quote:
Je kan het ook latenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:21 schreef HuubTuub het volgende:
Ik kan ook over de nieuwe Streisand CD beginnen...
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:51 schreef Pagan het volgende:
Hmmm..., verhalen voor in het haardvuur.
Het gaat so far nog goed.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:48 schreef Pagan het volgende:
Net een mooie roos geplukt en op het huisaltaar gezet bij de foto's van onze overleden honden. Ik kan nog niet naar ze kijken zonder emotioneel te worden.
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:48 schreef Pagan het volgende:
Net een mooie roos geplukt en op het huisaltaar gezet bij de foto's van onze overleden honden. Ik kan nog niet naar ze kijken zonder emotioneel te worden.
Dat van Frits is ook nog zo kort geleden, en dan die schrik met die paarden. Een mooi kastje loop je vanzelf tegenaan, zoiets komt wel op je weg. Wij komen van vakantie ook meestal terug met een hele verzameling stenen, kilo's en kilo's stenen.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook een nieuw kastje voor Frits...
Ik ben niet zo van de bloemen, maar ik had laatst bv wel een steen voor bij zijn urn meegebracht uit ons veld.
En ik bedenk me nu net dat ik uit Soest ook iets mee had willen nemen maar dat dat er helemaal niet meer van gekomen is door dat gedoe met dat paard...
Fotoooooooooquote:Op woensdag 9 september 2009 15:11 schreef TDHS het volgende:
nee niet echt groter. de dames liggen er al in... moest er wel een deken inleggen.... dan pas was het vertrouwd.
Ik wilde een steentje of een denne appel van daar voor hem meenemen, hij heeft daar zo vaak met ons gewandeldquote:Op woensdag 9 september 2009 15:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat van Frits is ook nog zo kort geleden, en dan die schrik met die paarden. Een mooi kastje loop je vanzelf tegenaan, zoiets komt wel op je weg. Wij komen van vakantie ook meestal terug met een hele verzameling stenen, kilo's en kilo's stenen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:18 schreef TDHS het volgende:
[ afbeelding ]
Polly zie je niet, maar ze zit er wel in hoor.
Kunnen ze meteen kennismaken met hun nieuwe stiefzusje. Polly zal wel even op zoek gaan naar de liefde van haar leven, dat zal wel even triest zijn. Maar ook daar moeten we even aan wennen.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:04 schreef oh-oh het volgende:Jaaaaaa eindelijk zie ik mn meissies weer.
ja maar wel beide leuk!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:49 schreef HuubTuub het volgende:
en beiden zwaardepressief... da's ook een cocktail van ellende
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:59 schreef TDHS het volgende:
Hey oh-oh... zie jij die banner ook? Dat je Flora's Life kan kopen voor maar ¤18,95?
of het zo ontzettend veel waard is, dat moeten we maar in het midden laten.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee!
Maar de vraag is, is het 18.95 waard???
Uit je bed gevallen vanochtend?
![]()
( al klaar met pakken??? schiet es op !!!)
Haha ja sorry, maar ik denk dat Greys m wel opgeslagen heeft, ik deed m uit mn hoofd toenquote:Op donderdag 10 september 2009 11:33 schreef Pagan het volgende:
SC #179, maal 300 berichten per topic = 53700 posts doorlezen, oeps.
Dat hoor ik van veel mensen. Ik vraag me af mensen erbij stilstaan dat het eigenlijk redelijk respectvol vlees is in vergelijking met het varken en de koe en de kip die wij normaliter eten. Zelfs echt echt biologisch boeren is in Nederland onmogelijk omdat je wettelijk verplicht bent om allemaal onzuiverheden aan je dieren te voeren.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat zit gewoon tussen mijn oren hoor. Ik eet geen paard-/wild-/konijn-/kalkoenvlees
Dat is Greys vergeten.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha ja sorry, maar ik denk dat Greys m wel opgeslagen heeft, ik deed m uit mn hoofd toen
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is Greys vergeten.
Die dacht dat ze het wel terug zou kunnen via de search op 'zuurvlees oh-oh' maar dan vindt ze niets.
Afzakken? Mai, das heul ver bij mij vandaan! Jij woont onderin NL, ik bovenin...quote:Op donderdag 10 september 2009 12:15 schreef oh-oh het volgende:Jullie moeten gewoon es allemaal afzakken naar t Zuiden voor een heuse zuurvleesmeet
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Kan je ook gewoon in olie in een gewone pan bakken heur!
En ik maak er meestal witlofsalade bij met hardgekookte eieren en majo
Geweldige kreet, nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat hoor ik van veel mensen. Ik vraag me af mensen erbij stilstaan dat het eigenlijk redelijk respectvol vlees is in vergelijking met het varken en de koe en de kip die wij normaliter eten. Zelfs echt echt biologisch boeren is in Nederland onmogelijk omdat je wettelijk verplicht bent om allemaal onzuiverheden aan je dieren te voeren.
Heb er zelf ook last van hoor... het zijn van een vagetarier, d.w.z. wel vlees eten zolang je er maar net bij stil hoeft te staan dat het echt een levend dier is geweest. Zo ben ik ooit genoemd toen ik zoiets zei als: ik eet dit en dat en dat niet. Toen ging ik er eens over nadenken en vond het zelf ook best vaag.
Vanuit Noordoost Groningen, da's lekker dichtbij.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:15 schreef oh-oh het volgende:Jullie moeten gewoon es allemaal afzakken naar t Zuiden voor een heuse zuurvleesmeet
Heey, Stadskanaal, ik kan bijna naar je zwaaien hiervandaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
Afzakken? Mai, das heul ver bij mij vandaan! Jij woont onderin NL, ik bovenin...![]()
Wel een goed idee though!
Thanxquote:Op donderdag 10 september 2009 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dankbaar wezen ben je toch ook he
![]()
Nou, vooruit, nog een laatste keer, uit mn hoofd.
Kilo vlees in stukjes ( rundvlees of paardenpoulet).
Marinade vlees:
paar kruidnagels, wat jeneverbessen, paar laurierblaadjes , peper, zout en flink wat thijm.
In ruime bak doen, kruiden erbij, dan azijn er op gieten tot het vlees helemaal onder staat.
Liefst een hele nacht in de ijskast laten staan.
Paar uien grof snipperen.
Vlees goed uit laten lekken in vergiet, en dan in porties rondom aanbraden in boter.
Al het vlees weer uit de pan, uien fruiten, vlees weer erbij.
Heel pak stroop erbij schenken ( ja echt !)
Paar uur lekker laten pruttelen en dan op t eind een paar plakken ontbijtkoek in stukjes erbij doen en goed erdoorroeren om de saus te binden. Handje rozijnen kan dr ook nog bij en smakelijk
Ik was gisteren nog in de stad, woon je daar?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heey, Stadskanaal, ik kan bijna naar je zwaaien hiervandaan.![]()
![]()
Nee, tussen Slochteren en Harkstede in een heel klein gehuchtje (30 huizen en geen kroeg).quote:Op donderdag 10 september 2009 12:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in de stad, woon je daar?
Hier eigenlijk hetzelfde. Liever een wat groter stuk vlees op de bbq dan een heleboel klein spul dat samen veel meer is, bijvoorbeeld. En er dan twee dagen mee doen. Een aantal keren per week zonder vlees koken.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geweldige kreet, nog nooit gehoord.
Hier geen paardenvlees (principe) en vrijwel geen varkensvlees (niet goed voor me), orgaanvlees lust ik niet (op een plakje grove leverworst of een paté na dan). De eerste keer dat Strega voor me kookte had ze pasta met kippenlevertjes gemaakt, ik heb me groot gehouden.
Liever een klein stukje diervriendelijk vlees dan een flinke lap van de kiloknaller, we proberen zo bewust mogelijk in te kopen, maar dat lukt niet altijd. Het moet niet te krampachtig worden.
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, tussen Slochteren en Harkstede in een heel klein gehuchtje (30 huizen en geen kroeg).
Ja, dat heb ik ook, veel vlees staat me tegen. En een paar keer in de week niet, vind ik prima. Als ik vlees is het altijd maar een klein stukje. Stregaquote:Op donderdag 10 september 2009 12:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier eigenlijk hetzelfde. Liever een wat groter stuk vlees op de bbq dan een heleboel klein spul dat samen veel meer is, bijvoorbeeld. En er dan twee dagen mee doen. Een aantal keren per week zonder vlees koken.
Maar dat is ook omdat ik vlees wel lekker vind, maar er soms ook echt genoeg van heb en eens een dag echt geen vlees wil eten.
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:38 schreef ferrari_rood het volgende:
En bij het idee van zult krijg ik braakneigingen. Ik heb het nog nooit gegeten. Owja en ik ben zo raar dat ik geen koud vlees lust.
Kan heel goed, de weg is nu opengebroken waardoor er geen doorgaand verkeer meer mogelijk is, lekker rustig).quote:Op donderdag 10 september 2009 12:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dan is de kans heel groot dat ik daar 2 weken geleden voor het eerst langsgereden ben! (Vrijgezellenfeest in Harkstede en daarna naar Smeerling)
Morgen hebben we bruiloftsfeest in Noordlaren, trouwen gebeurt in Slochteren. Zwaai wel ff onderweg, of nee, dan zijn jullie natuurlijk op vakaansie?
Strega in de dakkoffer!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kan heel goed, de weg is nu opengebroken waardoor er geen doorgaand verkeer meer mogelijk is, lekker rustig).
Wij gaan nog niet op vakantie hoor, Strega heeft een gecompliceerde enkelbreuk en ik krijg geen drie honden, hun grote kussen, de bagage en haar rolstoel in één auto.Misschien wel als ik de dakkoffer van de buren mag lenen
Tussen de kamer en de keuken zit een afstapje, centimeter of dertig hoog. Strega stapt daaraf en daar lag zo'n dik touw met knopen van de hondjes waar ze opstapt. KLABAM!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Strega in de dakkoffer!
Nja op vakantie in de rolstoel is mss ook niet zo leuk?
Hoe komt ze er aan en hoe lang nog voor ze beter is?
Nee zo een pot appelstroop voor op brood, je weets.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
Ik dacht altijd dat ik mosselen afschuwelijk zou vinden en at het dus ook echt niet.
Hoe het rook, hoe het er uit zag, brrrrrr![]()
Tot ik ze toch maar probeerde. Toen was ik verkocht![]()
![]()
Zuurvlees is hier als bladwijzer opgeslagen nu!
Gewoon zo'n gele pot stroop er door, wat je normaal op je panne(n?)koek doet?
Of schenkstroop? Of maakt dat niet uit?
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:55 schreef HuubTuub het volgende:
File en de Bangles op de radio, ik kan wel janken.
Stap 1. Zet de radio op een andere zenderquote:Op donderdag 10 september 2009 16:55 schreef HuubTuub het volgende:
File en de Bangles op de radio, ik kan wel janken.
Nou of doe es wat met al die IPods en IPhoons waar jullie de godganse dag mee lopen te klootviolenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stap 1. Zet de radio op een andere zender![]()
Stap 2. Indien Stap 1 niet mogelijk is, zet de radio uit.
Dubbele woordwaarde!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
Whehehe.
Deed je wel even stiekem zo 'met de handjes' Huub?
Als een iedzjipzsjan?
Woerden is een dependance, Nijmegen heeft een patiëntenstop van een jaar.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:35 schreef nokwanda het volgende:
Nooit geweten dat de St. Maartenskliniek twee locaties had. Hoop dat die pin niet nodig is idd.
Gilmore Girls! Ik blijf erbij dat Dean > Jess of Logan.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
Whehehe, Girlmore Girls is nu op tv en daar ging het over the Bangles
Ik vind Luke gheylquote:Op donderdag 10 september 2009 17:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gilmore Girls! Ik blijf erbij dat Dean > Jess of Logan.
Ik vind de coverversie "Walk with an Erection" leuker.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:04 schreef HuubTuub het volgende:
Het was dat stomme egyptische pokkedans, de horror, het was op Veronica.
Die zat gister in een chickflick die op tv was!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
David Sutcliffe![]()
[ afbeelding ]
Ja haha Heather Graham! En de film was Cakequote:Op donderdag 10 september 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zat gister in een chickflick die op tv was!
Ineens zat ik zomaar een leuke film te kijken met o.a. Cristina van Greys!
En hij dus! En die blonde chick van Scrubs! En ... eh.... zij waarvan ik de naam nooit weet!
Helaas zonder videoclipquote:Op donderdag 10 september 2009 17:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik vind de coverversie "Walk with an Erection" leuker.
En ikquote:Op donderdag 10 september 2009 12:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, tussen Slochteren en Harkstede in een heel klein gehuchtje (30 huizen en geen kroeg).
Bijna in Mestreechquote:
Die was er ooit wel, maar hier het nummer iig.quote:
Ja mam.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:10 schreef oh-oh het volgende:
He spuit 11, staat het wel in de vriezert nu
Ik heb Takaiki geïnstrueerd en een briefje op het mandje voor de vrijwilligers geplakt. Zou goed moeten komen toch?quote:en denk je er zaterdag aan???
Wens ze een fijne vakantie van Pagan en Strega als je wilt.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:29 schreef oh-oh het volgende:
TDHS en Huubtuub zijn bijna hierrrrrrr
Oeps, te laat, ze zijn net weg!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wens ze een fijne vakantie van Pagan en Strega als je wilt.
Ik moest toch evenquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:14 schreef Pagan het volgende:
Mogge, net wezen paasuien zoeken. De jongste, Tashi, heeft uit de emmer met uien en aardappels alle papieren zakken gehaald en daarna de hele boel door de keuken verspreidt. Sjalotjes, rode, witte en gele uien benevens alle aardappels lagen verstopt in manden, kieren, hoekjes, gaten en overal onder. Daarna heeft hij zorgvuldig alle papieren zakken versnipperd.
Toen ik beneden kwam liep hij er blij doorheen te dollen als een kind in een ballenbak.
Gefeliciteerd, fijn is dat dan hé! Stregaquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben vanaf vandaag officieel blikopener voor 3 katten!![]()
![]()
![]()
De papieren zijn getekend en Yoko en Satsu zijn van mij! (met 50% korting ook nog)
Die is ook mooi zeg!quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:59 schreef nokwanda het volgende:
Tekening voor MoreMark is klaar
Deze plaats ik wel hier. Tekeningen waar personen opstaan niet, tenzij met toestemming.
nog bezig
[ afbeelding ]
klaar
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:45 schreef getl0st het volgende:
Net de bench bij Maes gebracht! Veel succes morgen!
quote:Op maandag 14 september 2009 08:39 schreef oh-oh het volgende:Is het weekend echt alweer voorbij?
Damn.
![]()
Oh Cat trouwens, ik moet nog heeeeeeeel even terugkomen op de zuurvleeskwestie. Dat je het stiekem liever zelf op wilde eten, daar kan ik nog wel inkomen, maar dat je mijn ambachtelijk zuurvlees dan gaat combineren met kant en klare diepvriesfrietjes![]()
Zoiets doe je toch nie?
Dat is hetzelfde als je uitgebreid douchen met Lush en dan Aldi deo en bodylotion gebruiken en een luchtje van de markt opspuiten![]()
Wat vind je niet lekker aan FIB? De oma geur? Of doet hij gewoon niks voor je haar? Ik weet niet of oh-oh er veel aan zal heben, hij is echt superlicht maar daarom vind ik hem wel fijn.quote:Op maandag 14 september 2009 12:00 schreef nokwanda het volgende:
Al die hondjes mee naar Lush?
Trouwens, Cat, even een revieuw on the Lushthingies: De honeywaffle en de Buffy zijn geweldig. Die conditioner, forever in bloom, is verschrikkelijkMaar hij werkt wel. DeOlive Branch is niet vies, maar niet mijn smaak en de snow nogwat SP is zalig. Smitten nog niet gebruikt en de butterball douchegel ook nog niet.
quote:Op maandag 14 september 2009 13:18 schreef Morretje het volgende:
Goed afgerichte blikopener pakjesopener flesjesopener ben je
*knuf*quote:Op maandag 14 september 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Blegh , het is alweer drie weken geleden van Frits nu.
Het voelde vorige week nog als de dag van gisteren en al heel lang, nu alleen nog maar als heeeeeeeel lang.
Ken dat wel een beetje. Heb dat met Roos heel lang gehad en met Spice ook wel een beetje. Elke keer komen we langs het bos waar we haar hebben begraven en dan voel ik me steeds weemoedig, maar groet haar toch even en stel me maar voor dat ze daar als poezengeest naar de vogeltjes zit te kijken.quote:Op maandag 14 september 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Blegh , het is alweer drie weken geleden van Frits nu.
Het voelde vorige week nog als de dag van gisteren en al heel lang, nu alleen nog maar als heeeeeeeel lang.
Volgens mij had je die aan zaterdag. Greys en ik hebben het er nog over gehad op de terugweg. We vonden ze allebei erg lekker uitzien en vooral mooi!quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:10 schreef nokwanda het volgende:
Hier ook al herfstig. Ben vandaag blij dat ik laatst lekkere laarzen heb gekocht
Succesquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:19 schreef Maes het volgende:
[..]
Volgens mij had je die aan zaterdag. Greys en ik hebben het er nog over gehad op de terugweg. We vonden ze allebei erg lekker uitzien en vooral mooi!
Hoi liefjes,
Beetje moeilijk gesprekje zo, ben er een beetje zenuwachtig van.
Vandaag ga ik verpakkingsmateriaal organiseren voor jullie schilderij en die verzendenquote:
Okee!!! Dus je hebt er voldoende afstand van kunnen nemen. We kunnen niet wachten, het is zo mooi geworden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vandaag ga ik verpakkingsmateriaal organiseren voor jullie schilderij en die verzenden
Oh tof, ik ga begin oktober een midweek naar Texelquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:24 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!
Succes Maes!
Hier is het ook prutweer, het is in huis zelfs maar 16,5 graad, de verwarming mag dus weer een beetje aan. Dikkere trui is ook al aan.. De herfst komt eraan!
Komend weekend willen we eigenlijk met budget naar Schiermonnikoog, iemand nog goede tips?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:10 schreef nokwanda het volgende:komen we wel daar met z'n allen zuurvlees eten
Ga dan een kookworkshop geven! Verdien je het huisje meteen weer terug.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het best
![]()
Oh nee, dan heb ik vakantie en dan wil ik niet een hele dag in de keuken staan sloven natuurlijk
Psies, ik heb een vierpersoons kamer nodig , minstens hoor! Met al die hondenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:10 schreef nokwanda het volgende:
ja, nee, maar dan wel ook met 6 honden
k was eerder aan t lachen omdat ik dat altijd van mezelf zeg, lijk wel iemand van 80quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:20 schreef nokwanda het volgende:
We klinken o zo jong, maar zoooo versleten
*proest*quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hello![]()
Hoest hier? Ook grijs en nat?
Sluit je aan bij een lokale hondenuitlaatservice? Of begin voor jezelf: briefje bij de DA, in je buurtsuper of zo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:37 schreef Ynske het volgende:
iemand trouwens een idee hoe je in contact kunt komen met een hond die uitgelaten moet worden?
als in, ik heb echt geen plaats voor een hond nu, en moet vind ik zelf meer gaan bewegen, met hond gaat dat natuurlijk veel makkelijker...
Oud edoch viriel?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hello![]()
Hoest hier? Ook grijs en nat?
Of incontinent.quote:
Is het een vogel? Is het een vliegtuig? Nee dat is het niet! Het is megamindy die....quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Mor, ik ben heel benieuwd hoe jullie het vinden, maak je foto's???
Ik word net voor MegaMindy uitgemaakt , als compliment, omdat ik zo goed kan multitasken![]()
En nu heb ik dus dat liedje in mn hoofd....
Oh jaaaaaaaaaaaa! Die ook nog heel langzaam doorliep!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bij dat stoplicht, die indo die ineens overstak toen wij/ik groen kreeg, en nog boos keek ook toen ik op wilde trekken
Oh ja, hoe kon ik die vergeten!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fucking Cutzooi![]()
[SC] #179 waar we verder discussieren over teefheleen
Of....z'n moeder was weer zo vervelend in de auto dat hij haar er uit heeft gezet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Waar blijft JJH nou?
Of is hij inmiddels naar het derde asiel doorgestuurd voor een kat die op (Loveless) een flat kan?
Ja, maar dat was de laatste keer he?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85 bedankt Greys voor het verhuizen van m'n spullen van de Asielactie topics naar de SC
Oh ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik krijg een dezer dagen de tekening van Nok n.a.v. de asielactie, ik ben heel benieuwd....
Vallen je ogen dicht?quote:
Dan stuur ik wel een masseur langsquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar dat was de laatste keer he?![]()
Als ik een keer *wink* last van mijn rug *wink* heb dan breng ik al mijn strijkwerk naar jou
Die doet het strijkwerk toch niet!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan stuur ik wel een masseur langs
Dat kan ze prima zelf weer als die masseur klaar met Greysie isquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die doet het strijkwerk toch niet!
Mijn strijk ook bij haar kunnen brengen? Omdat ze na die masseur zoveel energie heeft?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:18 schreef Morretje het volgende:
Ja maaaaar! dan had jij nu net best....
Jij snapt het tenminste Mor!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:18 schreef Morretje het volgende:
Heb jij na een massage ooit wel eens 'veel energie' gehad dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn strijk ook bij haar kunnen brengen? Omdat ze na die masseur zoveel energie heeft?
Prima idee Morretje!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:18 schreef Morretje het volgende:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mijn strijk ook bij haar kunnen brengen? Omdat ze na die masseur zoveel energie heeft?
Prima idee Morretje!
Misschien moet Eliesje onder die linkjes in het Asieltopic nog even zetten zo:quote:
Ik ga mss in november twee dagen op de Winner een infostand voor de chinese naakthond bemannen maar dan wil ik wel weelderig in luxe overnachten, dat leek me dan wel een leuk verjaardagskado aan mezelf, maar tis iets duurder dan ik dachtquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, wat wilde je in het Hilton dan?
En hebben ze daar ook een jacuzzi?![]()
[..]
Jij snapt het tenminste Mor!
[..]
Heb jij na een massage ooit wel eens 'veel energie' gehad dan?
Daar val je toch bij in slaap?
jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar!
[..]
Vallen je ogen dicht?
Ligt eraan wat voor massage, zo'n uberrelaxende wel ja. Maar goed, dan stuur ik gewoon zo'n thaise gast. Voor een paar euro'tjes extra doen die heel veelquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij snapt het tenminste Mor!
[..]
Heb jij na een massage ooit wel eens 'veel energie' gehad dan?
Daar val je toch bij in slaap?
Zie! Morretje kent me langer dan vandaag!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
[..]
![]()
Arme Greys, ze houdt al zo van strijken!
MB heeft het ook gevonden!quote:
Mogen daar hondjes dan, in het Hilton? En zo ja, meer dan eentje per kamer?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga mss in november twee dagen op de Winner een infostand voor de chinese naakthond bemannen maar dan wil ik wel weelderig in luxe overnachten, dat leek me dan wel een leuk verjaardagskado aan mezelf, maar tis iets duurder dan ik dacht
Ieuwquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor massage, zo'n uberrelaxende wel ja. Maar goed, dan stuur ik gewoon zo'n thaise gast. Voor een paar euro'tjes extra doen die heel veel
Jacuzzi-meet!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh uh, hallo allemaal!
Ik wilde ff een nachtje Hilton boeken in Amsterdam maar dat is bijna net zo duur als mn midweek Texel
Greys jij moet met mij mee naar Luzern en dan regel ik een kamer met jacuzzi en uitzicht op het meer voor een bodemprijs.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
Ja! I'm in!quote:
Oh dat is tof!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Daarom wil ik juist het Hilton, daar doen ze daar echt niet moeilijk over!
Is je vriendin niet goed afgericht?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:29 schreef Loveless85 het volgende:
Niemand die hier dus voor me wil strijken?
Welke vriendin? Ik heb hier 2 vrouwen rondlopen maar die hebben allebei 4 pootjes en een staart. Ik kan het vragen, maar denk niet dat ze willen strijkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is je vriendin niet goed afgericht?
Ik strijk niet, voor niemand...zelfs niet voor meneer I.
Oh, ik dacht dat Loveless iets heel anders bedoelde met 'voor een paar euro iets extra doen'.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:30 schreef Morretje het volgende:
mwoa, een Thai regelen is misschien makkelijker, sneller en goedkoper dan wanneer je je was naar mij moet opsturen..
Mup, dat was wel wat hij bedoelde.. Maar aangezien hij net riep dat hij jou een masseur zou sturen om daarna te kunnen strijken...quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Loveless iets heel anders bedoelde met 'voor een paar euro iets extra doen'.
Ik dacht niet aan strijken. Maar da's misschien mijn dirty mindVandaar dat ik 'ieuw' riep
Er stonden maar liefst 2!! linkjes!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie! Morretje kent me langer dan vandaag!
[..]
MB heeft het ook gevonden!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |