Thanksquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Graag gedaan.
'Zo alleen maar wil ik verder levenquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik kan totaal niet een geschikte ritme op dit nummer bedenken, met ritme kan ik dit nummer goed beoordelen.
Luister maarquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik kan totaal niet een geschikte ritme op dit nummer bedenken, met ritme kan ik dit nummer goed beoordelen.
Je bentquote:Op woensdag 16 januari 2008 02:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Graag gedaan.
Ik wel nuquote:Op woensdag 16 januari 2008 03:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
na 50 seconden klikte ik hem weg, tegen zulk soort muziek kan ik neit tegen
Technisch gezien is dat voor slowchats en die andere meuk (linkdump:red)quote:Op woensdag 16 januari 2008 03:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Je bent [ afbeelding ] nog vergeten.
Ik wil dan dit horen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 03:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik wel nu
En ik denk dat ik dit ook wil horen als ik dood ben en mijn graf in ga
Er zijn toch veel schonere vrouwen op deze Aarde tong.quote:Op woensdag 16 januari 2008 03:12 schreef tong80 het volgende:
Ik ga slapen en dromen dat ik word genomen door Katja Schuurman.
Whehehehequote:Op woensdag 16 januari 2008 03:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat overleef je niet, en dat weet je
Weltrusten lieffiequote:Op donderdag 17 januari 2008 01:11 schreef Bluezz het volgende:![]()
![]()
Queen Bluezz moet echt ff slapen ipv bikkeltijden vandaag![]()
Yepquote:gaatie?
Ik weet niet of er nog een open topic is. Daarbij heeft Lamon 2 delen geleden zijn vertrek van Fok aangekondigd..quote:Op zondag 20 januari 2008 05:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit is wel pure bikkeltijd. Er moet ergens het Lamon topic zijn.
Toevallig had ik het vanavond nog over Turbo McKwek, maar dat kwam ook doordat me te oren was gekomen dat er binnenkort een Dirty Disney feest wordt georganiseerd. Ik kon nauwelijks geloven dat dit daadwerkelijk een thema was, maar nadat ik van de schrik bekomen was besloot ik met mijn gezelschap geschikte dresscodes en vooral woordspelingen te verzinnen, helaas niks met Turbo McKwek.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 05:06 schreef Marble het volgende:
Laat ik een parallel leggen met de grootste klassieker onder de Disneyseries, het ongeevenaarde DuckTales. Lamon zou daarin de Oom Dagobert zijn, en ik meer de Lizzy of mevrouw Baktaart. Ik hoop dat dat je vraag enigszins beantwoordt.
I.R.Baboon zou overigens zonder meer de Turbo McKwek van het stuk zijn. Maar dat terzijde.
Klopt.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:55 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar een KUTOP met die stomme plaatjes.
Zulen we dat de volgende keer maar niet doen
Heel I.R.Baboon semi-bikkeltijd's uniekheid is ermee weg, en we zijn gewoon het zoveelste domme SC topic
Dank!quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:38 schreef Bluezz het volgende:
bloomingdale:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |