Neequote:Op woensdag 9 september 2009 12:59 schreef mstr het volgende:
Ik moet weg, Nijn, wil jij de OP even fixen?
Oké.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:00 schreef RoBro het volgende:
ik heb vannacht met raam open geslapen lijkt wel of ik keelkanker heb opgelopen 4 sho
Aanstellert. Ik slaap altijd met mn raam openquote:Op woensdag 9 september 2009 13:00 schreef RoBro het volgende:
ik heb vannacht met raam open geslapen lijkt wel of ik keelkanker heb opgelopen 4 sho
maar jij ligt vast niet op raamhoogte dat is een verschil plus dat ze aan het grasmaaien waren dus ik wakker werdquote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Aanstellert. Ik slaap altijd met mn raam open
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef KingGone het volgende:
'Kan je die herrie uitzetten mafkees?'
'Moet je een stoot kankerlijer?'
'Hahhahahakrijg aids!'
*zet muziek uit
D_A postquote:
Tijd om mee te gaan naar het bureau.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef x3ro het volgende:
chickie chickie? Tis maaisje.. mooie maaisje, weet jij hoelaat het is?
Gewoon telefoon innemenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef KingGone het volgende:
'Hahhahahakrijg aids!'
*zet muziek uit
Stouterd!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef KingGone het volgende:
'Hahhahahakrijg aids!'
*zet muziek uit
nee joh ik heb zo wel eens een barvrouw aangesproken wou ze me geen drank gevenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tijd om mee te gaan naar het bureau.
1 van mijn persoonlijkheden is helaas een Marokkaanquote:Op woensdag 9 september 2009 13:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tijd om mee te gaan naar het bureau.
Je vroeg immers hoe laat het was, en niet om drankquote:Op woensdag 9 september 2009 13:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee joh ik heb zo wel eens een barvrouw aangesproken wou ze me geen drank geven
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:05 schreef Myraela het volgende:
Wat is dit een boeiend wijf die college geeft.. not.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
1 van mijn persoonlijkheden is helaas een Marokkaan
Over Marokkanen gesproken. In de lokale kebabtent hangt een bordje met de volgende tekste:
marokaanse gerechten
Het is verplicht.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:08 schreef RoBro het volgende:
colleges zijn nooit boeiend begrijp dan ook niet waarom mensen er vrijwillig heengaan als het niet verplicht is
Wanneer ik er aan denk zal ik dit weekend wel ff foto schieten ervan. Voor wie t met eigen ogen wil zien kan naar frituur de Maaspoort in Maastricht gaanquote:
ze vertellen meestal de eerste keer hoe vaak je dan college mag missen dat is enige moment dat ik meestal opletquote:
Herkenbaar,quote:Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
ze vertellen meestal de eerste keer hoe vaak je dan college mag missen dat is enige moment dat ik meestal oplet
quote:
SChool.quote:
Plebs.. Hondenquote:
Nope, still alivequote:
Of ze controleren gewoon niet of je komt of niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef RoBro het volgende:
[..]
ze vertellen meestal de eerste keer hoe vaak je dan college mag missen dat is enige moment dat ik meestal oplet
of of of je laat je battieboy matties je naam aanvinken als de lijst rondgaatquote:Op woensdag 9 september 2009 13:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Of ze controleren gewoon niet of je komt of niet.
Dat kan natuurlijk ook nogggg.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
of of of je laat je battieboy matties je naam aanvinken als de lijst rondgaat
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
Werkt alleen als ze daarna geen koppen gaan tellenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
Doen ze op HBO niet, teveel moeite.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Werkt alleen als ze daarna geen koppen gaan tellen
Oh okquote:Op woensdag 9 september 2009 14:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Doen ze op HBO niet, teveel moeite.
Ik zie ze al gaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Doen ze op HBO niet, teveel moeite.
Nee.quote:
en als je matties wel gaan maar dat doen ze ook niet dus dat is dan weer cockquote:Op woensdag 9 september 2009 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Werkt alleen als ze daarna geen koppen gaan tellen
Tellen hoeveel keer je gegaapt hebtquote:Op woensdag 9 september 2009 14:19 schreef Hyman het volgende:
Al 3 keer gegaapt tijdens 5 minuten in deze les.
Ik las geraped.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:19 schreef Hyman het volgende:
Al 3 keer gegaapt tijdens 5 minuten in deze les.
Ja. Hier dus ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Tellen hoeveel keer je gegaapt hebt. Als ik dat deed in de les stond er een heel a4tje geturft
.
Waar het hart vol van zit, stroomt de mond van over.quote:
Bij hem is er denk ik iets anders gevuld.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waar het hart vol van zit, stroomt de mond van over.
Ofzo.
en dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:15 schreef -SG- het volgende:
Nog 79 posts!
WTF, heb jij een beugel?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:06 schreef Jotcha het volgende:
![]()
Nog steeds niet beugelloos, maar goed.
Huh wat kan een beugel nou veranderen in 2 wekenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Sinds 2 weken. Hij zou er misschien vandaag uit gaan.
Damn. Wat is je postgemiddelde?quote:
Ik was er al een tijdje vanaf, met onderin een draadje, maar boven niet. 1 tand was gaan verschuiven/draaien, dus weer een beugel, en dan een draadje. Binnen 3 dagen kon ik toch wel resultaat zien, en voelenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh wat kan een beugel nou veranderen in 2 weken
I'm losing my baby.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:20 schreef KingGone het volgende:
And I'm losing my favourite game
You're losing your mind again
I'm losing my favourite game
You're losing your mind again.
Maar je valt in ieder geval niet in slaap!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Hyman het volgende:
Tyfus trein heeft vertraging en ik heb rijles
Ga dan es met de auto pipoquote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Hyman het volgende:
Tyfus trein heeft vertraging en ik heb rijles
Hoi Thommm!quote:
Aah toch nietquote:
Hello Lieke.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef livalo het volgende:
[..]
I'm losing my baby.
Losing my favorite game.
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar je valt in ieder geval niet in slaap!
Ik neger geen mensen. Negert.quote:
Oh lol ik dacht altijd dat dat hartstikke lang duurde, maar heb zelf ook geen beugel gehad.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik was er al een tijdje vanaf, met onderin een draadje, maar boven niet. 1 tand was gaan verschuiven/draaien, dus weer een beugel, en dan een draadje. Binnen 3 dagen kon ik toch wel resultaat zien, en voelen
Kun je de rijinstructeur niet bellen met de mededeling dat het OV kut is en dat 'ie je bij het station moet ophalen?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:23 schreef Hyman het volgende:
Fffffffuuuuuu nog eens 10 minuten later
dat nummer had ik laatst nog in mn inbox gezet om te onthoudenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef livalo het volgende:
[..]
I'm losing my baby.
Losing my favorite game.
doe ik zo jaquote:Op woensdag 9 september 2009 16:26 schreef livalo het volgende:
[..]
Kun je de rijinstructeur niet bellen met de mededeling dat het OV kut is en dat 'ie je bij het station moet ophalen?
Mi dushiquote:
Ohja.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:31 schreef livalo het volgende:
Morgen Coldplay, en vrijdag en zaterdag Appelpop. Volgens mij ben ik zondag dood. Of lig ik de hele dag met een super weinig-slaap-en-veel-drank-kater op de bank.
Ik ben er enorm lang mee bezig geweest daarvoorquote:Op woensdag 9 september 2009 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh lol ik dacht altijd dat dat hartstikke lang duurde, maar heb zelf ook geen beugel gehad.
Seks ook?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben er enorm lang mee bezig geweest daarvoorHeb zo'n beetje alles gehad
Khad vandaag VIP kunnen gaan naar Moke, kan naar Appelpop, maar ga vrijdag naar White Denim en zaterdag feestjequote:Op woensdag 9 september 2009 16:31 schreef livalo het volgende:
Morgen Coldplay, en vrijdag en zaterdag Appelpop. Volgens mij ben ik zondag dood. Of lig ik de hele dag met een super weinig-slaap-en-veel-drank-kater op de bank.
Ik hou niet van Nederlandse muziek. Echt. Ik heb er een fobie voor.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Khad vandaag VIP kunnen gaan naar Moke, kan naar Appelpop, maar ga vrijdag naar White Denim en zaterdag feestje
Feesten worden bij ons om Appelpop heengeplandquote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Khad vandaag VIP kunnen gaan naar Moke, kan naar Appelpop, maar ga vrijdag naar White Denim en zaterdag feestje
"Dit noemt men nou een steek onder water".quote:
Toch geen petjesbeugel?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben er enorm lang mee bezig geweest daarvoorHeb zo'n beetje alles gehad
Waarom denk je dat ik niet gaquote:Op woensdag 9 september 2009 16:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hou niet van Nederlandse muziek. Echt. Ik heb er een fobie voor.
Het is allemaal fake troep.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet gaEn hou eens even op over Nederlandse muziek. Serieus. De Staat, Voicst en heel wat andere kleine bandjes zijn echt dik hoor
Wow, dan heb je echt veel beugels gehad.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gelukkig alleen 's nachts. Wat een tyfusding was dat zeg
Drive Like Maria, Ayreon, Epica, Within Temptation, Guus Meeuwis, Racoon, Leaf, Rowwen Hèze, Silkstone, enz. enz.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet gaEn hou eens even op over Nederlandse muziek. Serieus. De Staat, Voicst en heel wat andere kleine bandjes zijn echt dik hoor
Nee, ik ga hier niet op in. Ik ga hier niet op in. ik probeer hier niet op in te gaan. Nee Lieke, deze is te makkelijk, TYP NIETS!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is allemaal fake troep.
Zie Miley Cyrus dan, een artiest van wereldformaat met een geweldige stem.
Ik dacht dat je dr ook tof vondquote:Op woensdag 9 september 2009 16:46 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, ik ga hier niet op in. Ik ga hier niet op in. ik probeer hier niet op in te gaan. Nee Lieke, deze is te makkelijk, TYP NIETS!
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is allemaal fake troep.
Zie Miley Cyrus dan, een artiest van wereldformaat met een geweldige stem.
Ik heb jou trouwens niet op Lowlands gezienquote:Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef livalo het volgende:
[..]
Drive Like Maria, Ayreon, Epica, Within Temptation, Guus Meeuwis, Racoon, Leaf, Rowwen Hèze, Silkstone, enz. enz.
Ik kan me nog enkele uitspraken van gisteren herinneren.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:46 schreef ImTheBase het volgende:
Poll: ImTheBase for modOMFG YEAH YES, HIJ IS BAAS Ok. Kthx, maar nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik zie dr lekker uit.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
[..]
Ik heb jou trouwens niet op Lowlands gezienNiet dat ik weet hoe je er uit ziet though.
Sssssstquote:Op woensdag 9 september 2009 16:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kan me nog enkele uitspraken van gisteren herinneren.
Een aantal staan er op de FPquote:Op woensdag 9 september 2009 16:48 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Sssssst![]()
BTW, zou jij pics van Sziget kunnen sturen?geef ik je wel ff ftp ofzo, ik wil namelijk allemaal foto's laten afdrukken van shit van de afgelopen tijd
![]()
Dat was de eerste. De tweede was ook zo'n buitenboordding, maar dan in je nek, toen plaatjesbeugel boven, toen plaatjesbeugel onder, toen elastiekjes erbij, en toen zo'n los gehemelte geval, en toen even niks, en nu heb ik alleen boven een plaatjesbeugel. Maar binnen een maand is ie eruit als het goed is.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow, dan heb je echt veel beugels gehad.
Yesssquote:Op woensdag 9 september 2009 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een aantal staan er op de FPde rest doe ik je nog wel toekennen.
Pics or it didn't happenquote:
Weet ik nietquote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Yessslike alle pics
van red bull en shizzle waren die ook goed gelukt? Had je btw ook een foto van die vliegtuigen die toen lager dan ons vlogen?
En de JVT.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef livalo het volgende:
[..]
Drive Like Maria, Ayreon, Epica, Within Temptation, Guus Meeuwis, Racoon, Leaf, Rowwen Hèze, Silkstone, enz. enz.
Check ff de fobo van KB.quote:
Ook live gezien trouwens (wederom gratis :'], lang leve contactenquote:
Die's toch op slot?quote:
Herr Masterquote:
En The Opposites jwzquote:
Whehequote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Weet ik niet
Heb ze nog geen eens allemaal bekeken.
Uurtje te vroeg, dat je het weet.quote:
Oh. Oké. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:51 schreef Juicyhil het volgende:
Maar ja, van het weekend ga ik met Lieke naar Appelpop. Dus moet nog even zien of ik tijd heb.
Nu wel dus.quote:
Dan ga je naar Appelpop. En nee, kom niet weer met de smoes werk.quote:
Ok, ik ga mijn recente gedachte weer spammen:quote:
Maar, dat kan niet, want ik ga al met VWO en met vakantiekevin. En met Nijmegenmensen.quote:
Geld.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ok, ik ga mijn recente gedachte weer spammen:
Je betekend uiteindelijk niets voor de historie, dat is bijna zeker. Hoe maak je je dan wel nuttig? Zorg dat je toffe herinneringen en ervaringen krijgt in je leven. Kortom: fuck werk. Wat maakt het verschil later?
Gast. Het is maar Appelpopquote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je betekend uiteindelijk niets voor de historie, dat is bijna zeker. Hoe maak je je dan wel nuttig? Zorg dat je toffe herinneringen en ervaringen krijgt in je leven. Kortom: fuck werk. Wat maakt het verschil later?
Netjes!quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:55 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan ga je naar Appelpop. En nee, kom niet weer met de smoes werk.
Ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Netjes!. Zie ik daar nou een spacende Lamon als UI?
Welk woord begrijp je niet uit de zin "Ik ga met Lieke naar Appelpop"?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar, dat kan niet, want ik ga al met VWO en met vakantiekevin. En met Nijmegenmensen.
Met een stel leuke vrienden wordt 't ontzettend gezellig. Ik kijk d'r telkens weer naar uit, gewoon omdat het telkens super gezellig is en ik allerlei vrienden tegenkom.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Een goed CV?
Ik begrijp de zin wel, alleen is Lieke het niet met die zin eens.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Welk woord begrijp je niet uit de zin "Ik ga met Lieke naar Appelpop"?
Achjaaaaaa.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:58 schreef livalo het volgende:
[..]
Met een stel leuke vrienden wordt 't ontzettend gezellig. Ik kijk d'r telkens weer naar uit, gewoon omdat het telkens super gezellig is en ik allerlei vrienden tegenkom.
Wat deed 'ie op dat moment? Werd 'ie gek omdat BT hem weer belachelijk aan 't maken was?quote:
Oké, Fatima.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik begrijp de zin wel, alleen is Lieke het niet met die zin eens.
't Is dus net wat je ervan maakt.quote:
Goede aanvulling. Aan een CV heb je uiteindelijk ook niks, heb je je hele leven kapot gewerkt voor... niks.quote:
Voor geld, zodat je toch leuke dingen kunt doen en niet telkens op de centen hoeft te letten.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:00 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Goede aanvulling. Aan een CV heb je uiteindelijk ook niks, heb je je hele leven kapot gewerkt voor... niks.
Niks leuker dan een kut feest omtoveren in een gekkenhuisquote:Op woensdag 9 september 2009 17:00 schreef livalo het volgende:
[..]
't Is dus net wat je ervan maakt.
Jep, maar dan moet je er juist voor zorgen dat werk niet in de wek zit voor die leuke dingen....quote:Op woensdag 9 september 2009 17:00 schreef livalo het volgende:
[..]
Voor geld, zodat je toch leuke dingen kunt doen en niet telkens op de centen hoeft te letten.
Weet niet, maar je moet dit eens kijken.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Wat deed 'ie op dat moment? Werd 'ie gek omdat BT hem weer belachelijk aan 't maken was?
En dan is 't ontzettend leuk.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:01 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Niks leuker dan een kut feest omtoveren in een gekkenhuisWist nog hoe DJVT optrad in Zeist op zo'n kutfestivalletje, keken maar 200 mensen ofzo, 2de klassers vooral. Stond ik daar met mn 2 meter in het midden met een vriendin op mn schouders te springen
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:01 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jep, maar dan moet je er juist voor zorgen dat werk niet in de wek zit voor die leuke dingen....
Vooral omdat die gasten van DJVT constant met ons interactie hadden terwijl die tweede klassertjes niks zagen en de teksten niet kendenquote:
Er verscheen een grote "quote:Op woensdag 9 september 2009 17:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet niet, maar je moet dit eens kijken.
http://www.youtube.com/user/LamonFok
quote:Webtoepassing: http://localhost:1337/
Nu moet je niet gaan overdrijven.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:05 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb altijd gelijk. Daarom moet ik ook mod worden hihihihihihhhhh
Nee, jij hebt remlof als baassss ik Feejx. Veel toffer.quote:
Omdat je er heul oud uitziet. Blijkbaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:06 schreef Hyman het volgende:
Waarom noemden die meisjes me in de trein "meneer"?
Moet je tekenen voor je een kartonnen doos meekrijgen?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga naar huis
Morgen tekenen voor huisdan is ie van mij
![]()
Doeg
Om afstand te houden, ze wilden niet de indruk wekken dat ze je leuk of zo vonden.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:06 schreef Hyman het volgende:
Waarom noemden die meisjes me in de trein "meneer"?
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Om afstand te houden, ze wilden niet de indruk wekken dat ze je leuk of zo vonden je leuk bent.
Ik wens U nog een goede dag toe mevrouw.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Om afstand te houden, ze wilden niet de indruk wekken dat ze je leuk of zo vonden.
quote:
ik ben lief!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:21 schreef Mr.DD het volgende:
Jullie zijn stom. Ik ga huiswerk doen en daarna geemen.
ik heb me niet geschoren, maar dat maakt toch niet uitquote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef livalo het volgende:
[..]
Omdat je er heul oud uitziet. Blijkbaar.
Oooh jawel!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik heb me niet geschoren, maar dat maakt toch niet uit?
Chicks vallen op oudere mannen, dat weet je toch. Puur een compliment.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik heb me niet geschoren, maar dat maakt toch niet uit?
ik hoef/wil geen chick van 13quote:Op woensdag 9 september 2009 17:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Chicks vallen op oudere mannen, dat weet je toch. Puur een compliment.
Nuhuh.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Kunnen af en toe behoorlijk kinderlijk zijn nog.
Ja ach. Kan iedereen wel als het moetquote:Op woensdag 9 september 2009 17:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Kunnen af en toe behoorlijk kinderlijk zijn nog.
Klopt.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Nuhuh.
Sommige hebben moeilijke dingen meegemaakt en die zijn al veel volwassener.
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Nuhuh.
Sommige hebben moeilijke dingen meegemaakt en die zijn al veel volwassener.
Dat klopt.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja ach. Kan iedereen wel als het moet
Ja. Maar het valt allemaal reuze mee op 15 jaar. 13 jaar is wel kinderachtigquote:Op woensdag 9 september 2009 17:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar alles áls het MOET, niet te vaak
Nou, 15 jaar kan er ook nog best wat van af en toe hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja. Maar het valt allemaal reuze mee op 15 jaar. 13 jaar is wel kinderachtig
Verschilt per geval.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, 15 jaar kan er ook nog best wat van af en toe hoor.
kin·der·ach·tig bn 1 (min) de ernst en flinkheid vd volwassen leeftijd missendquote:Op woensdag 9 september 2009 17:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Verschilt per geval.
Wat valt er trouwens onder kinderachtig?
Geef eens een voorbeeld.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:32 schreef mstr het volgende:
[..]
kin·der·ach·tig bn 1 (min) de ernst en flinkheid vd volwassen leeftijd missend
dat hoeft niet perse maar in dit geval klopt dat wel denk ikquote:Op woensdag 9 september 2009 17:37 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mongooltjes missen ook volwassenheid toch?
mongolen zijn in hun hoofd niet ouder dan 5 hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat hoeft niet perse maar in dit geval klopt dat wel denk ik
Kan wel hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
mongolen zijn in hun hoofd niet ouder dan 5 hoor
ik heb anders een broertje van 3 die al aangenomen is op de universiteitquote:Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
mongolen zijn in hun hoofd niet ouder dan 5 hoor
dat zijn in mijn ogen ook mongolen of stelletje debielen ook goedquote:Op woensdag 9 september 2009 17:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zijn het dan niet gewoon verstandelijk gehandicapten?
je bent niet gewend om complimenten te krijgen en nu sein je het direct door naar nijnja toffe baas ben jij zegquote:Op woensdag 9 september 2009 17:46 schreef Juicyhil het volgende:
Hè robro ik heb tegen nijn gezegd dat je me een mongool had genoemd. Hij wordt straks boos op je.
Omdat je niet capabel genoeg bent om te rijden.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:50 schreef Hyman het volgende:
Waarom krijg ik altijd zenuwen vlak voor het autorijden, en als ik dan zit, dan is er niks aan de hand_!
nòg niet nee.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Omdat je niet capabel genoeg bent om te rijden.
als jij het niet weet hoe zouden wij het dan wel kunnen weten zien we eruit als een stel psychologen nee tochquote:Op woensdag 9 september 2009 17:50 schreef Hyman het volgende:
Waarom krijg ik altijd zenuwen vlak voor het autorijden, en als ik dan zit, dan is er niks aan de hand_!
pipi machen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:52 schreef Hyman het volgende:
even een plasje plegen, en dan de buurt onveilig maken
He nijn wordt je nu boos op Robro? Hij pest me.quote:
het is word zonder tquote:Op woensdag 9 september 2009 17:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He nijn wordt je nu boos op Robro? Hij pest me.
Sowieso, blauwe kaasquote:Op woensdag 9 september 2009 18:03 schreef Chai het volgende:
Wij aten echt het allerallerranzigste wat ik ooit moest eten.![]()
http://www.smulweb.nl/858890/koken/recepten/pasta-met-blauwe-kaas
Dit, maar dan met een overkill aan blauwkaas, ik proefde helemaal geen pasta meer.
Ja in kleine hoeveelheden vind ik het nog wel te doen.quote:
Mijne ook. Mooi geel/oranje.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:05 schreef Jotcha het volgende:
Mijn UI zorgt sowieso wel voor wat contrast
Chocolade met blauwe kaas.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in kleine hoeveelheden vind ik het nog wel te doen.
Maar als het teveel is is het net alsof je een bord kots naar binnenlepelt.
Pizza, hell no. En hamtosti is primaquote:Op woensdag 9 september 2009 18:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij eet serieus geen tostis of pizza
Ik vind blokjes kaas op een verjaardag nog wel oké. Maar al het anderequote:Op woensdag 9 september 2009 18:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk zeggen ja
Het is alleen lekker als het gesmolten is
Ja dat gaat nog wel jaquote:Op woensdag 9 september 2009 18:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind blokjes kaas op een verjaardag nog wel oké. Maar al het andereGeitenkaas is het ergst
Hi lieverdquote:
quote:
Een tosti is altijd met ham, aapquote:Op woensdag 9 september 2009 18:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Pizza, hell no. En hamtosti is prima
Jawel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |