Ik bedoel ook niet met dat soort troep maar gmail enz.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, je hebt echt totaal geen crack aan google desktop. Het is zelfs best wel droevig als je geeneens de locatie van bestanden op je PC kan onthouden
Omdat the real thing beter is!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom verpest je mijn figuurlijke klaarkomen?
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, je hebt echt totaal geen crack aan google desktop. Het is zelfs best wel droevig als je geeneens de locatie van bestanden op je PC kan onthouden
quote:
Ik heb het toch over google desktop op Windows en niet over spotlight op Mac OS Xquote:Op donderdag 10 september 2009 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
Het werkt nogal wat sneller via Spotlight. Daar klik jij niet snel genoeg voor door je verkenner.
Hmm, saaiquote:Op donderdag 10 september 2009 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iedereen moet werken hier, ik moet nog ff rondbellen.
Sterker nog, misschien reis ik vanavond al wel af naar Zeeland.quote:
Prft.. Ik lees slechts selectief nu het weekend begonnen is.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb het toch over google desktop op Windows en niet over spotlight op Mac OS X
Ha-ha, met je falende computer.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:53 schreef IQM het volgende:
Zie ik eruit alsof ik een Mac heb en dus Spotlight draai? Nee, sjembek houden dus!
Google Desktop heeft me al meerdere malen uit de brand geholpen, so fuck off!
Ah okequote:Op donderdag 10 september 2009 17:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sterker nog, misschien reis ik vanavond al wel af naar Zeeland.
Waarom ga je danquote:Op donderdag 10 september 2009 17:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke.
Volgende week naar Kreta. Daar wil je toch niet dood gevonden worden
?
Kreta, die NHTV'ers doen niets anders dan reizen krijg ik vaak het idee.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke.
Volgende week naar Kreta. Daar wil je toch niet dood gevonden worden
?
Was me nog niet eens opgevallenquote:
Google.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:53 schreef IQM het volgende:
Zie ik eruit alsof ik een Mac heb en dus Spotlight draai? Nee, sjembek houden dus!
Google Desktop heeft me al meerdere malen uit de brand geholpen, so fuck off!
Goeiemiddagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |