18.00 uur..quote:
Zo is er een vriend van mij die Tourism management (?) doet. Moesten ze naar Bali voor een onderzoek, 3 weken aan een stuk op het strand gelegen en 's avonds gefeest.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verplicht.
Lekker cultureel ook, jezelf kapot zuipen op Star Beach.
Ja, dat soort dingen krijg ik ookquote:Op donderdag 10 september 2009 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo is er een vriend van mij die Tourism management (?) doet. Moesten ze naar Bali voor een onderzoek, 3 weken aan een stuk op het strand gelegen en 's avonds gefeest.
Whohquote:
Dat dacht ik alquote:
Het is dus toch die tijd van het jaar...quote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
OH MY GOSH. Over iets meer dan een uur is Skylark hier!
Ik zou er niet onwelwillend tegenover staan,quote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen krijg ik ook. Heel leuk allemaal, maar ik heb geen zin om zoveel voor te betalen als we toch geen reet doen daar
.
Sterkte.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ghehe, dank je welquote:Op donderdag 10 september 2009 18:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
[..]
Het is dus toch die tijd van het jaar...![]()
Veel plezier vanavond en geniet ervan!!
OH MY GOD I CAN'T BELIEVE IT, NEVER BEEN THIS FARquote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
Wtf, hebben ze met papier een grot proberen na te bootsen?quote:
Woont die in Groningen eigenlijk?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, maar ik wil over andere culturen leren, en niet met m'n luie reet op het strand liggen de gehele reisquote:Op donderdag 10 september 2009 18:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou er niet onwelwillend tegenover staan,
Neequote:Op donderdag 10 september 2009 18:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Woont die in Groningen eigenlijk?
Neequote:Op donderdag 10 september 2009 18:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil over andere culturen leren, en niet met m'n luie reet op het strand liggen de gehele reis.
OMG BT, ga je zoenen met Skylark.?
Whehe, ook nog eens chersonissosquote:Op donderdag 10 september 2009 17:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verplicht.
Lekker cultureel ook, jezelf kapot zuipen op Star Beach.
Je komt wat verzuurd over, kan dat kloppen?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, hebben ze met papier een grot proberen na te bootsen?
Daar ben je zelf bij natuurlijk. Het is maar net wat je er zelf van maakt.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil over andere culturen leren, en niet met m'n luie reet op het strand liggen de gehele reis.
OMG BT, ga je zoenen met Skylark.?
Dus die komt van verre om met jou te meeten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |