Het is allemaal fake troep.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet gaEn hou eens even op over Nederlandse muziek. Serieus. De Staat, Voicst en heel wat andere kleine bandjes zijn echt dik hoor
Wow, dan heb je echt veel beugels gehad.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Gelukkig alleen 's nachts. Wat een tyfusding was dat zeg
Drive Like Maria, Ayreon, Epica, Within Temptation, Guus Meeuwis, Racoon, Leaf, Rowwen Hèze, Silkstone, enz. enz.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet gaEn hou eens even op over Nederlandse muziek. Serieus. De Staat, Voicst en heel wat andere kleine bandjes zijn echt dik hoor
Nee, ik ga hier niet op in. Ik ga hier niet op in. ik probeer hier niet op in te gaan. Nee Lieke, deze is te makkelijk, TYP NIETS!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is allemaal fake troep.
Zie Miley Cyrus dan, een artiest van wereldformaat met een geweldige stem.
Ik dacht dat je dr ook tof vondquote:Op woensdag 9 september 2009 16:46 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, ik ga hier niet op in. Ik ga hier niet op in. ik probeer hier niet op in te gaan. Nee Lieke, deze is te makkelijk, TYP NIETS!
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is allemaal fake troep.
Zie Miley Cyrus dan, een artiest van wereldformaat met een geweldige stem.
Ik heb jou trouwens niet op Lowlands gezienquote:Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef livalo het volgende:
[..]
Drive Like Maria, Ayreon, Epica, Within Temptation, Guus Meeuwis, Racoon, Leaf, Rowwen Hèze, Silkstone, enz. enz.
Ik kan me nog enkele uitspraken van gisteren herinneren.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:46 schreef ImTheBase het volgende:
Poll: ImTheBase for modOMFG YEAH YES, HIJ IS BAAS Ok. Kthx, maar nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik zie dr lekker uit.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
[..]
Ik heb jou trouwens niet op Lowlands gezienNiet dat ik weet hoe je er uit ziet though.
Sssssstquote:Op woensdag 9 september 2009 16:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kan me nog enkele uitspraken van gisteren herinneren.
Een aantal staan er op de FPquote:Op woensdag 9 september 2009 16:48 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Sssssst![]()
BTW, zou jij pics van Sziget kunnen sturen?geef ik je wel ff ftp ofzo, ik wil namelijk allemaal foto's laten afdrukken van shit van de afgelopen tijd
![]()
Dat was de eerste. De tweede was ook zo'n buitenboordding, maar dan in je nek, toen plaatjesbeugel boven, toen plaatjesbeugel onder, toen elastiekjes erbij, en toen zo'n los gehemelte geval, en toen even niks, en nu heb ik alleen boven een plaatjesbeugel. Maar binnen een maand is ie eruit als het goed is.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow, dan heb je echt veel beugels gehad.
Yesssquote:Op woensdag 9 september 2009 16:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een aantal staan er op de FPde rest doe ik je nog wel toekennen.
Pics or it didn't happenquote:
Weet ik nietquote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Yessslike alle pics
van red bull en shizzle waren die ook goed gelukt? Had je btw ook een foto van die vliegtuigen die toen lager dan ons vlogen?
En de JVT.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef livalo het volgende:
[..]
Drive Like Maria, Ayreon, Epica, Within Temptation, Guus Meeuwis, Racoon, Leaf, Rowwen Hèze, Silkstone, enz. enz.
Check ff de fobo van KB.quote:
Ook live gezien trouwens (wederom gratis :'], lang leve contactenquote:
Die's toch op slot?quote:
Herr Masterquote:
En The Opposites jwzquote:
Whehequote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Weet ik niet
Heb ze nog geen eens allemaal bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |