quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:21 schreef svann het volgende:
Hi!
Ik doe zo af en toe ook een poging wat algemeen gangbaardere tijden aan te houden.
Met wisselend succes moet ik zeggen.
Een avond mens weet nu eenmaal altijd wel wat leukers te bedenken dan 'al' te gaan slapen.
* zwaait even naar iedereen.
Lamon, ik denk de hele tijd dat ik Ole langs zie komen.
Nou goed dan, ik heb hier geleerd dat je op het internet, weliswaar op straffe van een ban, ongelooflijk grof kunt doen tegen Jan en Alleman.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik wel hoor. Ik weet niet precies wat, maar toch
Echt waarquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
Nou goed dan, ik heb hier geleerd dat je op het internet, weliswaar op straffe van een ban, ongelooflijk grof kunt doen tegen Jan en Alleman.
Maakt je wel uit, anders dacht je er niet eens over na, en begon je er niet eens over.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt waarKijk nou toch. Maakt mij verder niks uit.
Ik niet nee, maar plaatsvervangende schaamte komt wel in me op soms.quote:
Ik gooi even wat dingen op, enkel uit mijn blote hoofd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik kan oprecht zeggen dat ik hier niets geleerd heb.
Neequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik gooi even wat dingen op, enkel uit mijn blote hoofd.
-Is je hekel aan Nederland destijds niet stiekem versterkt door wat je hier wel eens las?
Nee, met een andere oude gast, niet vaag. 5 Jaar jonger dan ik, en een schatje. Ik ben er heel blij mee.quote:-Heeft je dochter het nog steeds met die oude vage gast of heb ik gelijk gehad dat dat niet zou duren, waar je destijds best van baalde, en is het niet prettig om te horen dat iemand zich dat herinnert omdat je er ABSOLUUT niet blij mee was?
Jaquote:-Heeft het je niet opgeleverd dat je je nachtelijke wakkere uurtjes kon besteden met een wijntje en wat vermaak, zonder dat je je dood verveelde?
quote:Dit is puur gokwerk natuurlijk.
De meest onverwachte mensen steken hun kop op op dit soort dagen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:21 schreef svann het volgende:
[..]
Hi!
Ik doe zo af en toe ook een poging wat algemeen gangbaardere tijden aan te houden.
Met wisselend succes moet ik zeggen.
Een avond mens weet nu eenmaal altijd wel wat leukers te bedenken dan 'al' te gaan slapen.
* zwaait even naar iedereen.
Lamon, ik denk de hele tijd dat ik Ole langs zie komen.
Hoer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik niet nee, maar plaatsvervangende schaamte komt wel in me op soms.
En tegen Tongben ik natuurlijk wel grof.
Blijkbaar moest dat er even uit.quote:
Dit:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:09 schreef Lamon. het volgende:
Wat vond Arcee van Inglorious Basterds?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:09 schreef Arcee het volgende:
Beetje langdradige film. Wel een aantal goeie en leuke scènes, maar ook veel scènes die me niet lang bij zullen blijven. Beste scène vond ik hoofdstuk 1. Met daarin een voortreffelijke Christoph Waltz als Hans Landa, die wat mij betreft het beste is aan de film. Geweldige rol. Brad Pitt daarentegen vond ik niet veel toevoegen. De dialogen vond ik ook maar bij vlagen des QT's. Hoe anders was dat in Death Proof, die ik fantastisch vond.Maar dat terzijde.
De scène aan de bar vond ik ook wel top. Al met al wel een leuke film met enkele geslaagde scènes. En een erg goeie rol dus van Christoph Waltz.
Hoe vond jij die scene waar Brad Pitt als Italiaan een hele foute Marlon Brando imitatie deed?quote:
Wel aardig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:14 schreef Lamon. het volgende:
Hoe vond jij die scene waar Brad Pitt als Italiaan een hele foute Marlon Brando imitatie deed?
Ik viel bijna van de bioscoopstoel af van het lachen.
quote:
Heb jij nou ook niet het idee dat de films weer even minder worden?quote:
Elies.quote:
Ik vind het een stuk beter dan een half jaar geleden of zo toen er vrijwel niks interessants was.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:22 schreef Lamon. het volgende:
Heb jij nou ook niet het idee dat de films weer even minder worden?
Ik heb goede hoop voor Gomorra en Let the right one in, maar verder is er weinig om echt warm voor te lopen.
Ik vind het een beetje saai in filmland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |