Werkt alleen als ze daarna geen koppen gaan tellenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:47 schreef RoBro het volgende:
[..]
of of of je laat je battieboy matties je naam aanvinken als de lijst rondgaat
Doen ze op HBO niet, teveel moeite.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Werkt alleen als ze daarna geen koppen gaan tellen
Oh okquote:Op woensdag 9 september 2009 14:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Doen ze op HBO niet, teveel moeite.
Ik zie ze al gaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:06 schreef MarkM het volgende:
[..]
Doen ze op HBO niet, teveel moeite.
Nee.quote:
en als je matties wel gaan maar dat doen ze ook niet dus dat is dan weer cockquote:Op woensdag 9 september 2009 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Werkt alleen als ze daarna geen koppen gaan tellen
Tellen hoeveel keer je gegaapt hebtquote:Op woensdag 9 september 2009 14:19 schreef Hyman het volgende:
Al 3 keer gegaapt tijdens 5 minuten in deze les.
Ik las geraped.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:19 schreef Hyman het volgende:
Al 3 keer gegaapt tijdens 5 minuten in deze les.
Ja. Hier dus ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:31 schreef -SG- het volgende:
[..]
Tellen hoeveel keer je gegaapt hebt. Als ik dat deed in de les stond er een heel a4tje geturft
.
Waar het hart vol van zit, stroomt de mond van over.quote:
Bij hem is er denk ik iets anders gevuld.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waar het hart vol van zit, stroomt de mond van over.
Ofzo.
en dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:15 schreef -SG- het volgende:
Nog 79 posts!
WTF, heb jij een beugel?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:06 schreef Jotcha het volgende:
![]()
Nog steeds niet beugelloos, maar goed.
Huh wat kan een beugel nou veranderen in 2 wekenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Sinds 2 weken. Hij zou er misschien vandaag uit gaan.
Damn. Wat is je postgemiddelde?quote:
Ik was er al een tijdje vanaf, met onderin een draadje, maar boven niet. 1 tand was gaan verschuiven/draaien, dus weer een beugel, en dan een draadje. Binnen 3 dagen kon ik toch wel resultaat zien, en voelenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh wat kan een beugel nou veranderen in 2 weken
I'm losing my baby.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:20 schreef KingGone het volgende:
And I'm losing my favourite game
You're losing your mind again
I'm losing my favourite game
You're losing your mind again.
Maar je valt in ieder geval niet in slaap!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Hyman het volgende:
Tyfus trein heeft vertraging en ik heb rijles
Ga dan es met de auto pipoquote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Hyman het volgende:
Tyfus trein heeft vertraging en ik heb rijles
Hoi Thommm!quote:
Aah toch nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |