Eigenlijk moet er dan ook weer achter "Ik weet het eigenlijk ook niet".quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
Een baken in onzekere tijden, een rots in de branding, het koren van het kaf.
Voor de geneugdelijke gedachtenkronkels die men in het hoofd krijgt nadat de klok 01.00 uur heeft geslagen.
In het weekend moeten die gedachtes nog even wachten tot 02.00 uur.
Ja. Deze is ook mooi:quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:04 schreef Sanne92 het volgende:
Eigenlijk moet er dan ook weer achter "Ik weet het eigenlijk ook niet".
Top.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgt op:
I.R. Baboons semibikkeltijd, deel 111: Effe lekker bikkelen.
---
Een baken in onzekere tijden, een rots in de branding, het koren van het kaf.
Voor de geneugdelijke gedachtenkronkels die men in het hoofd krijgt nadat de klok 01.00 uur heeft geslagen.
Typoooooooooooo!!!quote:
Veel plezier ermeequote:Op vrijdag 11 september 2009 02:13 schreef Sanne92 het volgende:
Nu heb ik door jou dit nummer in mijn kop, WA.
Half drie 's middagsquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik zet hier een tvp
quote:Voor de geneugdelijke gedachtenkronkels die men in het hoofd krijgt nadat de klok 01.00 uur heeft geslagen.
Kom zeg, ook newbies kunnen lezen.quote:Op zondag 13 september 2009 02:06 schreef Ofyles2 het volgende:
En zoals altijd moeten de newbies het verkorven...
Je kunt niet multitasken?quote:Op zondag 13 september 2009 02:07 schreef broer het volgende:
Ik ga even Don't Stand So Close To Me luisteren.
Tot zo.
Broer is van het mannelijke geslacht... lijkt me dus van niet.quote:
Voltooid deelwoord van verkerven.quote:Op zondag 13 september 2009 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom zeg, ook newbies kunnen lezen.
En vertel mij eens even waar je 'verkorven' vandaan haalt
PS!quote:Op zondag 13 september 2009 02:12 schreef PrintScreen het volgende:
Broer is van het mannelijke geslacht... lijkt me dus van niet.
Heej Wa![]()
Dat klopt.quote:Op zondag 13 september 2009 02:13 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens Ofyles, jij bent toch ook een redelijke newbie in deze reeks.
Ik moest even al mijn aandacht bij dat liedje hebben.quote:
Leuk. Ik dacht dat je zoiets bedoelde als 'ze moeten het bezuren'.quote:Op zondag 13 september 2009 02:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Voltooid deelwoord van verkerven.
Vlaams voor verprutsen, bederven, verknoeien.
Dan vind ik Jeanny van Falco toch iets beter.quote:Op zondag 13 september 2009 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik moest even al mijn aandacht bij dat liedje hebben.
Grappig. Ik heb nooit eerder gemerkt dat het gaat over een oudere man en een jonger meisje.
Nee hoor, we zijn hartstikke lief tegen mensen die de tradities van deze reeks in acht nemen.quote:Op zondag 13 september 2009 02:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat klopt.
Misschien zal ik dat ook hier blijven.
Naar omstandigheden redelijk wel.quote:
Meen je dat nou?quote:Op zondag 13 september 2009 02:15 schreef broer het volgende:
Grappig. Ik heb nooit eerder gemerkt dat het gaat over een oudere man en een jonger meisje.
Die is minstens net zo goed, inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2009 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan vind ik Jeanny van Falco toch iets beter.
Dat gaat over een zedendelinquent.quote:Op zondag 13 september 2009 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan vind ik Jeanny van Falco toch iets beter.
Ik mag niet klagen. Maar daarom doe ik het nog wel eensquote:Op zondag 13 september 2009 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
Naar omstandigheden redelijk wel.
Een mens heeft nu eenmaal altijd wel wat te wensen..... zeker waar het de kids betreft.
En met Wa alles oké?
En volwassen mannen die iets doen met niet-volwassen meisjes zijn dat niet?quote:Op zondag 13 september 2009 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Dat gaat over een zedendelinquent.
Hmm... Ik dacht altijd dat Sting roomser dan Bono was. Daar gáát zijn imago...quote:broer, het is extra pikant omdat Sting ooit zelf leraar was.
Nee, die zijn gewoon domquote:Op zondag 13 september 2009 02:24 schreef broer het volgende:
En volwassen mannen die iets doen met niet-volwassen meisjes zijn dat niet?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:57 schreef ElizabethR het volgende:
- Post waarom je SBer wilt zijn, en graag moverend, want iedereen wil SB-er zijn
- Noem minstens 1 band waar lamon fan van is
- Waar heeft I.R. een studiestage gevolgd en uit welk land kwam zijn laatste vriendin?
- Wie is DE intellectueel in deze reeks
- Wie missen we
Verder moet je minstens 1 nacht volledig doorposten tot aan 06:00 a.m. want anders hoor je niet bij de SB-ers
Een en ander dient te gebeuren in een melancholische state of mind, met inname van de nodige alcohol, en met het posten van een juist antwoord in de AKQ. Liefst filosofisch.
Dom? Ze misbruiken meisjes die er met open ogen intrappen omdat ze nog niet de volwassenheid hebben bereikt die hen waarschuwt voor dit soort situaties!quote:
Ach. Ik heb het niet over een 40-jarige leraar met een 13-jarige leerling, dat is pedofilie. Ik heb het over een 25-jarige met een 16-jarige of zo. Wat volgens de letter van de wet ook pedofilie is, trouwensquote:Op zondag 13 september 2009 02:36 schreef broer het volgende:
Dom? Ze misbruiken meisjes die er met open ogen intrappen omdat ze nog niet de volwassenheid hebben bereikt die hen waarschuwt voor dit soort situaties!
Nee, ik had niet over Lamonquote:Maar goed, ik moet dit gesprek eigenlijk niet met jou hebben, maar gewoon met Lamon, want over hem gaat het natuurlijk.
Hoeft ook niet, want jij bent een semibikkeltijdoldbie. Zou dat op het Scrabblebord passen?quote:
Ja, maar in delen.quote:Op zondag 13 september 2009 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, want jij bent een semibikkeltijdoldbie. Zou dat op het Scrabblebord passen?
Aha. En wat heb je daar verder over te zeggenquote:Op zondag 13 september 2009 02:44 schreef broer het volgende:
Nee, dat bedoelde ik ook niet. Ik bedoelde dat ik het over hem had.
Alleen ElizabethR heeft de antwoorden.quote:Op zondag 13 september 2009 02:45 schreef broer het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie dé intellectueel uit de reeks is.
Niet zo binnen de kaders denken. Een Scrabble-bord is zo groot als jij wilt dat het is.quote:Op zondag 13 september 2009 02:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Een Scrabblebord is 15 bij 15 vakjes groot.
quote:Op zondag 13 september 2009 02:47 schreef broer het volgende:
Niet zo binnen de kaders denken. Een Scrabble-bord is zo groot als jij wilt dat het is.
Dat ik hem een zedendelinquent vind als hij afspreekt met een meisje van - wat is ze? - zeventien. En dat ik vind dat hij zijn volwassen verantwoordelijkheid moet nemen omdat dat meisje nog niet volwassen genoeg is om te zien wat er precies gebeurt.quote:Op zondag 13 september 2009 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
Aha. En wat heb je daar verder over te zeggen
Laten we (laat hij) eerst maar eens kijken of ze is wie ze zegt dat ze is.quote:Op zondag 13 september 2009 02:51 schreef broer het volgende:
Dat ik hem een zedendelinquent vind als hij afspreekt met een meisje van - wat is ze? - zeventien. En dat ik vind dat hij zijn volwassen verantwoordelijkheid moet nemen omdat dat meisje nog niet volwassen genoeg is om te zien wat er precies gebeurt.
Ik plas zittendquote:Op zondag 13 september 2009 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daarna wel je handjes wassen, hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |