Goed dat je je niet laat wegjagen. Dat was nooit de intentie.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:08 schreef Lamon. het volgende:
Ik vind het geweldig, dat ik na 9 dramatische aftochten, toch nog een beetje serieus genomen word.
Ik ben gek op wals ritmes, maar de nummers die je post zijn altijd zo majeur ipv mineur, en ik ben toch fan van mineur.quote:Op donderdag 17 september 2009 02:16 schreef broer het volgende:
Dit wil ik de muziekliefhebbers hier toch niet onthouden:
Mooi, nieuw nummer. En gebaseerd op een briljant liedje:
Doe niet zo raar zeg!! Gewoon lekker blijven, en je oude account terugvragen via Danny of Yvonnequote:Op donderdag 17 september 2009 02:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het wordt wel een gekke boel zo, ik geef het toe, maar dit is ECHT ECHT EERLIJK WAAR mijn laatste useraccount.
Welnee, het is maar internet hoor, je kunt met goed fatsoen het kaf meteen links laten liggen na herkenning, en het koren blijven amuseren met je posts!!quote:Als ik weer problemen krijg, is het echt voorgoed afgelopen, ik ben nu welwillend en heb speciaal voor Danny voor de tweede keer een pimp-abbo genomen, maar als het nu weer ontspoort, geef ik het echt op.
Oeh, jij weet niet van de onderlinge mailtjes tussen Danny en ik, die best heftig opliepen.quote:Op donderdag 17 september 2009 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Doe niet zo raar zeg!! Gewoon lekker blijven, en je oude account terugvragen via Danny of Yvonne
[..]
Welnee, het is maar internet hoor, je kunt met goed fatsoen het kaf meteen links laten liggen na herkenning, en het koren blijven amuseren met je posts!!
Oke, dat wist ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 02:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh, jij weet niet van de onderlinge mailtjes tussen Danny en ik, die best heftig opliepen.
Ik kan op dit moment niets meer vragen, omdat ik en hij een deal gemaakt hebben, en ik me daar aan wil houden.
O ja, Tom Waits - In the neighbourhoodquote:Op donderdag 17 september 2009 02:34 schreef ElizabethR het volgende:
Bwoew, die eerste doet me qua ritme en stijl erg denken aan dat begrafenisnummer met die New Orleans voodoo sound van die artiest, kom hoe heet ie ook alweer, die dan zelf met een hoge hoed op voorop loopt in de videoclip, en ik kan op geen enkele naam komen, ook niet van het liedje. Maar het is meesterlijk.
Put a spell on you is ook erg lekker zo met dat driekwartsmaatje.
Deze citeer ik maar evenquote:Op donderdag 17 september 2009 02:09 schreef Lamon. het volgende:
Het wordt wel een gekke boel zo, ik geef het toe, maar dit is ECHT ECHT EERLIJK WAAR mijn laatste useraccount.
Als ik weer problemen krijg, is het echt voorgoed afgelopen, ik ben nu welwillend en heb speciaal voor Danny voor de tweede keer een pimp-abbo genomen, maar als het nu weer ontspoort, geef ik het echt op.
Het experiment is klaar, ik doe het nu echt niet meer, maar je kunt zelfs van een internet site wel heel veel leren over mensen blijkt achteraf.quote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:14 schreef Lamon. het volgende:
Het experiment is klaar, ik doe het nu echt niet meer, maar je kunt zelfs van een internet site wel heel veel leren over mensen blijkt achteraf.
Ik blijf nu weer "normaal", al bestaat compleet normaal zijn niet, maar wat heb ik veel geleerd!
Sociologie is echt het meest interessante wat er is, al liep het wat uit de hand.
En zeg even dat Crack_ hier welkom is, als ze na 1.00 post, want ze voelde zich een beetje rot over het feit, dat het ook over haar ging, en wilde hier best af en toe blijven posten.quote:
Wat mij betreft ging het niet eens zozeer over haar, ik maak haar natuurlijk niet bijna vier jaar mee op dit forum, zoals met jou het geval is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:20 schreef Lamon. het volgende:
En zeg even dat Crack_ hier welkom is, als ze na 1.00 post, want ze voelde zich een beetje rot over het feit, dat het ook over haar ging, en wilde hier best af en toe blijven posten.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:33 schreef tong80 het volgende:
Post hier muziek die tong80 goed vindt
Als ze maar wel de newbietest afleggen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
Dat geldt in feite voor iedereen die de behoefte heeft om hier te posten.
Nee, geen testen alsjeblieft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als ze maar wel de newbietest afleggen.
Chill dude!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, geen testen alsjeblieft.
Die heb jij ook niet gedaan toen ik je via BB5 naar dit topic lokte.
Dat weet ik nog.
Het misstaat je niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 02:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Chill dude!!
Grapjes enzo, jeweetzzzzzz
Oh, dat was lekker zeg, een keertje zo praten!!
Tom Waitsquote:Op donderdag 17 september 2009 02:34 schreef ElizabethR het volgende:
Bwoew, die eerste doet me qua ritme en stijl erg denken aan dat begrafenisnummer met die New Orleans voodoo sound van die artiest, kom hoe heet ie ook alweer, die dan zelf met een hoge hoed op voorop loopt in de videoclip, en ik kan op geen enkele naam komen, ook niet van het liedje. Maar het is meesterlijk.
Put a spell on you is ook erg lekker zo met dat driekwartsmaatje.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:12 schreef Lamon. het volgende:
Ik zou vandaag met een lief collegaatje iets leuks gaan doen, en weer sloeg het noodlot toe, en had ze ernstige problemen, die zorgwekkend zijn op zijn minst.
Ik baal een beetje dat zoveel lieve mensen die het niet verdienen, altijd rottigheid hebben.
Mosterd en maaltijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |