Hello Lieke.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef livalo het volgende:
[..]
I'm losing my baby.
Losing my favorite game.

quote:Op woensdag 9 september 2009 16:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar je valt in ieder geval niet in slaap!

Ik neger geen mensen. Negert.quote:

Oh lol ik dacht altijd dat dat hartstikke lang duurde, maar heb zelf ook geen beugel gehad.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik was er al een tijdje vanaf, met onderin een draadje, maar boven niet. 1 tand was gaan verschuiven/draaien, dus weer een beugel, en dan een draadje. Binnen 3 dagen kon ik toch wel resultaat zien, en voelen

Kun je de rijinstructeur niet bellen met de mededeling dat het OV kut is en dat 'ie je bij het station moet ophalen?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:23 schreef Hyman het volgende:
Fffffffuuuuuu nog eens 10 minuten later

dat nummer had ik laatst nog in mn inbox gezet om te onthoudenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:21 schreef livalo het volgende:
[..]
I'm losing my baby.
Losing my favorite game.

doe ik zo jaquote:Op woensdag 9 september 2009 16:26 schreef livalo het volgende:
[..]
Kun je de rijinstructeur niet bellen met de mededeling dat het OV kut is en dat 'ie je bij het station moet ophalen?

Mi dushiquote:

Ohja.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:31 schreef livalo het volgende:
Morgen Coldplay, en vrijdag en zaterdag Appelpop. Volgens mij ben ik zondag dood. Of lig ik de hele dag met een super weinig-slaap-en-veel-drank-kater op de bank.

Ik ben er enorm lang mee bezig geweest daarvoorquote:Op woensdag 9 september 2009 16:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh lol ik dacht altijd dat dat hartstikke lang duurde, maar heb zelf ook geen beugel gehad.
 Heb zo'n beetje alles gehad
 Heb zo'n beetje alles gehad  

Seks ook?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben er enorm lang mee bezig geweest daarvoorHeb zo'n beetje alles gehad

Khad vandaag VIP kunnen gaan naar Moke, kan naar Appelpop, maar ga vrijdag naar White Denim en zaterdag feestjequote:Op woensdag 9 september 2009 16:31 schreef livalo het volgende:
Morgen Coldplay, en vrijdag en zaterdag Appelpop. Volgens mij ben ik zondag dood. Of lig ik de hele dag met een super weinig-slaap-en-veel-drank-kater op de bank.

Ik hou niet van Nederlandse muziek. Echt. Ik heb er een fobie voor.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Khad vandaag VIP kunnen gaan naar Moke, kan naar Appelpop, maar ga vrijdag naar White Denim en zaterdag feestje

Feesten worden bij ons om Appelpop heengeplandquote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Khad vandaag VIP kunnen gaan naar Moke, kan naar Appelpop, maar ga vrijdag naar White Denim en zaterdag feestje
 . Al heb ik zondagochtend wel een brunch bij een vriendin omdat ze tijdens Appelpop jarig is. Best tof.
. Al heb ik zondagochtend wel een brunch bij een vriendin omdat ze tijdens Appelpop jarig is. Best tof.

"Dit noemt men nou een steek onder water".quote:

Toch geen petjesbeugel?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ben er enorm lang mee bezig geweest daarvoorHeb zo'n beetje alles gehad

Waarom denk je dat ik niet gaquote:Op woensdag 9 september 2009 16:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik hou niet van Nederlandse muziek. Echt. Ik heb er een fobie voor.
 En hou eens even op over Nederlandse muziek. Serieus. De Staat, Voicst en heel wat andere kleine bandjes zijn echt dik hoor
 En hou eens even op over Nederlandse muziek. Serieus. De Staat, Voicst en heel wat andere kleine bandjes zijn echt dik hoor   

Het is allemaal fake troep.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet gaEn hou eens even op over Nederlandse muziek. Serieus. De Staat, Voicst en heel wat andere kleine bandjes zijn echt dik hoor

Wow, dan heb je echt veel beugels gehad.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gelukkig alleen 's nachts. Wat een tyfusding was dat zeg

Drive Like Maria, Ayreon, Epica, Within Temptation, Guus Meeuwis, Racoon, Leaf, Rowwen Hèze, Silkstone, enz. enz.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet gaEn hou eens even op over Nederlandse muziek. Serieus. De Staat, Voicst en heel wat andere kleine bandjes zijn echt dik hoor

Nee, ik ga hier niet op in. Ik ga hier niet op in. ik probeer hier niet op in te gaan. Nee Lieke, deze is te makkelijk, TYP NIETS!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is allemaal fake troep.
Zie Miley Cyrus dan, een artiest van wereldformaat met een geweldige stem.

Ik dacht dat je dr ook tof vondquote:Op woensdag 9 september 2009 16:46 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, ik ga hier niet op in. Ik ga hier niet op in. ik probeer hier niet op in te gaan. Nee Lieke, deze is te makkelijk, TYP NIETS!

quote:Op woensdag 9 september 2009 16:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is allemaal fake troep.
Zie Miley Cyrus dan, een artiest van wereldformaat met een geweldige stem.
Ik heb jou trouwens niet op Lowlands gezienquote:Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef livalo het volgende:
[..]
Drive Like Maria, Ayreon, Epica, Within Temptation, Guus Meeuwis, Racoon, Leaf, Rowwen Hèze, Silkstone, enz. enz.
 Niet dat ik weet hoe je er uit ziet though.
 Niet dat ik weet hoe je er uit ziet though.

Ik kan me nog enkele uitspraken van gisteren herinneren.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:46 schreef ImTheBase het volgende:
Poll: ImTheBase for modOMFG YEAH YES, HIJ IS BAAS Ok. Kthx, maar nee. 
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Ik zie dr lekker uit.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
[..]
Ik heb jou trouwens niet op Lowlands gezienNiet dat ik weet hoe je er uit ziet though.

Sssssstquote:Op woensdag 9 september 2009 16:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kan me nog enkele uitspraken van gisteren herinneren.

geef ik je wel ff ftp ofzo, ik wil namelijk allemaal foto's laten afdrukken van shit van de afgelopen tijd
 geef ik je wel ff ftp ofzo, ik wil namelijk allemaal foto's laten afdrukken van shit van de afgelopen tijd  

Een aantal staan er op de FPquote:Op woensdag 9 september 2009 16:48 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Sssssst
BTW, zou jij pics van Sziget kunnen sturen?geef ik je wel ff ftp ofzo, ik wil namelijk allemaal foto's laten afdrukken van shit van de afgelopen tijd

de rest doe ik je nog wel toekomen.
 de rest doe ik je nog wel toekomen.

Dat was de eerste. De tweede was ook zo'n buitenboordding, maar dan in je nek, toen plaatjesbeugel boven, toen plaatjesbeugel onder, toen elastiekjes erbij, en toen zo'n los gehemelte geval, en toen even niks, en nu heb ik alleen boven een plaatjesbeugel. Maar binnen een maand is ie eruit als het goed is.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow, dan heb je echt veel beugels gehad.

Yesssquote:Op woensdag 9 september 2009 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een aantal staan er op de FPde rest doe ik je nog wel toekennen.
 like alle pics
 like alle pics  van red bull en shizzle waren die ook goed gelukt? Had je btw ook een foto van die vliegtuigen die toen lager dan ons vlogen?
 van red bull en shizzle waren die ook goed gelukt? Had je btw ook een foto van die vliegtuigen die toen lager dan ons vlogen?  

Pics or it didn't happenquote:

Weet ik nietquote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Yessslike alle pics
van red bull en shizzle waren die ook goed gelukt? Had je btw ook een foto van die vliegtuigen die toen lager dan ons vlogen?

En de JVT.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef livalo het volgende:
[..]
Drive Like Maria, Ayreon, Epica, Within Temptation, Guus Meeuwis, Racoon, Leaf, Rowwen Hèze, Silkstone, enz. enz.

Check ff de fobo van KB.quote:

Ook live gezien trouwens (wederom gratis :'], lang leve contactenquote:
 )
 )

Die's toch op slot?quote:

Herr Masterquote:

En The Opposites jwzquote:
Whehequote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Weet ik niet
Heb ze nog geen eens allemaal bekeken.
 einszwei
 einszwei moeten nog heeeeeel wat feauteaux bij van de afgelopen festivals en shit
 moeten nog heeeeeel wat feauteaux bij van de afgelopen festivals en shit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |