Hello Lieke.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef livalo het volgende:
[..]
I'm losing my baby.
Losing my favorite game.

quote:Op woensdag 9 september 2009 16:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar je valt in ieder geval niet in slaap!

Ik neger geen mensen. Negert.quote:

Oh lol ik dacht altijd dat dat hartstikke lang duurde, maar heb zelf ook geen beugel gehad.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik was er al een tijdje vanaf, met onderin een draadje, maar boven niet. 1 tand was gaan verschuiven/draaien, dus weer een beugel, en dan een draadje. Binnen 3 dagen kon ik toch wel resultaat zien, en voelen

Kun je de rijinstructeur niet bellen met de mededeling dat het OV kut is en dat 'ie je bij het station moet ophalen?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:23 schreef Hyman het volgende:
Fffffffuuuuuu nog eens 10 minuten later

dat nummer had ik laatst nog in mn inbox gezet om te onthoudenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef livalo het volgende:
[..]
I'm losing my baby.
Losing my favorite game.

doe ik zo jaquote:Op woensdag 9 september 2009 16:26 schreef livalo het volgende:
[..]
Kun je de rijinstructeur niet bellen met de mededeling dat het OV kut is en dat 'ie je bij het station moet ophalen?

Mi dushiquote:

Ohja.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:31 schreef livalo het volgende:
Morgen Coldplay, en vrijdag en zaterdag Appelpop. Volgens mij ben ik zondag dood. Of lig ik de hele dag met een super weinig-slaap-en-veel-drank-kater op de bank.

Ik ben er enorm lang mee bezig geweest daarvoorquote:Op woensdag 9 september 2009 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh lol ik dacht altijd dat dat hartstikke lang duurde, maar heb zelf ook geen beugel gehad.
 Heb zo'n beetje alles gehad
 Heb zo'n beetje alles gehad  

Seks ook?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben er enorm lang mee bezig geweest daarvoorHeb zo'n beetje alles gehad

Khad vandaag VIP kunnen gaan naar Moke, kan naar Appelpop, maar ga vrijdag naar White Denim en zaterdag feestjequote:Op woensdag 9 september 2009 16:31 schreef livalo het volgende:
Morgen Coldplay, en vrijdag en zaterdag Appelpop. Volgens mij ben ik zondag dood. Of lig ik de hele dag met een super weinig-slaap-en-veel-drank-kater op de bank.

Ik hou niet van Nederlandse muziek. Echt. Ik heb er een fobie voor.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Khad vandaag VIP kunnen gaan naar Moke, kan naar Appelpop, maar ga vrijdag naar White Denim en zaterdag feestje

Feesten worden bij ons om Appelpop heengeplandquote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Khad vandaag VIP kunnen gaan naar Moke, kan naar Appelpop, maar ga vrijdag naar White Denim en zaterdag feestje
 . Al heb ik zondagochtend wel een brunch bij een vriendin omdat ze tijdens Appelpop jarig is. Best tof.
. Al heb ik zondagochtend wel een brunch bij een vriendin omdat ze tijdens Appelpop jarig is. Best tof.

"Dit noemt men nou een steek onder water".quote:

Toch geen petjesbeugel?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben er enorm lang mee bezig geweest daarvoorHeb zo'n beetje alles gehad

Waarom denk je dat ik niet gaquote:Op woensdag 9 september 2009 16:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hou niet van Nederlandse muziek. Echt. Ik heb er een fobie voor.
 En hou eens even op over Nederlandse muziek. Serieus. De Staat, Voicst en heel wat andere kleine bandjes zijn echt dik hoor
 En hou eens even op over Nederlandse muziek. Serieus. De Staat, Voicst en heel wat andere kleine bandjes zijn echt dik hoor   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |