quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 05:06 schreef Marble het volgende:Laat ik een parallel leggen met de grootste klassieker onder de Disneyseries, het ongeevenaarde
DuckTales. Lamon zou daarin de Oom Dagobert zijn, en ik meer de Lizzy of mevrouw Baktaart. Ik hoop dat dat je vraag enigszins beantwoordt.
I.R.Baboon zou overigens zonder meer de Turbo McKwek van het stuk zijn. Maar dat terzijde.
Toevallig had ik het vanavond nog over Turbo McKwek, maar dat kwam ook doordat me te oren was gekomen dat er binnenkort een
Dirty Disney feest wordt georganiseerd. Ik kon nauwelijks geloven dat dit daadwerkelijk een thema was, maar nadat ik van de schrik bekomen was besloot ik met mijn gezelschap geschikte dresscodes en vooral woordspelingen te verzinnen, helaas niks met Turbo McKwek.
Maar Donald Fuck, Donald Dick, Cornelis Lul, Karel paardePoot, Willy met z'n enorme wortel, AssePoester, Sneewitje, DoornRoosje, Rakker (of Rukker) en nog een aantal anderen die ik vergeten ben passeerden de revue. Toch zoek ik nog verder. Volgens de mensen die ik sprak moest ik als Guus Geluk of Goofy gaan, maar ook daarmee ben ik nog niet helemaal tevreden.
En welterusten.