quote:Op donderdag 10 september 2009 09:59 schreef TDHS het volgende:
Hey oh-oh... zie jij die banner ook? Dat je Flora's Life kan kopen voor maar ¤18,95?
of het zo ontzettend veel waard is, dat moeten we maar in het midden laten.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee!
Maar de vraag is, is het 18.95 waard???
Uit je bed gevallen vanochtend?
![]()
( al klaar met pakken??? schiet es op !!!)
Haha ja sorry, maar ik denk dat Greys m wel opgeslagen heeft, ik deed m uit mn hoofd toenquote:Op donderdag 10 september 2009 11:33 schreef Pagan het volgende:
SC #179, maal 300 berichten per topic = 53700 posts doorlezen, oeps.
Dat hoor ik van veel mensen. Ik vraag me af mensen erbij stilstaan dat het eigenlijk redelijk respectvol vlees is in vergelijking met het varken en de koe en de kip die wij normaliter eten. Zelfs echt echt biologisch boeren is in Nederland onmogelijk omdat je wettelijk verplicht bent om allemaal onzuiverheden aan je dieren te voeren.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat zit gewoon tussen mijn oren hoor. Ik eet geen paard-/wild-/konijn-/kalkoenvlees
Dat is Greys vergeten.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha ja sorry, maar ik denk dat Greys m wel opgeslagen heeft, ik deed m uit mn hoofd toen
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is Greys vergeten.
Die dacht dat ze het wel terug zou kunnen via de search op 'zuurvlees oh-oh' maar dan vindt ze niets.
Afzakken? Mai, das heul ver bij mij vandaan! Jij woont onderin NL, ik bovenin...quote:Op donderdag 10 september 2009 12:15 schreef oh-oh het volgende:Jullie moeten gewoon es allemaal afzakken naar t Zuiden voor een heuse zuurvleesmeet
quote:Op donderdag 10 september 2009 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Kan je ook gewoon in olie in een gewone pan bakken heur!
En ik maak er meestal witlofsalade bij met hardgekookte eieren en majo
Geweldige kreet, nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat hoor ik van veel mensen. Ik vraag me af mensen erbij stilstaan dat het eigenlijk redelijk respectvol vlees is in vergelijking met het varken en de koe en de kip die wij normaliter eten. Zelfs echt echt biologisch boeren is in Nederland onmogelijk omdat je wettelijk verplicht bent om allemaal onzuiverheden aan je dieren te voeren.
Heb er zelf ook last van hoor... het zijn van een vagetarier, d.w.z. wel vlees eten zolang je er maar net bij stil hoeft te staan dat het echt een levend dier is geweest. Zo ben ik ooit genoemd toen ik zoiets zei als: ik eet dit en dat en dat niet. Toen ging ik er eens over nadenken en vond het zelf ook best vaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |