Uurtje te vroeg, dat je het weet.quote:

Oh. Oké. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:51 schreef Juicyhil het volgende:
Maar ja, van het weekend ga ik met Lieke naar Appelpop. Dus moet nog even zien of ik tijd heb.

Nu wel dus.quote:

Dan ga je naar Appelpop. En nee, kom niet weer met de smoes werk.quote:

Ok, ik ga mijn recente gedachte weer spammen:quote:

Maar, dat kan niet, want ik ga al met VWO en met vakantiekevin. En met Nijmegenmensen.quote:

Geld.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ok, ik ga mijn recente gedachte weer spammen:
Je betekend uiteindelijk niets voor de historie, dat is bijna zeker. Hoe maak je je dan wel nuttig? Zorg dat je toffe herinneringen en ervaringen krijgt in je leven. Kortom: fuck werk. Wat maakt het verschil later?

Gast. Het is maar Appelpopquote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Je betekend uiteindelijk niets voor de historie, dat is bijna zeker. Hoe maak je je dan wel nuttig? Zorg dat je toffe herinneringen en ervaringen krijgt in je leven. Kortom: fuck werk. Wat maakt het verschil later?

Netjes!quote:
 . Zie ik daar nou een spacende Lamon als UI?
. Zie ik daar nou een spacende Lamon als UI?

quote:Op woensdag 9 september 2009 16:55 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan ga je naar Appelpop. En nee, kom niet weer met de smoes werk.
 dat heb ik je al verteld
 dat heb ik je al verteld

Ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Netjes!. Zie ik daar nou een spacende Lamon als UI?

Welk woord begrijp je niet uit de zin "Ik ga met Lieke naar Appelpop"?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar, dat kan niet, want ik ga al met VWO en met vakantiekevin. En met Nijmegenmensen.

Met een stel leuke vrienden wordt 't ontzettend gezellig. Ik kijk d'r telkens weer naar uit, gewoon omdat het telkens super gezellig is en ik allerlei vrienden tegenkom.quote:

quote:Op woensdag 9 september 2009 16:56 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Een goed CV?

Ik begrijp de zin wel, alleen is Lieke het niet met die zin eens.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Welk woord begrijp je niet uit de zin "Ik ga met Lieke naar Appelpop"?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |