Dat weet je inderdaad nooit zeker. Maar ik vind het voornemen al verwerpelijk.quote:Op zondag 13 september 2009 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Laten we (laat hij) eerst maar eens kijken of ze is wie ze zegt dat ze is.
Ook goed.quote:
Ik ben nieuw op Fok!.quote:Op zondag 13 september 2009 03:02 schreef broer het volgende:
Sinceria? Welke kloon heb ik dan nu weer gemist?
GTST verbleekt hierbij.quote:Op zondag 13 september 2009 03:03 schreef Sanne92 het volgende:
Dit hele gedoe begint me wel een beetje zorgen te baren...
Het is net GTST hier de laatste tijd..
Ik was mijn handen nooit in openbare WC's Als er ergens bacterienen zitten is het wel aan de wasknop van een openbare WCquote:Op zondag 13 september 2009 03:02 schreef broer het volgende:
[..]
In dat geval: daarna wel de wc-deur wassen, hè.
Dank.quote:
Ben je nog maagd ?quote:
Dat valt nog wel mee.quote:
Je moet uitkijken hier.quote:
We wisten niet (broer wist niet) dat je hier fysiek zou komen opdagen, hè.quote:Op zondag 13 september 2009 03:09 schreef Sanne92 het volgende:
Dat valt nog wel mee.
Maar ik maak het toch zelden mee, dat we hier openlijk over elkaar gaan praten, alsof de ander het niet kan lezen.
In ieder geval niet op deze manier...
Het was de bedoeling dat je het kon lezen.quote:Op zondag 13 september 2009 03:09 schreef Sanne92 het volgende:
Maar ik maak het toch zelden mee, dat we hier openlijk over elkaar gaan praten, alsof de ander het niet kan lezen.
Ja, anders lees ik het toch een dag later.quote:Op zondag 13 september 2009 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We wisten niet (broer wist niet) dat je hier fysiek zou komen opdagen, hè.
Zoals Yvon?quote:Op zondag 13 september 2009 03:10 schreef tong80 het volgende:
Je moet uitkijken hier.
Voor je het weeT ben je een bekende Nederlander
Ik heb wat moeite met deze vraag, kun je me het goede antwoord voorzeggen?quote:
Ik kreeg een relatie doordat Fok nog klein was 7 jaar geleden was aan het lullen met shmoopy en van het één kwam het ander.quote:Op zondag 13 september 2009 03:09 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee.
Ik ben gevraagd eerst en wilde nietquote:Op zondag 13 september 2009 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoals Yvon?Ik zag haar in de Revu. Jij kwam ook nog voor in een overzichtje van topposters. Het was wel kicken om jou en Arcee te zien staan.
Nee, ik weet inderdaad niet of er iets gaande is of dat er bepaalde 'experimenten' aan de gang zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 03:12 schreef Sanne92 het volgende:
Ik bedoel meer het veroordelende toontje van broer, terwijl hij niet eens weet of er iets gaande is, wat niet kan.
Dit is sowieso een heel fout antwoord.quote:Op zondag 13 september 2009 03:14 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb wat moeite met deze vraag, kun je me het goede antwoord voorzeggen?
quote:Op zondag 13 september 2009 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoals Yvon?Ik zag haar in de Revu. Jij kwam ook nog voor in een overzichtje van topposters. Het was wel kicken om jou en Arcee te zien staan.
quote:Op zondag 13 september 2009 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is sowieso een heel foute antwoord wedervraag.
Verdeurie PS, jij stond er natuurlijk ook bij! Ik vond het hoe dan ook kickenquote:
Nou, allereerst is het misschien goed om te weten, dat ik nog helemaal niets afgesproken heb met Crack_ .quote:Op zondag 13 september 2009 03:11 schreef broer het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat je het kon lezen.
Ben al een bekende Nederlander. Meer dan 200000 users kennen me.quote:
Is hij weer eens geband?quote:Op zondag 13 september 2009 03:18 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 46 En moest lachen dat Golfer van 54 een ban kreeg
Neuken ?quote:Op zondag 13 september 2009 03:21 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nou, allereerst is het misschien goed om te weten, dat ik nog helemaal niets afgesproken heb met Crack_ .
Het tweede, wat goed is om te weten, is dat Crack_ niet zo kinderachtig en naief is, als je misschien zou denken, en dat dit allemaal alleen op een schermpje staat.
En dat ze misschien een leuke jongen ontmoet tijdens Appelpop ofzo, en er dan al helemaal niets aan de hand is.
Dan kun je je nog afvragen, als ik een keertje een FOK!ster zou meeten, of dat niet gewoon vriendschappelijk kan zijn..
En als laatste is het misschien wel logisch dat het gewoon open en bloot op het forum staat, want als ik 1 of andere griezel zou zijn, die als doel heeft jonge meisjes verleiden op internet, zou ik dat wel stiekem doen.
Je geeft op deze manier terwijl er werkelijk niets aan de hand is, wel iemand een zeer onprettig stempel mee.
Ik ben er verder niet kwaad over, maar leuk is het niet.
Geen idee iets met het zuur forumquote:Op zondag 13 september 2009 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is hij weer eens geband?Waarom?
Het was dat Arceequote:Op zondag 13 september 2009 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdeurie PS, jij stond er natuurlijk ook bij! Ik vond het hoe dan ook kicken
quote:Op zondag 13 september 2009 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
Het was dat Arceeme erop wees.
Ik heb dus ganz geil de volgende dag de Revu gekocht.
Ik kan alleen afgaan op wat ik lees, dat is waar. Net als jij. En op mij komt ze over als iemand die veel houvast nodig heeft en nog niet precies ziet wat er zoal om haar heen gebeurt. Net als veel van haar leeftijdgenoten.quote:Op zondag 13 september 2009 03:21 schreef Sanne92 het volgende:
Het tweede, wat goed is om te weten, is dat Crack_ niet zo kinderachtig en naief is, als je misschien zou denken, en dat dit allemaal alleen op een schermpje staat.
Denk je werkelijk dat dat is wat je uitstraalt? Dat het je alleen om vriendschap te doen is?quote:Dan kun je je nog afvragen, als ik een keertje een FOK!ster zou meeten, of dat niet gewoon vriendschappelijk kan zijn..
Ik zeg niet dat jonge meisjes verleiden je doel is. Dat is min of meer per ongeluk gebeurt, als ik het zo lees. En ik zeg ook niet dat je een griezel bent. Ik zeg dat je je verantwoordelijkheid als volwassene moet nemen omdat dat meisje dat nog niet kan.quote:En als laatste is het misschien wel logisch dat het gewoon open en bloot op het forum staat, want als ik 1 of andere griezel zou zijn, die als doel heeft jonge meisjes verleiden op internet, zou ik dat wel stiekem doen.
Ik geef mijn mening over wat ik zie.quote:Je geeft op deze manier terwijl er werkelijk niets aan de hand is, wel iemand een zeer onprettig stempel mee.
Hoe lang blijven mensen die mythe in stand houden trouwens?quote:Op zondag 13 september 2009 03:30 schreef Wickedangel het volgende:
250.000 geregistreerde FOK!kers.
FOK!kers die de crisis voor een paar dagen te lijf gingen.quote:Op zondag 13 september 2009 03:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Revu heeft wel een enorm potentieel met 250.000 geregistreerde FOK!kers. Ze moesten waarschijnlijk bijprinten
Als Revu het zegt, zal het wel waar zijnquote:Op zondag 13 september 2009 03:32 schreef Sanne92 het volgende:
Hoe lang blijven mensen die mythe in stand houden trouwens?
En het klopt ook nog eens.quote:Op zondag 13 september 2009 03:16 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, ik weet inderdaad niet of er iets gaande is of dat er bepaalde 'experimenten' aan de gang zijn.
Laat ik het zo zeggen: als jij inderdaad de dertig bent gepasseerd en zij is inderdaad zeventien, en de manier waarop jullie met elkaar posten is oprecht - dan ben je flink fout bezig.
Dat is een veroordelend toontje, inderdaad. En met recht.
ROCK ME AMADEUSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 13 september 2009 03:36 schreef broer het volgende:
Nou heb ik door dit topic dus gewoon 'The Ultimate Collection' van Falco aangeschaft.
Hoezo? Gaat dit over het tientje van Arcade Fire?quote:
Heb je dat tijdschrift nog? Ben ook nieuwsgierig, maar ik had de Revu helaas niet gekocht.quote:Op zondag 13 september 2009 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was dat Arceeme erop wees.
Ik heb dus ganz geil de volgende dag de Revu gekocht.
Komop zeg, ze is 17 jaar, geen geestelijk gehandicapte. Toen ik 17 was wist ik dondersgoed wat er om mij heen gebeurde.quote:Op zondag 13 september 2009 03:32 schreef broer het volgende:
Ik kan alleen afgaan op wat ik lees, dat is waar. Net als jij. En op mij komt ze over als iemand die veel houvast nodig heeft en nog niet precies ziet wat er zoal om haar heen gebeurt. Net als veel van haar leeftijdgenoten.
Ik vind haar erg aardig ja, en voel wel een zekere band, maar het is enkel internet, dus meer is het niet.quote:Denk je werkelijk dat dat is wat je uitstraalt? Dat het je alleen om vriendschap te doen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |