Uurtje te vroeg, dat je het weet.quote:

Oh. Oké. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:51 schreef Juicyhil het volgende:
Maar ja, van het weekend ga ik met Lieke naar Appelpop. Dus moet nog even zien of ik tijd heb.

Nu wel dus.quote:

Dan ga je naar Appelpop. En nee, kom niet weer met de smoes werk.quote:

Ok, ik ga mijn recente gedachte weer spammen:quote:

Maar, dat kan niet, want ik ga al met VWO en met vakantiekevin. En met Nijmegenmensen.quote:

Geld.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ok, ik ga mijn recente gedachte weer spammen:
Je betekend uiteindelijk niets voor de historie, dat is bijna zeker. Hoe maak je je dan wel nuttig? Zorg dat je toffe herinneringen en ervaringen krijgt in je leven. Kortom: fuck werk. Wat maakt het verschil later?

Gast. Het is maar Appelpopquote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je betekend uiteindelijk niets voor de historie, dat is bijna zeker. Hoe maak je je dan wel nuttig? Zorg dat je toffe herinneringen en ervaringen krijgt in je leven. Kortom: fuck werk. Wat maakt het verschil later?

Netjes!quote:
 . Zie ik daar nou een spacende Lamon als UI?
. Zie ik daar nou een spacende Lamon als UI?

quote:Op woensdag 9 september 2009 16:55 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan ga je naar Appelpop. En nee, kom niet weer met de smoes werk.
 dat heb ik je al verteld
 dat heb ik je al verteld

Ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Netjes!. Zie ik daar nou een spacende Lamon als UI?

Welk woord begrijp je niet uit de zin "Ik ga met Lieke naar Appelpop"?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar, dat kan niet, want ik ga al met VWO en met vakantiekevin. En met Nijmegenmensen.

Met een stel leuke vrienden wordt 't ontzettend gezellig. Ik kijk d'r telkens weer naar uit, gewoon omdat het telkens super gezellig is en ik allerlei vrienden tegenkom.quote:

quote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Een goed CV?

Ik begrijp de zin wel, alleen is Lieke het niet met die zin eens.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Welk woord begrijp je niet uit de zin "Ik ga met Lieke naar Appelpop"?

Achjaaaaaa.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:58 schreef livalo het volgende:
[..]
Met een stel leuke vrienden wordt 't ontzettend gezellig. Ik kijk d'r telkens weer naar uit, gewoon omdat het telkens super gezellig is en ik allerlei vrienden tegenkom.

Wat deed 'ie op dat moment? Werd 'ie gek omdat BT hem weer belachelijk aan 't maken was?quote:

Oké, Fatima.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik begrijp de zin wel, alleen is Lieke het niet met die zin eens.

't Is dus net wat je ervan maakt.quote:

Goede aanvulling. Aan een CV heb je uiteindelijk ook niks, heb je je hele leven kapot gewerkt voor... niks.quote:

Voor geld, zodat je toch leuke dingen kunt doen en niet telkens op de centen hoeft te letten.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:00 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Goede aanvulling. Aan een CV heb je uiteindelijk ook niks, heb je je hele leven kapot gewerkt voor... niks.

Niks leuker dan een kut feest omtoveren in een gekkenhuisquote:Op woensdag 9 september 2009 17:00 schreef livalo het volgende:
[..]
't Is dus net wat je ervan maakt.
 Wist nog hoe DJVT optrad in Zeist op zo'n kutfestivalletje, keken maar 200 mensen ofzo, 2de klassers vooral. Stond ik daar met mn 2 meter in het midden met een vriendin op mn schouders te springen
  Wist nog hoe DJVT optrad in Zeist op zo'n kutfestivalletje, keken maar 200 mensen ofzo, 2de klassers vooral. Stond ik daar met mn 2 meter in het midden met een vriendin op mn schouders te springen   

Jep, maar dan moet je er juist voor zorgen dat werk niet in de wek zit voor die leuke dingen....quote:Op woensdag 9 september 2009 17:00 schreef livalo het volgende:
[..]
Voor geld, zodat je toch leuke dingen kunt doen en niet telkens op de centen hoeft te letten.

Weet niet, maar je moet dit eens kijken.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Wat deed 'ie op dat moment? Werd 'ie gek omdat BT hem weer belachelijk aan 't maken was?

En dan is 't ontzettend leuk.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:01 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Niks leuker dan een kut feest omtoveren in een gekkenhuisWist nog hoe DJVT optrad in Zeist op zo'n kutfestivalletje, keken maar 200 mensen ofzo, 2de klassers vooral. Stond ik daar met mn 2 meter in het midden met een vriendin op mn schouders te springen

Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:01 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Jep, maar dan moet je er juist voor zorgen dat werk niet in de wek zit voor die leuke dingen....

Vooral omdat die gasten van DJVT constant met ons interactie hadden terwijl die tweede klassertjes niks zagen en de teksten niet kendenquote:

Er verscheen een grote "quote:Op woensdag 9 september 2009 17:02 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet niet, maar je moet dit eens kijken.
http://www.youtube.com/user/LamonFok
 " op m'n gezicht.
" op m'n gezicht.

quote:Webtoepassing: http://localhost:1337/

Nu moet je niet gaan overdrijven.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:05 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb altijd gelijk. Daarom moet ik ook mod worden hihihihihihhhhh

Nee, jij hebt remlof als baassss ik Feejx. Veel toffer.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |