quote:
Je kan het ook latenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:21 schreef HuubTuub het volgende:
Ik kan ook over de nieuwe Streisand CD beginnen...
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:51 schreef Pagan het volgende:
Hmmm..., verhalen voor in het haardvuur.
Het gaat so far nog goed.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:48 schreef Pagan het volgende:
Net een mooie roos geplukt en op het huisaltaar gezet bij de foto's van onze overleden honden. Ik kan nog niet naar ze kijken zonder emotioneel te worden.
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:48 schreef Pagan het volgende:
Net een mooie roos geplukt en op het huisaltaar gezet bij de foto's van onze overleden honden. Ik kan nog niet naar ze kijken zonder emotioneel te worden.
Dat van Frits is ook nog zo kort geleden, en dan die schrik met die paarden. Een mooi kastje loop je vanzelf tegenaan, zoiets komt wel op je weg. Wij komen van vakantie ook meestal terug met een hele verzameling stenen, kilo's en kilo's stenen.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook een nieuw kastje voor Frits...
Ik ben niet zo van de bloemen, maar ik had laatst bv wel een steen voor bij zijn urn meegebracht uit ons veld.
En ik bedenk me nu net dat ik uit Soest ook iets mee had willen nemen maar dat dat er helemaal niet meer van gekomen is door dat gedoe met dat paard...
Fotoooooooooquote:Op woensdag 9 september 2009 15:11 schreef TDHS het volgende:
nee niet echt groter. de dames liggen er al in... moest er wel een deken inleggen.... dan pas was het vertrouwd.
Ik wilde een steentje of een denne appel van daar voor hem meenemen, hij heeft daar zo vaak met ons gewandeldquote:Op woensdag 9 september 2009 15:12 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat van Frits is ook nog zo kort geleden, en dan die schrik met die paarden. Een mooi kastje loop je vanzelf tegenaan, zoiets komt wel op je weg. Wij komen van vakantie ook meestal terug met een hele verzameling stenen, kilo's en kilo's stenen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:18 schreef TDHS het volgende:
[ afbeelding ]
Polly zie je niet, maar ze zit er wel in hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |