Nou, gefeliciteerdquote:Op donderdag 10 september 2009 13:35 schreef Hetiszover het volgende:
ik denk ik kom even fipohunten en jawel hoor
Waar sta jij voor lul dan? Dat wil ik wel zien.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:28 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, maar in een ander topic werden WEER filmpjes gezet die ik al van youtube afgehaald had, iemand anders heeft ze geupload, en mensen blijven ze uploaden, terwijl ik al aan de crew doorgegeven heb dat ik dit niet op prijs stel.
Ik wil gewoon een duidelijke policy, waar ze zich in extreme gevallen ook een beetje aan houden.
Die filmpjes en dat nepaccent waren voor de lol, en hoeven niet tot in den treure herhaald te worden.
(oh, ...en homofiele dikke dwerg.)
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:38 schreef Hupseeln het volgende:
Heeft Gaga nou wel of niet een leuter?
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:43 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Jesus christ, KILL IT WITH FIRE.
Wie wil koffie?
[ afbeelding ]
Niet belangrijk...quote:Op donderdag 10 september 2009 13:37 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Waar sta jij voor lul dan? Dat wil ik wel zien.
ps.
[ afbeelding ]
Die is echt fucking lekker ouwe!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:44 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Niet belangrijk...
Het kwam erop neer, dat ik het melig vond om een paar filmpjes te posten, daarom FOK! te serieus nam, omdat dat zoveel moeite kostte, en toen namen allerlei anonieme usertjes wel de moeite om die filmpjes snel op hun harde schijf te plaatsen, zelf opnieuw te uploaden, en tig keer te herhalen, zelfs in topics, waar ik niet eens kom.
Het is ZOOOOH krom.
Oh en:
[ afbeelding ]
Dat soort shirtjesquote:Op donderdag 10 september 2009 13:48 schreef Hupseeln het volgende:
[..]
Die is echt fucking lekker ouwe!
Nog een:
[ afbeelding ]
Lekker gewoon gebleven.quote:
quote:
Ze speelt de rol van Fatima in de Net 5-serie S1ngle, die gebaseerd is op de gelijknamige strip van Hanco Kolk en Peter de Wit.quote:
Wil je die dan opdragen aan mij?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef Maisnon het volgende:
Inmiddels zit Emma dr andere oog er ook op
Ik had al bedacht hierna Bracha te doen
Bij RTL zeiden ze volgens mij dat er 1,5 miljoen analfabeten zijn in Nederland. Dat lijkt me toch ook zoiets absurds, dat KAN GEWOON NIET IN NEDERLANDquote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=99654
Plaatsvervangende schaamte.
Waarom moet alles zo aan de doelgroep worden aangepast? Als we zo blijven doen schieten we natuurlijk helemaal niks op. Waarom rappend in de trein als je je stof ook gewoon op school kan leren, zoals ieder normaal kind.
Omdat ze steeds moeilijker te bereiken zijn. En daarbij, dit is natuurlijk gedaan om 'aandacht te vragen voor'. Doe je zoiets stilletjes in de klas, interesseert het haast geen hond en komt er al helemaal geen tv-ploeg langs om het bij tv-kijkend Nederland onder de aandacht te brengen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=99654
Plaatsvervangende schaamte.
Waarom moet alles zo aan de doelgroep worden aangepast? Als we zo blijven doen schieten we natuurlijk helemaal niks op. Waarom rappend in de trein als je je stof ook gewoon op school kan leren, zoals ieder normaal kind.
1,5 miljoen?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Bij RTL zeiden ze volgens mij dat er 1,5 miljoen analfabeten zijn in Nederland. Dat lijkt me toch ook zoiets absurds, dat KAN GEWOON NIET IN NEDERLAND![]()
En Yes-R moet weg.
Van die politiek correcte rap. Bijna net zo erg als gangstarap.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:19 schreef Maisnon het volgende:
Yes-R![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die roept zo'n scala aan emoties bij mij op
Nee, Bracha geniet nog steeds mijn voorkeur.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:22 schreef Hupseeln het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik nu gewonnen?
Dat is dus juist het punt. Door op deze manier contact te maken met de doelgroep zullen zij zich waarschijnlijk niet meer gaan openstellen zodat ze in de toekomst beter te bereiken zijn. Het is eigenlijk toch sowieso belachelijk dat we in een welvarend en relatief hoog opgeleid land als Nederland een "alfabetiseringsdag" nodig hebben.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat ze steeds moeilijker te bereiken zijn.
Laurentien heeft trouwens een apart hoofd. Vind ik.
Chagrijnig = Geilquote:Op donderdag 10 september 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk hoe sjaggie ze kijkt!
Neh, ik vind Bracha's gezicht vele malen leuker.
En je gynaecologie project dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef Maisnon het volgende:
Inmiddels zit Emma dr andere oog er ook op
Ik had al bedacht hierna Bracha te doen
1,5 miljoen? Dat is wel heel veel.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:19 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Bij RTL zeiden ze volgens mij dat er 1,5 miljoen analfabeten zijn in Nederland. Dat lijkt me toch ook zoiets absurds, dat KAN GEWOON NIET IN NEDERLAND![]()
En Yes-R moet weg.
Ah!quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze speelt de rol van Fatima in de Net 5-serie S1ngle, die gebaseerd is op de gelijknamige strip van Hanco Kolk en Peter de Wit.
Hmzz... Ik dacht dat ze hun lesje wel hadden geleerd...quote:
http://www.nu.nl/internet(...)aanval-op-foknl.htmlquote:Scholieren geschorst voor aanval op Fok.nl
Uitgegeven: 8 september 2009 13:42
LEEUWARDEN - Twee derdejaars leerlingen van het ICT-Lyceum op het Friesland College in Leeuwarden zijn een week geschorst, nadat ze met een schoolcomputer hadden geprobeerd de nieuws- en discussiesite Fok.nl plat te leggen.
Dat heeft een woordvoerder van de school dinsdag gezegd. Volgens Johan Heslinga van Fok.nl was het een 'denial of service attack'.
Daarbij wordt een site zo vaak opgevraagd dat hij vertraagd en uiteindelijk zelfs onbereikbaar wordt.
De website ontdekte de aanval, omdat de site extreem traag werd. ''Na enig zoeken werd duidelijk wat er aan de hand was en konden we de herkomst herleiden. Toen hebben we contact opgenomen met de systeembeheerder van de school'', aldus Heslinga.
Doelbewust
Volgens hem is het een doelbewuste actie. ''De aanval is opgestart vanaf een server, die zou de hele nacht kunnen doorgaan.''
Fok.nl heeft geen aanklacht ingediend. ''De site heeft geen schade geleden en de jongens hebben hun excuus aangeboden'', zegt de woordvoerder van de school.
''Vrijdag moeten de jongens op gesprek komen bij ons, daarna is het klaar en gaan ze weer gewoon verder met hun opleiding.''
Zeker van die walgelijke kankernerds.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hmzz... Ik dacht dat ze hun lesje wel hadden geleerd...
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)aanval-op-foknl.html
Ik denk dat ze morgen een nog zwaarder gesprek krijgen en dat het niet "klaar" is
Ik wist niet eens dat er een artiest bestond die Simian Mobile Disco heet.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:09 schreef Fascination het volgende:
Ik wist heul niet dat Simian Mobile Disco een nieuwe cd uit heeft.
Er is maar 1 coole Spike en dat is:quote:
faalquote:Op donderdag 10 september 2009 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is maar 1 coole Spike en dat is:
[ afbeelding ]
je moeder.quote:
Van WD geleerd.quote:
Ik hou wel van mensen die de dagelijkse barrières van het leven doorbreken door uiterst obscure scheldwoorden in de mond te nemen.quote:
Godver, dadelijk gaan ze mijn fobo ook vergelijken op die site.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef Adolecens het volgende:
Wat zou zo iemand nou willen met zo'n fobo??
http://fotoboek.fok.nl/user/269602
[ afbeelding ]
Ze noemt haar zelf Sandra. De foto noemt ze Sandra (http://i.fok.nl/userpics//269602/sandra.jpg) en ff zoeken en je komt de foto elders tegen, maar dan The Real One...
[ afbeelding ]
Zou ze denken dat mensen erin trappen?
Ik moet zeggen dat ik er wel lol aan beleef jaquote:Op donderdag 10 september 2009 16:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Godver, dadelijk gaan ze mijn fobo ook vergelijken op die site.
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
Ze noemt haar zelf Sandra. De foto noemt ze Sandra (http://i.fok.nl/userpics//269602/sandra.jpg) en ff zoeken en je komt de foto elders tegen, maar dan The Real One...
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:16 schreef spanker het volgende:
[..]
ok ok, nou luister. ik was dus 15 he. zit zown meisje te zeike of ze mij mag pijpen en neuke.
ok ze was lelijk maar ik was al behoorlijk opgegeilt enzo![]()
toen zei ze ( bijna naakt ze had al aan mij lul gelikt enzo) 'ik wil een kindje van je
'.
dus ik zeg srry maar nee dank je! en ik was weg![]()
nu jullie
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik dacht overigens dat TS vrouwelijk was.
quote:
Apple.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet al hoe mijn OP eruit ziet als ik weer een SC heb.quote:
Ik snap hem niet...quote:Op donderdag 10 september 2009 16:30 schreef jordeeeh het volgende:
HahaDie avatar van -SG-
[ afbeelding ]
Same.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet al hoe mijn OP eruit ziet als ik weer een SC heb.
Wat is er dan zo leuk aan dat gifje? Zulke diebelen staan er genoeg op youtube.quote:
Hij heeft die Lamon-rel niet meegekregen vanwege vakantie.quote:
Daar komt ie ook vandaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er dan zo leuk aan dat gifje? Zulke diebelen staan er genoeg op youtube.
Oh, is dat Lamon.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hij heeft die Lamon-rel niet meegekregen vanwege vakantie.
quote:
Neh, dit is té amateuristisch om aandacht aan te geven.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deze ook dan...
[..]
[..]
[..]En dan nog denken dat er mensen zijn die hem geloven...
![]()
Ik zeg dat fobo vol spammen en wegjagen!
Daar trekt Lamon zich toch niks van aan.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het oprecht jammer dat ik deze rel gemist heb.
True.. Heb wel ff d'r fobo voorzien van de originele foto's. Als je het doet, moet je het goed doen tochquote:Op donderdag 10 september 2009 16:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Neh, dit is té amateuristisch om aandacht aan te geven.Je moet wel volslagen debiel zijn wil je in deze kloon trappen.
Niet iedereen bezit de sociale capaciteiten om zijn of haar voicemail af te luisteren.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:47 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die hun telefoon opnemen om te zeggen of ze je later terug mogen bellen. Laat hem dan gewoon gaan zodat ik gewoon een voicemail in kan spreken.
Hmm, klinkt alsof er een ratelslang in zit. Succes.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:48 schreef IQM het volgende:
Iemand een idee waarom mijn pc de laatste dagen zo teringtraag is? In BSPlayer overschakelen tot fullscreenmodus gaat niet/langzaam, als ik met de rechtermuisknop op het bureaublad klik, duurt het een eeuwigheid voor er een menu tevoorschijn komt..
D'r lijkt wel iets te draaien op de achtergrond, maar ik kan maar niet ontdekken wat. M'n pc ratelt ook alsof 'ie veel aan het verwerken is.
Klinkt als spyware.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:48 schreef IQM het volgende:
Iemand een idee waarom mijn pc de laatste dagen zo teringtraag is? In BSPlayer overschakelen tot fullscreenmodus gaat niet/langzaam, als ik met de rechtermuisknop op het bureaublad klik, duurt het een eeuwigheid voor er een menu tevoorschijn komt..
D'r lijkt wel iets te draaien op de achtergrond, maar ik kan maar niet ontdekken wat. M'n pc ratelt ook alsof 'ie veel aan het verwerken is.
Sluit 1 voor 1 de processen op de achtergrond, ontdek wanneer je pc weer snel wordt en je hebt de boosdoener. Van daaruit kan je verder zoeken.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:48 schreef IQM het volgende:
Hm, voor deze ene keer geloof ik je.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is echt waardankzij de 'academische inlooptijd' zoals m'n docenten dat noemen
!
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hmm, klinkt alsof er een ratelslang in zit. Succes.
Ja, ga jij maar even al je processen sluitenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sluit 1 voor 1 de processen op de achtergrond, ontdek wanneer je pc weer snel wordt en ej hebt de boosdoener. Van daaruit kan je verder zoeken.
Ik kwam wel als laatste binnen, misschien is het dan nog wat geloofwaardigerquote:Op donderdag 10 september 2009 16:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, voor deze ene keer geloof ik je.
Kan ook zijn dat je bepaalde tooltjes geïnstalleerd hebt die geladen moeten worden als je rechtermuisklik doet. Staan daar veel niet-standaard items in? Anders moet je even in de processenlijst kijken wat er allemaal draait.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:48 schreef IQM het volgende:
Alsjeblieft.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:48 schreef IQM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
EvangelineNude.exe kan je overigens gewoon sluiten, IQM.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar even al je processen sluiten!
Maak eens screenshot van al je processen in je Task Manager.
Volgende keer op tijd naar- en uit bed.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kwam wel als laatste binnen, misschien is het dan nog wat geloofwaardiger!
Ja, je pc wordt ff instabiel. Eerst de processen sluiten onder je useraccount, daarna system account. Je kan zo zien welke processen veel load of CPU vragen. Na een reboot heb je ze toch allemaal weer.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar even al je processen sluiten!
Maak eens screenshot van al je processen in je Task Manager.
Ik heb een mac.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
En anders moet je gewoon een Mac kopen, dat is de oplossing voor alle grote problemen in de wereld.
Of een zakje systeembronnen halen bij de computerboer.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:52 schreef Maisnon het volgende:
Je moet even meer RAM downloaden IQM
Ik weet hetquote:Op donderdag 10 september 2009 16:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgende keer op tijd naar- en uit bed.
Wat je ook doet, niet denken dat Mac een oplossing is voor retardnessquote:Op donderdag 10 september 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
En anders moet je gewoon een Mac kopen, dat is de oplossing voor alle grote problemen in de wereld.
Mijn moeder klaagde ook een keer, dus ik "Ja mam, geheugen erbij en het werkt soepeler"quote:Op donderdag 10 september 2009 16:52 schreef Maisnon het volgende:
Thanks, schat.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hmm, klinkt alsof er een ratelslang in zit. Succes.
Heb net Ad Aware gedraaid, maar die vond niks. Ben sowieso al jaren spywarevrij. Ik internet veilig of ik internet niet.quote:
Lijkt me niet zo verstandig toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:49 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sluit 1 voor 1 de processen op de achtergrond, ontdek wanneer je pc weer snel wordt en je hebt de boosdoener. Van daaruit kan je verder zoeken.
Niet dat ik weet. Heb de laatste dagen niks nieuws/aparts geïnstalleerd.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat je bepaalde tooltjes geïnstalleerd hebt die geladen moeten worden als je rechtermuisklik doet. Staan daar veel niet-standaard items in? Anders moet je even in de processenlijst kijken wat er allemaal draait.
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik laat me nog liever onveilig in de kont neuken door een negroïde aidspatient met priapisme.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:53 schreef BobbyB het volgende:
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:58 schreef IQM het volgende:
Ik laat me nog liever onveilig in de kont neuken door een negroïde aidspatient met priapisme.
Het kan ook gewoon dat een aantal systeemfouten zich heeft opgestapeld en nu je keihard anaal vernederd.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Thanks, schat.
[..]
Heb net Ad Aware gedraaid, maar die vond niks. Ben sowieso al jaren spywarevrij. Ik internet veilig of ik internet niet.
[..]
Lijkt me niet zo verstandig toch?Om één voor één processen af te sluiten?
[..]
Niet dat ik weet. Heb de laatste dagen niks nieuws/aparts geïnstalleerd.
[..]http://www.downloadmoreram.com/ zeker?
[..]
Ik laat me nog liever onveilig in de kont neuken door een negroïde aidspatient met priapisme.
Ben je al zenuwachtig?quote:
Met toestemming gepost btw.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:02 schreef jordeeeh het volgende:
Jos zei (17:01):
*dat wordt bt gangrapen
Jos zei (17:01):
*fo sho
quote:
Daar zat ik zelf ook al aan te denken, ja. CCleaner draait nu.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon dat een aantal systeemfouten zich heeft opgestapeld en nu je keihard anaal vernederd.
Download CCleaner en draai de registerycheck.
Hier heb ik geen toestemming voor gegeven.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
jordy zegt:
oh mocht toch wel?
Jos zegt:
ja care
Deze processen kan je gerust sluiten. Je pc ontploft echt niet hoor... Hij zal niet soepel meer lopen, maar je komt er wel achter welke je pc nu nekt. Daar kan je vervolgens wat aan doen in msconfig of het programma zelf.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:58 schreef IQM het volgende:
Lijkt me niet zo verstandig toch?Om één voor één processen af te sluiten?
Als je toch Vista hebt kun je ook bij Prestaties kijken welk proces constant je HD en/of CPU mis/gebruikt.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deze processen kan je gerust sluiten. Je pc ontploft echt niet hoor... Hij zal niet soepel meer lopen, maar je komt er wel achter welke je pc nu nekt. Daar kan je vervolgens wat aan doen in msconfig of het programma zelf.
En ja... Dit is een voorbeeld, jouw processen zijn ongetwijfeld iets anders
[ afbeelding ]
svchost.exe kan wel tricky zijn, staat er vaak tussen en soms hangt er eentje van. Te zien aan een grote hoeveelheid geheugen en CPU wat ie vraagt.
Rainmeter en Windows 7 hierquote:Op donderdag 10 september 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je toch Vista hebt kun je ook bij Prestaties kijken welk proces constant je HD en/of CPU mis/gebruikt.
quote:
quote:
En prestaties is alleen grafiekweergave trouwens...quote:Op donderdag 10 september 2009 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je toch Vista hebt kun je ook bij Prestaties kijken welk proces constant je HD en/of CPU mis/gebruikt.
Bij een nieuwe installatie van windows zijn er maar een paar svchost's als het er zoveel zijn heb je overduidelijk last van spyware/malware. Zelf heb ik ook zoveel van die klote svchost's en ik ben er dankzij ProxyFirewall achter gekomen dat ze ook allemaal ongehoord vaak interne IP's scannen, ik heb svchost's verbinding dus maar even genekt.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Deze processen kan je gerust sluiten. Je pc ontploft echt niet hoor... Hij zal niet soepel meer lopen, maar je komt er wel achter welke je pc nu nekt. Daar kan je vervolgens wat aan doen in msconfig of het programma zelf.
En ja... Dit is een voorbeeld, jouw processen zijn ongetwijfeld iets anders
[ afbeelding ]
svchost.exe kan wel tricky zijn, staat er vaak tussen en soms hangt er eentje van. Te zien aan een grote hoeveelheid geheugen en CPU wat ie vraagt.
x10nets.exe ??quote:Op donderdag 10 september 2009 17:12 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, Firefox staat al een hele tijd open en ik heb een boel add-ons.Sue me.
Denk je dat ik met deze username inlog op mijn eigen pc?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:12 schreef afcajos het volgende:
De username wit makenIedereen weet toch ondertussen hoe je heet
Er zit nog een knop "Resource Monitor" (geen idee hoe dat in NL heet). Of ze hebben dat in Windows 7 weer veranderd.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En prestaties is alleen grafiekweergave trouwens...
Hij bedoelt IQM denk ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Denk je dat ik met deze username inlog op mijn eigen pc?
Mspaintquote:Op donderdag 10 september 2009 17:12 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, Firefox staat al een hele tijd open en ik heb een boel add-ons.Sue me.
x10nets = iets voor video streaming. Heb ik al 's gecheckt, is gewoon veilig.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
x10nets.exe ??
sansadispatch.exe ??
outpost.exe?
Ik had het eigenlijk tegen IQMquote:Op donderdag 10 september 2009 17:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Denk je dat ik met deze username inlog op mijn eigen pc?
Ze hebben wel allebei hun gebruikersnaam wit gepaintquote:Op donderdag 10 september 2009 17:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk tegen IQM
Misschien is een Mac toch zo gek nog niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon dat een aantal systeemfouten zich heeft opgestapeld en nu je keihard anaal vernederd.
Download CCleaner en draai de registerycheck.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
x10nets.exe ??
sansadispatch.exe ??
outpost.exe?
Dude. Verkoop je talent. Doe er wat mee.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Tis maar Wat, zo'n Emma Watson
Mijn macbook is zo traag als dikke stront door een trechterquote:Op donderdag 10 september 2009 17:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien is een Mac toch zo gek nog niet.
Natuurlijk, ook niet heilig maar ik heb gelukkig geen gezeik meer met dat soort dingen.
Nice nice.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lief dat je het opzocht.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
X10 Video Streaming Module
U kunt x10nets.exe sluiten om geheugen of processer kracht vrij te maken voor andere doeleinden.
SansaDispatch.exe - Update for Sansa series driver from SanDisk.
outpost.exe is the main executable for the Outpost Personal Firewall application from Agnitum Security.
Was al gezegd.![]()
Ah, gewoon bron controle... NL versiequote:Op donderdag 10 september 2009 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er zit nog een knop "Resource Monitor" (geen idee hoe dat in NL heet). Of ze hebben dat in Windows 7 weer veranderd.
[ afbeelding ]
Jij ook alquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
Bij die met die rode puntjes denk ik echt: ""
[ afbeelding ]
Doe eens Start > Uitvoeren > Msconfig
en dan het tabblad Opstarten.
Ik maak gewoon regelmatig images, als ik dan gezeik krijg pleur ik gewoon alles terug. Maar heb gelukkig al 2 jaar geen gezeik gehad.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien is een Mac toch zo gek nog niet.
Natuurlijk, ook niet heilig maar ik heb gelukkig geen gezeik meer met dat soort dingen.
Wow, dat heb je mooi gedaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er nog druk mee bezig.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik maak gewoon regelmatig images, als ik dan gezeik krijg pleur ik gewoon alles terug. Maar heb gelukkig al 2 jaar geen gezeik gehad.![]()
[..]
Wow, dat heb je mooi gedaan.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
Hoe kun je ook alweer instellen welke programma's/processen wel/niet gestart moeten worden bij het opstarten van de pc?
En eventueel ook direct in de registry de entries verwijderen.quote:C:\Documents and Settings\All Users\Start Menu\Programs\Startup
Tering he.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Wees duidelijk danquote:Op donderdag 10 september 2009 17:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk tegen IQM
Ik ga jou echt nog es inhuren!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Start --> Uitvoeren --> msconfig --> ENTERquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
Hoe kun je ook alweer instellen welke programma's/processen wel/niet gestart moeten worden bij het opstarten van de pc?
YOU MUST TEACH MEquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en IQM, ben jij de enige die die pc gebruikt?
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef jordeeeh het volgende:
Doe eens Start > Uitvoeren > Msconfig
en dan het tabblad Opstarten.
quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij services en startup, daarnaast de Startup folder checken
[..]
En eventueel ook direct in de registry de entries verwijderen.
Zou het hem duidelijk zijn??quote:Op donderdag 10 september 2009 17:23 schreef Adolecens het volgende:
Start --> Uitvoeren --> msconfig --> ENTER
Ik probeer hem nou netjes te houden.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn macbook is zo traag als dikke stront door een trechter
Omdat handig en omdat Google.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik probeer hem nou netjes te houden.
Googletoolbar, waarom in godsnaam?
Je-zus Chris-tusquote:Op donderdag 10 september 2009 17:25 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
En nee, PrnPack is niet wat je denkt dat het is.
[..]
Yep.
feedback, realsched, uvpl, hffsrv, qttask, googleupdate,uiwatcher zou ik sowieso allemaal uitzetten. Onzin...quote:Op donderdag 10 september 2009 17:25 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
En nee, PrnPack is niet wat je denkt dat het is.
[..]
Yep.
Allurequote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:29 schreef BobbyB het volgende:
Wat gebeurt er als je Start > Uitvoeren > Msconfig doet?
Ze heeft een beetje een groot voorhoofd. Voor de rest issie wel heel tofquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Dan opent je Msconfig, daar kan je o.a. zien wat er allemaal mee opstart.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:29 schreef BobbyB het volgende:
Wat gebeurt er als je Start > Uitvoeren > Msconfig doet?
Waarvoor?? Is het weer die tijd van het jaar ja??quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan opent je Msconfig, daar kan je o.a. zien wat er allemaal mee opstart.![]()
Whehe, ik zit echt met verbazing hiernaar te kijken.quote:
Holy fucknutsquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar, gast! Sommige dingen wil ik gewoon geopend hebben als ik Windows opstart. Zoals Google Talk of Live Messenger of Get Mail (waarmee hij m'n hotmail doorstuurt naar m'n gmail), etc.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je-zus Chris-tus
Hoe krijg je het voor elkaar
Voor de vergelijking:
[ afbeelding ]
Alleen die bovenste staan dus aangevinkt.
Consider it done.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
feedback, realsched, uvpl, hffsrv, qttask, googleupdate,uiwatcher zou ik sowieso allemaal uitzetten. Onzin...
Jullie zijn dan ook degenen die zeggen "M'n pc doet het niet meerquote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, ik zit echt met verbazing hiernaar te kijken.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben een man, maak je maar geen illusies.
Leer ervan.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, ik zit echt met verbazing hiernaar te kijken.
FapFapquote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook degenen die zeggen "M'n pc doet het niet meer![]()
"
- Wat doet er niet dan?
"JA DAT ZEG IK TOCH, HIJ DOET HET GEWOON NIET"
Ja.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook degenen die zeggen "M'n pc doet het niet meer![]()
"
- Wat doet er niet dan?
"JA DAT ZEG IK TOCH, HIJ DOET HET GEWOON NIET"
Ik had het enige uitgebreide antwoord met alle startup locatiesquote:Op donderdag 10 september 2009 17:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Zou het hem duidelijk zijn??
Een ananas met kaas erin of een kaas met ananas erinquote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
ik krijg een orgasme van ananaskaas![]()
![]()
Maak eens een lijst wat je wèl wilt laten opstarten. Dit kan je allemaal uitzetten:quote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar, gast! Sommige dingen wil ik gewoon geopend hebben als ik Windows opstart. Zoals Google Talk of Live Messenger of Get Mail (waarmee hij m'n hotmail doorstuurt naar m'n gmail), etc.
[..]
Consider it done.
Op het kasteelplein. Ga je nog?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef Allure_ het volgende:
Omg, vanavond draait mijn held Roog.
Nu koken.
Housequakequote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef Allure_ het volgende:
Omg, vanavond draait mijn held Roog.
Nu koken.
O daarquote:Op donderdag 10 september 2009 17:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op het kasteelplein. Ga je nog?
quote:LONDEN - Een Britse man mag in de komende tien jaar geen dieren houden, omdat hij een kat dwong tot het inhaleren van cannabis. Een rechtbank in South Shields in het noordoosten van Engeland heeft dat donderdag bepaald.
De 20-jarige Mark Kane had de kat in een tas gestopt. Daarna blies hij de rook van een joint in de tas. Vervolgens zwaaide hij de tas met de kat rond zijn hoofd. Met zijn mobiele telefoon maakte Kane opnames van de versufte kat.
De rechter zei dat de jonge Brit de kat onnodig heeft laten lijden. Kane was niet de eigenaar van de kat; hij paste erop. Sinds het incident is het huisdier verdwenen.
Dat is best wel gay als je niet eens in hotmail zelf je mail kan laten forwarden naar je gmailquote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar, gast! Sommige dingen wil ik gewoon geopend hebben als ik Windows opstart. Zoals Google Talk of Live Messenger of Get Mail (waarmee hij m'n hotmail doorstuurt naar m'n gmail), etc.
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ha-ha met je Windows computer. Je verdiende loon!
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een ananas met kaas erin of een kaas met ananas erin
quote:
Ja, even eten en dan aan den zuipquote:Op donderdag 10 september 2009 17:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op het kasteelplein. Ga je nog?
En daar kom jij van klaar? Het lijkt meer op het hoogtepunt van een mannelijk persoon eerder die dag, wat samengeperst...quote:
Diggy Dex is er ookquote:
Ja, ik snap het niet helemaal, bij mij gebeurt dat automatisch. Dat m'n hotmail-mail naar m'n g-mail wordt verstuurd dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is best wel gay als je niet eens in hotmail zelf je mail kan laten forwarden naar je gmail![]()
![]()
Waarom verpest je mijn figuurlijke klaarkomen?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En daar kom jij van klaar? Het lijkt meer op het hoogtepunt van een mannelijk persoon eerder die dag, wat samengeperst...
Ik ga toch eerder voor samengeperste smegmaquote:Op donderdag 10 september 2009 17:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En daar kom jij van klaar? Het lijkt meer op het hoogtepunt van een mannelijk persoon eerder die dag, wat samengeperst...
Hihi. Ik moet je ook wel een beetje gelijk geven.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat handig en omdat Google.Ik ben een Google-slaaf en laat me graag misbruiken door de zoekgigant.
Dat zei ik ook al.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ha-ha met je Windows computer. Je verdiende loon!
Nee, je hebt echt totaal geen crack aan google desktop. Het is zelfs best wel droevig als je geeneens de locatie van bestanden op je PC kan onthoudenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi. Ik moet je ook wel een beetje gelijk geven.![]()
Iedereen moet werken hier, ik moet nog ff rondbellen.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, even eten en dan aan den zuip.
Jij ook?
Ik bedoel ook niet met dat soort troep maar gmail enz.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, je hebt echt totaal geen crack aan google desktop. Het is zelfs best wel droevig als je geeneens de locatie van bestanden op je PC kan onthouden
Omdat the real thing beter is!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom verpest je mijn figuurlijke klaarkomen?
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, je hebt echt totaal geen crack aan google desktop. Het is zelfs best wel droevig als je geeneens de locatie van bestanden op je PC kan onthouden
quote:
Ik heb het toch over google desktop op Windows en niet over spotlight op Mac OS Xquote:Op donderdag 10 september 2009 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
Het werkt nogal wat sneller via Spotlight. Daar klik jij niet snel genoeg voor door je verkenner.
Hmm, saaiquote:Op donderdag 10 september 2009 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iedereen moet werken hier, ik moet nog ff rondbellen.
Sterker nog, misschien reis ik vanavond al wel af naar Zeeland.quote:
Prft.. Ik lees slechts selectief nu het weekend begonnen is.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb het toch over google desktop op Windows en niet over spotlight op Mac OS X
Ha-ha, met je falende computer.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:53 schreef IQM het volgende:
Zie ik eruit alsof ik een Mac heb en dus Spotlight draai? Nee, sjembek houden dus!
Google Desktop heeft me al meerdere malen uit de brand geholpen, so fuck off!
Ah okequote:Op donderdag 10 september 2009 17:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sterker nog, misschien reis ik vanavond al wel af naar Zeeland.
Waarom ga je danquote:Op donderdag 10 september 2009 17:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke.
Volgende week naar Kreta. Daar wil je toch niet dood gevonden worden
?
Kreta, die NHTV'ers doen niets anders dan reizen krijg ik vaak het idee.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke.
Volgende week naar Kreta. Daar wil je toch niet dood gevonden worden
?
Was me nog niet eens opgevallenquote:
Google.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:53 schreef IQM het volgende:
Zie ik eruit alsof ik een Mac heb en dus Spotlight draai? Nee, sjembek houden dus!
Google Desktop heeft me al meerdere malen uit de brand geholpen, so fuck off!
Goeiemiddagquote:
18.00 uur..quote:
Zo is er een vriend van mij die Tourism management (?) doet. Moesten ze naar Bali voor een onderzoek, 3 weken aan een stuk op het strand gelegen en 's avonds gefeest.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verplicht.
Lekker cultureel ook, jezelf kapot zuipen op Star Beach.
Ja, dat soort dingen krijg ik ookquote:Op donderdag 10 september 2009 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo is er een vriend van mij die Tourism management (?) doet. Moesten ze naar Bali voor een onderzoek, 3 weken aan een stuk op het strand gelegen en 's avonds gefeest.
Whohquote:
Dat dacht ik alquote:
Het is dus toch die tijd van het jaar...quote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
OH MY GOSH. Over iets meer dan een uur is Skylark hier!
Ik zou er niet onwelwillend tegenover staan,quote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen krijg ik ook. Heel leuk allemaal, maar ik heb geen zin om zoveel voor te betalen als we toch geen reet doen daar
.
Sterkte.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ghehe, dank je welquote:Op donderdag 10 september 2009 18:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
[..]
Het is dus toch die tijd van het jaar...![]()
Veel plezier vanavond en geniet ervan!!
OH MY GOD I CAN'T BELIEVE IT, NEVER BEEN THIS FARquote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
Wtf, hebben ze met papier een grot proberen na te bootsen?quote:
Woont die in Groningen eigenlijk?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, maar ik wil over andere culturen leren, en niet met m'n luie reet op het strand liggen de gehele reisquote:Op donderdag 10 september 2009 18:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou er niet onwelwillend tegenover staan,
Neequote:Op donderdag 10 september 2009 18:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Woont die in Groningen eigenlijk?
Neequote:Op donderdag 10 september 2009 18:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil over andere culturen leren, en niet met m'n luie reet op het strand liggen de gehele reis.
OMG BT, ga je zoenen met Skylark.?
Whehe, ook nog eens chersonissosquote:Op donderdag 10 september 2009 17:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verplicht.
Lekker cultureel ook, jezelf kapot zuipen op Star Beach.
Je komt wat verzuurd over, kan dat kloppen?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, hebben ze met papier een grot proberen na te bootsen?
Daar ben je zelf bij natuurlijk. Het is maar net wat je er zelf van maakt.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil over andere culturen leren, en niet met m'n luie reet op het strand liggen de gehele reis.
OMG BT, ga je zoenen met Skylark.?
Dus die komt van verre om met jou te meeten?quote:
OH NOES STEL JE VOOR DAT JE BRUIN WORDT EN EEN PILSJE MOET DRINKEN !!!quote:Op donderdag 10 september 2009 18:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
OH NOES STEL JE VOOR DAT JE BRUIN WORDT EN EEN PILSJE MOET DRINKEN !!!![]()
![]()
Hmm, wellicht.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je komt wat verzuurd over, kan dat kloppen?
Lekker nummertje, niet geweldig maar wel oke.quote:
Je las over "gehele reis" heen zeker?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
![]()
Ik zet liever op deze weddenschap in, dan dat ik een lot koop in de staatsloterijquote:
Ooh ik durf daar best een boel geld op in te zetten hoorquote:
Ja Sky is leukquote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is cutie no spang.
Cutie no spangquote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is cutie no spang.
Ja euhmm volgens mij wilde hij gewoon graag uit in Groningen en ik zei dat 'ie hier best mocht slapenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij natuurlijk. Het is maar net wat je er zelf van maakt.
[..]
Dus die komt van verre om met jou te meeten?
Ik zal zo mijn eindcijfers postenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zet liever op deze weddenschap in, dan dat ik een lot koop in de staatsloterij
Post eens een nummer dat jij geweldig vindt dan.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lekker nummertje, niet geweldig maar wel oke.
Plus Hot Chip
(Wat een naam trouwens, AlexisJe zou maar zo heten als man zijnde
)
Ah, het zoenen wordt gewoon overgeslagenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja euhmm volgens mij wilde hij gewoon graag uit in Groningen en ik zei dat 'ie hier best mocht slapen!
Ja als je op een fok!baby zit te wachtenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:12 schreef Adolecens het volgende:
Voor BT voor vanavond!![]()
[ afbeelding ]
Hmm, ja.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja euhmm volgens mij wilde hij gewoon graag uit in Groningen en ik zei dat 'ie hier best mocht slapen!
Fijn, met een punaise er inquote:Op donderdag 10 september 2009 18:12 schreef Adolecens het volgende:
Voor BT voor vanavond!![]()
[ afbeelding ]
Je krijgt je laatste op mijn rekening gestorte geld terug als je gelijk hebt.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik durf daar best een boel geld op in te zetten hoor!
Inderdaadquote:Op donderdag 10 september 2009 18:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, het zoenen wordt gewoon overgeslagen
quote:
Goh bedanktquote:Op donderdag 10 september 2009 18:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Je krijgt je laatste op mijn rekening gestorte geld terug als je gelijk hebt.
Nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je las over "gehele reis" heen zeker?
Het is niet leuk als je verplicht voor iets moet betalen, wat je in je vrije tijd ook wel zou kunnen doenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
![]()
ZOENUH ZOENUH maak me gekquote:Op donderdag 10 september 2009 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ik durf daar best een boel geld op in te zetten hoor!
[..]
Ja Sky is leukmaar we gaan niet zoenen
!
Wtfquote:Op donderdag 10 september 2009 18:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Je krijgt je laatste op mijn rekening gestorte geld terug als je gelijk hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |