreef sig000 het volgende:
Ben vanwege gebrek aan inspiratie maar paarden gaan posten.
Nee, wij zijn dieptragisch, zo middenin de nacht posten!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:41 schreef ElizabethR het volgende:
Net of wij, semi-bikkelaars, komisch zijn!
Geen doorsnee SC, danquote:Oh.............![]()
Dit is géén SC
Waar? Waarquote:
Ogottegottegottegod.... Krijgen we dat weerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
Leg jij Bluezz het ontgroeningsritueel eens uit, Elizabeth. Zij denkt blijkbaar dat ze erbij moet gaan liggen
Ja ik zie het. Er is vast toekomst in topics als 'Post alle paarden waar je vanaf bent gedonderd' en 'Pimp je paard'.quote:
Ik moet altijd erg lachen om die topics over paarden hier op Fok.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja ik zie het. Er is vast toekomst in topics als 'Post alle paarden waar je vanaf bent gedonderd' en 'Pimp je paard'.
Kan me niet herinneren ooit eerder een paardentopique te hebben gezien, maar ik houd deze in de gatenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:10 schreef sig000 het volgende:
Ik moet altijd erg lachen om die topics over paarden hier op Fok.Zelf mag ik graag een lekkere paardenbiefstuk van de barbeque nuttigen.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
Deze is trouwens ook leuk, Elizabeth. Ik ga 'm even in het Darwin-topic posten.
Dat is deze: De FOK! Darwin Awards deel 3quote:
Echt? Brrrrrrrrrrrrquote:En pinda's met drop is lekker, wist je dat??
Kan er niets aan doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
En meteen in dat malle topic posten hè, sig!
Echt wel. Taalfoutentopic is ook zo leuk. En het uitsprakentopique van modjes.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:28 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een leuk topic die Darwin award
Heel netjes. Ik heb mijn postcount in slechts 2,5 jaar bij elkaar gesprokkeld, dat is pas ergquote:25.608 is mijn postcount. Vanaf 2000. Niet zo slecht toch??
Taalfoutentopic ken ik, post ik zelf ook wel eensquote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt wel. Taalfoutentopic is ook zo leuk. En het uitsprakentopique van modjes.
[..]
Heel netjes. Ik heb mijn postcount in slechts 2,5 jaar bij elkaar gesprokkeld, dat is pas erg
MOD uitspraken archief #3quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:34 schreef ElizabethR het volgende:
Taalfoutentopic ken ik, post ik zelf ook wel eens
Uitspraken van modjes ken ik dan weer niet, staat die in Onzin??
Zakdoek erbijquote:Ja, heel erg!! Je bent echt een posthoer
Je moet gewoon eens wat vaker in mijn posthistorie kijken. Niet al te vaak, want dat grenst aan stalkingquote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:46 schreef ElizabethR het volgende:
Er gaat een wereld voor me open!!!
Waar is broer?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens wat vaker in mijn posthistorie kijken. Niet al te vaak, want dat grenst aan stalking
Hij houdt niet meer van mijquote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:51 schreef sig000 het volgende:
Waar is broer?
Best. Ik heb er toch geen last van.quote:
Ik stel voor dat ook hij (opnieuw) ontgroend moet worden.quote:En Sig, je hebt alweer gelijk!! WAAR is broer
Maar soms is het ook wel weer fijn om het gewoon roerend eens te zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:57 schreef sig000 het volgende:
Ik haat gelijk hebben.Elke discussie is om zeep dan.
Ok dan, dat kan ook maar ben daar niet op uit.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar soms is het ook wel weer fijn om het gewoon roerend eens te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |