Even voor de duidelijkheid. Alleen levende mensen praten, hè.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:32 schreef Anguisy het volgende:
Even voor de beeldvorming. Leeft je opa nog?
Owquote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Alleen levende mensen praten, hè.
mooi en nu weer ontopic graag, wil opzich weleens naar kerk gaan, maar vraag me gewoon af of dat eigelijk nog wel kan tegenwoordig. Kortom kan je zomaar binnenlopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gezien 't feit dat jij in Ierland woont zal 't wel 'Father Flower' geweest zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:29 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ging laatst naar Pastoor Bloem, ik vroeg hem: "Schikt het?'
Hij zei gewoon: 'Nee'!!!
Pffff.
Bloem schikt nooit! Blegh!
Ik weet niet, heb ooit wel een verweg ervaring gehad dat er iemand tegen me praatte die in Afrika dood ging op dat moment.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Elke kerk waar de deur open is kun je binnenlopen, pas wel op voor vallende brokstukkenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:37 schreef -sobriquet het volgende:
[..]
mooi en nu weer ontopic graag, wil opzich weleens naar kerk gaan, maar vraag me gewoon af of dat eigelijk nog wel kan tegenwoordig. Kortom kan je zomaar binnenlopen.
O ja??quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gezien 't feit dat jij in Ierland woont zal 't wel 'Father Flower' geweest zijn.
Vergeef me Vader, ik heb gezondigdquote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:37 schreef -sobriquet het volgende:
mooi en nu weer ontopic graag,
Kerken/kathedralen hebben openingstijden. Diensten zijn, voorzover ik weet, op zaterdagavond en zondagochtend. De kans is inderdaad groot dat je - pak 'm beet - op donderdagmiddag drie uur voor een dichte deur staat.quote:wil opzich weleens naar kerk gaan, maar vraag me gewoon af of dat eigelijk nog wel kan tegenwoordig. Kortom kan je zomaar binnenlopen.
Sommige mensen horen stemmen, just to be surequote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vergeef me Vader, ik heb gezondigd![]()
Stemmenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:44 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Sommige mensen horen stemmen, just to be sure![]()
Heel eventjes off topic geweest. Nu moet ik biechten.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:45 schreef Anguisy het volgende:
Wat heb je gedaan?
1x te laat.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:45 schreef Morwen het volgende:
Als je maar niet voor het zingen de kerk uitgaat, dan zit je wel goed.........denk ik.
FA's gedragen zich als zodanig, maar ze zijn NIET god.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heel eventjes off topic geweest. Nu moet ik biechten.
Zal ik doenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:52 schreef Anguisy het volgende:
FA's gedragen zich als zodanig, maar ze zijn NIET god.
Onthou dat.
FA'szijn users die denken dat het leuk is om elke dag weer Danny's mail te beantwoorden zonder daar voor te worden betaald.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
FA's?Hier?
In dit topic?
Wat zijn dat eigenlijk FA's?
Welk bier schenken ze daar?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:46 schreef Baird het volgende:
Ik de provincie waar ik vandaan kom. De meest kerkelijke zeg maar, Limburg ja.... Zijn de kerken bij mijn weten tot een uur of 22:00 toegankelijk als er geen diensten zijn.
Enkel klooster en abdijbier natuurlijk.quote:
Kloosters waar ze bier brouwen zijn helemaal tof.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:54 schreef Baird het volgende:
[..]
Enkel klooster en abdijbier natuurlijk.
Maar nu ik er zo over nadenk.... ik woon recht tegenover een kerk. Ik heb nachtdienst tot 07:00, kwartier later ben ik thuis en ga ik eens kijken of ik de pastoor kan opbiechten dat ik de hele nacht geen fuck heb uitgevoerd...
Zoja: Mooi, zonden kwijt en rein naar bed.
Zonee: Ik heb nog een nachtdienst, en dan kijk ik eens om 23:00 als ik de deur uitga of ik kan biechten.
Zonee: Op zondagochtend zal een kerk toch zeker open zijn?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:26 schreef sig000 het volgende:
Je kunt tegenwoordig ook online bekijken welke kerk open is op 't gewenste tijdstip.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 06:33 schreef OFfSprngr het volgende:
Wtf zou je naar zo'n fascistische plek willen?
in onze maatschappij? Volgens mij heeft de kerk z'n meeste invloed nu zolangzamerhand verloren in ons land.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:40 schreef Scaurus het volgende:
Ja, er wordt onzin vertelt in de kerk. Vaak is de kerk ook onderdrukkend in de zin dat het sociale controle uitoefent en indoctrineert. Het is echter ook een sociaal instituut dat zijn weerga niet kent in onze maatschappij.
Hele groepen over 1 kam scheren is jou meer bekend dan nuance, hé.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:40 schreef Scaurus het volgende:
Ja, er wordt onzin vertelt in de kerk. Vaak is de kerk ook onderdrukkend in de zin dat het sociale controle uitoefent en indoctrineert. Het is echter ook een sociaal instituut dat zijn weerga niet kent in onze maatschappij.
Een van de weinige nuttige posts in dit topic die weer eens een Christenbashtopic wordt, sorry TS, maar hier komt een slotje op.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
TS, kijk gewoon op internet rond. Vrijwel elke kerk heeft wel een website en daar zullen wel de tijden van de diensten opstaan.
En bij elke dienst ben je gewoon welkom inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |