Ik ben gevraagd eerst en wilde nietquote:Op zondag 13 september 2009 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoals Yvon?Ik zag haar in de Revu. Jij kwam ook nog voor in een overzichtje van topposters. Het was wel kicken om jou en Arcee te zien staan.
Nee, ik weet inderdaad niet of er iets gaande is of dat er bepaalde 'experimenten' aan de gang zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 03:12 schreef Sanne92 het volgende:
Ik bedoel meer het veroordelende toontje van broer, terwijl hij niet eens weet of er iets gaande is, wat niet kan.
Dit is sowieso een heel fout antwoord.quote:Op zondag 13 september 2009 03:14 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb wat moeite met deze vraag, kun je me het goede antwoord voorzeggen?
quote:Op zondag 13 september 2009 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zoals Yvon?Ik zag haar in de Revu. Jij kwam ook nog voor in een overzichtje van topposters. Het was wel kicken om jou en Arcee te zien staan.
quote:Op zondag 13 september 2009 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is sowieso een heel foute antwoord wedervraag.
Verdeurie PS, jij stond er natuurlijk ook bij! Ik vond het hoe dan ook kickenquote:
Nou, allereerst is het misschien goed om te weten, dat ik nog helemaal niets afgesproken heb met Crack_ .quote:Op zondag 13 september 2009 03:11 schreef broer het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat je het kon lezen.
Ben al een bekende Nederlander. Meer dan 200000 users kennen me.quote:
Is hij weer eens geband?quote:Op zondag 13 september 2009 03:18 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 46 En moest lachen dat Golfer van 54 een ban kreeg
Neuken ?quote:Op zondag 13 september 2009 03:21 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nou, allereerst is het misschien goed om te weten, dat ik nog helemaal niets afgesproken heb met Crack_ .
Het tweede, wat goed is om te weten, is dat Crack_ niet zo kinderachtig en naief is, als je misschien zou denken, en dat dit allemaal alleen op een schermpje staat.
En dat ze misschien een leuke jongen ontmoet tijdens Appelpop ofzo, en er dan al helemaal niets aan de hand is.
Dan kun je je nog afvragen, als ik een keertje een FOK!ster zou meeten, of dat niet gewoon vriendschappelijk kan zijn..
En als laatste is het misschien wel logisch dat het gewoon open en bloot op het forum staat, want als ik 1 of andere griezel zou zijn, die als doel heeft jonge meisjes verleiden op internet, zou ik dat wel stiekem doen.
Je geeft op deze manier terwijl er werkelijk niets aan de hand is, wel iemand een zeer onprettig stempel mee.
Ik ben er verder niet kwaad over, maar leuk is het niet.
Geen idee iets met het zuur forumquote:Op zondag 13 september 2009 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is hij weer eens geband?Waarom?
Het was dat Arceequote:Op zondag 13 september 2009 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verdeurie PS, jij stond er natuurlijk ook bij! Ik vond het hoe dan ook kicken
quote:Op zondag 13 september 2009 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
Het was dat Arceeme erop wees.
Ik heb dus ganz geil de volgende dag de Revu gekocht.
Ik kan alleen afgaan op wat ik lees, dat is waar. Net als jij. En op mij komt ze over als iemand die veel houvast nodig heeft en nog niet precies ziet wat er zoal om haar heen gebeurt. Net als veel van haar leeftijdgenoten.quote:Op zondag 13 september 2009 03:21 schreef Sanne92 het volgende:
Het tweede, wat goed is om te weten, is dat Crack_ niet zo kinderachtig en naief is, als je misschien zou denken, en dat dit allemaal alleen op een schermpje staat.
Denk je werkelijk dat dat is wat je uitstraalt? Dat het je alleen om vriendschap te doen is?quote:Dan kun je je nog afvragen, als ik een keertje een FOK!ster zou meeten, of dat niet gewoon vriendschappelijk kan zijn..
Ik zeg niet dat jonge meisjes verleiden je doel is. Dat is min of meer per ongeluk gebeurt, als ik het zo lees. En ik zeg ook niet dat je een griezel bent. Ik zeg dat je je verantwoordelijkheid als volwassene moet nemen omdat dat meisje dat nog niet kan.quote:En als laatste is het misschien wel logisch dat het gewoon open en bloot op het forum staat, want als ik 1 of andere griezel zou zijn, die als doel heeft jonge meisjes verleiden op internet, zou ik dat wel stiekem doen.
Ik geef mijn mening over wat ik zie.quote:Je geeft op deze manier terwijl er werkelijk niets aan de hand is, wel iemand een zeer onprettig stempel mee.
Hoe lang blijven mensen die mythe in stand houden trouwens?quote:Op zondag 13 september 2009 03:30 schreef Wickedangel het volgende:
250.000 geregistreerde FOK!kers.
FOK!kers die de crisis voor een paar dagen te lijf gingen.quote:Op zondag 13 september 2009 03:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Revu heeft wel een enorm potentieel met 250.000 geregistreerde FOK!kers. Ze moesten waarschijnlijk bijprinten
Als Revu het zegt, zal het wel waar zijnquote:Op zondag 13 september 2009 03:32 schreef Sanne92 het volgende:
Hoe lang blijven mensen die mythe in stand houden trouwens?
En het klopt ook nog eens.quote:Op zondag 13 september 2009 03:16 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, ik weet inderdaad niet of er iets gaande is of dat er bepaalde 'experimenten' aan de gang zijn.
Laat ik het zo zeggen: als jij inderdaad de dertig bent gepasseerd en zij is inderdaad zeventien, en de manier waarop jullie met elkaar posten is oprecht - dan ben je flink fout bezig.
Dat is een veroordelend toontje, inderdaad. En met recht.
ROCK ME AMADEUSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 13 september 2009 03:36 schreef broer het volgende:
Nou heb ik door dit topic dus gewoon 'The Ultimate Collection' van Falco aangeschaft.
Hoezo? Gaat dit over het tientje van Arcade Fire?quote:
Heb je dat tijdschrift nog? Ben ook nieuwsgierig, maar ik had de Revu helaas niet gekocht.quote:Op zondag 13 september 2009 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was dat Arceeme erop wees.
Ik heb dus ganz geil de volgende dag de Revu gekocht.
Komop zeg, ze is 17 jaar, geen geestelijk gehandicapte. Toen ik 17 was wist ik dondersgoed wat er om mij heen gebeurde.quote:Op zondag 13 september 2009 03:32 schreef broer het volgende:
Ik kan alleen afgaan op wat ik lees, dat is waar. Net als jij. En op mij komt ze over als iemand die veel houvast nodig heeft en nog niet precies ziet wat er zoal om haar heen gebeurt. Net als veel van haar leeftijdgenoten.
Ik vind haar erg aardig ja, en voel wel een zekere band, maar het is enkel internet, dus meer is het niet.quote:Denk je werkelijk dat dat is wat je uitstraalt? Dat het je alleen om vriendschap te doen is?
Ja.quote:Op zondag 13 september 2009 03:39 schreef Wickedangel het volgende:
Gaat dit over het tientje van Arcade Fire?
Amper 30000 actieve users, echt, meer is het niet.quote:Op zondag 13 september 2009 03:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als Revu het zegt, zal het wel waar zijn![]()
Het kan trouwens best dat er 250.000 geregistreerde users zijn. Dat wil niet zeggen dat ze ook allemaal posten
Gelukkig dat mijn zusje geen account heeft.quote:Op zondag 13 september 2009 03:41 schreef tong80 het volgende:
Ik zit puur en alleen op Fok om jonge meisjes in bed te krijgen.
Die blijven veel te laat op
Ik heb je niet aan Falco geholpen, dus nee, we staan niet quitte.quote:
Hoeft ook niet.quote:Op zondag 13 september 2009 03:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb je niet aan Falco geholpen, dus nee, we staan niet quitte.
Ik zeg ook niet dat ze geestelijk gehandicapt is. Ik zeg dat ze een puber is die niet haar eigen effect op haar omgeving in de gaten heeft. Zij denkt dat ze 'gewoon leuk' met iemand heen en weer post, jij vraagt aan mensen of het leeftijdsverschil gek zou zijn. Dat zijn andere insteken die te maken hebben met het overzien van je eigen acties.quote:Op zondag 13 september 2009 03:40 schreef Sanne92 het volgende:
Komop zeg, ze is 17 jaar, geen geestelijk gehandicapte. Toen ik 17 was wist ik dondersgoed wat er om mij heen gebeurde.
Het bed zou niet eens in je op moeten komen. Niet dezelfde avond en niet over drie maanden. Dat is het hele punt.quote:Ik vind haar erg aardig ja, en voel wel een zekere band, maar het is enkel internet, dus meer is het niet.
En ik kan je wel verzekeren dat het zeker niet de bedoeling is, dat als ik haar zou ontmoeten om er dezelfde avond even losbandig mee naar bed te gaan ofzo...
Ja, en de ontbossing is ook erg. Ik kan niet overal iets aan doen. Maar als dit zich onder mijn neus afspeelt, kan ik in ieder geval mijn mening geven.quote:Overigens wil ik er sowieso even op wijzen, dat er veel te veel jonge meisjes zijn die voor een spreekwoordelijke breezer met een 50-jarige perverseling het bed induiken, dat is iets waar je je zorgen over zou moeten maken.
In tien jaar tijd kunnen zich makkelijk 250.000 man hebben geregistreerd... en degenen die geen ballen hadden, zijn weer gevluchtquote:Op zondag 13 september 2009 03:42 schreef Sanne92 het volgende:
Amper 30000 actieve users, echt, meer is het niet.![]()
Er zijn altijd meer lurkers dan posters, wel grappig.quote:Wel veel bezoekers.
Kut.quote:Op zondag 13 september 2009 03:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb je niet aan Falco geholpen, dus nee, we staan niet quitte.
Ik wil me eigenlijk niet met jullie discussie bemoeien, maar ik ga nu toch iets zeggen.quote:Op zondag 13 september 2009 03:46 schreef broer het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze geestelijk gehandicapt is. Ik zeg dat ze een puber is die niet haar eigen effect op haar omgeving in de gaten heeft. Zij denkt dat ze 'gewoon leuk' met iemand heen en weer post, jij vraagt aan mensen of het leeftijdsverschil gek zou zijn. Dat zijn andere insteken die te maken hebben met het overzien van je eigen acties.
Daar ga ik eens heel diep over nadenken.quote:Op zondag 13 september 2009 03:48 schreef broer het volgende:
Kut.
Wat zal ik eens aanschaffen zodat we quitte staan?
quote:Op zondag 13 september 2009 03:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of Lamon het account van Sanne92 heeft gekraakt.
Dit stinkt, deze hele kwestie stinkt. En we gaan uitvinden waarom...
En dat zou het allemaal oké maken? Dat meen je toch niet? Het is een zoekende puber, die kun je dat soort dingen niet kwalijk nemen. Een volwassene die daar niet mee om kan gaan - die kun je iets kwalijk nemen.quote:Op zondag 13 september 2009 03:49 schreef Wickedangel het volgende:
Zij is degene die achter Lamon is gaan aanlopen. Elders heb ik haar een Lamon-groupie genoemd.
Trusten Broerquote:Op zondag 13 september 2009 03:49 schreef broer het volgende:
Godver, het is bijna vier uur. Ik ga slapen.
Later.
Meisjes van 17 zijn volwassener dan je denkt. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet goed kan beoordelen.quote:Op zondag 13 september 2009 03:51 schreef broer het volgende:
En dat zou het allemaal oké maken? Dat meen je toch niet? Het is een zoekende puber, die kun je dat soort dingen niet kwalijk nemen. Een volwassene die daar niet mee om kan gaan - die kun je iets kwalijk nemen.
Nee serieus. Ik zag eerst een blond meisje op dat account.quote:
Mijn moeder was 14 toen ze mijn 11 jaar oudere vader ontmoette, ze zijn getrouwd toen zij 18 was, en op haar negentiende ben ik geboren en ze hebben het meest liefdevolle huwelijk gehad dat ik ooit gezien heb, 35 jaar lang...quote:Op zondag 13 september 2009 03:46 schreef broer het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze geestelijk gehandicapt is. Ik zeg dat ze een puber is die niet haar eigen effect op haar omgeving in de gaten heeft. Zij denkt dat ze 'gewoon leuk' met iemand heen en weer post, jij vraagt aan mensen of het leeftijdsverschil gek zou zijn. Dat zijn andere insteken die te maken hebben met het overzien van je eigen acties.
Wat doe jij hier eigenlijk?quote:Op zondag 13 september 2009 03:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee serieus. Ik zag eerst een blond meisje op dat account.
Het is een farce en we hebben die viespeuk door.
Nu zie ik een leuke vent.quote:Op zondag 13 september 2009 03:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Nee serieus. Ik zag eerst een blond meisje op dat account.
quote:Het is een farce en we hebben die viespeuk door.
Weet ik veel, ik krijg al genoeg gezeik naar mijn hoofd geslingerd de laatste tijd, ik weet niet meer wanneer mensen een grap maken of vervelend aan het doen zijn inmiddels...quote:
Dat snap ik bestquote:Op zondag 13 september 2009 04:03 schreef Sanne92 het volgende:
Weet ik veel, ik krijg al genoeg gezeik naar mijn hoofd geslingerd de laatste tijd, ik weet niet meer wanneer mensen een grap maken of vervelend aan het doen zijn inmiddels...
Zoals gebruikelijk, elke nacht posten.quote:
Gewoonlijk had ik gezegd, wacht tot 1.00, maar in dit geval heeft broer (Wickedangel is netjes gebleven en heeft verder geen oordelen gemaakt over dingen waar ze niets vanaf weet) inderdaad veel aannames gemaakt die onzin zijn. Ik heb twijfels, jij hebt twijfels, we hebben het uitgebreid besproken en niemand heeft ook maar iets geks aan de ander gevraagd of tegen de ander gezegd.quote:Op zondag 13 september 2009 20:54 schreef Crack_ het volgende:
Het spijt me dat het nog geen 2 uur is, maar ik wil er ook nś op reageren, en niet als ik half dood in mn bed lig..
Ten eerste, ik vind het goed dat jullie je mening geven, maarr jullie geven meer jullie mening over dingen die niet aan de hand zijn, en daar kan ik niet zo goed tegen.
@ Broer, ik ben 17 en dus inderdaad niet volwassen, maar jij beschrijft eerder een kind van 11 dan van 17. Dat ik niet zou in kunnen zien dat alle keuze's die ik nu maak invloed hebben op de rest van mn leven, is onzin. Het klopt wel dat ik er langer over na moet denken, en nog veel fouten maak ja. Ik heb ook niet het idee dat jij mij zou kennen broer, maar zo doe je wel.. Overigens, weet ik nu al heel goed wat het effect zou zijn, want ik heb 2 jaar lang met een 24 jarige jongen gehad (daar mag je je oordelen over hebben).
@ Wickedangel, misschien heb je wel gelijk dat ik het op het begin achter Lamon aan liep, maar uiteindelijk ben ik degene die tegen hem heeft gezegd dat ik het nog niet weet, en dat als hij nou wat jonger was..
Overigens vind ik het heel kinderachtig dat je me een newbietest geeft die is bedoeld voor de mensen die jullie niet in dit topic willen hebben (Onmogelijk vragen, en ofyles is ook een newbie hebben jullie zelf gezegd, maar ik zou hem moeten maken en hij niet ).
Ik vind het ook zeerrrrrr spijtig dat jullie gewoon maar van jullie eigen mening uit gaan, terwijl die dingen niet aan de hand zijn. Zolang het bij internet zou blijven, stelt het niks meer voor dan alle andere fokkers die tegen me zeggen dat ik "Knap, en leuk zou zijn om mee te neuken of gewoon een keertje af te spreken". Ik snap ook niet dat jullie niet aan mķj hebben gevraagd hoe ik er uberhaupt over na denken.. en dįt snap ik niet
Inderdaad, dramaqueen. Je lijkt zelf wel een bakvis.quote:Op maandag 14 september 2009 01:09 schreef Sanne92 het volgende:
Bedenken wat ik wil eten vannacht, en daarna slapen, en dankzij broer voel ik me zelfs in dit topic niet meer welkom, het wordt echt tijd om te stoppen met FOK!ken, en dan voor het echie.
Sodeflikker op uit dit topic, randdebiel, je hebt hier geen fuck te zoeken, oplazeren en nooit meer terugkomen.quote:Op maandag 14 september 2009 01:51 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Inderdaad, dramaqueen. Je lijkt zelf wel een bakvis.
Is goed, vieze vent.quote:Op maandag 14 september 2009 06:05 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Sodeflikker op uit dit topic, randdebiel, je hebt hier geen fuck te zoeken, oplazeren en nooit meer terugkomen.
Ach jawel, gewoon geen tijd steken in negatieve energie, net als in het echie.quote:Op maandag 14 september 2009 01:09 schreef Sanne92 het volgende:
Bedenken wat ik wil eten vannacht, en daarna slapen, en dankzij broer voel ik me zelfs in dit topic niet meer welkom, het wordt echt tijd om te stoppen met FOK!ken, en dan voor het echie.
Er is niet meer van over...
Nee, ik ken je ook niet. En dat maakt ook niet uit. Ik maakte het punt dat ik het principieel afkeur dat een man van over de dertig op deze manier afspreekt met een meisje van zeventien.quote:Op zondag 13 september 2009 20:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook niet het idee dat jij mij zou kennen broer, maar zo doe je wel.
Het punt is dat het niet bij internet lijkt te blijven. En dan wordt het opeens een ander verhaal. Daar wil ik voor waarschuwen en dat moet nou eenmaal op een moment dat 'er nog niets gebeurd is', anders schiet het zijn doel voorbij.quote:Zolang het bij internet zou blijven, stelt het niks meer voor dan alle andere fokkers die tegen me zeggen dat ik "Knap, en leuk zou zijn om mee te neuken of gewoon een keertje af te spreken".
Ik vind het geweldig, dat ik na 9 dramatische aftochten, toch nog een beetje serieus genomen word.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is 1:05, nog 295 minuten praatplezier.
Het wordt wel een gekke boel zo, ik geef het toe, maar dit is ECHT ECHT EERLIJK WAAR mijn laatste useraccount.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
Okay, even mijn sig weer aanpassen dus...
WB Lamon-met-puntje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |