Kan wel hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
mongolen zijn in hun hoofd niet ouder dan 5 hoor

ik heb anders een broertje van 3 die al aangenomen is op de universiteitquote:Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
mongolen zijn in hun hoofd niet ouder dan 5 hoor

dat zijn in mijn ogen ook mongolen of stelletje debielen ook goedquote:Op woensdag 9 september 2009 17:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zijn het dan niet gewoon verstandelijk gehandicapten?

je bent niet gewend om complimenten te krijgen en nu sein je het direct door naar nijnja toffe baas ben jij zegquote:Op woensdag 9 september 2009 17:46 schreef Juicyhil het volgende:
Hè robro ik heb tegen nijn gezegd dat je me een mongool had genoemd. Hij wordt straks boos op je.

_!
_!

Omdat je niet capabel genoeg bent om te rijden.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:50 schreef Hyman het volgende:
Waarom krijg ik altijd zenuwen vlak voor het autorijden, en als ik dan zit, dan is er niks aan de hand_!

nòg niet nee.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Omdat je niet capabel genoeg bent om te rijden.

als jij het niet weet hoe zouden wij het dan wel kunnen weten zien we eruit als een stel psychologen nee tochquote:Op woensdag 9 september 2009 17:50 schreef Hyman het volgende:
Waarom krijg ik altijd zenuwen vlak voor het autorijden, en als ik dan zit, dan is er niks aan de hand_!

pipi machen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:52 schreef Hyman het volgende:
even een plasje plegen, en dan de buurt onveilig maken

He nijn wordt je nu boos op Robro? Hij pest me.quote:

het is word zonder tquote:Op woensdag 9 september 2009 17:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He nijn wordt je nu boos op Robro? Hij pest me.

Sowieso, blauwe kaasquote:Op woensdag 9 september 2009 18:03 schreef Chai het volgende:
Wij aten echt het allerallerranzigste wat ik ooit moest eten.
http://www.smulweb.nl/858890/koken/recepten/pasta-met-blauwe-kaas
Dit, maar dan met een overkill aan blauwkaas, ik proefde helemaal geen pasta meer.

Ja in kleine hoeveelheden vind ik het nog wel te doen.quote:

Mijne ook. Mooi geel/oranje.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:05 schreef Jotcha het volgende:
Mijn UI zorgt sowieso wel voor wat contrast

Chocolade met blauwe kaas.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in kleine hoeveelheden vind ik het nog wel te doen.
Maar als het teveel is is het net alsof je een bord kots naar binnenlepelt.

Pizza, hell no. En hamtosti is primaquote:Op woensdag 9 september 2009 18:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij eet serieus geen tostis of pizza

Ik vind blokjes kaas op een verjaardag nog wel oké. Maar al het anderequote:Op woensdag 9 september 2009 18:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk zeggen ja
Het is alleen lekker als het gesmolten is
 Geitenkaas is het ergst
 Geitenkaas is het ergst  

Ja dat gaat nog wel jaquote:Op woensdag 9 september 2009 18:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik vind blokjes kaas op een verjaardag nog wel oké. Maar al het andereGeitenkaas is het ergst

Hi lieverdquote:

quote:

Een tosti is altijd met ham, aapquote:Op woensdag 9 september 2009 18:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Pizza, hell no. En hamtosti is prima

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |