ROCK ME AMADEUSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 13 september 2009 03:36 schreef broer het volgende:
Nou heb ik door dit topic dus gewoon 'The Ultimate Collection' van Falco aangeschaft.
Hoezo? Gaat dit over het tientje van Arcade Fire?quote:
Heb je dat tijdschrift nog? Ben ook nieuwsgierig, maar ik had de Revu helaas niet gekocht.quote:Op zondag 13 september 2009 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was dat Arceeme erop wees.
Ik heb dus ganz geil de volgende dag de Revu gekocht.
Komop zeg, ze is 17 jaar, geen geestelijk gehandicapte. Toen ik 17 was wist ik dondersgoed wat er om mij heen gebeurde.quote:Op zondag 13 september 2009 03:32 schreef broer het volgende:
Ik kan alleen afgaan op wat ik lees, dat is waar. Net als jij. En op mij komt ze over als iemand die veel houvast nodig heeft en nog niet precies ziet wat er zoal om haar heen gebeurt. Net als veel van haar leeftijdgenoten.
Ik vind haar erg aardig ja, en voel wel een zekere band, maar het is enkel internet, dus meer is het niet.quote:Denk je werkelijk dat dat is wat je uitstraalt? Dat het je alleen om vriendschap te doen is?
Ja.quote:Op zondag 13 september 2009 03:39 schreef Wickedangel het volgende:
Gaat dit over het tientje van Arcade Fire?
Amper 30000 actieve users, echt, meer is het niet.quote:Op zondag 13 september 2009 03:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als Revu het zegt, zal het wel waar zijn![]()
Het kan trouwens best dat er 250.000 geregistreerde users zijn. Dat wil niet zeggen dat ze ook allemaal posten
Gelukkig dat mijn zusje geen account heeft.quote:Op zondag 13 september 2009 03:41 schreef tong80 het volgende:
Ik zit puur en alleen op Fok om jonge meisjes in bed te krijgen.
Die blijven veel te laat op
Ik heb je niet aan Falco geholpen, dus nee, we staan niet quitte.quote:
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 13 september 2009 03:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb je niet aan Falco geholpen, dus nee, we staan niet quitte.
Ik zeg ook niet dat ze geestelijk gehandicapt is. Ik zeg dat ze een puber is die niet haar eigen effect op haar omgeving in de gaten heeft. Zij denkt dat ze 'gewoon leuk' met iemand heen en weer post, jij vraagt aan mensen of het leeftijdsverschil gek zou zijn. Dat zijn andere insteken die te maken hebben met het overzien van je eigen acties.quote:Op zondag 13 september 2009 03:40 schreef Sanne92 het volgende:
Komop zeg, ze is 17 jaar, geen geestelijk gehandicapte. Toen ik 17 was wist ik dondersgoed wat er om mij heen gebeurde.
Het bed zou niet eens in je op moeten komen. Niet dezelfde avond en niet over drie maanden. Dat is het hele punt.quote:Ik vind haar erg aardig ja, en voel wel een zekere band, maar het is enkel internet, dus meer is het niet.
En ik kan je wel verzekeren dat het zeker niet de bedoeling is, dat als ik haar zou ontmoeten om er dezelfde avond even losbandig mee naar bed te gaan ofzo...
Ja, en de ontbossing is ook erg. Ik kan niet overal iets aan doen. Maar als dit zich onder mijn neus afspeelt, kan ik in ieder geval mijn mening geven.quote:Overigens wil ik er sowieso even op wijzen, dat er veel te veel jonge meisjes zijn die voor een spreekwoordelijke breezer met een 50-jarige perverseling het bed induiken, dat is iets waar je je zorgen over zou moeten maken.
In tien jaar tijd kunnen zich makkelijk 250.000 man hebben geregistreerd... en degenen die geen ballen hadden, zijn weer gevluchtquote:Op zondag 13 september 2009 03:42 schreef Sanne92 het volgende:
Amper 30000 actieve users, echt, meer is het niet.![]()
Er zijn altijd meer lurkers dan posters, wel grappig.quote:Wel veel bezoekers.
Kut.quote:Op zondag 13 september 2009 03:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb je niet aan Falco geholpen, dus nee, we staan niet quitte.
Ik wil me eigenlijk niet met jullie discussie bemoeien, maar ik ga nu toch iets zeggen.quote:Op zondag 13 september 2009 03:46 schreef broer het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze geestelijk gehandicapt is. Ik zeg dat ze een puber is die niet haar eigen effect op haar omgeving in de gaten heeft. Zij denkt dat ze 'gewoon leuk' met iemand heen en weer post, jij vraagt aan mensen of het leeftijdsverschil gek zou zijn. Dat zijn andere insteken die te maken hebben met het overzien van je eigen acties.
Daar ga ik eens heel diep over nadenken.quote:Op zondag 13 september 2009 03:48 schreef broer het volgende:
Kut.
Wat zal ik eens aanschaffen zodat we quitte staan?
quote:Op zondag 13 september 2009 03:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of Lamon het account van Sanne92 heeft gekraakt.
Dit stinkt, deze hele kwestie stinkt. En we gaan uitvinden waarom...
En dat zou het allemaal oké maken? Dat meen je toch niet? Het is een zoekende puber, die kun je dat soort dingen niet kwalijk nemen. Een volwassene die daar niet mee om kan gaan - die kun je iets kwalijk nemen.quote:Op zondag 13 september 2009 03:49 schreef Wickedangel het volgende:
Zij is degene die achter Lamon is gaan aanlopen. Elders heb ik haar een Lamon-groupie genoemd.
Trusten Broerquote:Op zondag 13 september 2009 03:49 schreef broer het volgende:
Godver, het is bijna vier uur. Ik ga slapen.
Later.
Meisjes van 17 zijn volwassener dan je denkt. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet goed kan beoordelen.quote:Op zondag 13 september 2009 03:51 schreef broer het volgende:
En dat zou het allemaal oké maken? Dat meen je toch niet? Het is een zoekende puber, die kun je dat soort dingen niet kwalijk nemen. Een volwassene die daar niet mee om kan gaan - die kun je iets kwalijk nemen.
Nee serieus. Ik zag eerst een blond meisje op dat account.quote:
Mijn moeder was 14 toen ze mijn 11 jaar oudere vader ontmoette, ze zijn getrouwd toen zij 18 was, en op haar negentiende ben ik geboren en ze hebben het meest liefdevolle huwelijk gehad dat ik ooit gezien heb, 35 jaar lang...quote:Op zondag 13 september 2009 03:46 schreef broer het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze geestelijk gehandicapt is. Ik zeg dat ze een puber is die niet haar eigen effect op haar omgeving in de gaten heeft. Zij denkt dat ze 'gewoon leuk' met iemand heen en weer post, jij vraagt aan mensen of het leeftijdsverschil gek zou zijn. Dat zijn andere insteken die te maken hebben met het overzien van je eigen acties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |