Omdat je er heul oud uitziet. Blijkbaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:06 schreef Hyman het volgende:
Waarom noemden die meisjes me in de trein "meneer"?

dan is ie van mij
 dan is ie van mij   

Moet je tekenen voor je een kartonnen doos meekrijgen?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga naar huis
Morgen tekenen voor huisdan is ie van mij

Doeg

Om afstand te houden, ze wilden niet de indruk wekken dat ze je leuk of zo vonden.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:06 schreef Hyman het volgende:
Waarom noemden die meisjes me in de trein "meneer"?

quote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Om afstand te houden, ze wilden niet de indruk wekken dat ze je leuk of zo vonden je leuk bent.

Ik wens U nog een goede dag toe mevrouw.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Om afstand te houden, ze wilden niet de indruk wekken dat ze je leuk of zo vonden.

?
 ?

quote:

ik ben lief!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:21 schreef Mr.DD het volgende:
Jullie zijn stom. Ik ga huiswerk doen en daarna geemen.

ik heb me niet geschoren, maar dat maakt toch niet uitquote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef livalo het volgende:
[..]
Omdat je er heul oud uitziet. Blijkbaar.
 ?
?

Oooh jawel!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik heb me niet geschoren, maar dat maakt toch niet uit?

Chicks vallen op oudere mannen, dat weet je toch. Puur een compliment.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:22 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik heb me niet geschoren, maar dat maakt toch niet uit?

ik hoef/wil geen chick van 13quote:Op woensdag 9 september 2009 17:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Chicks vallen op oudere mannen, dat weet je toch. Puur een compliment.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |